Katinkalille Skrevet 28. januar #11981 Del Skrevet 28. januar Tough cookie skrev (3 timer siden): Hun liker ikke at det blir skorpe på oster, derfor kjøper hun ferdig skivet for da kan hun spise alt, istedenfor å skjære bort det hun synes er ekkelt. Hun skjærer bort en kant av den ferdig skivede osten også🤦🏻♀️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 28. januar #11982 Del Skrevet 28. januar Palmemor skrev (3 timer siden): Hahaha ja jeg så det. Noe så flaut Større brødhue skal man lete lenge etter! 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErIkkeMeg Skrevet 28. januar #11983 Del Skrevet 28. januar Visla skrev (3 timer siden): De kjøper jo alt av ferdigprodukter og halvfabrikata. Hadde sikkert kjøpt ferdig skrelt og oppskjært frukt også om det fantes. i julen hadde de ferdig kokte og skrelte poteter fra butikken også. Hun skreller appelsinen med kniv. Når hun skjærte opp juleskinken i julen forsvant halve skinken i søpla fordi det var «ekkelt» Hun skreller jo også AGURK. Altså 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. januar #11984 Del Skrevet 28. januar JegErIkkeMeg skrev (Akkurat nå): Hun skreller jo også AGURK. Altså Det er ganske vanlig i div land,feks USA,Mexico og Korea.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 28. januar #11985 Del Skrevet 28. januar Palmemor skrev (17 minutter siden): Hver dag i to uker…? Hele jula 🥔🥔🥔👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 28. januar #11986 Del Skrevet 28. januar J.. skrev (4 minutter siden): Det er ganske vanlig i div land,feks USA,Mexico og Korea.. Jaja,så alt som er vanlig i USA og Korea skal også gjøres her? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. januar #11987 Del Skrevet 28. januar Leoline skrev (Akkurat nå): Hele jula 🥔🥔🥔👍 Oki. Det er jo utelukkende spesielt å spise ferdig skrelte vakuumpakka poteter i to uker til ende, men dere om det! 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 28. januar #11988 Del Skrevet 28. januar Palmemor skrev (2 minutter siden): Oki. Det er jo utelukkende spesielt å spise ferdig skrelte vakuumpakka poteter i to uker til ende, men dere om det! Har sikkert like varierende kosthold som Stina. Gulost,appelsin,eple,fetaost,edamamebønner,burrata og pasta. For ikke å glemme alt det SUKKERFRIE godteriet🤡 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 28. januar #11989 Del Skrevet 28. januar (endret) Palmemor skrev (28 minutter siden): Hver dag i to uker…? Hva vil du skrive om svaret er ja. Endret 28. januar av oss-to Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. januar #11990 Del Skrevet 28. januar oss-to skrev (3 minutter siden): Hva vil du skrive om svaret er ja. Det samme jeg skrev over her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. januar #11991 Del Skrevet 28. januar 110.000 kroner for den porten?! Sorry as. Er ikke akkurat no mansion de bor i 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 28. januar #11992 Del Skrevet 28. januar (endret) Palmemor skrev (4 minutter siden): 110.000 kroner for den porten?! Sorry as. Er ikke akkurat no mansion de bor i Tror jeg ville bytta lister og utforinger rundt vinduene snart også... Endret 28. januar av Katinkalille 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. januar #11993 Del Skrevet 28. januar Katinkalille skrev (6 minutter siden): Tror jeg ville bytta lister og utforinger rundt vinduene snart også... ja detta blir bare bedre og bedre. Skal være bra bolig og eiendom for å kle en sånn port. For å være ærlig trodde jeg det var en gammal port fra før dems tid 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 28. januar #11994 Del Skrevet 28. januar faltforfristelsen skrev (5 timer siden): 😂😂 det blikket var komisk. Og nå er det vippestol. Endret mat. Kjeler. Mangler bare mer tildekking og mindre hårfikling. Men en positiv ting da, babyen så mye sterkere ut i mageleie i dag enn sist hun filmet han. Virker som Stina har funnet ut en bra måte å skape engasjement og flere klikk på i hvert fall.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. januar #11995 Del Skrevet 28. januar Tråden er fydddt for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 28. januar #11996 Del Skrevet 28. januar Palmemor skrev (1 time siden): ja detta blir bare bedre og bedre. Skal være bra bolig og eiendom for å kle en sånn port. For å være ærlig trodde jeg det var en gammal port fra før dems tid vet pellek har snakket om den tidligere. er navnet hans på porten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 28. januar #11997 Del Skrevet 28. januar Palmemor skrev (2 timer siden): Hver dag i to uker…? Ja, bortsett fra to dager hvor jeg spiste middag hos venner, samme greia der👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. januar #11998 Del Skrevet 28. januar Leoline skrev (6 minutter siden): Ja, bortsett fra to dager hvor jeg spiste middag hos venner, samme greia der👍 Så utrolig kjedelig og ensformig 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. januar #11999 Del Skrevet 28. januar lillebamsemums skrev (7 minutter siden): vet pellek har snakket om den tidligere. er navnet hans på porten Ja, var derfor jeg tenkte det var familie fra tidligere som hadde ordnet den. Men så feil kan man ta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 28. januar #12000 Del Skrevet 28. januar Palmemor skrev (23 minutter siden): Så utrolig kjedelig og ensformig Følger du de for å få forskjellig mat inspirasjon ,så veit eg om fleire. Berre gi lyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå