Beyblade Skrevet 18 timer siden #12081 Del Skrevet 18 timer siden Kan ikke tro jeg leste flere sider med debatt over at hun kjøper ferdig skivet gulost……………… Forstår hvorfor Kvinneguiden assosieres med kaklete høner. 6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 18 timer siden #12082 Del Skrevet 18 timer siden Dojakitty skrev (3 timer siden): Ifølge Stina så er hun så klumsete og skader seg hele tiden så…. Men det var denne høye smerteterskelen da Akkurat dette er så absurd for meg😂 jeg superlimet igjen skalpellkuttet jeg fikk rett inn over kneet og ble hjemme til hele beinet mistet funksjon. Da ringte jeg legen. Hadde skåret iver lårmuskelfestet😅 Hun får et rasp i fingeren og drar på legevakten samtidig som hun igjen presiserer sin ekstreme smerteterskel🤣 《gi meg e tar strips og jeg klarer meg sjæl》, nei du gjør jo ikke det Stina😂 Det hele er veldig tacky egentlig desverre, og ser ut til å bære preg av manglende normale sosial omgang eller noe. Vet ikke.men absurd er det 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 17 timer siden #12083 Del Skrevet 17 timer siden Blir mer og mer tydelig for meg hvor ekstremt virkelighetsfjerne de er. De lever i sin egen boble, isolert fra omverdenen. Lyser diagnoser lang vei, uten at jeg har behov for å utdype videre… 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17 timer siden #12084 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Yesohyes skrev (43 minutter siden): Akkurat dette er så absurd for meg😂 jeg superlimet igjen skalpellkuttet jeg fikk rett inn over kneet og ble hjemme til hele beinet mistet funksjon. Da ringte jeg legen. Hadde skåret iver lårmuskelfestet😅 Hun får et rasp i fingeren og drar på legevakten samtidig som hun igjen presiserer sin ekstreme smerteterskel🤣 《gi meg e tar strips og jeg klarer meg sjæl》, nei du gjør jo ikke det Stina😂 Det hele er veldig tacky egentlig desverre, og ser ut til å bære preg av manglende normale sosial omgang eller noe. Vet ikke.men absurd er det Men er det sånn at du tenker at det var lurt å bli hjemme til beinet mistet funksjon? Når ble det om å gjøre å IKKE kontakte helsehjelp? Endret 17 timer siden av Klink 8 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 16 timer siden #12085 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Klink skrev (1 time siden): Men er det sånn at du tenker at det var lurt å bli hjemme til beinet mistet funksjon? Når ble det om å gjøre å IKKE kontakte helsehjelp? Ikke meg du spør, da, men jeg tenker det er viktig å oppsøke hjelp om man er ordentlig skadet. Det er feil å gi inntrykk av at man skal nesten miste lemmer før man drar. Jeg fikk for eksempel et broddespark av hesten (brodder under skoa for å ikke skli på glatta) så det gikk rett inn i beinet under kneet. Det kjenner du 😂 Jeg ble kjørt til legevakta asap men jeg ble helt sånn: «Aiii… jaja, det går bra!» først. Litt adrenalin, kanskje? Vet ikke. Jeg ble ordentlig svimmel etterhvert altså, så jeg fikk nå dratt meg dit. Men det er rart hvor «bortreist» eller «woozy» man blir av akutte skader. Så å vente til man har altfor vondt og man risikerer ordentlig skade/konsekvenser er bare idiotisk. Det som er problematisk i dette tilfellet er at det virker som at Stina har et helt sinnssykt stort behov for oppmerksomhet - alt blir liksom så dramatisert og blåst opp. Fikk hun ikke nok bekreftelse fra foreldrene sine som liten, eller hva er greia? Jeg vet jo ikke, men det blir så påtatt for oss som står på utsiden og hører på alt melodramaet. Hun hauser det opp, drasser med seg hele huset ut, også var det ikke behov for å få noen til å se på det, så hun fiksa selv, og så går det helt greit i dag. Det er fint hun ikke ble ordentlig skadet, for all del, men hun lager så mye styr for småting. Endret 16 timer siden av Jea10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anchepiah Skrevet 16 timer siden #12086 Del Skrevet 16 timer siden faltforfristelsen skrev (4 timer siden): Avfulgte dem begge nå, orker ikke se mer på dette sirkuset 😂😂 Har æ gjort for lenge sia og æ e aldri inne å ser lengere. For etter som man læs og høre virke det jo som om folk e inne å klikke sæ igjennom ho pga d man læs hær. Så æ trur oppriktig ho læs hær inne og gjør de "endringen" nettopp for å få flere klikk. Så ja helt enig. Avfølg og heller ikke gå inn å se om man e nysgjerrig. E jo nettopp derfor ho tjene det ho gjør. Ho skal iverfall ikke tjene penga på mæ for si ega dumhet osv+++ lista e lang🤣🙈 hadde vært artig om MANGE ikke klikka igjennom ho og avfulgte ho, for å så høre ka ho hadde t forklaring på d🤪 æ ble flau ++ og av å tel irritert da æ så på ho, for skjønne ikke kordan det e mulig å være så sykt virkelighets fjern. Nei dama e ikkje sann🙈 det e sjuuukt rett og slett🤣🤣 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7 timer siden #12087 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Jea10 skrev (9 timer siden): Ikke meg du spør, da, men jeg tenker det er viktig å oppsøke hjelp om man er ordentlig skadet. Det er feil å gi inntrykk av at man skal nesten miste lemmer før man drar. Jeg fikk for eksempel et broddespark av hesten (brodder under skoa for å ikke skli på glatta) så det gikk rett inn i beinet under kneet. Det kjenner du 😂 Jeg ble kjørt til legevakta asap men jeg ble helt sånn: «Aiii… jaja, det går bra!» først. Litt adrenalin, kanskje? Vet ikke. Jeg ble ordentlig svimmel etterhvert altså, så jeg fikk nå dratt meg dit. Men det er rart hvor «bortreist» eller «woozy» man blir av akutte skader. Så å vente til man har altfor vondt og man risikerer ordentlig skade/konsekvenser er bare idiotisk. Det som er problematisk i dette tilfellet er at det virker som at Stina har et helt sinnssykt stort behov for oppmerksomhet - alt blir liksom så dramatisert og blåst opp. Fikk hun ikke nok bekreftelse fra foreldrene sine som liten, eller hva er greia? Jeg vet jo ikke, men det blir så påtatt for oss som står på utsiden og hører på alt melodramaet. Hun hauser det opp, drasser med seg hele huset ut, også var det ikke behov for å få noen til å se på det, så hun fiksa selv, og så går det helt greit i dag. Det er fint hun ikke ble ordentlig skadet, for all del, men hun lager så mye styr for småting. Jeg er helt enig i kritikken om Stina, men syns det blir tåpelig å gi inntrykk av at det er bra å ikke oppsøke helsehjelp når det åpenbart trengtes! Man blir ikke bedre enn Stina (eller andre) fordi du venter til du er halvt død før du oppsøker hjelp. Det er bare dumt spør du meg. Endret 7 timer siden av Klink 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 5 timer siden #12088 Del Skrevet 5 timer siden Klink skrev (1 time siden): Jeg er helt enig i kritikken om Stina, men syns det blir tåpelig å gi inntrykk av at det er bra å ikke oppsøke helsehjelp når det åpenbart trengtes! Man blir ikke bedre enn Stina (eller andre) fordi du venter til du er halvt død før du oppsøker hjelp. Det er bare dumt spør du meg. Enig. Det går an å finne en mellomting og 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesti7654 Skrevet 5 timer siden #12089 Del Skrevet 5 timer siden Klink skrev (13 timer siden): Jeg er enig i at legevakt var unødvendig slik det ser ut om såret til Stina, men dette er vel heller ingen konkurranse i å ha verst skade uten å oppsøke helsehjelp. Når en skjærer seg med vinkelsliper er det helt greit å ta seg en tur til legevakt. Nei såklart, bare synes det er helt tullete å reise på legevakt av et lite kutt i fingeren. Det med vinkelsliperen nevnte jeg bare fordi det bare viser hvor stor forskjell det er på folk, fra en ekstrem til en annen om du skjønner. Og ja, det var absolutt nødvendig med legevakt den gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 2 timer siden #12090 Del Skrevet 2 timer siden Klink skrev (4 timer siden): Jeg er helt enig i kritikken om Stina, men syns det blir tåpelig å gi inntrykk av at det er bra å ikke oppsøke helsehjelp når det åpenbart trengtes! Man blir ikke bedre enn Stina (eller andre) fordi du venter til du er halvt død før du oppsøker hjelp. Det er bare dumt spør du meg. Enig i at det er dumt. Som noen andre sa, en mellomting er fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 2 timer siden #12091 Del Skrevet 2 timer siden Den knappingen av pysjoverdelen kunne hun spart seg 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 2 timer siden #12092 Del Skrevet 2 timer siden Poly skrev (3 minutter siden): Den knappingen av pysjoverdelen kunne hun spart seg 🙈 Eller de 64 selfiene i speilet hver morgen 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 2 timer siden #12093 Del Skrevet 2 timer siden Poly skrev (10 minutter siden): Den knappingen av pysjoverdelen kunne hun spart seg 🙈 Greit at den administrative dagen ble brukt til påfyll i leppene da 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet 2 timer siden #12094 Del Skrevet 2 timer siden Vent, hun tar på seg pysj i 5min for å skifte på ungen, også finner hun dagens antrekk rett etter det? 😂 å vitsen med dette var? Skal ærlig innrømme at jeg er litt sjalu på at hu kan bruke så forbanna mye tid på å bare dille og dalle med alt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 1 minutt siden #12095 Del Skrevet 1 minutt siden Klink skrev (17 timer siden): Men er det sånn at du tenker at det var lurt å bli hjemme til beinet mistet funksjon? Når ble det om å gjøre å IKKE kontakte helsehjelp? Nei nei, på ingen måte , og vil jo aldri anbefale det. Det var et dypt kutt, det merket jeg med en gang, men ingen smerte utover at det var et sår som mange kanskje ville ha sydd. Men jeg renset og limte det. Det var først etter noen timer at hele beinet sviktet, smertene ble voldsomme og mistet funksjon, og da tok jeg kontakt, forstod det var veldig alvorlig. Det er jo ingen pissekonkurranse. Jeg tok dette eksempelet som motstykke til hennes rasp i fingeren, der hun selv, nok en gang påpeker at hun har så enorm smerteterskel. Det ser og høres så banalt ut. For alt er så ekstremt med henne; 《eeeeeekstreeeeeem hodepine, ekstreeeeeeeme smerter ekstreeeeemt tungt, ekstreeeeemt alvorlig 》 osv, også er det ikke egentlig det. Det rimer liksom ikke med det hun sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå