Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

"Har du tatt silikon?
– Dette har jeg svart så mange ganger på nå, at jeg begynner å bli litt lei av å svare. Men; jeg er absolutt ikke naturlig, men jeg ønsker ikke å gå mer inn på det enn det, fordi jeg ikke vil sette griller i hodet på de som leser dette. Vil ikke at noen skal føle at de er nødt til å gjøre det ene eller det andre for å være fornøyd med seg selv."

Hun har jo sagt det mange,mange ganger allerede..

Nei. Hun har aldri sagt «ja jeg har silikon». Hun har mer enn én gang sagt at hun ikke er naturlig, og at hun åpenbart har «gjort noe», men hun har aldri brukt ordene «jeg har silikon». På lik linje med at hun ikke klarer å si «brystene», men heller bruker ord som girlsa 

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Palmemor skrev (Akkurat nå):

Nei. Hun har aldri sagt «ja jeg har silikon». Hun har mer enn én gang sagt at hun ikke er naturlig, og at hun åpenbart har «gjort noe»

Også var det dette med media literacy og lesekompetanse igjen da..

"Jeg er ikke naturlig" som et direkte svar på "har du silikon" er et åpenbart "ja".

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

Også var det dette med media literacy og lesekompetanse igjen da..

"Jeg er ikke naturlig" som et direkte svar på "har du silikon" er et åpenbart "ja".

Det er jeg fullstendig klar over. Poenget er at hun eier ingenting. Hun bare snakker det vekk fordi det er for vanskelig å være ærlig. Kall en spade for en spade 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (Akkurat nå):

Det er jeg fullstendig klar over. Poenget er at hun eier ingenting. Hun bare snakker det vekk fordi det er for vanskelig å være ærlig. Kall en spade for en spade 

Blir som å spørre henne "er du over 175cm høy?" og hun svarer "jeg er ikke lang".. Det er jo bare en annen måte å svare ja/nei..

Men forstår jo at det er vanskelig å lese det sånn,når man legger vrangviljen til..

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (12 minutter siden):

Blir som å spørre henne "er du over 175cm høy?" og hun svarer "jeg er ikke lang".. Det er jo bare en annen måte å svare ja/nei..

Men forstår jo at det er vanskelig å lese det sånn,når man legger vrangviljen til..

Hehe. Du er så gøy når du prøver å være nedsettende. 

Hun står ikke inne for noen av valgene hun tar, det er poenget mitt. Og det skjønner nok du også, om du legger godvilja til. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Palmemor skrev (6 minutter siden):

Hun står ikke inne for noen av valgene hun tar, det er poenget mitt. Og det skjønner nok du også, om du legger godvilja til. 

Det gjør hun da. Hun sier tydelig og klart at dette er ikke naturlig! Og hun er åpenbart stolt av dem! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (27 minutter siden):

Noen vil bare ikke skjønne🙈

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Klink skrev (21 minutter siden):

Det gjør hun da. Hun sier tydelig og klart at dette er ikke naturlig! Og hun er åpenbart stolt av dem! 

Poenget var fortsatt at hun aldri noensinne har sagt «ja jeg har silikon». Men hun har mer enn en gang sagt at hun ikke er naturlig, men hun vil ikke fronte det for å skape kroppspress - samtidig som hun står å deiger seg i speilet med puppene skutt ut og magen sugd inn. Det blir litt motstridene hele greia. 
På linje med at hun ikke ville si hva hun tjente - men viste kvitteringen på alt hun kjøpte. Og når hun endelig «kunne» snakke om det (da skattelistene kom) var hun helt i fyr og flamme. Endelig kunne hun «få lov» til å dele med alle følgerene sine hva hun tjente i 2023, for det var jo offentlig. Men 2024…. «Det vil jeg ikke si, men it’s a lot, foråsirresånn». Hele dama oser jo tvedtydighet 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (32 minutter siden):

https://www.minmote.no/nyheter/a/Qlv7W4/toppblogger-om-leppeinjeksjoner-glad-jeg-sto-imot-presset-om-aa-vaere-naturlig 

Joda hun har stått for valgene sine hun, men  skjønte vel etter kritikken som kom at dette er det best å ikke snakke så mye om. Blogginnlegget det henvises til har hun sletta. Bra det da. 

Skrevet
Palmemor skrev (5 minutter siden):

Poenget var fortsatt at hun aldri noensinne har sagt «ja jeg har silikon». Men hun har mer enn en gang sagt at hun ikke er naturlig, men hun vil ikke fronte det for å skape kroppspress - samtidig som hun står å deiger seg i speilet med puppene skutt ut og magen sugd inn. Det blir litt motstridene hele greia. 
På linje med at hun ikke ville si hva hun tjente - men viste kvitteringen på alt hun kjøpte. Og når hun endelig «kunne» snakke om det (da skattelistene kom) var hun helt i fyr og flamme. Endelig kunne hun «få lov» til å dele med alle følgerene sine hva hun tjente i 2023, for det var jo offentlig. Men 2024…. «Det vil jeg ikke si, men it’s a lot, foråsirresånn». Hele dama oser jo tvedtydighet 

Den tvetydigheten er jeg enig i er en uting med henne. Jeg liker ikke hvordan hun fremstår på Snap. 

• Liker 4
Skrevet
Klink skrev (På 10.1.2025 den 10.16):

Så lenge baby får det han trenger, mor får det hun trenger og far får det han trenger. Hva er galt? 

Så du tror oppriktig at dersom et barn får nok søvn og mat så er oppveksten helt som den burde være? 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Zenhouse skrev (18 minutter siden):

https://www.minmote.no/nyheter/a/Qlv7W4/toppblogger-om-leppeinjeksjoner-glad-jeg-sto-imot-presset-om-aa-vaere-naturlig 

Joda hun har stått for valgene sine hun, men  skjønte vel etter kritikken som kom at dette er det best å ikke snakke så mye om. Blogginnlegget det henvises til har hun sletta. Bra det da. 

Glad hun sto imot presset… Oij. Skjønner godt hun sletta det for det var jo en utrolig uheldig vinkling 🤣

• Liker 14
Skrevet
Fenomen skrev (40 minutter siden):

Så du tror oppriktig at dersom et barn får nok søvn og mat så er oppveksten helt som den burde være? 

Jeg ser en baby som får nærhet, kos og trening under babygym. Han får bleier og kos fra begge foreldre. 
Så endres behovene etter hvert så får vi se da. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg ser en mor som begynner å forstå at hun må tilpasse seg barnets behov og ikke motsatt. Selv om hun selvfølgelig ikke klarer å la vær å snu det mot seg selv (ref at hun ikke lager rutiner for barnet slik at barnet f.eks kan lære seg å kjenne igjen kvelden, men at det er rutiner for henne. Slik at hun selv skal rekke å få gjort alt som må gjøres. For det er jo mye.) så er det en endring. Kanskje hun opplever mestring på veien istede for motstand, hun selv blir mindre stresset/irritert (som hun har fremstått til tider) og barnet føler seg trygg og ivaretatt. Forhåpentligvis innser hun gradvis fremover nå at dette er en normal tilstand, et normalt barn og en fase hun kan omfavne og det blir mer harmonisk for dem. 

• Liker 3
Skrevet

Lurt av henne og starte forberedelsene til natta tidligere på kvelden. Og det som gjorde hovedutslaget for en bedre natt var vel også at hun hadde melken klar da baby våknet og ikke måtte pumpe først (klart han våkner til da). 

Fint og se de på tur sammen 😊

• Liker 3
Skrevet
Mamma53 skrev (På 10.1.2025 den 19.31):

Æ fikk skjeft fra jordmora å gå på gulvet uten noe på føttene en gang med minste pga at æ kan få brystbetennelse. D ska sies æ gjorde ikke det med vilja da æ ikke fikk på mæ krocsan pga veldig hovent føtter. Va i i siste tremester. 

Hva er skjeft?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner jo hvorfor hun ikke har nedbetalt boliggjelden sin når jeg ser de enorme haugene med klær. Disse influencerne liker å bruse med fjærene når de har gode inntektsår, men Guri så lite økonomisk smarte de er. Tenker da også på Anna Rasmussen som åpenbart ikke har samme inntekt som da hun var på topp og nå er i harnisk over at skattelistene fins. 

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
Mamma53 skrev (På 10.1.2025 den 19.31):

Æ fikk skjeft fra jordmora å gå på gulvet uten noe på føttene en gang med minste pga at æ kan få brystbetennelse. D ska sies æ gjorde ikke det med vilja da æ ikke fikk på mæ krocsan pga veldig hovent føtter. Va i i siste tremester. 

Skremmende at jordmødre har så lite kunnskaper. 

• Liker 3
Skrevet
Nussepus skrev (30 minutter siden):

Skremmende at jordmødre har så lite kunnskaper. 

Én jordmor sa dette. Tviler på at landets jordmødre ville stilt seg bak samme anbefaling. Generalisering er svært uheldig 

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...