Aabcdefghijklmnop Skrevet 12. januar #11361 Del Skrevet 12. januar Assa helt seriøst, hun lager mat som en 13 åring… og sier hun er gourmetkokk.. hun har åpenbart ikke gått ferdig den skolen for å si det sånn(har selv gått kokk og vet hvor nivået ligger etter det). Droppet vel ut av vg1 tenker jeg, det tyder det også på på norsk kunnskapen hennes. Og det er helt greit å droppe ut, men stå ikke å jug så du tror det selv om absolutt alt hele tiden. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miny Skrevet 12. januar #11362 Del Skrevet 12. januar Og dette må være første dagen ever at girlsa ikke er på frifot en eneste gang!! 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. januar #11363 Del Skrevet 12. januar Seroquel skrev (1 time siden): Én jordmor sa dette. Tviler på at landets jordmødre ville stilt seg bak samme anbefaling. Generalisering er svært uheldig Jada. Men hun hadde jo utdannelse som jordmor og burde absolutt visst bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 12. januar #11364 Del Skrevet 12. januar Nussepus skrev (41 minutter siden): Jada. Men hun hadde jo utdannelse som jordmor og burde absolutt visst bedre. Du vet alt for lite om denne situasjonen til å mene at jordmødre har for lite kunnskap uansett.. Kan hende kvinnen som hevder å ha fått denne informasjonen har misforstått, og da har du rakket ned på landets jordmødre grunnløst 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guido Skrevet 12. januar #11365 Del Skrevet 12. januar Når hun lager middag og bruker 1 års forbruk m sukrin gold. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 12. januar #11366 Del Skrevet 12. januar hvaduikkeser skrev (5 timer siden): Hva er skjeft? Nå gjør du deg vanskelig, synes jeg. Er det nødvendig å kommentere slikt? Du skjønner det hvis du vil. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. januar #11367 Del Skrevet 12. januar Seroquel skrev (16 minutter siden): Du vet alt for lite om denne situasjonen til å mene at jordmødre har for lite kunnskap uansett.. Kan hende kvinnen som hevder å ha fått denne informasjonen har misforstått, og da har du rakket ned på landets jordmødre grunnløst Gud bedre. Jeg har ikke rakket ned på noen. Sa bare at det var skremmende at jordmor kan ha så lite kunnskap. Jeg kjenner en drittsekk som er lege, men tror da ikke alle leger er drittsekker av den grunn🤦🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 13. januar #11368 Del Skrevet 13. januar Aabcdefghijklmnop skrev (9 timer siden): Assa helt seriøst, hun lager mat som en 13 åring… og sier hun er gourmetkokk.. hun har åpenbart ikke gått ferdig den skolen for å si det sånn(har selv gått kokk og vet hvor nivået ligger etter det). Droppet vel ut av vg1 tenker jeg, det tyder det også på på norsk kunnskapen hennes. Og det er helt greit å droppe ut, men stå ikke å jug så du tror det selv om absolutt alt hele tiden. Hun snakker jo som om hun vet alt hele tiden. Dette er grunnen til at hun provoserer meg voldsomt. Å prate bastant om ting man åpenbart ikke vet EN DRITT om er så sykt patetisk at jeg har ikke ord. Det vitner om utrolig lav intelligens, dette vet nok ikke hun. Ellers hadde hun ikke oppført seg sånn,mtp at hun flere ganger har påpekt at hun er like smart som medlemmer av Mensa. Bare at man sier den setningen der vitner jo om det motsatte. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 13. januar #11369 Del Skrevet 13. januar Nussepus skrev (8 timer siden): Gud bedre. Jeg har ikke rakket ned på noen. Sa bare at det var skremmende at jordmor kan ha så lite kunnskap. Jeg kjenner en drittsekk som er lege, men tror da ikke alle leger er drittsekker av den grunn🤦🏼♀️ Unødvendig å være nedlatende selv om du er uenig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 13. januar #11370 Del Skrevet 13. januar I går på dagtid viste hun frem denne ammeputa hun bruker. På hans story når han tar bildet av kjøkkenet på kvelden så ligger den på gulvet… jeg har ett ganske okey forhold til bakterier og møkk, men å legge den på kjøkkengulvet må jo sies å være noe suggete… 7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 13. januar #11371 Del Skrevet 13. januar Palmemor skrev (32 minutter siden): I går på dagtid viste hun frem denne ammeputa hun bruker. På hans story når han tar bildet av kjøkkenet på kvelden så ligger den på gulvet… jeg har ett ganske okey forhold til bakterier og møkk, men å legge den på kjøkkengulvet må jo sies å være noe suggete… Lett og slenge ting man ikke bruker på gulvet gitt 🙊 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aabcdefghijklmnop Skrevet 13. januar #11372 Del Skrevet 13. januar Dojakitty skrev (3 timer siden): Hun snakker jo som om hun vet alt hele tiden. Dette er grunnen til at hun provoserer meg voldsomt. Å prate bastant om ting man åpenbart ikke vet EN DRITT om er så sykt patetisk at jeg har ikke ord. Det vitner om utrolig lav intelligens, dette vet nok ikke hun. Ellers hadde hun ikke oppført seg sånn,mtp at hun flere ganger har påpekt at hun er like smart som medlemmer av Mensa. Bare at man sier den setningen der vitner jo om det motsatte. Ikke sant!! det er 110% greit å ikke vite alt, å gjøre feil, å si at okei da tok jeg feil osv.. men det er bare hvordan hun opptrer som er så sjuuuuuuuuukt😂irriterende. Og ja det vitner også om hvor den iquen faktisk ligger! 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. januar #11373 Del Skrevet 13. januar IQ hander jo ikke om hvordan man er som person eller hvordan man reagerer på andres tilnærminger,feks råd og meninger.. Man kan score høyt på en IQ test da den bare handler om mønster og hvordan man løser et problem,men alikevel score lavt på en EQ vurdering,feks.. 2 helt forskjellige ting.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 13. januar #11374 Del Skrevet 13. januar (endret) J.. skrev (29 minutter siden): IQ hander jo ikke om hvordan man er som person eller hvordan man reagerer på andres tilnærminger,feks råd og meninger.. Man kan score høyt på en IQ test da den bare handler om mønster og hvordan man løser et problem,men alikevel score lavt på en EQ vurdering,feks.. 2 helt forskjellige ting.. God evne til å gjenkjenne mønstre og løse problemer er ofte en kilde til selvinnsikt hvor man forstår og ser sine egne begrensninger. Mange med høy IQ er bevisste på hvor de mangler informasjon eller erfaring, og kan derfor erkjenne når de ikke kan løse en problemstilling optimalt. Det er også viktig å understreke at det ene ikke utelukker det andre – det er fullt mulig å ha både høy IQ og normalt eller høyt nivå av EQ da disse egenskapene ofte utfyller hverandre. Uansett er det en kjensgjerning at "the more you know, the more you are aware that you don’t know," men dette virker dessverre å være fraværende hos Stina. Endret 13. januar av AntiBullshit 7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miny Skrevet 13. januar #11375 Del Skrevet 13. januar AntiBullshit skrev (56 minutter siden): God evne til å gjenkjenne mønstre og løse problemer er ofte en kilde til selvinnsikt hvor man forstår og ser sine egne begrensninger. Mange med høy IQ er bevisste på hvor de mangler informasjon eller erfaring, og kan derfor erkjenne når de ikke kan løse en problemstilling optimalt. Det er også viktig å understreke at det ene ikke utelukker det andre – det er fullt mulig å ha både høy IQ og normalt eller høyt nivå av EQ da disse egenskapene ofte utfyller hverandre. Uansett er det en kjensgjerning at "the more you know, the more you are aware that you don’t know," men dette virker dessverre å være fraværende hos Stina. Skulle til å si det samme. Jo mer du vet, jo mer innser du dine egne begrensninger.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 13. januar #11376 Del Skrevet 13. januar (endret) Jeg vil jo si at Dunning-Kruger effekten er vel der Stina utmerker seg, i alle fall fremfor Mensa-skalaen 💀 Endret 13. januar av Jea10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 13. januar #11377 Del Skrevet 13. januar (endret) Tror ikke akkurat folk mente en 8 uker gammel baby når de snakket om det og dra i håret da 🙈 Så litt tidlig og konkludere der, Stina. Forøvrig også null problem og sminke seg med en baby som ligger i ro. Verre når de blir mobil 😅 Men alt går selfølgelig. Men nå er hun sånn irriterende bastant igjen… Endret 13. januar av Poly 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 13. januar #11378 Del Skrevet 13. januar Poly skrev (17 minutter siden): Tror ikke akkurat folk mente en 8 uker gammel baby når de snakket om det og dra i håret da 🙈 Så litt tidlig og konkludere der, Stina. Forøvrig også null problem og sminke seg med en baby som ligger i ro. Verre når de blir mobil 😅 Men alt går selfølgelig. Men nå er hun sånn irriterende bastant igjen… Så tar hun heller ikke høyde for (antar jeg) at vi andre dødelige ikke har en pappa tilstedet 20 timer i døgnet som kan ta ungen ved hvert minste behov som melder seg hos mor... 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 13. januar #11379 Del Skrevet 13. januar Poly skrev (55 minutter siden): Tror ikke akkurat folk mente en 8 uker gammel baby når de snakket om det og dra i håret da 🙈 Så litt tidlig og konkludere der, Stina. Forøvrig også null problem og sminke seg med en baby som ligger i ro. Verre når de blir mobil 😅 Men alt går selfølgelig. Men nå er hun sånn irriterende bastant igjen… Haha, veldig sant! Men for mitt vedkommende har det alltid gått fint å ha langt hår (dog konstant i strikk det meste av tiden) helt til ca 3mnd når håravfallet startet 😅 Spent på om hennes extensions overlever det 🙃 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 13. januar #11380 Del Skrevet 13. januar Skulle ønske hun svarte på den viktige og konstruktive kritikken fremfor fjas og uviktige ting… 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå