Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

oss-to skrev (3 minutter siden):

Følger du de for å få forskjellig mat inspirasjon ,så veit eg om fleire.  Berre gi lyd. 

Nei det gjør jeg selvsagt ikke. Bare finner det fascinerende at de aldri lager noe fra bunn av annet enn burattasalat og havregrøt 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Palmemor skrev (32 minutter siden):

Så utrolig kjedelig og ensformig 

Spiste ikke bare poteter da🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (7 minutter siden):

Nei det gjør jeg selvsagt ikke. Bare finner det fascinerende at de aldri lager noe fra bunn av annet enn burattasalat og havregrøt 

Mange et også kun grandiosa eller kun kyllingnuggets. Om dine preferanser er mat fra bunn er det tydleg ikkje Stina, mannen og andre sin preferanse.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (1 minutt siden):

Mange et også kun grandiosa eller kun kyllingnuggets. Om dine preferanser er mat fra bunn er det tydleg ikkje Stina, mannen og andre sin preferanse.

Missa poenget ser jeg. Men det går fint. Var flere som fikk det med seg 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (6 minutter siden):

Missa poenget ser jeg. Men det går fint. Var flere som fikk det med seg 

Ditto

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så SKAMMELIG at hun oppsøkte legevakten pga et kutt i fingeren. Ble sendt hjem med plaster og fikk sikkert med en strips sånn at de ble kvitt henne. Er ikke ille når man får diy-kit til å stripse sin egen finger 😆

Er det raaaart det er lang kø på legevakt når sånne nek bruker ressurser unødvendig. 

• Liker 34
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sushiii skrev (6 minutter siden):

Så SKAMMELIG at hun oppsøkte legevakten pga et kutt i fingeren. Ble sendt hjem med plaster og fikk sikkert med en strips sånn at de ble kvitt henne. Er ikke ille når man får diy-kit til å stripse sin egen finger 😆

Er det raaaart det er lang kø på legevakt når sånne nek bruker ressurser unødvendig. 

Haha, det så ut som ett risp. Såvidt det var blod på papiret. Jeg lo høyt! (Og det tror jeg de på legevakten også gjorde) 

• Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (9 minutter siden):

Haha, det så ut som ett risp. Såvidt det var blod på papiret. Jeg lo høyt! (Og det tror jeg de på legevakten også gjorde) 

Takk og lov for HØY smerteterskel, som alltid 😇

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vruker Stina all melken hun pumper ut til? Hvorfor kan hun ikke bruke den melka i stedet for nan? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Hva vruker Stina all melken hun pumper ut til? Hvorfor kan hun ikke bruke den melka i stedet for nan? 

Per Fredrik drikker den fordi den inneholder så mye bra næringsstoffer. Han bruker den feks i cappuccinoen sin. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (1 minutt siden):

Per Fredrik drikker den fordi den inneholder så mye bra næringsstoffer. Han bruker den feks i cappuccinoen sin. 

Og restene brukes i havegrøten? 🤡

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (12 minutter siden):

Og restene brukes i havegrøten? 🤡

Sånn seriøst: Ja, helt sikkert! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (39 minutter siden):

Du tuller??? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kunne hun ikke kjøre selv? Hvorfor måtte de dra med seg ungen til legevakten så seint? 😂 Veldig dypt kutt når du blir sendt hjem med stripes eller hva enn det heter.  Nå kommer prinsessa til å ha vondt i en måned og ikke kan a rydde eller skifte bleie

IMG_3954.png

Endret av Himmelen_91
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (5 timer siden):

Hvorfor kunne hun ikke kjøre selv? Hvorfor måtte de dra med seg ungen til legevakten så seint? 😂 Veldig dypt kutt når du blir sendt hjem med stripes eller hva enn det heter.  Nå kommer prinsessa til å ha vondt i en måned og ikke kan a rydde eller skifte bleie

IMG_3954.png

Haha! Hva forventer hun? Det er alltid timesvis med venting hos legevakten…! kan ikke alltid komme foran i køen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroni skrev (43 minutter siden):

Haha! Hva forventer hun? Det er alltid timesvis med venting hos legevakten…! kan ikke alltid komme foran i køen.

Normalt sett så ringer man og spør om det er nødvendig å komme inn! 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kokosmakroni skrev (1 time siden):

Vet du ikke hvem hun er….?! Hun er jo så viktig at hun burde fått rød løper inn på legevakten med det lille såret sitt

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (6 timer siden):

Du tuller??? 

Nei, han har selv lagt det ut på Snapchat altså 😅 Vet ikke om det med havregrøten som en over her spurte om, men han har hvertfall brukt Stina sin morsmelk som melk i kaffen 🤓 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg blir oppriktig forbanna på disse to. 
Han ene er på vei til legevakta pga feber på under 38, hun er på legevakta for noe som så ut som en skrubbsår!! 
At hun blir sendt hjem med plaster er jo et åpenbart tegn på at her er man ute å kjøre!  
Hvem ringer ikke før man møter opp på legevakta?!

Fy faen ass. Disse to lever i sin egen verden. Jeg er oppriktig sjokkert 

• Liker 25
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (59 minutter siden):

Jeg må si jeg blir oppriktig forbanna på disse to. 
Han ene er på vei til legevakta pga feber på under 38, hun er på legevakta for noe som så ut som en skrubbsår!! 
At hun blir sendt hjem med plaster er jo et åpenbart tegn på at her er man ute å kjøre!  
Hvem ringer ikke før man møter opp på legevakta?!

Fy faen ass. Disse to lever i sin egen verden. Jeg er oppriktig sjokkert 

Jeg er enig i at det er voldsomt  å dra til legevakta for de tingene, men hvorfor blir du forbanna? 

Endret av Klink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...