Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Viki6 skrev (41 minutter siden):

Hun pratet noe om å betale ut sin del av boliglånet. Etter hva jeg forstår, så tjener begge mange millioner i året, og har eid huset i ca 10 år. Merkelig at de har lån da 🙃. Eller er såpass enkle hus utenfor Sandefjord dyre?

Burde vært nedbetalt for lenge siden og oppgradert. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poly skrev (1 minutt siden):

Burde vært nedbetalt for lenge siden og oppgradert. 

Må jo bety at de trenger økonomisk rådgivning.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (2 timer siden):

Trenger da vel ikke å ha det møkkete og med hullete møbler fordi man har hund🤡 Er det hunden sin skyld at det ser ut som verandaen holder på å rase sammen eller at benkeplata på kjøkkenet burde vært bytta ut?

Hvorfor burde benkeplata vært byttet ut? Gjør det noe at benkeplaten er slitt? 

Palmemor skrev (1 time siden):

Ingenting spiller noe rolle. Men dette er ett diskusjonsforum. KG tillater at man diskuterer navngitte personer som tjener seg søkkrike på at folk snakker om de. Hva skal man snakke om hvis man ikke skal snakke om influensere på ett forum designet for å snakke om influensere?

Man kan jo diskutere det som er mer kritikkverdig opp mot et samfunnsperspektiv, slik som eksponering av barn eller høyt forbruk på tull og tøys? Da er det selvmotsigende å kritisere dem for å bruke opp møblene sine. 

Dojakitty skrev (1 time siden):

Altså du er på et diskusjonsforum, i en spesifikk persons tråd. 
Hvor man diskuterer ting. Ang denne personen. 
Tror du har misforstått hele poenget 

Og i samme diskusjonen må man tåle at andre deltakere stiller spørsmål ved meningene man uttrykker. Eller har du misforstått du også? Skal diskusjon bare gå én vei? 

Miss.Wildfox skrev (1 time siden):

Diskusjonen bygger oppunder hva hun egentlig bruker døgnets timer på, hvor hus og hjem lar seg så forfalle. Samt det understreker at det kun er hennes ting og person som betyr noe, alt annet er ikke viktig nok.

Jeg synes det er helt innafor når du setter alt i sammenheng, selv om det ikke har noe betydning for meg (og neppe noen andre) hvordan de lever å har det i hjemmet. 

Sorry, nå glemte jeg hva jeg skulle svare her. 😂

Illusen skrev (1 time siden):

Ø

Jeg og syns det er merkelig at hun så glatt øser ut penger på klær, pynt og stas - men helst ikke ett øre på hus og hjem. 

Hvorfor er det egentlig så merkelig? 

Poly skrev (48 minutter siden):

Det er kritikkverdig og ikke opprettholde kvalitetsnivå på et hus av mange grunner. Blant annet sikkerhet, verdi på hus, i forhold til forsikring osv. Syns det er god grunn til og stille spørsmål ved de økonomiske prioriteringene der i huset.

Det er jo og grunn til og anta at de er like ræv på og f.eks skifte gammel kledning på hus når de er så likegyldig til hvordan det ser ut rundt seg.  

Sikkerhet og forsikring? Fordi vinduene er skitne, møblene slitte og benkeplata slitt? Really? 

Jeg syns det er forfriskende med folk som ikke har picture perfect hjem, selv om de har råd. Omtrent det eneste jeg finner forfriskende med disse to da. 😅. Men finner det overhodet ikke rart at folk ikke prioriterer nyoppusset bolig til enhver tid. Flott at de ikke har overforbruk på alt

• Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jea10 skrev (38 minutter siden):

Tror folk kritiserer kontrasten på husets tilstand/inventar og Stina sin ekstreme forfengelighet og behov for å skryte av lommeboka og egne ryddighet. For å ta et lite eksempel på hvor komisk det oppfattes: Jeg kjente masse jenter på ungdomsskolen og videregående. De var så dollete, masse sminke, hair extensions, selvbruning og merkeklær - fordi det var viktig å holde seg fresh. Samtidig så var det de samme jentene som hadde helt gule tenner fra snusen og da blir man litt sånn: «seriøst?» Det blir litt ironisk bare - that’s all. Hadde hun holdt kjeft og ikke påberopt seg en masse credit for noe som ikke stemmer, så hadde ingen brydd seg. 

Greia er jo at hun mentalt er som en tenåring som går videregående. Ikke voksen nok til å prioritere at huset ikke faller sammen over dyre vesker og juggel. Er jo ikke så rart hun ikke har blitt voksen heller.. flere influensere som mentalt fortsatt kunne sittet på jenterommet og dolla seg..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroni skrev (1 minutt siden):

Greia er jo at hun mentalt er som en tenåring som går videregående. Ikke voksen nok til å prioritere at huset ikke faller sammen over dyre vesker og juggel. Er jo ikke så rart hun ikke har blitt voksen heller.. flere influensere som mentalt fortsatt kunne sittet på jenterommet og dolla seg..

Er nok ingen fare for at huset klapper sammen,fordi benkeplaten på kjøkkenet er slitt..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (1 time siden):

Så det er poseringene som er avgjørende her altså? 😅

Det ble spurt om hva som var greia med poseringene. Jeg sier at det generer penger. Sier seg selv iom at det blir et tema her i diskusjonstråden. Et av mange virkemidler for Stina for å tjene penger. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jea10 skrev (51 minutter siden):

Tror folk kritiserer kontrasten på husets tilstand/inventar og Stina sin ekstreme forfengelighet og behov for å skryte av lommeboka og egne ryddighet. For å ta et lite eksempel på hvor komisk det oppfattes: Jeg kjente masse jenter på ungdomsskolen og videregående. De var så dollete, masse sminke, hair extensions, selvbruning og merkeklær - fordi det var viktig å holde seg fresh. Samtidig så var det de samme jentene som hadde helt gule tenner fra snusen og da blir man litt sånn: «seriøst?» Det blir litt ironisk bare - that’s all. Hadde hun holdt kjeft og ikke påberopt seg en masse credit for noe som ikke stemmer, så hadde ingen brydd seg. 

Dette!! 🙌🏼

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (44 minutter siden):

Man kan jo diskutere det som er mer kritikkverdig opp mot et samfunnsperspektiv, slik som eksponering av barn eller høyt forbruk på tull og tøys? Da er det selvmotsigende å kritisere dem for å bruke opp møblene sine. 

Og i samme diskusjonen må man tåle at andre deltakere stiller spørsmål ved meningene man uttrykker. Eller har du misforstått du også? Skal diskusjon bare gå én vei? 

Sikkerhet og forsikring? Fordi vinduene er skitne, møblene slitte og benkeplata slitt? Really? 

Jeg syns det er forfriskende med folk som ikke har picture perfect hjem, selv om de har råd. Omtrent det eneste jeg finner forfriskende med disse to da. 😅. Men finner det overhodet ikke rart at folk ikke prioriterer nyoppusset bolig til enhver tid. Flott at de ikke har overforbruk på alt

Da kan a vel drite i å skryte på seg at hun haater rot,det er så sjuuukt forstyrrende (men å stappe kjøkkenskapene på toppen fulle i ræl er ikke forstyrrende),at hu er sååå nøye på alt og robotstøvsuger'n raser rundt hele tiden (men klarer ikke å tørke av benken etter seg eller gå med søppla. ref esker etter den sjuuukt store mac'n) Rart å væra så sjuuukt nøye og ekstreeemt opptatt av å rydde klesskapet sitt,mens mye av huset burde vært oppgradert. Dét er merkelig! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (1 time siden):

Det er ganske kritikkverdig, for ikke og snakke om dumt, og ikke gjøre nødvendig vedlikehold av et hus. Spesielt når man sitter på så mye gryn som disse to.
Men fint skal det være, selvom halve ræven henger utenfor, I guess.  

For ikke å snakke om hvor ekstreeeemt nøye hun er🤡

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (16 minutter siden):

Da kan a vel drite i å skryte på seg at hun haater rot,det er så sjuuukt forstyrrende (men å stappe kjøkkenskapene på toppen fulle i ræl er ikke forstyrrende),at hu er sååå nøye på alt og robotstøvsuger'n raser rundt hele tiden (men klarer ikke å tørke av benken etter seg eller gå med søppla. ref esker etter den sjuuukt store mac'n) Rart å væra så sjuuukt nøye og ekstreeemt opptatt av å rydde klesskapet sitt,mens mye av huset burde vært oppgradert. Dét er merkelig! 

Summen av laster er konstant.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (19 minutter siden):

Men jeg skjønner faktisk ikke hvorfor det er så merkelig? 

Det å være opptatt av orden er jo ikke det samme som å være opptatt av interiør eller møbler eller høy standard eller whatever. Man kan jo fint ha orden i et hjem som er gammelt eller slitt. Akkurat som man kan være opptatt av interiør eller å ha et estetisk fint hjem men samtidig være et rotehode som fint tåler å leve i rot. 

Jeg syns det er rart at man prøver å stappe henne i en firkanta boks og si at hvis hun påstår hun er x så må hun være y også. Hun må jo ikke det? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (2 timer siden):

Hun pratet noe om å betale ut sin del av boliglånet. Etter hva jeg forstår, så tjener begge mange millioner i året, og har eid huset i ca 10 år. Merkelig at de har lån da 🙃. Eller er såpass enkle hus utenfor Sandefjord dyre?

Hun eier vel bare 30 eller 40% og. 

Rettelse: 33,33333333%

Endret av hudorm1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

issoras skrev (21 minutter siden):

Men jeg skjønner faktisk ikke hvorfor det er så merkelig? 

Det å være opptatt av orden er jo ikke det samme som å være opptatt av interiør eller møbler eller høy standard eller whatever. Man kan jo fint ha orden i et hjem som er gammelt eller slitt. Akkurat som man kan være opptatt av interiør eller å ha et estetisk fint hjem men samtidig være et rotehode som fint tåler å leve i rot. 

Jeg syns det er rart at man prøver å stappe henne i en firkanta boks og si at hvis hun påstår hun er x så må hun være y også. Hun må jo ikke det? 

Det er jo veldig enkelt. Folk flest ville byttet ut en sliten, billig benkeplate som er sprekt opp I laminaten dersom de hadde hatt penger til det. Folk flest hadde også skiftet ut treverket på verandaen dersom de hadde nok penger og tid. Folk flest hadde hatt lyst til å skifte ut eller i det minste reparere den hullete lenestolen i stua. Folk flest hadde syntes det var mer forstyrrende med masse ræl oppå de fettete kjøkkenskapene enn å ha gulvteppe og gardiner i stua. Folk flest har ikke et helt rom + ørten kasser på loftet stappfulle av fast fashion som de en gang i kvartalet rullerer på. Stina tar med andre ord valg som ikke samsvarer helt med folk flest, derav reaksjonene. Det framstår jo utvilsomt som at det er viktigere hvordan ting ser ut enn hvor godt det fungerer. Derav velger hun å ha svære silikonpupper til tross for flere nakkeskader som åpenbart hemmer henne, tyngden av disse + potensielt økt risiko for kreft er på ingen måte helsebringende eller funksjonsfremmende. Fraværet av kvalitetsbevissthet speiler seg også i valg av møbler (utelukkende ikea), mat (hel/halvfabrikat), og generelt smak og stil (bare se på de harry gravid og nyfødtbildene hvor hun poserer i sexy blonde undertøy med tidenes mest skjoldete selvbruningshender og mannen står og ser ukomfortabel i baris). Til tross for dette virker Stina å ha en oppfatning av seg selv som svært kompetent på flere av disse områdene, dette gir hun utrykk for blant annet ved å henvise til sin ukomplette lærlingetid hos en mesterkokk og over snittet høy IQ - noe som for folk flest står i stor kontrast til de valgene og prioriteringene hun gjør og har gjort.

• Liker 17
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (20 minutter siden):

Det er jo veldig enkelt. Folk flest ville byttet ut en sliten, billig benkeplate som er sprekt opp I laminaten dersom de hadde hatt penger til det. Folk flest hadde også skiftet ut treverket på verandaen dersom de hadde nok penger og tid. Folk flest hadde hatt lyst til å skifte ut eller i det minste reparere den hullete lenestolen i stua. Folk flest hadde syntes det var mer forstyrrende med masse ræl oppå de fettete kjøkkenskapene enn å ha gulvteppe og gardiner i stua. Folk flest har ikke et helt rom + ørten kasser på loftet stappfulle av fast fashion som de en gang i kvartalet rullerer på. Stina tar med andre ord valg som ikke samsvarer helt med folk flest, derav reaksjonene. Det framstår jo utvilsomt som at det er viktigere hvordan ting ser ut enn hvor godt det fungerer. Derav velger hun å ha svære silikonpupper til tross for flere nakkeskader som åpenbart hemmer henne, tyngden av disse + potensielt økt risiko for kreft er på ingen måte helsebringende eller funksjonsfremmende. Fraværet av kvalitetsbevissthet speiler seg også i valg av møbler (utelukkende ikea), mat (hel/halvfabrikat), og generelt smak og stil (bare se på de harry gravid og nyfødtbildene hvor hun poserer i sexy blonde undertøy med tidenes mest skjoldete selvbruningshender og mannen står og ser ukomfortabel i baris). Til tross for dette virker Stina å ha en oppfatning av seg selv som svært kompetent på flere av disse områdene, dette gir hun utrykk for blant annet ved å henvise til sin ukomplette lærlingetid hos en mesterkokk og over snittet høy IQ - noe som for folk flest står i stor kontrast til de valgene og prioriteringene hun gjør og har gjort.

Satser på at denne veldig gode forklaringen er god nok for de som har vanskelig for det! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Viki6 skrev (3 timer siden):

Er det ikke nå i det siste Stina har begynt å tjene godt da? Så hvis huset kostet f.eks 4 mill er det vel ikke rart de fremdeles har boliglån....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Er nok ingen fare for at huset klapper sammen,fordi benkeplaten på kjøkkenet er slitt..

Terrassen derimot, klapper snart sammen 😅 Blir kos for babyen og stabbe rundt barføtt på det flisehelvete der. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (3 timer siden):

Som du ser har ikke Stina tjent så veldig mye før 2023. At du kaller det enkelt hus er din oppfatning. For meg ser det fint ut. 

Skjermbilde fra nettavisen

Screenshot_20250105_163728_Google.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (2 timer siden):

Så enig med deg. "Alle" har like beige stuer, kjøkken, soverom og bad  og hvite sofaer. Det ser så gørr kjedelig ut. Det jeg har sett av huset til disse to er at de har et vanlig, fint hus, som ikke er tatt ut av et magasin. Herlig! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...