Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Zenhouse skrev (7 minutter siden):

Leste et sted at hun  eier 1/3 av huset. Og altså da har kun 1/3 av lånet å nedbetale. Noen som vet om dette stemmer? 

Hun sier selv at hun eier halvparten mener jeg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zenhouse skrev (37 minutter siden):

Leste et sted at hun  eier 1/3 av huset. Og altså da har kun 1/3 av lånet å nedbetale. Noen som vet om dette stemmer? 

Ja, utifra tinglysning så stemmer det at hun eier 1/3.

• Liker 5
Skrevet (endret)
Lzzy skrev (10 timer siden):

Muligens ikke spesielt gunstig med to lån på et og samme hus heller.. aldri delt lån på samme bolig, men 🤷‍♀️ veldig rart å dele absolutt all økonomi så slavisk i to. En ting hva man gjør etter felles utgifter er betalt, men to lån.. 😅 

Vi eier 50/50, men hadde hvert vårt lån i begynnelsen da han hadde en del mer egenkapital enn meg. Det er ikke helt uvanlig. Samlet det til ett når jeg hadde spart og kunne betale inn ekstra så vi hadde like mye i lån. Men når Stina eier 1/3 skjønner jeg at de har hvert sitt lån, mye enklere å holde styr på 🤷🏼‍♀️

Ellers er jeg helt enig med deg, det er rart å dele ALT med økonomien sånn som de gjør. Bor man sammen så er jo det meste felles? 😅

Endret av JegErIkkeMeg
Skrivefeil
  • Liker 4
Skrevet

Ordet rart blir brukt mykje i tråden. Lurer på kva en legg i ordet ? Betyr det fint , hyggelig , extraordinært. Eller er det negativt berre fordi det ukjent, anderledes.

• Nyttig 4
Skrevet

Jeg leser det som «noe som ikke stemmer»  eller at det «forundrer meg» at hun ikke gjør det annerledes f.eks. Alt etter kontekst. 

oss-to skrev (4 minutter siden):

Ordet rart blir brukt mykje i tråden. Lurer på kva en legg i ordet ? Betyr det fint , hyggelig , extraordinært. Eller er det negativt berre fordi det ukjent, anderledes

• Liker 2
Skrevet
JegErIkkeMeg skrev (1 time siden):

Vi eier 50/50, men hadde hvert vårt lån i begynnelsen da han hadde en del mer egenkapital enn meg. Det er ikke helt uvanlig. Samlet det til ett når jeg hadde spart og kunne betale inn ekstra så vi hadde like mye i lån. Men når Stina eier 1/3 skjønner jeg at de har hvert sitt lån, mye enklere å holde styr på 🤷🏼‍♀️

Ellers er jeg helt enig med deg, det er rart å dele ALT med økonomien sånn som de gjør. Bor man sammen så er jo det meste felles? 😅

Ja, da blir det jo annerledes såklart. Tenkte de eide 50/50. I mitt hode så er det rart når man bor sammen, har fått barn og skal gifte seg å dele absolutt alt slavisk. Men ikke dermed sagt at andre synes det samme av den grunn ☺️ 

• Liker 6
Skrevet

Jeg fulgte litt med på henne for noen år siden da hun blogget.. Først i det siste jeg har havnet innpå snapen hennes noen ganger. Men HVORDAN kan man tjene så bra på å bare sose? Og hvis man tjener så bra - hvorfor ikke være litt mer sofistikert? Øynevipper som ser ut somto markiser og ekstremt kjedelig stil...

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet
uglejenta skrev (4 timer siden):

IMG_2533.thumb.png.290ec3cfeb18deac33d74e35f8ef03e4.pngMerkelig at hun som ukentlig rydder og organiserer sitt eget klesrom har det så rotete i baby sin skuff. Ja, helt klart en bagatell, men er likevel med på å underbygge hva fokuset hennes er…..

Tenkte nøyaktig det samme da jeg så det.. 

• Liker 8
Skrevet
Happy13 skrev (1 time siden):

Jeg fulgte litt med på henne for noen år siden da hun blogget.. Først i det siste jeg har havnet innpå snapen hennes noen ganger. Men HVORDAN kan man tjene så bra på å bare sose? Og hvis man tjener så bra - hvorfor ikke være litt mer sofistikert? Øynevipper som ser ut somto markiser og ekstremt kjedelig stil...

The million dollar question der

• Liker 4
Skrevet
Happy13 skrev (2 timer siden):

Og hvis man tjener så bra - hvorfor ikke være litt mer sofistikert? Øynevipper som ser ut somto markiser og ekstremt kjedelig stil...

Inntekt har da ingenting med personlig smak å gjøre..

• Liker 1
Skrevet
Happy13 skrev (2 timer siden):

En gang harry alltid harry…

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva skal hun med stellebag? Babyen er jo aldri utenfor huset. 

• Liker 17
  • Nyttig 10
Skrevet
Poly skrev (26 minutter siden):

Hva skal hun med stellebag? Babyen er jo aldri utenfor huset. 

I alle dager da 🤔

• Liker 5
Skrevet
J.. skrev (58 minutter siden):

Inntekt har da ingenting med personlig smak å gjøre..

Nettopp! Får være greit at man ikke liker samme ting. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er alt så voldsomt? Hun er så pick me girl at jeg blir dårlig. 
Dehydrert nå..

• Liker 16
Skrevet (endret)

Jeg synes tilogmed rømme er litt sterkt 😂Nei,jeg synes ikke det,men ja nesten. 🙈 Pling!

Endret av Vinnanna15
  • Liker 4
Skrevet

Teksten😂. Jeg er enig!!

IMG_5144.jpeg

• Liker 3
Gjest faltforfristelsen
Skrevet

Stina Bakken: "jeg er forsiktig med penger" 

Også Stina Bakken: bruker 2000 kr på orkideer. I tilegg til masse smånips, mye god mat, vippetimer, hår osv 😅

Skrevet
Klink skrev (3 timer siden):

I alle dager da 🤔

Dem va jo på hageland å kaffe idag.😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...