Palmemor Skrevet 6 timer siden #11781 Del Skrevet 6 timer siden Kokosmakroni skrev (Akkurat nå): Tror hun bare skal gå for samme taktikk som SE. Forsvinne, så plutselig komme tilbake og få mere klikk enn de vanlige daglige snappene. Så lenge hun når views per month så renner penga inn ja She's back. Og har selvsagt slutta å amme (tilsynelatende). Så da ere vel brystbetennelse på gang da 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 6 timer siden #11782 Del Skrevet 6 timer siden Her inne har flere skrevet tidligere at Stina burde ta litt fri/permisjon når hun har fått baby, og når hun "forsvinner" noen dager fra skjermen er det feil også. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 6 timer siden #11783 Del Skrevet 6 timer siden Tough cookie skrev (3 minutter siden): Her inne har flere skrevet tidligere at Stina burde ta litt fri/permisjon når hun har fått baby, og når hun "forsvinner" noen dager fra skjermen er det feil også. Jepp.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 5 timer siden #11784 Del Skrevet 5 timer siden Palmemor skrev (33 minutter siden): She's back. Og har selvsagt slutta å amme (tilsynelatende). Så da ere vel brystbetennelse på gang da Bare tulla. Hu har tatt "fri" for å jobbe. Fordi hun ikke har rukket regnskap pga Philip (hår/sminke/vipper/shopping). Og klart hun må kaste den ungen på puppen idet han våkner.... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 5 timer siden #11785 Del Skrevet 5 timer siden Den autotekstingen hennes er HELT krise! I dag ble gulpekluten til hjulpeklitten 😆 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 5 timer siden #11786 Del Skrevet 5 timer siden Kokosmakroni skrev (1 time siden): Tror hun bare skal gå for samme taktikk som SE. Forsvinne, så plutselig komme tilbake og få mere klikk enn de vanlige daglige snappene. Så lenge hun når views per month så renner penga inn ja hvis hun har sagt 4 dager spesifikt så er det jo ikke helt det samme men, folk blir nysgjerrige Hun har jo ikke adressert forsvinninga i det hele tatt. Ikke sagt noe på forhånd. Og hun er jo sånn ei klokke i postinga. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet 4 timer siden #11787 Del Skrevet 4 timer siden Er så fasinert av de bryna hennes jeg 😅 🐌 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 4 timer siden #11788 Del Skrevet 4 timer siden «Pefeddikk har snappa som normalt». Nuvell… 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 4 timer siden #11789 Del Skrevet 4 timer siden Tough cookie skrev (1 time siden): Her inne har flere skrevet tidligere at Stina burde ta litt fri/permisjon når hun har fått baby, og når hun "forsvinner" noen dager fra skjermen er det feil også. Vanskelig å gjøre alle til lags😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 4 timer siden #11790 Del Skrevet 4 timer siden Hun kunne, av hensyn til trofaste følgere, sagt hun ville ta fri fra snappen noen dager for å komme ajour med kontorarbeid. Men det hadde jo ikke generert masse klikk mens hun var borte … 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3 timer siden #11791 Del Skrevet 3 timer siden Love2017juni skrev (4 timer siden): Haha.. At dette er samme dama som må gi flaske å ikke kan amme på restaurant eller senter pga at hun ikke ville vise brystene 🤣😂 Jeg har faktisk aldri vist så mye pupp som henne, til tross for offentlig amming😂 Ja kan jo virke litt rart. Men tipper hun nok har følt seg usikker ved amme- situasjonen, både i selve utførelsen og hun er jo uten tvil ganske selvbevisst, så skjønner at amming utendørs blant folk kan kanskje være en ubehagelig situasjon for henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 2 timer siden #11792 Del Skrevet 2 timer siden Zenhouse skrev (1 time siden): Ja kan jo virke litt rart. Men tipper hun nok har følt seg usikker ved amme- situasjonen, både i selve utførelsen og hun er jo uten tvil ganske selvbevisst, så skjønner at amming utendørs blant folk kan kanskje være en ubehagelig situasjon for henne. Og folk hadde nok glodd mer på henne enn de gjør på anonyme ammende mødre, siden hun er et kjent fjes 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1 time siden #11793 Del Skrevet 1 time siden Tough cookie skrev (56 minutter siden): Og folk hadde nok glodd mer på henne enn de gjør på anonyme ammende mødre, siden hun er et kjent fjes Sååå kjent er hun faktisk ikke. Hadde du spurt 10 personer om hvem hun er, vil jeg tippe flertallet ikke hadde hatt peiling. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 1 time siden #11794 Del Skrevet 1 time siden Bibbi_ skrev (13 minutter siden): Sååå kjent er hun faktisk ikke. Hadde du spurt 10 personer om hvem hun er, vil jeg tippe flertallet ikke hadde hatt peiling. Enig. Og det henger ikke på greip med at hun ikke vil amme foran familie heller. For all del, jeg syns ikke det var superstas jeg heller (føltes bare greit med mamma og bestemor) men da trakk jeg meg litt unna da. Gikk fint det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 43 minutter siden #11795 Del Skrevet 43 minutter siden (endret) Syns det er så utrolig sært hvordan de har ungen på skift. Lærer lite om samspillet til foreldrene den ungen der, og hvordan det er og være sammen som familie. Syns det er veldig spesielt også hvor mye tid hun trenger vekke fra den bittelille babyen. Hun sier jo selv at babyen blir grinete etter 3 timer vekke fra mor. Så da er det ok og være vekke 3 timer da? Babyen har jo opplevd adskillelse fra den var født også. Klart den reagerer ekstra negativt da. Endret 39 minutter siden av Poly 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22 minutter siden #11796 Del Skrevet 22 minutter siden Poly skrev (19 minutter siden): Syns det er så utrolig sært hvordan de har ungen på skift. Lærer lite om samspillet til foreldrene den ungen der, og hvordan det er og være sammen som familie. Syns det er veldig spesielt også hvor mye tid hun trenger vekke fra den bittelille babyen. Hun sier jo selv at babyen blir grinete etter 3 timer vekke fra mor. Så da er det ok og være vekke 3 timer da? Babyen har jo opplevd adskillelse fra den var født også. Klart den reagerer ekstra negativt da. Han har jo åpenbart den ungen fra 13-15 hver dag. Syns det er så rart at de ikke tilbringer mer tid sammen som en familie. Virker som at alt som står i hodet hennes er å gi ungen mat så han sovner, og han stresser seg gjennom hele dagen for å rekke å spise nok, trene nok, sove nok og jobbe. Hva med å bare la humla suse og nyte litt. Leve i nuet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 21 minutter siden #11797 Del Skrevet 21 minutter siden FruRosa skrev (5 timer siden): Den autotekstingen hennes er HELT krise! I dag ble gulpekluten til hjulpeklitten 😆 Jeg skjønner godt at hun ikke tekster selv, men de få gangene jeg har brukt autoteksting har jeg kunne endre ord her og der så det passer. Det kan da vel ikke være så tidkrevende å se igjennom og endre et par ord her og der? 🤔 Hvertfall de som blir så ille som hjulpeklitten 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 16 minutter siden #11798 Del Skrevet 16 minutter siden Bibbi_ skrev (1 time siden): Sååå kjent er hun faktisk ikke. Hadde du spurt 10 personer om hvem hun er, vil jeg tippe flertallet ikke hadde hatt peiling. Vet ikke folk i Sandefjord (eller der hun bor)hvem hun er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå