Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Calaska skrev (2 minutter siden):

TROR DU VIRKELIG PÅ ALT HUN LEGGER UT? 

Det er jo ingen som vet hva hun egentlig spiser. Kjære... 

hvis hun i tillegg til alt annet smører 4 knekkebrød tjukt med pålegg hver dag for så å kaste 3 og spise ett, da har hun nådd nye lavmål selv for henne 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Palmemor skrev (1 minutt siden):

hvis hun i tillegg til alt annet smører 4 knekkebrød tjukt med pålegg hver dag for så å kaste 3 og spise ett, da har hun nådd nye lavmål selv for henne 

4 knekkebrød er ikke mye. Håper du spiser mer? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calaska skrev (7 minutter siden):

Jeg spiser ikke 4 knekkebrød med 8 skiver ost og to appelsiner til frokost nei 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (8 minutter siden):

Jeg spiser ikke 4 knekkebrød med 8 skiver ost og to appelsiner til frokost nei 

Men det er jo bare frokost. Hun legger jo ikke ut alt hun spiser!? 

Ingen vet jo hvordan hun egentlig lever livet sitt. Hun legger ut en versjon av det?.... Håper virkelig ikke folk tror at de kjenner henne? 

Hun er en forretningskvinne som tjener penger på folk som ser på 🙈😭

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calaska skrev (2 minutter siden):

Ingen vet jo hvordan hun egentlig lever livet sitt. Hun legger ut en versjon av det?.... Håper virkelig ikke folk tror at de kjenner henne? 

Ja? Det er rolige 500 kalorier til frokosten det. Også er det luns med masse kalorier og middag med masse kalorier, og ørten «sukkerfrie» varianter av alt mulig. Poenget her er jo at hun spiser ganske mye til å være såpass slank, og det kan hun takke genene for. Ikke hard jobbing. Hvorfor tror du her jeg kritiserer at hun er slank? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calaska skrev (28 minutter siden):

TROR DU VIRKELIG PÅ ALT HUN LEGGER UT? 

Det er jo ingen som vet hva hun egentlig spiser. Kjære... 

Hvorfor skriker du? og hvorfor kaller du meg kjære?

Skjønner st hun ikke legger ut alt. Men det holder faktisk med det hun legger ut. Vi ser jo frokost og lunsj mer eller mindre hver dag. Og hun spiser ikke lite. Dessuten har vel alle fått med seg at hun har fått tilbake sin vanlige kropp på bare noen uker uten å løfte et finger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Calaska skrev (31 minutter siden):

Håper du spiser mer?
Hæ…. 4 knekkebrød er ikke lite til frukost.

Bare all den osten hun har på er 150 kalorier+knekkebrødet+appelsiner. Det er absolutt ikke lite. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (6 minutter siden):

Håper du spiser mer?
Hæ…. 4 knekkebrød er ikke lite til frukost.

Bare all den osten hun har på er 150 kalorier+knekkebrødet+appelsiner. Det er absolutt ikke lite. 

Det er 420 kalorier bare i ost og knekkebrød. Pluss den enorme mengden smør…

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calaska skrev (53 minutter siden):

Njaaa… Den stiller jeg meg ikke bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Å diskutere hvor mye hun spiser er lavmål. 

Når man drar det ut av kontekst så absolutt! Det kan være en idé å få med seg alt før man begynner å kritiserer hva man snakker om. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (7 minutter siden):

Når man drar det ut av kontekst så absolutt! Det kan være en idé å få med seg alt før man begynner å kritiserer hva man snakker om. 

Konteksten her spiller ingen til liten rolle. Jada jeg har lest det. Telle kalorier på hva en influenser spiser for å skylde på gener…. 
Sorry jeg vet det siste der er feil. Så fjernet det. 

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det kommer til at Stina passer sine gamle jeans 2 uker etter fødsel så synes jeg alle skal ta det med en stor klype salt. Vi kunne alle se at hun hadde fått igjen knappen på buksa, men å si at den passet.... vel. Personlig hadde jeg ikke holdt ut i mer enn 5 minutter i en så stram og tydelig for liten buksen.

Jeg tenker nok at Stina som alltid har vært slank ofte har fått høre "ja du er slank nå men BARE VENT til du har vært gravid" og følte nok på samme måte som Fotballfrue at hun måtte bevise ett eller annet. Og på sett og vis kan jeg forstå henne, det ER irriterende med mennesker som skal fortelle deg hvor jævli alt kommer til å bli "for bare vent til ditt og datt" 😆

Men når alt kommer til alt har nok Stina en ganske normal mage som alle oss andre. Det ser man typisk når hun er avslappet og glemmer å holde inne magen. For eksempel så man det veldig godt når hun var på tredemøllen her om dagen. Først står hun å poserer i speilet med innsnurpet mage, og etterpå filmer hun seg gående på mølla og sa ser det plutselig ut som hun er 4 måneder gravid (som jo er helt normalt). 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Konteksten her spiller ingen til liten rolle. Jada jeg har lest det. Telle kalorier på hva en influenser spiser for å skylde på gener…. 
Vekt er kalorier inn og energi ut. Og genene kan ikke trylle! 

Okey! 

Så når jeg sier noe som er positivt i hennes favør så er det og feil. Kan ikke vinne 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (På 31.12.2024 den 10.48):

Det er selvsagt helt hinsides! Skulle tatt seg ut å bruke 100 000 på mat i måneden😂 

De har et ekstremt overforbruk. Det er på grensen til kvalmende. Det skal være mye av ALT! 

Har ca kr 5000 igjen pr mnd etter regninger er betalt. Har jobbet i 40 år ,samt fostret fram 4 barn alene . Må bli pensjonist før opptjening av det en har opparbeidet i arblivet trer i kraft ,tenker innimellom at det hadde vært kjekt med noen extra lapper innimellom. Men sånn er det,har barn og barnebarn med daglig kontakt så er uansett rik 💗😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (23 minutter siden):

Å diskutere hvor mye hun spiser er lavmål. 

For det første; du misser poenget. 
For det andre; her har vi en influencer som HVER dag, året rundt viser hele verden hvor mye og hva hun spiser til frokost, lunsj og ofte middag. Og da skal man regne med at det ikke blir omtalt og diskutert? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (38 minutter siden):

For det første; du misser poenget. 
For det andre; her har vi en influencer som HVER dag, året rundt viser hele verden hvor mye og hva hun spiser til frokost, lunsj og ofte middag. Og da skal man regne med at det ikke blir omtalt og diskutert? 

Å vise hva hun spiser og så skal man telle kaloriene er bare lavmål uansett kontekst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (1 time siden):

Når det kommer til at Stina passer sine gamle jeans 2 uker etter fødsel så synes jeg alle skal ta det med en stor klype salt. Vi kunne alle se at hun hadde fått igjen knappen på buksa, men å si at den passet.... vel. Personlig hadde jeg ikke holdt ut i mer enn 5 minutter i en så stram og tydelig for liten buksen.

Jeg tenker nok at Stina som alltid har vært slank ofte har fått høre "ja du er slank nå men BARE VENT til du har vært gravid" og følte nok på samme måte som Fotballfrue at hun måtte bevise ett eller annet. Og på sett og vis kan jeg forstå henne, det ER irriterende med mennesker som skal fortelle deg hvor jævli alt kommer til å bli "for bare vent til ditt og datt" 😆

Men når alt kommer til alt har nok Stina en ganske normal mage som alle oss andre. Det ser man typisk når hun er avslappet og glemmer å holde inne magen. For eksempel så man det veldig godt når hun var på tredemøllen her om dagen. Først står hun å poserer i speilet med innsnurpet mage, og etterpå filmer hun seg gående på mølla og sa ser det plutselig ut som hun er 4 måneder gravid (som jo er helt normalt). 

Jeg kom å inn i mine gamle jeans 2 uker etter fødsel, men klarte jeg å sette meg ned? Nei😂😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Stina svensk? Litt tilfeldig, men jeg har lagt merke til at hun uttaler svenske ord veldig bra, og ser nå at hun har kommentert på svensk på Gunilla Persson sin insta. Veldig random, men ble litt nysgjerrig 🫢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...