Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Kokosmakroni skrev (Akkurat nå):

Tror hun bare skal gå for samme taktikk som SE. Forsvinne, så plutselig komme tilbake og få mere klikk enn de vanlige daglige snappene. Så lenge hun når views per month så renner penga inn ja :)

She's back. Og har selvsagt slutta å amme (tilsynelatende). Så da ere vel brystbetennelse på gang da

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her inne har flere skrevet tidligere at Stina burde ta litt fri/permisjon når hun har fått baby, og når hun "forsvinner" noen dager fra skjermen er det feil også.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 minutter siden):

Her inne har flere skrevet tidligere at Stina burde ta litt fri/permisjon når hun har fått baby, og når hun "forsvinner" noen dager fra skjermen er det feil også.

Jepp..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (33 minutter siden):

She's back. Og har selvsagt slutta å amme (tilsynelatende). Så da ere vel brystbetennelse på gang da

Bare tulla. Hu har tatt "fri" for å jobbe. Fordi hun ikke har rukket regnskap pga Philip (hår/sminke/vipper/shopping). Og klart hun må kaste den ungen på puppen idet han våkner....

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den autotekstingen hennes er HELT krise!

I dag ble gulpekluten til hjulpeklitten 😆

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroni skrev (1 time siden):

Tror hun bare skal gå for samme taktikk som SE. Forsvinne, så plutselig komme tilbake og få mere klikk enn de vanlige daglige snappene. Så lenge hun når views per month så renner penga inn ja :) 

hvis hun har sagt 4 dager spesifikt så er det jo ikke helt det samme men, folk blir nysgjerrige 

Hun har jo ikke adressert forsvinninga i det hele tatt. Ikke sagt noe på forhånd. Og hun er jo sånn ei klokke i postinga. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (1 time siden):

Vanskelig å gjøre alle til lags😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne, av hensyn til trofaste følgere, sagt hun ville ta fri fra snappen noen dager for å komme ajour med kontorarbeid.

Men det hadde jo ikke generert masse klikk mens hun var borte …

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (4 timer siden):

Haha.. At dette er samme dama som må gi flaske å ikke kan amme på restaurant eller senter pga at hun ikke ville vise brystene 🤣😂

Jeg har faktisk aldri vist så mye pupp som henne, til tross for offentlig amming😂 

Ja kan jo virke litt rart. Men tipper hun nok har følt seg usikker ved amme- situasjonen, både i selve utførelsen og hun er jo uten tvil ganske selvbevisst, så skjønner at amming utendørs blant folk kan kanskje være en ubehagelig situasjon for henne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Ja kan jo virke litt rart. Men tipper hun nok har følt seg usikker ved amme- situasjonen, både i selve utførelsen og hun er jo uten tvil ganske selvbevisst, så skjønner at amming utendørs blant folk kan kanskje være en ubehagelig situasjon for henne. 

Og folk hadde nok glodd mer på henne enn de gjør på anonyme ammende mødre, siden hun er et kjent fjes

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (56 minutter siden):

Og folk hadde nok glodd mer på henne enn de gjør på anonyme ammende mødre, siden hun er et kjent fjes

Sååå kjent er hun faktisk ikke. Hadde du spurt 10 personer om hvem hun er, vil jeg tippe flertallet ikke hadde hatt peiling. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (13 minutter siden):

Sååå kjent er hun faktisk ikke. Hadde du spurt 10 personer om hvem hun er, vil jeg tippe flertallet ikke hadde hatt peiling. 

Enig. Og det henger ikke på greip med at hun ikke vil amme foran familie heller. For all del, jeg syns ikke det var superstas jeg heller (føltes bare greit med mamma og bestemor) men da trakk jeg meg litt unna da. Gikk fint det 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så utrolig sært hvordan de har ungen på skift. Lærer lite om samspillet til foreldrene den ungen der, og hvordan det er og være sammen som familie. 

Syns det er veldig spesielt også hvor mye tid hun trenger vekke fra den bittelille babyen. 

Hun sier jo selv at babyen blir grinete etter 3 timer vekke fra mor. Så da er det ok og være vekke 3 timer da?

Babyen har jo opplevd adskillelse fra den var født også. Klart den reagerer ekstra negativt da. 

Endret av Poly
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (19 minutter siden):

Syns det er så utrolig sært hvordan de har ungen på skift. Lærer lite om samspillet til foreldrene den ungen der, og hvordan det er og være sammen som familie. 

Syns det er veldig spesielt også hvor mye tid hun trenger vekke fra den bittelille babyen. 

Hun sier jo selv at babyen blir grinete etter 3 timer vekke fra mor. Så da er det ok og være vekke 3 timer da?

Babyen har jo opplevd adskillelse fra den var født også. Klart den reagerer ekstra negativt da. 

Han har jo åpenbart den ungen fra 13-15 hver dag. Syns det er så rart at de ikke tilbringer mer tid sammen som en familie. Virker som at alt som står i hodet hennes er å gi ungen mat så han sovner, og han stresser seg gjennom hele dagen for å rekke å spise nok, trene nok, sove nok og jobbe. Hva med å bare la humla suse og nyte litt. Leve i nuet 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruRosa skrev (5 timer siden):

Den autotekstingen hennes er HELT krise!

I dag ble gulpekluten til hjulpeklitten 😆

Jeg skjønner godt at hun ikke tekster selv, men de få gangene jeg har brukt autoteksting har jeg kunne endre ord her og der så det passer.

Det kan da vel ikke være så tidkrevende å se igjennom og endre et par ord her og der? 🤔 Hvertfall de som blir så ille som hjulpeklitten 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Vet ikke folk i Sandefjord (eller der hun bor)hvem hun er? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...