Snurris Skrevet 16. januar #11641 Del Skrevet 16. januar Poly skrev (6 minutter siden): Så mye sunnere (og kjekkere) PF så ut før. Et godt eksempel på at for mye trening ikke er bra. Du var sikkert også mye finere før. (Koselig å høre? Konstruktivt?) 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar #11642 Del Skrevet 16. januar Poly skrev (9 minutter siden): Så mye sunnere (og kjekkere) PF så ut før. Et godt eksempel på at for mye trening ikke er bra. For mye trening er ikke bra fordi man blir stygg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 16. januar #11643 Del Skrevet 16. januar 😅 Ok. Tar den til meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 16. januar #11644 Del Skrevet 16. januar PF har svar på hvorfor han ser ut som han gjør😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 16. januar #11645 Del Skrevet 16. januar Poly skrev (10 minutter siden): 😅 Ok. Tar den til meg. Jeg er enig med deg, for jeg skjønte hva du mente. Balanse er alltid bra, enten det er trening eller andre ting ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 16. januar #11646 Del Skrevet 16. januar Lzzy skrev (11 minutter siden): Jeg er enig med deg, for jeg skjønte hva du mente. Balanse er alltid bra, enten det er trening eller andre ting ☺️ Takk. Ja, jeg mente jo ikke at han er stygg nå. Han ser bare usunn ut i forhold til før, og da også mindre kjekk liksom. Tror det har vippet litt over for hans del hva trening angår dessverre. 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar #11647 Del Skrevet 16. januar Poly skrev (4 minutter siden): Takk. Ja, jeg mente jo ikke at han er stygg nå. Han ser bare usunn ut i forhold til før, og da også mindre kjekk liksom. Tror det har vippet litt over for hans del hva trening angår dessverre. Det er også normalt å miste fylde i fjeset når man blir eldre. Mannen er tross alt straks 40 år.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 16. januar #11648 Del Skrevet 16. januar J.. skrev (Akkurat nå): Det er også normalt å miste fylde i fjeset når man blir eldre. Mannen er tross alt straks 40 år.. Vel. Man trenger ikke bli inhult i ansiktet selvom man nærmer seg 40 år. 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 16. januar #11649 Del Skrevet 16. januar Poly skrev (3 minutter siden): Vel. Man trenger ikke bli inhult i ansiktet selvom man nærmer seg 40 år. Det er sant, det handler jo mest om lite underhudsfett..og det er ofte noe man ser tydeligst og først i ansiktet når man går ned i vekt. Bevisst eller pga strengt trenings/matregime. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 16. januar #11650 Del Skrevet 16. januar Poly skrev (57 minutter siden): Så mye sunnere (og kjekkere) PF så ut før. Et godt eksempel på at for mye trening ikke er bra. Enig, han så sunnere og bedre ut før. Synes nesten han ser syk ut nå. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 16. januar #11651 Del Skrevet 16. januar Bibbi_ skrev (13 minutter siden): Enig, han så sunnere og bedre ut før. Synes nesten han ser syk ut nå. Og ter seg som han er sykelig opptatt av alltid å posere og se sterk(eller tynn?) ut. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 16. januar #11652 Del Skrevet 16. januar Sitron10 skrev (16 timer siden): Ref til dialektvideoen. Herlighet så pen Stina var 🤩 fulgte egentlig ikke henne på denne tiden, var sikkert bare innom av og til. Men forholdet deres virker jo helt topp her 🤩❤️ livet skjer hos alle, men herlighet, søteste paret 🥰 skjønner heller ikke helt hva som er blitt forandret hos henne, men jeg håper hun stopper opp med slike ting fordi det trengs ikke! Heier så inderlig på de 😅🥹 De var nydelige og sjarmerende begge to. Men nå er det dessverre bare kroppen som teller for begge to. Tydelig at influencing er veldig uheldig i lengden. Hvor er de om 10 år liksom? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Labbus Skrevet 17. januar Populært innlegg #11653 Del Skrevet 17. januar hvaduikkeser skrev (17 timer siden): Hvorfor har du fostret 4 barn alene? Hvor er far? Tenk før du stiller deg undrende .Du har tydeligvis ikke hørt om ulykker i jobbsammenheng . Gikk med nr 4 da min mann omkom i en drukningsulykke under vedlikehold på en plattform. Hvor er far sier du ??? Håper du har lært at en aldri stiller slike spørsmål , underveis i en samtale kan dette komme fram naturlig om det passer seg slik . Ønsker deg livserfaring ,for de fleste så er det den beste erfaringen 1 48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 17. januar #11654 Del Skrevet 17. januar Poly skrev (10 timer siden): Vel. Man trenger ikke bli inhult i ansiktet selvom man nærmer seg 40 år. Ei heller mimikkløs🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 17. januar #11655 Del Skrevet 17. januar Labbus skrev (8 timer siden): Tenk før du stiller deg undrende .Du har tydeligvis ikke hørt om ulykker i jobbsammenheng . Gikk med nr 4 da min mann omkom i en drukningsulykke under vedlikehold på en plattform. Hvor er far sier du ??? Håper du har lært at en aldri stiller slike spørsmål , underveis i en samtale kan dette komme fram naturlig om det passer seg slik . Ønsker deg livserfaring ,for de fleste så er det den beste erfaringen ❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. januar #11656 Del Skrevet 17. januar Clancy skrev (13 timer siden): Er det ikke lov å skrive på dialekt på KG?😂 Heldigvis ikke💀 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar #11657 Del Skrevet 17. januar (endret) Undring om kropp og influensere. Jeg har fått inntrykk av på forumet her og ikke minst i det virkelige liv, at kroppen til andre lar man være å kommentere, finnes unntak, men sånn generelt. Stina har tatt silikon og PF trener mye og er opptatt av kosthold. På bilder og videoer generelt liker Stina å framheve pupper og PF framhever å vise muskler. Ved spørsmål sier Stina at puppe e ikke er naturlige og jeg vet ikke om PF har fått spørsmål. Videre kritiseres hvordan PF ser ut , noe jeg ikke syns hører hjemme noe sted. Og Stina kritiseres for å framheve puppene sine for mye og at hun ikke sier rett ut at det er silikon i dem. (De er ikke naturlige holdt ikke) Hvordan skulle de gjort det på en bedre måte? Stina har tatt silikon og syns åpenbart at hun har fine pupper og ønsker å vise de frem, det er vel greit? Hun sier at alle gjør det de vil og at hun ikke vil snakke så mye om operasjonen(e?) og sier tydelig at det er ikke naturlige. Altså du blir ikke sånn naturlig! Er ikke det en fin måte å gjøre det på da? Hun er jo fornøyd med valget sitt selv og liker det sånn. Hvorfor kritiseres dette? Hun annonserer ikke for klinikker eller noen i den gaten? Hun spiser mat og viser ikke små porsjoner av noe. Hun spiser godteri uten sukker og det er helt greit? Til og med om noen skulle blitt påvirket av det og kjøpe det samme som henne? Forteller man andre i sin hverdag som har tatt slike valg at du så bedre ut før? Med mindre det er av bekymring for noe, så holder man slike ting inni seg? PF har fokus på trening og å bli sterk/ se sterk ut. Han spiser mye fisk og er nok litt ensidig i kostholdet, men skadelig? Nei. Laksen har han sjekket opp hos lege sier han selv. Ingen av de anbefaler noen andre å gjøre det samme som de direkte, selv om man kan bli påvirket selvfølgelig. Jeg lurer på hvordan influensere skal gjøre det under forutsetning at valgene om å ta silikon, operere seg, trene mye er tatt? Man er i full rett til å ta disse valgene og fokusere på å framheve de kroppsdelene man vil etterpå? Hvorfor skulle man operere dersom man ikke ville vise seg fram etterpå? Hva sier man til følgerne sine? Blir det noen gang rett? Endret 17. januar av Klink 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17. januar #11658 Del Skrevet 17. januar Labbus skrev (11 timer siden): Tenk før du stiller deg undrende .Du har tydeligvis ikke hørt om ulykker i jobbsammenheng . Gikk med nr 4 da min mann omkom i en drukningsulykke under vedlikehold på en plattform. Hvor er far sier du ??? Håper du har lært at en aldri stiller slike spørsmål , underveis i en samtale kan dette komme fram naturlig om det passer seg slik . Ønsker deg livserfaring ,for de fleste så er det den beste erfaringen Helt sant. Kondolerer 🩷 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 17. januar #11659 Del Skrevet 17. januar Jøss. Gikk bra å amme på natta. Var søvndyssende for mor og. Hvem skulle trudd 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 17. januar #11660 Del Skrevet 17. januar Palmemor skrev (10 minutter siden): Jøss. Gikk bra å amme på natta. Var søvndyssende for mor og. Hvem skulle trudd 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå