Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Sushiii skrev (1 time siden):

Nei, han har selv lagt det ut på Snapchat altså 😅 Vet ikke om det med havregrøten som en over her spurte om, men han har hvertfall brukt Stina sin morsmelk som melk i kaffen 🤓 

Brukt som i bruker eller prøvd for å teste?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sushiii skrev (9 timer siden):

Så SKAMMELIG at hun oppsøkte legevakten pga et kutt i fingeren. Ble sendt hjem med plaster og fikk sikkert med en strips sånn at de ble kvitt henne. Er ikke ille når man får diy-kit til å stripse sin egen finger 😆

Er det raaaart det er lang kø på legevakt når sånne nek bruker ressurser unødvendig. 

Diy-kit! Den var god 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (11 minutter siden):

Jeg er enig i at det er voldsomt  å dra til legevakta for de tingene, men hvorfor blir du forbanna? 

For det første så bruker de legevakta sine ressurser på TULL! For det andre så føler de åpenbart at de er såpass privilegerte at de ikke trenger å gjøre som resten av landet, ringe først!

For det tredje så syns jeg folk som oppfører seg som om de er bedre/regler ikke gjelder for dem generelt er sinnsykt irriterende! 

• Liker 8
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun måtte ha sydd, så hadde hun fått sting. Hun hadde ikke sittet å ventet på kø, de hadde tatt henne med inn for å sy. Synes er litt drøyt å skrive at siden det er lang ventetid så drar hun hjem å får heller med plaster hjem. Kjøre deg såret ditt var ikke dypt nok, er vel ikke så mye å gjøre med det. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (Akkurat nå):

Hvis hun måtte ha sydd, så hadde hun fått sting. Hun hadde ikke sittet å ventet på kø, de hadde tatt henne med inn for å sy. Synes er litt drøyt å skrive at siden det er lang ventetid så drar hun hjem å får heller med plaster hjem. Kjøre deg såret ditt var ikke dypt nok, er vel ikke så mye å gjøre med det. 

Kan ikke si det, da taper hun ansikt vet du. Så derfor lyver hun, selv om det er så gjennomskuende at det er flaut å høre på

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo ha ledd av henne på legevakta? Altså 😂 Hva er dette for mennesker disse to? Han tror han er døden nær med temperatur på 38. Hun får et kutt i fingeren å drar rett på legevakta, uten å kontakte de først? Slike mennesker er bare 🤮 som tror de kommer før alle andre mennesker (som ringer legevakta først). 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oss-to skrev (1 time siden):

Brukt som i bruker eller prøvd for å teste?

Testet, han bruker h-melk nå for tiden. Tror ikke pattemelken til Stina funket godt nok til å lage kunstverk i kaffen. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (44 minutter siden):

De må jo ha ledd av henne på legevakta? Altså 😂 Hva er dette for mennesker disse to? Han tror han er døden nær med temperatur på 38. Hun får et kutt i fingeren å drar rett på legevakta, uten å kontakte de først? Slike mennesker er bare 🤮 som tror de kommer før alle andre mennesker (som ringer legevakta først). 

Tror nok på at hun har ringt, og de har sagt kom. De har jo ikke sett hvor dypt såret er 😭😭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger ikke på greip da. I går var hun i så voldsomme smerter av et kutt i fingen, brystspreng og gangsperr at hun måtte ta smertestillende. Men i dag er hun klar for mølla. Litt hysterisk eller?

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Jeg er enig i at det er voldsomt  å dra til legevakta for de tingene, men hvorfor blir du forbanna? 

Fordi de bruker bort tiden som andre trenger mer vil jeg anta 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (9 minutter siden):

Henger ikke på greip da. I går var hun i så voldsomme smerter av et kutt i fingen, brystspreng og gangsperr at hun måtte ta smertestillende. Men i dag er hun klar for mølla. Litt hysterisk eller?

Høy smerteterskel der altså

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 minutter siden):

👌🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama her er et eksempel på hva som skjer med deg når du bare surrer rundt i din egen boble og ikke møter krav eller forventninger fra verken arbeidsgiver eller andre steder. At hun tjener seks ganger så mye som en sykepleier gjør i året, gjør meg både fortvilet og sint. Håper flest mulig avfølger henne. 

• Liker 17
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (1 minutt siden):

Høy smerteterskel der altså

Blir litt som med skitur med brystbetennelse. Tror noen har det med og overdrive sykdom og smerter litt….

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (5 minutter siden):

Men de gjør jo ikke det,da de ikke får komme inn for behandling (med rette..).

At hun satt på venteværelse endrer ikke køsystemet deres,ergo tar hun ikke plass til noen som er prioritert før henne,selv om man kommer inn etter henne..

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 minutter siden):

Men de gjør jo ikke det,da de ikke får komme inn for behandling (med rette..).

At hun satt på venteværelse endrer ikke køsystemet deres,ergo tar hun ikke plass til noen som er prioritert før henne,selv om man kommer inn etter henne..

Endrer ikke det faktum at hun trodde hun kunne det!! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Fiksa det sjæl, jeg". Ja, som alle andre som får ett lite kutt gjør. Jeg kom hjem til at sønnen min hadde ett ganske dypt kutt jeg vurderte ett halvt sekund om måtte syes, lurer på hvordan hun hadde håndtert det. Hadde vel ringt 113 med en gang. Fossblødde og gapa. Men er jo ikke noe å dra til legen med, herlighet. Hun kommer til å få seg man en overraskelse fremover om de tenker at legevakt er til for 38 i feber og skrubbsår. Kunne jo bare kjørt på apoteket og handla. De er jo ute å handler konstant uansett

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett såret? Å putte fingeren i en stavmikser og få skrudd på kan jo gjøre en del skade. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 minutter siden):

Har noen sett såret? Å putte fingeren i en stavmikser og få skrudd på kan jo gjøre en del skade. 

Men da hadde hun ikke blitt sendt hjem med diy strips.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 minutter siden):

Hun viste fingeren såvidt igår. Var knapt blod på papiret 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...