Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Voldsomt til husarbeid og bæring hun plutselig var i stand til nå da 🫣 Ikke amming da. For det er kjedelig

• Liker 21
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Palmemor skrev (6 timer siden):

Neida, ikke han :) Ekte mennesker. Og bestemor fortalte at det var helt normalt da de var yngre og vokste opp. Er jo ikke noe farlig i å få i seg morsmelk, men det er kontroversielt 

Igrunnen merkelig at det skal være mer kontroversielt enn at  voksne mennesker inntar hverandres kroppsvæsker daglig rundt om i det ganske land. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg har sluttet å følge Stina etter kidden ble født.
Det er bare for vondt å se på.
Titter inn her i blant for guilty pleasure da.. 🫠

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (12 minutter siden):

Igrunnen merkelig at det skal være mer kontroversielt enn at  voksne mennesker inntar hverandres kroppsvæsker daglig rundt om i det ganske land. 

Helt enig med deg! Nå har jeg ikke drukket morsmelk for å drikke det, men har da mer enn én gang sleika det vekk fra hånda når det sto på som verst 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest90 skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke helt hva som er galt med det? 
vi drikker jo kumelk som egentlig er til kalven?

Og vi spiser dyr også.

Men vi spiser ikke andre mennesker. 
Ikke alt som kan sammenlignes. Syns bare det er rart og ville drikke partneren sine kroppsvæsker. Men hver sin smak. Galt er det ikke. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guest90 skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke helt hva som er galt med det? 
vi drikker jo kumelk som egentlig er til kalven?

Han drikker melken som er til sønnen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (16 minutter siden):

Og vi spiser dyr også.

Men vi spiser ikke andre mennesker. 
Ikke alt som kan sammenlignes. Syns bare det er rart og ville drikke partneren sine kroppsvæsker. Men hver sin smak. Galt er det ikke. 

Synes det er mindre rart å innta en kroppsvæske som tross alt er ment som menneskeføde, enn feks å svelge sæd. Egentlig er det jo ganske creepy å tungekysse. Om en skal dra det så langt.  Men er vel som du sier. Hver sin smak 🤪

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (16 minutter siden):

Synes det er mindre rart å innta en kroppsvæske som tross alt er ment som menneskeføde, enn feks å svelge sæd. Egentlig er det jo ganske creepy å tungekysse. Om en skal dra det så langt.  Men er vel som du sier. Hver sin smak 🤪

Hæææ?? Får man ikke hvitere tenner av sperm da og masse protein som er bra for huden???🫨 det har alltid jeg hørt....😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (32 minutter siden):

Han drikker melken som er til sønnen. 

Og som han påpeker er det for nedbremsing av biologisk aldring han egentlig gjør det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (7 minutter siden):

Voldsomt så hun skulle dokumentere alt husarbeid hun gjør plutselig…

Det ligner litt mer på gamle-Stina da og hennes innhold før graviditeten da. Mye rydding og sortering av ymse slag som dokumenteres. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (24 minutter siden):

Det ligner litt mer på gamle-Stina da og hennes innhold før graviditeten da. Mye rydding og sortering av ymse slag som dokumenteres. 

Ja, stemmer det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker nan fordi det er waste å kaste morsmelk….. som du produserer helt gratis!!! «eller whatever» som er hennes nye favorittutrykk…

• Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Må lade vogna" :ler: Da tjener du for fett altså :knegg:

Det virker så brutalt når man skal brummes i søvn. Både motorisert vogn og vugge. Ikke rart de små knapt finner ro selv. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Palmemor skrev (52 minutter siden):

Bruker nan fordi det er waste å kaste morsmelk….. som du produserer helt gratis!!! «eller whatever» som er hennes nye favorittutrykk…

Jeg reagerer også litt på dette, har selv grei produksjon. Men med tanke på at de gir såpass mye flaske har de jo en oversikt over hvor mye melk han spiser i appen (😅). 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (8 minutter siden):

Jeg reagerer også litt på dette, har selv grei produksjon. Men med tanke på at de gir såpass mye flaske har de jo en oversikt over hvor mye melk han spiser i appen (😅). 

Trodde man ga ungen pupp til han var mett, jeg. Og ifølge henne selv produserer hun mer enn nok siden han går opp fint i vekt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (3 timer siden):

Voldsomt så hun skulle dokumentere alt husarbeid hun gjør plutselig…

Jeg hadde definitivt startet å vaske vaskemaskina før all den klesvasken. Mer møkkete dosekammer er lenge siden jeg har sett- ser vitterlig ut som mugg? 🫣

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Wildfox skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde definitivt startet å vaske vaskemaskina før all den klesvasken. Mer møkkete dosekammer er lenge siden jeg har sett- ser vitterlig ut som mugg? 🫣

Ja det var skikkelig skittent!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...