Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Assa helt seriøst, hun lager mat som en 13 åring… og sier hun er gourmetkokk.. hun har åpenbart ikke gått ferdig den skolen for å si det sånn(har selv gått kokk og vet hvor nivået ligger etter det). Droppet vel ut av vg1 tenker jeg, det tyder det også på på norsk kunnskapen hennes. Og det er helt greit å droppe ut, men stå ikke å jug så du tror det selv om absolutt alt hele tiden.

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og dette må være første dagen ever at girlsa ikke er på frifot en eneste gang!! 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel skrev (1 time siden):

Én jordmor sa dette. Tviler på at landets jordmødre ville stilt seg bak samme anbefaling. Generalisering er svært uheldig 

Jada. Men hun hadde jo utdannelse som jordmor og burde absolutt visst bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (41 minutter siden):

Jada. Men hun hadde jo utdannelse som jordmor og burde absolutt visst bedre. 

Du vet alt for lite om denne situasjonen til å mene at jordmødre har for lite kunnskap uansett.. Kan hende kvinnen som hevder å ha fått denne informasjonen har misforstått, og da har du rakket ned på landets jordmødre grunnløst

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (5 timer siden):

Hva er skjeft?

Nå gjør du deg vanskelig, synes jeg. Er det nødvendig å kommentere slikt? Du skjønner det hvis du vil.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seroquel skrev (16 minutter siden):

Du vet alt for lite om denne situasjonen til å mene at jordmødre har for lite kunnskap uansett.. Kan hende kvinnen som hevder å ha fått denne informasjonen har misforstått, og da har du rakket ned på landets jordmødre grunnløst

Gud bedre. Jeg har ikke rakket ned på noen. Sa bare at det var skremmende at jordmor kan ha så lite kunnskap. Jeg kjenner en drittsekk som er lege, men tror da ikke alle leger er drittsekker av den grunn🤦🏼‍♀️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aabcdefghijklmnop skrev (9 timer siden):

Assa helt seriøst, hun lager mat som en 13 åring… og sier hun er gourmetkokk.. hun har åpenbart ikke gått ferdig den skolen for å si det sånn(har selv gått kokk og vet hvor nivået ligger etter det). Droppet vel ut av vg1 tenker jeg, det tyder det også på på norsk kunnskapen hennes. Og det er helt greit å droppe ut, men stå ikke å jug så du tror det selv om absolutt alt hele tiden.

Hun snakker jo som om hun vet alt hele tiden. Dette er grunnen til at hun provoserer meg voldsomt. 
Å prate bastant om ting man åpenbart ikke vet EN DRITT om er så sykt patetisk at jeg har ikke ord. 
Det vitner om utrolig lav intelligens, dette vet nok ikke hun. Ellers hadde hun ikke oppført seg sånn,mtp at hun flere ganger har påpekt at hun er like smart som medlemmer av Mensa. 
Bare at man sier den setningen der vitner jo om det motsatte. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (8 timer siden):

Gud bedre. Jeg har ikke rakket ned på noen. Sa bare at det var skremmende at jordmor kan ha så lite kunnskap. Jeg kjenner en drittsekk som er lege, men tror da ikke alle leger er drittsekker av den grunn🤦🏼‍♀️

Unødvendig å være nedlatende selv om du er uenig 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går på dagtid viste hun frem denne ammeputa hun bruker. På hans story når han tar bildet av kjøkkenet på kvelden så ligger den på gulvet… jeg har ett ganske okey forhold til bakterier og møkk, men å legge den på kjøkkengulvet må jo sies å være noe suggete… 

• Liker 7
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (32 minutter siden):

I går på dagtid viste hun frem denne ammeputa hun bruker. På hans story når han tar bildet av kjøkkenet på kvelden så ligger den på gulvet… jeg har ett ganske okey forhold til bakterier og møkk, men å legge den på kjøkkengulvet må jo sies å være noe suggete… 

Lett og slenge ting man ikke bruker på gulvet gitt 🙊

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (3 timer siden):

Hun snakker jo som om hun vet alt hele tiden. Dette er grunnen til at hun provoserer meg voldsomt. 
Å prate bastant om ting man åpenbart ikke vet EN DRITT om er så sykt patetisk at jeg har ikke ord. 
Det vitner om utrolig lav intelligens, dette vet nok ikke hun. Ellers hadde hun ikke oppført seg sånn,mtp at hun flere ganger har påpekt at hun er like smart som medlemmer av Mensa. 
Bare at man sier den setningen der vitner jo om det motsatte. 

Ikke sant!! det er 110% greit å ikke vite alt, å gjøre feil, å si at okei da tok jeg feil osv.. men det er bare hvordan hun opptrer som er så sjuuuuuuuuukt😂irriterende. Og ja det vitner også om hvor den iquen faktisk ligger!

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IQ hander jo ikke om hvordan man er som person eller hvordan man reagerer på andres tilnærminger,feks råd og meninger..

Man kan score høyt på en IQ test da den bare handler om mønster og hvordan man løser et problem,men alikevel score lavt på en EQ vurdering,feks..

2 helt forskjellige ting..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (29 minutter siden):

IQ hander jo ikke om hvordan man er som person eller hvordan man reagerer på andres tilnærminger,feks råd og meninger..

Man kan score høyt på en IQ test da den bare handler om mønster og hvordan man løser et problem,men alikevel score lavt på en EQ vurdering,feks..

2 helt forskjellige ting..

God evne til å gjenkjenne mønstre og løse problemer er ofte en kilde til selvinnsikt hvor man forstår og ser sine egne begrensninger. Mange med høy IQ er bevisste på hvor de mangler informasjon eller erfaring, og kan derfor erkjenne når de ikke kan løse en problemstilling optimalt. Det er også viktig å understreke at det ene ikke utelukker det andre – det er fullt mulig å ha både høy IQ og normalt eller høyt nivå av EQ da disse egenskapene ofte utfyller hverandre. Uansett er det en kjensgjerning at "the more you know, the more you are aware that you don’t know," men dette virker dessverre å være fraværende hos Stina.

Endret av AntiBullshit
  • Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (56 minutter siden):

God evne til å gjenkjenne mønstre og løse problemer er ofte en kilde til selvinnsikt hvor man forstår og ser sine egne begrensninger. Mange med høy IQ er bevisste på hvor de mangler informasjon eller erfaring, og kan derfor erkjenne når de ikke kan løse en problemstilling optimalt. Det er også viktig å understreke at det ene ikke utelukker det andre – det er fullt mulig å ha både høy IQ og normalt eller høyt nivå av EQ da disse egenskapene ofte utfyller hverandre. Uansett er det en kjensgjerning at "the more you know, the more you are aware that you don’t know," men dette virker dessverre å være fraværende hos Stina.

Skulle til å si det samme. Jo mer du vet, jo mer innser du dine egne begrensninger..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo si at Dunning-Kruger effekten er vel der Stina utmerker seg, i alle fall fremfor Mensa-skalaen 💀

Endret av Jea10
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke akkurat folk mente en 8 uker gammel baby når de snakket om det og dra i håret da 🙈 Så litt tidlig og konkludere der, Stina. 

Forøvrig også null problem og sminke seg med en baby som ligger i ro. Verre når de blir mobil 😅

Men alt går selfølgelig. Men nå er hun sånn irriterende bastant igjen… 

Endret av Poly
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (17 minutter siden):

Tror ikke akkurat folk mente en 8 uker gammel baby når de snakket om det og dra i håret da 🙈 Så litt tidlig og konkludere der, Stina. 

Forøvrig også null problem og sminke seg med en baby som ligger i ro. Verre når de blir mobil 😅

Så tar hun heller ikke høyde for (antar jeg) at vi andre dødelige ikke har en pappa tilstedet 20 timer i døgnet som kan ta ungen ved hvert minste behov som melder seg hos mor... 

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (55 minutter siden):

Haha, veldig sant!

Men for mitt vedkommende har det alltid gått fint å ha langt hår (dog konstant i strikk det meste av tiden) helt til ca 3mnd når håravfallet startet 😅 Spent på om hennes extensions overlever det 🙃

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske hun svarte på den viktige og konstruktive kritikken fremfor fjas og uviktige ting…

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...