Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Orly skrev (23 minutter siden):

Skremmende og like skremmende at noen skal forsvare alt

Det er ikke forsvar å fortelle om at en baby faktisk kan bli sint. Jeg har som nevnt et eksemplar av en sinnatagg selv.  Det betyr ikke at behovene ikke skal bli møtt. Jeg tror ofte nr to eller tre må si fra høyere enn den første da og det er forskjell på temperament hos barn/mennesker. 

Endret av Klink
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klink skrev (27 minutter siden):

Virkelig? Jeg har flere barn og den ene av dem var definitivt sinna og blir det fremdeles raskere enn de andre barna mine. 

Du skjønner ikke problematikken i å kalle en 2 mnd gammel baby for forbanna?

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Labbus skrev (På 14.1.2025 den 21.27):

Har ca kr 5000 igjen pr mnd etter regninger er betalt. Har jobbet i 40 år ,samt fostret fram 4 barn alene . Må bli pensjonist før opptjening av det en har opparbeidet i arblivet trer i kraft ,tenker innimellom at det hadde vært kjekt med noen extra lapper innimellom. Men sånn er det,har barn og barnebarn med daglig kontakt så er uansett rik 💗😊

Fantastisk imponerende at du har oppfostret 4 barn alene 🥰 Du burde være stolt av jobben du har gjort som mor, heier på alle som har gjort det samme som deg og som er i samme situasjon som du har vært i ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Dojakitty skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg vet ikke hvor gammel min var før han fikk kallenavnet sinnataggen. 

• Nyttig 1
Skrevet
Dojakitty skrev (2 minutter siden):

Nettop, fly forbanna og litt mer til, absolutt ikke normalt

• Nyttig 7
Skrevet
Klink skrev (3 minutter siden):

Det er ikke forsvar å fortelle om at en baby faktisk kan bli sint. Jeg har som nevnt et eksemplar av en sinnatagg selv.  Det betyr ikke at behovene ikke skal bli møtt. Jeg tror ofte nr to eller tre må si fra høyere enn den første da og det er forskjell på temperament hos barn/mennesker. 

Du skjønner ikke hva folk reagerer på åpenbart 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Orly skrev (Akkurat nå):

Nettop, fly forbanna og litt mer til, absolutt ikke normalt

Nei når man ikke ser det så er det ikke vits å diskutere heller😆

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Orly skrev (2 minutter siden):

Du skjønner ikke hva folk reagerer på åpenbart 

Nei. Ser ikke at Stina har lagt ut noe på en stund heller!

Dere får forklare og begrunne meningene deres da så det går an å forstå hva som reageres på og ikke bare hive ut påstander. 

• Nyttig 4
Skrevet
Dojakitty skrev (4 minutter siden):

Helt enig 

Skrevet
Angel75 skrev (3 timer siden):

Kvinner skal ikke ligge på 1100 kcal! Wake up! Om jeg ikke husker feil så har vel du også skrevet at du er helsepersonell? 

Visst man ska gå ned i vekt ja.

Skrevet
Angel75 skrev (4 timer siden):

Kvinner skal ikke ligge på 1100 kcal! Wake up! Om jeg ikke husker feil så har vel du også skrevet at du er helsepersonell? 

Basal behovet mitt som er 164 og 57 kg er 1183 kcal. Legg på litt for at Stina beveger seg bittelitt inne. Hun er mindre enn meg. Si at det totale dagsbehovet mitt uten trening ligger på ca 1500 kcal. Da er fortsatt 1/3 av dagen dekket av frokosten. Ikke mye igjen til middag da. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Nussepus skrev (7 minutter siden):

Basal behovet mitt som er 164 og 57 kg er 1183 kcal. Legg på litt for at Stina beveger seg bittelitt inne. Hun er mindre enn meg. Si at det totale dagsbehovet mitt uten trening ligger på ca 1500 kcal. Da er fortsatt 1/3 av dagen dekket av frokosten. Ikke mye igjen til middag da. 

Så bra at hun ikke teller kalorier,da.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Dojakitty skrev (1 time siden):

Da må man nesten begrunne meningene sine da? 

• Liker 2
Skrevet
J.. skrev (42 minutter siden):

Så bra at hun ikke teller kalorier,da.

Fordi hun ikke trenger det, fordi hun fra naturens side har en slank og flott kropp… som er hele kjernen i denne diskusjonen. 

• Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt og innlegg skrevet på dialekt. 

Sol, admin. 

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (Akkurat nå):

Fordi hun ikke trenger det, fordi hun fra naturens side har en slank og flott kropp… som er hele kjernen i denne diskusjonen. 

Ja,vi har fått med oss dette.

Kjernen i diskusjonen er utrolig usunn,når hun selv aldri har ytret ønske om/tanker om å telle kalorier.

Hadde blitt et helvete rabalder (med god grunn..) om hun snakket om det,som bl.a du gjør nå.

• Liker 4
Skrevet

Når jeg hadde liten baby og ammet spiste jeg to store brødskiver med pålegg og smør, en kiwi, et eple med mye mandel smør, et egg, en neve nøtter, en halv avokado og et glass juice til frokost. Var vel hele dagsbehovet det da (1100 kalorier) siden jeg er kort og slank og inaktiv 😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Pølsevann skrev (1 minutt siden):

Når jeg hadde liten baby og ammet spiste jeg to store brødskiver med pålegg og smør, en kiwi, et eple med mye mandel smør, et egg, en neve nøtter, en halv avokado og et glass juice til frokost. Var vel hele dagsbehovet det da (1100 kalorier) siden jeg er kort og slank og inaktiv 😂

Nyttig info. Takk skal du ha. Avsporing ferdig nå, eller?

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (2 timer siden):

Er ikke sånn det fungerer. Alle legger på seg tilslutt om de spiser mer enn de forbrenner. Høres ut som du mener hun burde vært smellfeit basert på hennes kosthold?

• Liker 1
Skrevet

Så mye sunnere (og kjekkere) PF så ut før. Et godt eksempel på at for mye trening ikke er bra. 

• Liker 19
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...