Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Katinkalille skrev (1 time siden):

Hva er egentlig forskjellen på bildet som er croppet kontra det bildet her?? Er hu mindre horete kledd her??

IMG_8008.png

Jøye meg. Noen burde kanskje fortelle henne at barneavdelingen på H&M ikke egner seg for voksne. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dojakitty skrev (1 time siden):

Jøye meg. Noen burde kanskje fortelle henne at barneavdelingen på H&M ikke egner seg for voksne. 

Det kan jo du gjøre………

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Om noen år blir nok sønnen kjempeflau, og forteller henne at hun ikke kan kle seg sånn 😉

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (49 minutter siden):

Om noen år blir nok sønnen kjempeflau, og forteller henne at hun ikke kan kle seg sånn 😉

Og man skal la seg diktere av et barn,tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (45 minutter siden):

Og man skal la seg diktere av et barn,tenker du?

Jeg sier bare at hun kommer til å få høre det av barnet sitt og barnets venner. Barn er ærlige, og sier hva de tenker. Hva hun vil gjøre med det, skal ikke jeg spå om 🙂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viki6 skrev (8 minutter siden):

Jeg sier bare at hun kommer til å få høre det av barnet sitt og barnets venner. Barn er ærlige, og sier hva de tenker. Hva hun vil gjøre med det, skal ikke jeg spå om 🙂

Barn blir flaue over foreldre i uansett hvordan de kler eller ter seg,det er en helt normal ting alle barn går igjennom.

Det betyr ikke at man skal eller må endre personlig klessmak fordi ungdommen synes man ser teit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også påpeke at når P er 15 år og begynner å bry seg om slike ting. Så er Stina nesten 50 år. Tviler på at hun syntes det er like kult å vise puppene da 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (19 minutter siden):

Vil også påpeke at når P er 15 år og begynner å bry seg om slike ting. Så er Stina nesten 50 år. Tviler på at hun syntes det er like kult å vise puppene da 😅

Han trenger nok ikke å bli 15. 6 år, kanskje.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (6 timer siden):

Hva er egentlig forskjellen på bildet som er croppet kontra det bildet her?? Er hu mindre horete kledd her??

IMG_8008.png

Er dette grei måte å omtale klesstilen til noen andre på? Trodde det var på ungdomsskolen folk beskyldte hverandre for å være hore, gå horete kledd og lignende. 

Endret av Klink
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt har sin plass i livet. Foreløpig dreier livet seg fortsatt om det hun gjør til daglig: å dokumentere livet hjemme. De som følger på sosiale medier er ikke synlige. Det kan hende når hun etterhvert og i ganske mange år fremover skal forholde seg til mange mennesker utenfor hjemmet at hun da gjør andre valg, også mht hvordan hun kler seg. Tviler på at den oransje toppen er dagens outfit på kontroller på helsestasjonen, på foreldremøter, i bursdager til klassevenner, når barnet har besøk av klassevenner, på fotballtreninger, foreldrekaffe i barnehagen osv. Eller kanskje det er det. Blir spennende å se. Det at hun kler seg som hun gjør vil jo generere mange klikk, penger i kassa og dopamin rush. Kanskje har hun bekreftelsesbehov? Hvem vet… 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (18 minutter siden):

Hva er poenget med å vise plastikkpuppene på denne måten? De er falske og kjøpt og noe alle kan gjøre. 

Hun er sikkert fornøyd og syns selv at hun er fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophie1988 skrev (1 minutt siden):

Ja da er det ihvertfall én person som syns det.

Er jo ikke noe bedre enn at folk er fornøyd med seg selv og klarer å leve med seg selv. Men jeg synes det er noe veldig overdrevent med selvdiggingen og fokuset på egen kropp som Stina holder på med. Jeg er synes selv jeg ser bedre ut naken enn i arbeidsklærne mine, men det at jeg ser best ut naken trumfer jo ikke respekten min for kollegaer og hensynet til omverdenen. Hvor ubehagelig hadde det ikke vært om jeg skulle vist meg frem hele tiden? Er jo noe med at man helst ikke vil stirre på folks pupper og pung, men går folk med en svær åpning i klærne som lar pung og/eller pupp tyte ut så er det ikke til å unngå at man legger merke til det. Det oppleves påtrengende rett og slett, særlig når man er i en setting hvor man ikke forventer pupp og pung på utstilling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...