Cornett Skrevet 21 timer siden #10981 Del Skrevet 21 timer siden Palmemor skrev (27 minutter siden): Også skal hun søke om engangsstønad da. Siden hun ikke tar permisjon… kan man jobbe og tjene shitloads og likevel få den?? Men hun har ikke søkt, bare glemmer det sier hun. 100000!!og "glømmer" det! Nok en gang er hun lite ydmyk for andre som ikke har like mye som hun. Vanlige, oppegående mennesker glemmer ikke dette Så ufyselig hun er!!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 21 timer siden #10982 Del Skrevet 21 timer siden Himmelen_91 skrev (47 minutter siden): Takk!!! Så det nå!!! Nei uff a meg noe så ekkelt å si! Babyen er ikke blitt 3 måneder engang så klager hun så mye og hvor slitsomt han e! Trodde Sophie E var ille, men hu her ønsket seg barn så lenge og det var jo det med ivf osv. man sku trodd hu sku se litt annerledes på det. Kun Stina det handler om. Håper peffedik våkner snart og setter ned foten. Kun maten til Stina og sminken hennes e viktigst her. Håper ikke Filip blir syk, nei stakkars Stina da må hun være våken med han. De tjener jo sikkert greit, så hun kan fint ta seg 100% permisjon, bare å la være å kjøpe så mye søppel. En ting skal SE ha. Hun avbryter filmingen om barnet lager lyd. Hun løfter også opp barnet når den vil, selvom hun filmer. Ser en bedre respons på barnets signaler hos henne enn hos Stina faktisk. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 21 timer siden #10983 Del Skrevet 21 timer siden Cornett skrev (2 minutter siden): Men hun har ikke søkt, bare glemmer det sier hun. 100000!!og "glømmer" det! Nok en gang er hun lite ydmyk for andre som ikke har like mye som hun. Vanlige, oppegående mennesker glemmer ikke dette Så ufyselig hun er!!! Nei jeg så det. Men hun sa hun skulle få gjort det. Hadde ikke takka nei til 100K uten å gjøre noe jeg, bare visste ikke at man kunne håve inn en million i lønn samtidig som man fikk det Sagt det før og jeg sier det igjen, hu er grusom 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 20 timer siden #10984 Del Skrevet 20 timer siden Cornett skrev (2 minutter siden): Men hun har ikke søkt, bare glemmer det sier hun. 100000!!og "glømmer" det! Nok en gang er hun lite ydmyk for andre som ikke har like mye som hun. Vanlige, oppegående mennesker glemmer ikke dette Så ufyselig hun er!!! Men og karre seg på vippetime i snøstorm. DET gidder hun. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20 timer siden #10985 Del Skrevet 20 timer siden (endret) Tradegy skrev (42 minutter siden): Hvordan fungerer egentlig inntekter på Snap? Er det via annonse og samarbeid, eller finansierer jeg Cowboy-Turid, ved å sjekke innimellom? Følger ikke, men jeg er jo så nysgjerrig atte hjælp 🙈 Det er jo noe høyst kritikkverdig når man/jeg velger å se noen smøre knekkebrød og nesten teller antall "sjukt" i et innlegg..... så lenge man får med seg reklamen mellom knekkebrød-smøringen så tjener hun penger. Altså- noen mener at klikker man fort forbi, telles det ikke. Men det tror ikke jeg. Et klikk er et klikk, uansett hvor rask man er. Stina har ingen annonser eller samarbeid utenom Snap-reklame. Som jeg for såvidt syntes var en fin ting av henne før, før alt innhold dras nå ut i det kjedsommelige for å fylle på for å få flest klikk. Endret 20 timer siden av Zenhouse 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 20 timer siden #10986 Del Skrevet 20 timer siden Zenhouse skrev (4 minutter siden): så lenge man får med seg reklamen mellom knekkebrød-smøringen så tjener hun penger. Altså- noen mener at klikker man fort forbi, telles det ikke. Men det tror ikke jeg. Et klikk er et klikk, uansett hvor rask man er. Stina har ingen annonser eller samarbeid utenom Snap-reklame. Som jeg for såvidt syntes var en fin ting av henne før, før alt innhold dras nå ut i det kjedsommelige for å fylle på for å få flest klikk. Som igjen bare handler om at hu er verdens lateste person som ikke gidder å jobbe for lønna hun får gratis av oss idioter som ikke klarer å la være 🤣 «vil ikke trøkke enda mer reklame på dere». Bullshit. Det er fordi hun ikke gidder å jobbe. 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 20 timer siden #10987 Del Skrevet 20 timer siden (endret) Jeg blir faktisk litt over middels satt ut at Stina ikke kan hjelpe til med måkingen? Hadde husarbeidet vært 50/50 hadde det vært greit, men jeg føler PF gjør alt for tiden. Han sitter med en liste med viktige jobbmøter med kunder som vil ha arbeidet sitt, og Stina klarer ikke gå ut og måke taket på drivhuset selv? Philip kan fint ligge i krybbe ved siden av PF mens han jobber, men det er jævlig vanskelig å ha jobbmøte mens man måker 🙃 Endret 20 timer siden av Clancy 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 20 timer siden #10988 Del Skrevet 20 timer siden J.. skrev (1 time siden): @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset Hvorfor ble dette stående igjen etter rydding? Hva var galt med det innlegget, mulig jeg ikke forstod det riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 19 timer siden #10989 Del Skrevet 19 timer siden Palmemor skrev (1 time siden): Nei jeg så det. Men hun sa hun skulle få gjort det. Hadde ikke takka nei til 100K uten å gjøre noe jeg, bare visste ikke at man kunne håve inn en million i lønn samtidig som man fikk det Sagt det før og jeg sier det igjen, hu er grusom Grusomt kvinnemenneske er det! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet 19 timer siden #10990 Del Skrevet 19 timer siden Poly skrev (1 time siden): En ting skal SE ha. Hun avbryter filmingen om barnet lager lyd. Hun løfter også opp barnet når den vil, selvom hun filmer. Ser en bedre respons på barnets signaler hos henne enn hos Stina faktisk. Og hun jobber faktisk for å lage rutiner. Noe mekanisk i sin tilnærming, men lell. Jeg har mer sansen for SE i morsrollen. Hun viser større glede over sønnen sin. Ja hun har gjort mange kritikkverdige valg, men hun gjør også mye fint. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 19 timer siden #10991 Del Skrevet 19 timer siden Clancy skrev (1 time siden): Jeg blir faktisk litt over middels satt ut at Stina ikke kan hjelpe til med måkingen? Hadde husarbeidet vært 50/50 hadde det vært greit, men jeg føler PF gjør alt for tiden. Han sitter med en liste med viktige jobbmøter med kunder som vil ha arbeidet sitt, og Stina klarer ikke gå ut og måke taket på drivhuset selv? Philip kan fint ligge i krybbe ved siden av PF mens han jobber, men det er jævlig vanskelig å ha jobbmøte mens man måker 🙃 Hun er nakkeskadet nå vite 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 19 timer siden #10992 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Poly skrev (15 timer siden): Feil Endret 19 timer siden av Kleenex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 19 timer siden #10993 Del Skrevet 19 timer siden Himmelen_91 skrev (2 timer siden): Takk!!! Så det nå!!! Nei uff a meg noe så ekkelt å si! Babyen er ikke blitt 3 måneder engang så klager hun så mye og hvor slitsomt han e! Trodde Sophie E var ille, men hu her ønsket seg barn så lenge og det var jo det med ivf osv. man sku trodd hu sku se litt annerledes på det. Kun Stina det handler om. Håper peffedik våkner snart og setter ned foten. Kun maten til Stina og sminken hennes e viktigst her. Håper ikke Filip blir syk, nei stakkars Stina da må hun være våken med han. De tjener jo sikkert greit, så hun kan fint ta seg 100% permisjon, bare å la være å kjøpe så mye søppel. Hvor skal hun få inntekt fra ved 100% permisjon? Alle som er selvstendig næringsdrivende vet at det ikke bare er å la være å jobbe. Man tjener jo ikke penger når man ikke jobber. Da må man være ansatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 18 timer siden #10994 Del Skrevet 18 timer siden Kleenex skrev (5 minutter siden): Hvor skal hun få inntekt fra ved 100% permisjon? Alle som er selvstendig næringsdrivende vet at det ikke bare er å la være å jobbe. Man tjener jo ikke penger når man ikke jobber. Da må man være ansatt. Har hun ikke et AS da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 17 timer siden #10995 Del Skrevet 17 timer siden Kleenex skrev (1 time siden): Hvor skal hun få inntekt fra ved 100% permisjon? Alle som er selvstendig næringsdrivende vet at det ikke bare er å la være å jobbe. Man tjener jo ikke penger når man ikke jobber. Da må man være ansatt. Man får foreldrepenger som selvstendig næringsdrivende også. Da beregnes de utifra inntekt de siste 3 årene istedenfor siste 3 mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 14 timer siden #10996 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Dojakitty skrev (4 timer siden): Hun er nakkeskadet nå vite Aiai! Jeg synser ikke av nakkeskader ass, har det sjæl, men jesus, bare popp en voltaren og ta den måkinga. Tar max 15 min å måke taket til et drivhus liksom! Endret 14 timer siden av Clancy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12 timer siden #10997 Del Skrevet 12 timer siden MariaIsabel skrev (4 timer siden): Man får foreldrepenger som selvstendig næringsdrivende også. Da beregnes de utifra inntekt de siste 3 årene istedenfor siste 3 mnd. Man får ikke mer enn så og så mange G så hun kommer til å tape penger på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 11 timer siden #10998 Del Skrevet 11 timer siden faltforfristelsen skrev (8 timer siden): Og hun jobber faktisk for å lage rutiner. Noe mekanisk i sin tilnærming, men lell. Jeg har mer sansen for SE i morsrollen. Hun viser større glede over sønnen sin. Ja hun har gjort mange kritikkverdige valg, men hun gjør også mye fint. Enig. Hun tok også søvnmangel i starten på strak arm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 11 timer siden #10999 Del Skrevet 11 timer siden Klink skrev (1 time siden): Man får ikke mer enn så og så mange G så hun kommer til å tape penger på det. Ja tenk om hun måtte kjøpe mindre nipps for en stund for å prioritere babyen sin. Det hadde vært fælt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 10 timer siden #11000 Del Skrevet 10 timer siden Poly skrev (31 minutter siden): Enig. Hun tok også søvnmangel i starten på strak arm. Ja jøss! For en heltinne! For en maskin ! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå