catwoman Skrevet 8 timer siden #11441 Del Skrevet 8 timer siden Palmemor skrev (4 timer siden): Det er jo denne mangel på ydmykhet som er fryktelig lite sjarmerende. Det blikket hun ga når hun endelig kunne "ta" mammapolitiet minner om datteren min da hun var på sitt verste i tenårene, var akkurat som at øya hennes ble svarte. Det er skremmende å se en voksen kvinne som har blitt mor fortsatt inneha ett slikt, det jeg oppfatter som, hat mot andre. Hun evner ikke å se at "ja, jeg er heldig nå, men det kan sikkert endre seg". Jeg er heller ingen fan av "bare vent", til nybakte mødre som ikke har bedt om tips og råd, men hun aner jo ikke hva hun kommer til å måtte stå i fremover, og hun er lite ydmyk og forståelsesfull. Hun kunne brukt dette til hennes fordel og fortalt at det ikke var så ille som hun ble forespeilet, men at hun skjønner at en 2 mnd gammel baby ikke tar tak i håret med vilje. Den tid kommer, uansett hvor snill og chill den ungen kommer til å være Helt enig! Det blikket var rett og slett skremmende og vitner om et stort behov for å heve seg over/være bedre enn andre. Stort sett tenåringer som sender slike blikk ja, men Stina har nok ikke kommet lenger i utviklingen enn det dessverre. Livet generelt og som mamma hadde nok vært mye mer givende for henne om hun ikke hele tiden skal gi inntrykk av at hun vet alt, vet best og opprettholde en fasade alle skjønner ikke eksisterer. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 7 timer siden #11442 Del Skrevet 7 timer siden catwoman skrev (43 minutter siden): Helt enig! Det blikket var rett og slett skremmende og vitner om et stort behov for å heve seg over/være bedre enn andre. Stort sett tenåringer som sender slike blikk ja, men Stina har nok ikke kommet lenger i utviklingen enn det dessverre. Livet generelt og som mamma hadde nok vært mye mer givende for henne om hun ikke hele tiden skal gi inntrykk av at hun vet alt, vet best og opprettholde en fasade alle skjønner ikke eksisterer. Samme blikket hadde hun da hun endelig kunne fortelle hva hun tjente… det er ikke pent 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 7 timer siden #11443 Del Skrevet 7 timer siden Nå ble jeg sykt nysgjerrig på hvordan dette blikket ser ut men jeg har konsekvent nektet å se på storyene hennes, so my loss 😬 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 7 timer siden #11444 Del Skrevet 7 timer siden Jea10 skrev (7 minutter siden): Nå ble jeg sykt nysgjerrig på hvordan dette blikket ser ut men jeg har konsekvent nektet å se på storyene hennes, so my loss 😬 Har ikke sett det jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 7 timer siden #11445 Del Skrevet 7 timer siden Jea10 skrev (8 minutter siden): Nå ble jeg sykt nysgjerrig på hvordan dette blikket ser ut men jeg har konsekvent nektet å se på storyene hennes, so my loss 😬 Haha, samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 6 timer siden #11446 Del Skrevet 6 timer siden Jea10 skrev (40 minutter siden): Nå ble jeg sykt nysgjerrig på hvordan dette blikket ser ut men jeg har konsekvent nektet å se på storyene hennes, so my loss 😬 Du vet det blikket du får av 2-3 åringen som VET de har gjort noe galt? Sånn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 6 timer siden #11447 Del Skrevet 6 timer siden Hvorfor forsvinner Stina fra snap annenhver dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catwoman Skrevet 6 timer siden #11448 Del Skrevet 6 timer siden Palmemor skrev (21 minutter siden): Du vet det blikket du får av 2-3 åringen som VET de har gjort noe galt? Sånn For de som lurer er vell dette det nærmeste man kommer ved et bildesøk på Google 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 6 timer siden #11449 Del Skrevet 6 timer siden Palmemor skrev (28 minutter siden): Du vet det blikket du får av 2-3 åringen som VET de har gjort noe galt? Sånn Så for meg et sånt Gunilla Persson blikk 🫣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 5 timer siden #11450 Del Skrevet 5 timer siden catwoman skrev (11 minutter siden): For de som lurer er vell dette det nærmeste man kommer ved et bildesøk på Google Der ja! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 5 timer siden #11451 Del Skrevet 5 timer siden Natalie91 skrev (12 minutter siden): Hvorfor forsvinner Stina fra snap annenhver dag? Pleier å forsvinne når hun får brystbetennelse 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma53 Skrevet 5 timer siden #11452 Del Skrevet 5 timer siden Palmemor skrev (Akkurat nå): Pleier å forsvinne når hun får brystbetennelse Idag hinta kristiana vera om det SB sa at hun kom inn i buksene etter bare 2 uker på litt irritert stemme.😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 5 timer siden #11453 Del Skrevet 5 timer siden Mamma53 skrev (2 minutter siden): Idag hinta kristiana vera om det SB sa at hun kom inn i buksene etter bare 2 uker på litt irritert stemme.😉 Jeg så det. Fint hun normaliserer at alt er normalt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet 5 timer siden #11454 Del Skrevet 5 timer siden Mamma53 skrev (4 minutter siden): Idag hinta kristiana vera om det SB sa at hun kom inn i buksene etter bare 2 uker på litt irritert stemme.😉 Lurer på hva SB egentlig mener med at hun hadde en vanskelig graviditet 😂 Hun var på ørten turer, trente mye, fikk jo nesten ikke vann i kroppen (unntatt leppene som hun egentlig virket fornøyd med) OG hun passer i alle klærne sine etter 2 uker.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 5 timer siden #11455 Del Skrevet 5 timer siden Niffler skrev (1 minutt siden): Lurer på hva SB egentlig mener med at hun hadde en vanskelig graviditet 😂 Hun var på ørten turer, trente mye, fikk jo nesten ikke vann i kroppen (unntatt leppene som hun egentlig virket fornøyd med) OG hun passer i alle klærne sine etter 2 uker.. At hun trente mye er sjuuukt overdrevet. Det er kun hun selv som mener at hun trente mye. Men at hun ikke hadde en vanskelig graviditet har du helt rett i. Tror Stina har litt flaks med kroppen sin. Hun kan spise ganske så mye og fortsatt være liten og tynn. De som har en sånn type kropp trenger som regel ikke å gjøre så mye for å komme inn i sine vanlige bukser 2 uker etter fødsel heller. Vi er forskjellige rett og slett. Men at hun kan bruke dine vanlige jeans har ihvertfall ikke med trening eller lite sukkerinntak å gjøre! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 5 timer siden #11456 Del Skrevet 5 timer siden Zooli skrev (3 minutter siden): At hun trente mye er sjuuukt overdrevet. Det er kun hun selv som mener at hun trente mye. Men at hun ikke hadde en vanskelig graviditet har du helt rett i. Tror Stina har litt flaks med kroppen sin. Hun kan spise ganske så mye og fortsatt være liten og tynn. De som har en sånn type kropp trenger som regel ikke å gjøre så mye for å komme inn i sine vanlige bukser 2 uker etter fødsel heller. Vi er forskjellige rett og slett. Men at hun kan bruke dine vanlige jeans har ihvertfall ikke med trening eller lite sukkerinntak å gjøre! Hun er nok heldig med genene ja, og bør være fornøyd med det. Og kanskje si noe om det også. Hun spiser mye mer enn meg iløpet av en dag og er likevel tynn og flott. Samme med strekkmerker. Ingenting forhindrer det, annet enn gener 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 4 timer siden #11457 Del Skrevet 4 timer siden Palmemor skrev (1 time siden): Pleier å forsvinne når hun får brystbetennelse Ja runde 5 nå da sikkert! Da blir det sikkert shopping i morgen for det er vel ikke skiføre lenger? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet 4 timer siden #11458 Del Skrevet 4 timer siden Palmemor skrev (55 minutter siden): Hun er nok heldig med genene ja, og bør være fornøyd med det. Og kanskje si noe om det også. Hun spiser mye mer enn meg iløpet av en dag og er likevel tynn og flott. Samme med strekkmerker. Ingenting forhindrer det, annet enn gener Jeg fikk heller ingen strekkmerker. Jeg la på meg 19 og 11 kg i mine svangerskap og har en diger tattoo på magen. Den vokste og krympet igjen. Sikkert genetisk. Rumpa mi derimot ser ut som et trekkspill.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet 4 timer siden #11459 Del Skrevet 4 timer siden Palmemor skrev (1 time siden): Hun er nok heldig med genene ja, og bør være fornøyd med det. Og kanskje si noe om det også. Hun spiser mye mer enn meg iløpet av en dag og er likevel tynn og flott. Samme med strekkmerker. Ingenting forhindrer det, annet enn gener TROR DU VIRKELIG PÅ ALT HUN LEGGER UT? Det er jo ingen som vet hva hun egentlig spiser. Kjære... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 4 timer siden #11460 Del Skrevet 4 timer siden Miss.Wildfox skrev (6 minutter siden): Ja runde 5 nå da sikkert! Da blir det sikkert shopping i morgen for det er vel ikke skiføre lenger? Spørs det, med alle plussgradene som har vært idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå