Seroquel Skrevet 31. januar #12121 Del Skrevet 31. januar Poly skrev (1 time siden): Dette har hun gjort lenge. Syns det er helt forferdelig. Sønnen begynner og få normal døgnrytme, men mor må ligge og dra seg litt til. Forstår hun ikke at det og stå opp tidlig er et ledd i og få sønnen til og sove mer sammenhengende og? Så det er ris til egen ræv som vanlig. Ser for meg hun ligger der mutt og sur mens babyen skravler 🙈 Vel, Stina, tiden for lange morgener i senga er over, det må du bare innse. Dette er ei som mener at barnet skal tilpasse seg henne, det gjentok hun ganske nylig også. Så det blir nok til at de må gjennom en lang prosess med å «få» han til å sove slik som hun ønsker, så krasjer alt fordi man ikke kan programmere barn, og så blir løsningen til syvende og sist (selvfølgelig) at hun står opp tidlig. Han blir en dag mindre nyfødt hver dag, ikke motsatt. Kunne jo vært interessant om hun ville følge babyen sine takter. Satt seg selv til side en liten stund. Men nei.. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 31. januar #12122 Del Skrevet 31. januar FruRosa skrev (1 time siden): Er 07.18 «super tidlig» når man har en baby? Herrehatt!! Hun burde blitt voksen og myyyye mindre egoistisk før hun fikk barn. Tenkte hun ikke på dette før hun ble gravid?! Halv 8 er da ikke super tidlig? Hadde den vært halv 5 hadde det vært supert tidlig! 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 31. januar #12123 Del Skrevet 31. januar FruRosa skrev (1 time siden): Er 07.18 «super tidlig» når man har en baby? En annen har vært på jobb en times tid allerede 🙄 forskjell på folk! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 31. januar #12124 Del Skrevet 31. januar Bibbi_ skrev (23 minutter siden): Herrehatt!! Hun burde blitt voksen og myyyye mindre egoistisk før hun fikk barn. Tenkte hun ikke på dette før hun ble gravid?! Halv 8 er da ikke super tidlig? Hadde den vært halv 5 hadde det vært supert tidlig! Hun tenkte nok at det kom en dukke ut 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. januar #12125 Del Skrevet 31. januar Det verste er at hun ikke sto opp kl.07.18. Hun sjekket Garminklokka og så at hun hadde fått for lite søvn, så hun fikk baby (som i følge henne var våken og pratesyk) til å sove mer. Og hun spør følgerne hvordan hun kan få klokka til å registrere mer søvn etter at hun har sjekket den. Hun er sykelig opptatt av hvor mye søvn klokka viser at hun har fått! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 31. januar #12126 Del Skrevet 31. januar Når man ser ut som en porselensdukke på snap,men noe helt anna i virkeligheten🧌 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 31. januar #12127 Del Skrevet 31. januar FruRosa skrev (12 minutter siden): Det verste er at hun ikke sto opp kl.07.18. Hun sjekket Garminklokka og så at hun hadde fått for lite søvn, så hun fikk baby (som i følge henne var våken og pratesyk) til å sove mer. Og hun spør følgerne hvordan hun kan få klokka til å registrere mer søvn etter at hun har sjekket den. Hun er sykelig opptatt av hvor mye søvn klokka viser at hun har fått! Både hun og samboeren er sykelig opptatt av søvn begge to. Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Uansett om jeg har fått 5 eller 8 timer søvn så står jeg opp, man må jo det... 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 31. januar #12128 Del Skrevet 31. januar Katinkalille skrev (2 minutter siden): Når man ser ut som en porselensdukke på snap,men noe helt anna i virkeligheten🧌 Den troll emojien var vel ikke helt innafor men ja nei altså… vi ser vel ikke helt perfekte ut vi heller uten sminke men at hun bruker tonnevis med filter er helt klart! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 31. januar #12129 Del Skrevet 31. januar (endret) Dojakitty skrev (4 minutter siden): Den troll emojien var vel ikke helt innafor men ja nei altså… vi ser vel ikke helt perfekte ut vi heller uten sminke men at hun bruker tonnevis med filter er helt klart! Den emojien var like mye ment som trollete oppførsel. Og ift filterbruk så er jo det helt sinnsykt. Ekstremt også faktisk! Jeg bruker forresten aldri sminke eller filter,så det er sagt😉 Endret 31. januar av Katinkalille 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. januar #12130 Del Skrevet 31. januar Bibbi_ skrev (28 minutter siden): Både hun og samboeren er sykelig opptatt av søvn begge to. Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Uansett om jeg har fått 5 eller 8 timer søvn så står jeg opp, man må jo det... Opptatt av hva KLOKKA sier om søvnen! Hva med å bare kjenne hvordan kroppen har det? 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 31. januar #12131 Del Skrevet 31. januar Katinkalille skrev (30 minutter siden): Når man ser ut som en porselensdukke på snap,men noe helt anna i virkeligheten🧌 Er det hun? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. januar #12132 Del Skrevet 31. januar Katinkalille skrev (59 minutter siden): Jeg bruker forresten aldri sminke eller filter,så det er sagt😉 Vil du ha en premie? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 31. januar #12133 Del Skrevet 31. januar Katinkalille skrev (1 time siden): Den emojien var like mye ment som trollete oppførsel. Og ift filterbruk så er jo det helt sinnsykt. Ekstremt også faktisk! Jeg bruker forresten aldri sminke eller filter,så det er sagt😉 Okei? Ser ikke perfekt ut noen gang du da😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 31. januar #12134 Del Skrevet 31. januar Poly skrev (39 minutter siden): Er det hun? Jepp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 31. januar #12135 Del Skrevet 31. januar Dojakitty skrev (5 minutter siden): Okei? Ser ikke perfekt ut noen gang du da😂 Ser nok ut som et troll😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 31. januar #12136 Del Skrevet 31. januar J.. skrev (10 minutter siden): Vil du ha en premie? Ja gjerne,kan jeg det?🫶🏼 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 31. januar #12137 Del Skrevet 31. januar Katinkalille skrev (8 minutter siden): Ja gjerne,kan jeg det?🫶🏼 nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 31. januar #12138 Del Skrevet 31. januar Clancy skrev (6 minutter siden): nei 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 31. januar #12139 Del Skrevet 31. januar Hvor er det bildet fra da? Og når? Har hun så dårlig hud på ekte altså? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 31. januar #12140 Del Skrevet 31. januar Katinkalille skrev (1 time siden): Når man ser ut som en porselensdukke på snap,men noe helt anna i virkeligheten🧌 Det der kan ikke være Stina? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå