Palmemor Skrevet torsdag kl 13:53 #11601 Del Skrevet torsdag kl 13:53 Men det er jo ingen som diskuterer hvorvidt det er FOR mye eller FOR lite? Klarer ikke folk å se nyanser? Må man henge seg opp i en ting og lage en helt egen historie rundt det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet torsdag kl 13:53 #11602 Del Skrevet torsdag kl 13:53 Jea10 skrev (1 minutt siden): Enig. Særlig med det lave kunnskapsniåvet mange ser ut til å ha. 1100 kalorier om dagen. Hjelp. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet torsdag kl 13:55 #11603 Del Skrevet torsdag kl 13:55 (endret) Svartfugl skrev (4 minutter siden): Særlig med det lave kunnskapsniåvet mange ser ut til å ha. 1100 kalorier om dagen. Hjelp. Sant. Spesielt når noen nå søker opp ord som «1100kcal», «500kcal til frokost», «600 kcal» så kommer dette til å komme opp på et google søk, og da er det ikke bare de som er spesielt interessert i denne diskusjonen som roter seg inn hit for å lese. De som søker opp dette er også som regel de som er mest sannsynlige til å la seg påvirke. Endret torsdag kl 13:59 av Jea10 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet torsdag kl 13:56 #11604 Del Skrevet torsdag kl 13:56 Palmemor skrev (1 time siden): Fortsatt tatt ut av kontekst.... Hele poenget er; hun trenger ikke jobbe hardt for figuren sin, men gir utrykk for noe annet Akkurat dette. Det er dette hele saken i tråden dreier seg om. Men noen her inne nekter å forstå….. Hun trenger ikke å jobbe hardt for figuren sin hverken i form av trening eller mat. Hun er «naturlig» slank og et godt tegn på akkurat dette er at hun er tilbake i normal kropp kort tid etter fødsel, uten noen som helst innsats. Med andre ord; sånn som de fleste av oss gjerne skulle hatt det. Men enl Stina er det resultat av hard trening gjennom hele svangerskapet🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet torsdag kl 13:59 #11605 Del Skrevet torsdag kl 13:59 Palmemor skrev (4 minutter siden): Men det er jo ingen som diskuterer hvorvidt det er FOR mye eller FOR lite? Klarer ikke folk å se nyanser? Må man henge seg opp i en ting og lage en helt egen historie rundt det? Foreslår man da går inn på et forum egnet for akkurat denne typen snakk. I 2025 burde man vite bedre 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet torsdag kl 14:05 #11606 Del Skrevet torsdag kl 14:05 Palmemor skrev (9 minutter siden): Men det er jo ingen som diskuterer hvorvidt det er FOR mye eller FOR lite? Klarer ikke folk å se nyanser? Må man henge seg opp i en ting og lage en helt egen historie rundt det? Hun jeg siterte litt lenger opp gjorde nettopp dette, og antydet at 1100kcal om dagen er normalt. Da gir jeg et motsvar, ellers ser jeg nyansene. Jeg tenker uansett at det er greit å også si noe når folk kommer med feilinformasjon som kan påvirke andre temmelig negativt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet torsdag kl 14:09 #11607 Del Skrevet torsdag kl 14:09 Jea10 skrev (3 minutter siden): Hun jeg siterte litt lenger opp gjorde nettopp dette, og antydet at 1100kcal om dagen er normalt. Da gir jeg et motsvar, ellers ser jeg nyansene. Jeg tenker uansett at det er greit å også si noe når folk kommer med feilinformasjon som kan påvirke andre temmelig negativt. 1100 om dagen er på ingen måte normalt nei, det er jeg enig med deg i 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet torsdag kl 14:09 #11608 Del Skrevet torsdag kl 14:09 Dojakitty skrev (9 minutter siden): Foreslår man da går inn på et forum egnet for akkurat denne typen snakk. I 2025 burde man vite bedre Igjen, hva snakker du om?? Det er INGEN SOM MENER STINA SPISER FOR LITE ELLER FOR MYE! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet torsdag kl 14:26 #11609 Del Skrevet torsdag kl 14:26 AntiBullshit skrev (13 timer siden): Når man er lav, slank og så inaktiv som Stina så utgjør 500 kalorier ganske mye av dagsbehovet. Mange er dessuten småspiste når det kommer til frokost, så selv for noen som er både høyere og bredere enn Stina vil 500 kalorier oppleves som mye mat tidlig på dagen. Til forskjell fra Stina så spiser riktignok ikke folk flest frokost mellom 12 og 14 så det kan jo godt spille en rolle hva gjelder appetitt. Hva har det med noe som helst å gjøre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet torsdag kl 14:53 #11610 Del Skrevet torsdag kl 14:53 Klink skrev (21 minutter siden): Hva har det med noe som helst å gjøre? Hva mener du? Det var folk som synes hun spiste mye til frokost og folk som synes det var rart at noen kunne synes hun spiser mye til frokost. Jeg understreker bare det åpenbare: at for et lavt, slankt og inaktivt menneske så spiser hun en ganske stor frokost ja, men er man ikke lav, slank og inaktiv så er det klart at det ikke oppleves som en spesielt stor frokost. Fatter ikke alle som prøver å argumentere for hva som en slags universal normal-frokost i kommentarfeltet her - det er rett og slett ikke mulig. Derfor må man ta høyde for utgangspunktet og forholdene rundt den konkrete personen når man vurderer om man synes det er mye eller lite mat. For de av oss som kanskje også er ganske inaktive, slanke og ikke spesielt høye så har man nok lettere for å synse om matinntaket til noen som ligner en selv. Skjønner jo at dere som er 170 høye, løper flere mil i uka, løfter tungt, driver med hundespann og jobber som aerobikinnstruktør eller heismontør eller gud vet hva trenger mer enn 4 rugsprø til frokost for å overleve. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet torsdag kl 15:04 #11611 Del Skrevet torsdag kl 15:04 (endret) . Endret torsdag kl 15:05 av Poly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet torsdag kl 15:33 #11612 Del Skrevet torsdag kl 15:33 AntiBullshit skrev (39 minutter siden): Hva mener du? Det var folk som synes hun spiste mye til frokost og folk som synes det var rart at noen kunne synes hun spiser mye til frokost. Jeg understreker bare det åpenbare: at for et lavt, slankt og inaktivt menneske så spiser hun en ganske stor frokost ja, men er man ikke lav, slank og inaktiv så er det klart at det ikke oppleves som en spesielt stor frokost. Fatter ikke alle som prøver å argumentere for hva som en slags universal normal-frokost i kommentarfeltet her - det er rett og slett ikke mulig. Derfor må man ta høyde for utgangspunktet og forholdene rundt den konkrete personen når man vurderer om man synes det er mye eller lite mat. For de av oss som kanskje også er ganske inaktive, slanke og ikke spesielt høye så har man nok lettere for å synse om matinntaket til noen som ligner en selv. Skjønner jo at dere som er 170 høye, løper flere mil i uka, løfter tungt, driver med hundespann og jobber som aerobikinnstruktør eller heismontør eller gud vet hva trenger mer enn 4 rugsprø til frokost for å overleve. Jeg skjønner ikke at dette skal være noe å diskutere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet torsdag kl 16:10 #11613 Del Skrevet torsdag kl 16:10 Herlighet hvordan kan man si at noen på 2 mnd blir forbanna? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet torsdag kl 16:15 #11614 Del Skrevet torsdag kl 16:15 Orly skrev (5 minutter siden): Herlighet hvordan kan man si at noen på 2 mnd blir forbanna? En som ikke har peiling på hva han/hun driver med 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet torsdag kl 16:26 #11615 Del Skrevet torsdag kl 16:26 (endret) Dojakitty skrev (12 minutter siden): En som ikke har peiling på hva han/hun driver med Virkelig? Jeg har flere barn og den ene av dem var definitivt sinna og blir det fremdeles raskere enn de andre barna mine. Endret torsdag kl 16:30 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet torsdag kl 16:30 #11616 Del Skrevet torsdag kl 16:30 Dojakitty skrev (14 minutter siden): En som ikke har peiling på hva han/hun driver med Skremmende og like skremmende at noen skal forsvare alt 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet torsdag kl 16:37 #11617 Del Skrevet torsdag kl 16:37 Zooli skrev (På 14.1.2025 den 19.36): Hvorfor skriker du? og hvorfor kaller du meg kjære? Skjønner st hun ikke legger ut alt. Men det holder faktisk med det hun legger ut. Vi ser jo frokost og lunsj mer eller mindre hver dag. Og hun spiser ikke lite. Dessuten har vel alle fått med seg at hun har fått tilbake sin vanlige kropp på bare noen uker uten å løfte et finger. Det var ikke meningen å kalle deg kjære, var mer en generell ytring om "saken". Jeg beklager at det virker som jeg er ute etter noen personlig, det er meningen å være generell ut fra hva jeg synes. Men nå følger jeg ikke henne lenger som sagt fordi jeg ser heller på noen kjekke karer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet torsdag kl 16:44 #11618 Del Skrevet torsdag kl 16:44 At Stina lager mye mat betyr ikke at hun spiser mye mat. Ser dere når hun spiser og vet dere om hun spiser opp alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeB Skrevet torsdag kl 16:51 #11619 Del Skrevet torsdag kl 16:51 hvaduikkeser skrev (9 timer siden): Hvorfor har du fostret 4 barn alene? Hvor er far? Ærlig talt, man spør da ikke om slikt. Min mann har 3 barn fra før og vi venter vårt første felles barn nå i slutten av januar, og INGEN setter spørsmål om hvor er mor eller far. Det finnes mange grunner til at enten mor eller far ikke er i bildet. Selv har min mor oppfostret meg alene p.g.a at min far ikke var i bildet. Nå skal det sies at jeg fikk kontakt med min far når jeg var 24/25 år og jeg har faktisk mer kontakt med han,bedre kjemi med han enn med min mor, samt jeg valgte å flytte til samme sted som min far som jeg både ser og snakker med hver dag. Du kunne droppet den kommentaren om hvor er far. Ikke vondt ment eller meningen å virke som om at jeg går til angrep på deg, om du skulle føle det slikt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet torsdag kl 16:52 #11620 Del Skrevet torsdag kl 16:52 Orly skrev (22 minutter siden): Skremmende og like skremmende at noen skal forsvare alt Ja helt sykt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå