Melus Skrevet 31. januar 2024 #1181 Skrevet 31. januar 2024 Miaiai skrev (Akkurat nå): Så en som hadde skrevet til henne nå, om at hun hadde hatt 3000 det høres veldig usansynelig ut. Veldig unødvendig og sende sånt det kan kan jo skremme noen. Heldgivis er jo Stina ganske opplyst. Men tenker på dem som ikke er like erfaren i dette får jo ofte unødvendig bekymring Uansett om personen hadde 3.000 i HCG eller ikke så er det utrolig unødvendig å skrive det til Stina nå! Jeg håper Stina vet at hennes nivå er helt normalt og at det viktigste er at det stiger. 5 7
Blåttvann Skrevet 31. januar 2024 #1182 Skrevet 31. januar 2024 Melus skrev (2 timer siden): Uansett om personen hadde 3.000 i HCG eller ikke så er det utrolig unødvendig å skrive det til Stina nå! Jeg håper Stina vet at hennes nivå er helt normalt og at det viktigste er at det stiger. Folk er dumme i hodet. Noe så utrolig slemt gjort. 7 4
Kaisamaia Skrevet 31. januar 2024 #1183 Skrevet 31. januar 2024 Wenda skrev (12 timer siden): Helt enig med deg. Det er mye man sikkert kan «ta» Stina på, men syns det burde være en grense. Om hu visste om hu var gravid eller ikke før hun filmet seg selv ta testen, at hu ble overrasket med den puta (som hu i filmen også sa at hun trengte allerede nå pga andre ting)…jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være negative til det Helt greit å kritisere legitime ting som burde kritiseres, men jeg skjønner ikke dette behover for å kritisere slike banale ting. Like lite som jeg forstår behovet for å gå rett på utseendet til folk fordi man tydeligvis ikke finner fler ting å kritisere Er ikke negativ eller vil "ta" Stina på om hun visste hun var gravid før hun filmet. Jeg bare lurte på det. 😂 Lite som skjer, skjønner du😂 1
Gjest Sprite Skrevet 1. februar 2024 #1184 Skrevet 1. februar 2024 Jeg tenker at siden hun velger å dele absolutt alt,Tilogmed hvor mye hcg hun har i kroppen så må man belage seg på å få sånne meldinger. Dessverre. Folk er sånn! Og dette vet alle,spesielt de som er influensere. Jeg ville trodd at hun ville valgt å verne om psyken sin i denne sårbare tiden med å la være å utsette seg for skremselspropaganda som man VET kommer når man velger å dele sånne ting såpass tidlig. Jeg sier ikke at hun ikke skal dele men at hun burde være med kritisk til HVA hun deler med folk på sin plattform. At man ikke deler ting før det er gått 12 uker er oldschool ja,er veldig for det å gjøre ting mindre tabu som feks SA. Men som sagt. Å verne om sin egen psyke er vel noe de fleste ønsker, så jeg syns dette er litt merkelig. For å så kjefte på folk når man får meldinger som man unektelig vet kommer.
Melus Skrevet 1. februar 2024 #1185 Skrevet 1. februar 2024 Sprite skrev (49 minutter siden): Jeg tenker at siden hun velger å dele absolutt alt,Tilogmed hvor mye hcg hun har i kroppen så må man belage seg på å få sånne meldinger. Dessverre. Folk er sånn! Og dette vet alle,spesielt de som er influensere. Jeg ville trodd at hun ville valgt å verne om psyken sin i denne sårbare tiden med å la være å utsette seg for skremselspropaganda som man VET kommer når man velger å dele sånne ting såpass tidlig. Jeg sier ikke at hun ikke skal dele men at hun burde være med kritisk til HVA hun deler med folk på sin plattform. At man ikke deler ting før det er gått 12 uker er oldschool ja,er veldig for det å gjøre ting mindre tabu som feks SA. Men som sagt. Å verne om sin egen psyke er vel noe de fleste ønsker, så jeg syns dette er litt merkelig. For å så kjefte på folk når man får meldinger som man unektelig vet kommer. Jeg er ikke enig i dette. Hva får folk ut av å sende slike meldinger? Er det virkelig så vanskelig å la være å være ekkel? 10 2 6
Gjest Sprite Skrevet 1. februar 2024 #1186 Skrevet 1. februar 2024 Melus skrev (9 minutter siden): Jeg er ikke enig i dette. Hva får folk ut av å sende slike meldinger? Er det virkelig så vanskelig å la være å være ekkel? Sier ikke det er greit. Men det er sånn det ER. Istedet for å kjefte på folk,som overhodet ikke hjelper verken personen eller problemet for det forandrer seg ikke dessverre,så burde man ta forholdsregler. For å beskytte seg selv… iallefall det JEG ville gjort.
Mrshopalot Skrevet 1. februar 2024 #1187 Skrevet 1. februar 2024 (endret) Melus skrev (3 timer siden): Jeg er ikke enig i dette. Hva får folk ut av å sende slike meldinger? Er det virkelig så vanskelig å la være å være ekkel? Enig med deg! Alle VET hvor mye skuffelser de har opplevd i 1,5år, da er man virkelig ondskapsfull som bevisst går inn for å skremme dem.. Skal ikke være nødvendig å holde informasjon hemmelig for å unngå ondskapsfulle meldinger som det der! 🙄 Endret 1. februar 2024 av Mrshopalot 4 2
Curlyme Skrevet 1. februar 2024 #1188 Skrevet 1. februar 2024 Sprite skrev (3 timer siden): Sier ikke det er greit. Men det er sånn det ER. Istedet for å kjefte på folk,som overhodet ikke hjelper verken personen eller problemet for det forandrer seg ikke dessverre,så burde man ta forholdsregler. For å beskytte seg selv… iallefall det JEG ville gjort. Hun sier selv hun skal dele alt fra hun får positiv test. Det dummeste Stine gjør er å gi disse dumme onde menneskene oppmerksomhet. Det bør hun ikke gjøre. Det er noe med disse influenserne de svarer skjeldent på positive tilbakemeldinger,men når det er noe negativt skal de ta det opp. Er der verdt det? 2
Mrshopalot Skrevet 1. februar 2024 #1189 Skrevet 1. februar 2024 Sprite skrev (3 timer siden): Sier ikke det er greit. Men det er sånn det ER. Istedet for å kjefte på folk,som overhodet ikke hjelper verken personen eller problemet for det forandrer seg ikke dessverre,så burde man ta forholdsregler. For å beskytte seg selv… iallefall det JEG ville gjort. Var det du som sendte meldingen til henne kanskje? Siden du også kommenterte her hvor lav HCG hun hadde? 7 1 1
Gjest Sprite Skrevet 1. februar 2024 #1190 Skrevet 1. februar 2024 Mrshopalot skrev (1 minutt siden): Var det du som sendte meldingen til henne kanskje? Siden du også kommenterte her hvor lav HCG hun hadde? Hehe nei, det var ikke meg ville aldri gjort det mot en person
Fizzypo Skrevet 1. februar 2024 #1191 Skrevet 1. februar 2024 (endret) Utrolig glad på deres vegne og for at det endelig satt! Jeg syns hun har vært tøff som har våget å være så åpen og sårbar om sitt barneønske og dele alle nedturene siste året. Det kan ikke ha vært lett. Selv om hun åpenlyst har irritert seg over ufine og belærende kommentarer, har hun likevel stått stødig i det og fortsatt å dele like åpent og ærlig som før. Jeg tror mange i lignende situasjon har funnet mye støtte i være med på hennes reise. Er det én ting jeg likevel skulle ønske hun kunne ha droppet så er det å antyde at årsaken til at hun ikke ble gravid før nå er fordi eggløsningene hun har hatt tidligere må ha vært på feil side, altså der hun ikke har eggleder. Jeg skrev en kritisk kommentar her i sommer om hennes urealistiske forventninger til hvor lett det skal være å bli gravid. Da de begynte å prøve igjen i april etter forløpet med exu, så understreket hun en rekke ganger hvordan det klaffet med en gang de begynte å bruke eggløsningstester. Hun ble imidlertid ufattelig skuffet da hun ikke ble gravid på 3. prøvemåned og innså at det ikke gikk like lett som første gangen. Da ble hun utålmodig og begynte plutselig å snakke om IVF og endret historien ved å si at de hadde prøvd siden september 2022 selv om hun initialt fortalte at de hadde bommet på tidspunkt de første månedene fordi hun ikke brukte eggløsningstester. Slike holdninger om at det skal være så lett å bli gravid bare man treffer på tidspunkt kan være veldig ødeleggende og sårende for andre som har gjort alt til punkt og prikke og likevel ikke fått det til. Det er ingen skam å innrømme at selv om man er ung og frisk er det ikke alltid en logisk forklaring på hvorfor det av og til tar tid. Endret 1. februar 2024 av Fizzypo 7 3
Mrshopalot Skrevet 1. februar 2024 #1192 Skrevet 1. februar 2024 Sprite skrev (7 minutter siden): Hehe nei, det var ikke meg ville aldri gjort det mot en person Skrev det her da, et sted hvor du vet de kanskje følger med…. 2 2
Gjest Sprite Skrevet 1. februar 2024 #1193 Skrevet 1. februar 2024 Mrshopalot skrev (Akkurat nå): Skrev det her da, et sted hvor du vet de kanskje følger med…. Om de kanskje følger med her bryr vel ikke jeg meg om? da oppsøker de det selv. Makan. Må legge ned hele nettstedet da om man skal leve på den måten😂 Du ser vel forskjellen på å si det til person og diskutere det med andre på et nettforum?
Tough cookie Skrevet 1. februar 2024 #1194 Skrevet 1. februar 2024 Fizzypo skrev (1 time siden): Utrolig glad på deres vegne og for at det endelig satt! Jeg syns hun har vært tøff som har våget å være så åpen og sårbar om sitt barneønske og dele alle nedturene siste året. Det kan ikke ha vært lett. Selv om hun åpenlyst har irritert seg over ufine og belærende kommentarer, har hun likevel stått stødig i det og fortsatt å dele like åpent og ærlig som før. Jeg tror mange i lignende situasjon har funnet mye støtte i være med på hennes reise. Er det én ting jeg likevel skulle ønske hun kunne ha droppet så er det å antyde at årsaken til at hun ikke ble gravid før nå er fordi eggløsningene hun har hatt tidligere må ha vært på feil side, altså der hun ikke har eggleder. Jeg skrev en kritisk kommentar her i sommer om hennes urealistiske forventninger til hvor lett det skal være å bli gravid. Da de begynte å prøve igjen i april etter forløpet med exu, så understreket hun en rekke ganger hvordan det klaffet med en gang de begynte å bruke eggløsningstester. Hun ble imidlertid ufattelig skuffet da hun ikke ble gravid på 3. prøvemåned og innså at det ikke gikk like lett som første gangen. Da ble hun utålmodig og begynte plutselig å snakke om IVF og endret historien ved å si at de hadde prøvd siden september 2022 selv om hun initialt fortalte at de hadde bommet på tidspunkt de første månedene fordi hun ikke brukte eggløsningstester. Slike holdninger om at det skal være så lett å bli gravid bare man treffer på tidspunkt kan være veldig ødeleggende og sårende for andre som har gjort alt til punkt og prikke og likevel ikke fått det til. Det er ingen skam å innrømme at selv om man er ung og frisk er det ikke alltid en logisk forklaring på hvorfor det av og til tar tid. Initialt?🤔 Hva betyr det ordet?
Birdo Skrevet 1. februar 2024 #1195 Skrevet 1. februar 2024 Fizzypo skrev (1 time siden): Utrolig glad på deres vegne og for at det endelig satt! Jeg syns hun har vært tøff som har våget å være så åpen og sårbar om sitt barneønske og dele alle nedturene siste året. Det kan ikke ha vært lett. Selv om hun åpenlyst har irritert seg over ufine og belærende kommentarer, har hun likevel stått stødig i det og fortsatt å dele like åpent og ærlig som før. Jeg tror mange i lignende situasjon har funnet mye støtte i være med på hennes reise. Er det én ting jeg likevel skulle ønske hun kunne ha droppet så er det å antyde at årsaken til at hun ikke ble gravid før nå er fordi eggløsningene hun har hatt tidligere må ha vært på feil side, altså der hun ikke har eggleder. Jeg skrev en kritisk kommentar her i sommer om hennes urealistiske forventninger til hvor lett det skal være å bli gravid. Da de begynte å prøve igjen i april etter forløpet med exu, så understreket hun en rekke ganger hvordan det klaffet med en gang de begynte å bruke eggløsningstester. Hun ble imidlertid ufattelig skuffet da hun ikke ble gravid på 3. prøvemåned og innså at det ikke gikk like lett som første gangen. Da ble hun utålmodig og begynte plutselig å snakke om IVF og endret historien ved å si at de hadde prøvd siden september 2022 selv om hun initialt fortalte at de hadde bommet på tidspunkt de første månedene fordi hun ikke brukte eggløsningstester. Slike holdninger om at det skal være så lett å bli gravid bare man treffer på tidspunkt kan være veldig ødeleggende og sårende for andre som har gjort alt til punkt og prikke og likevel ikke fått det til. Det er ingen skam å innrømme at selv om man er ung og frisk er det ikke alltid en logisk forklaring på hvorfor det av og til tar tid. Hun har hele veien sagt at sjansen for at det klaffer riktig er minimal, så vil ikke si at hun har malt det som at det er så lett. Og, de har jo prøvd siden september 2022 selv om de ikke traff riktig med eggløsning. 1 1 2
Curlyme Skrevet 1. februar 2024 #1196 Skrevet 1. februar 2024 Spiser Stina bare sukkerfritt? Spiser hun kunstig sukker?
FruRosa Skrevet 1. februar 2024 #1197 Skrevet 1. februar 2024 Curlyme skrev (10 minutter siden): Spiser Stina bare sukkerfritt? Spiser hun kunstig sukker? Hun spiser sukkerfritt, ja. Erstatter sukker med sukrin i maten hun selv lager. 1
Fizzypo Skrevet 1. februar 2024 #1198 Skrevet 1. februar 2024 Birdo skrev (1 time siden): Hun har hele veien sagt at sjansen for at det klaffer riktig er minimal, så vil ikke si at hun har malt det som at det er så lett. Og, de har jo prøvd siden september 2022 selv om de ikke traff riktig med eggløsning. Jeg vet det, men hele poenget mitt er at pipa fikk en annen lyd når omstendighetene endret seg. Hun sa at sjansen er minimal mens de prøvde, og det er helt korrekt, men da hun omsider ble gravid måtte hun antyde at alle de mislykkede forsøkene trolig skyldtes eggløsning på feil side. Altså måtte det være en logisk forklaring på hvorfor nøyaktig hun ikke ble gravid. Da de begynte å prøve igjen etter exu virket hun hellig overbevist om at det skulle klaffe umiddelbart for det gjorde det første gangen de brukte eggløsningstester. Da det ikke viste seg å være en realitet, som jo er helt normalt, hoppet hun på IVF toget etter å ha prøvd på nytt i kun 3 mnd. Det er etter min mening å ha urealistiske forventninger til hvor lett det skal være å bli gravid og da klinger det dårlig med hennes egne gjentagelser om at sjansen er minimal. Og nei, jeg vil ikke si at de har prøvd siden september 2022 når hun selv sier at de bommet på eggløsningsdato. Det er iallefall ikke noe som vil veie tungt ved en IVF søknad dersom man gang på gang har samleie i et tidsrom det ikke er mulig å bli gravid. 1 2
FruRosa Skrevet 1. februar 2024 #1199 Skrevet 1. februar 2024 Fizzypo skrev (44 minutter siden): Jeg vet det, men hele poenget mitt er at pipa fikk en annen lyd når omstendighetene endret seg. Hun sa at sjansen er minimal mens de prøvde, og det er helt korrekt, men da hun omsider ble gravid måtte hun antyde at alle de mislykkede forsøkene trolig skyldtes eggløsning på feil side. Altså måtte det være en logisk forklaring på hvorfor nøyaktig hun ikke ble gravid. Da de begynte å prøve igjen etter exu virket hun hellig overbevist om at det skulle klaffe umiddelbart for det gjorde det første gangen de brukte eggløsningstester. Da det ikke viste seg å være en realitet, som jo er helt normalt, hoppet hun på IVF toget etter å ha prøvd på nytt i kun 3 mnd. Det er etter min mening å ha urealistiske forventninger til hvor lett det skal være å bli gravid og da klinger det dårlig med hennes egne gjentagelser om at sjansen er minimal. Og nei, jeg vil ikke si at de har prøvd siden september 2022 når hun selv sier at de bommet på eggløsningsdato. Det er iallefall ikke noe som vil veie tungt ved en IVF søknad dersom man gang på gang har samleie i et tidsrom det ikke er mulig å bli gravid. De fikk nå innvilget IVF, da... Uansett er dette irrelevant nå, siden de ble gravide naturlig. Jeg kan være enig i at hun "hopper litt" i forklaringene innimellom, for å si det sånn 😉, men tror det er håp/tro som snakker istedenfor fakta noen ganger. 2 4
Fizzypo Skrevet 1. februar 2024 #1200 Skrevet 1. februar 2024 FruRosa skrev (48 minutter siden): De fikk nå innvilget IVF, da... Uansett er dette irrelevant nå, siden de ble gravide naturlig. Jeg kan være enig i at hun "hopper litt" i forklaringene innimellom, for å si det sånn 😉, men tror det er håp/tro som snakker istedenfor fakta noen ganger. Jo, de fikk det innvilget, men på det tidspunktet de søkte hadde de jo prøvd i over 1 år. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå