Dojakitty Skrevet onsdag kl 17:24 #10721 Del Skrevet onsdag kl 17:24 Pinkpashion skrev (42 minutter siden): Jeg må si, denne verdenen hun lever i, den er altså så fjernt fra virkeligheten. Hun kaster rundt seg med ord som ekstremt og sykt, når hun egentlig snakker om ting som et a4-menneske opplever hver eneste dag. Ting kan aldri bare være det de faktisk er, det må alltid være sykt og ekstremt. Hun er ikke mett, hun er sjuuukt mett. Hun har ikke sovet dårlig, hun har sovet ekstremt dårlig. Hun har ikke litt vondt i hodet, hun har ekstremt vondt i hodet. Tror hun, helt ærlig, at HUN har hatt et ekstremt svangerskap? Eller er det kun hennes umodne språk som gjør at hun snakker slik? Hun har vært gjennom et svangerskap, punktum, ingen ting ved det var ekstremt. Et svangerskap kan være ekstremt, men Stina har dokumentert hele sitt svangerskap, og det var ingen ting ved det som virket så ekstremt som hun skal ha det til. Dette er nok noe hun tror 100% ja 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet onsdag kl 18:45 #10722 Del Skrevet onsdag kl 18:45 Lzzy skrev (3 timer siden): Kan ikke tenke meg noe mer harry ord enn det. Husker det ble brukt mye seint på 90-tallet i rusmiljøet også.. om folk som schtuka rundt i rus. Mange rare ord som florerer rundt om i ungdomsgjenger. Schtuk var vel den gangens skibidi ohio eller hva faen de sier nå for tiden. Men er enig i at det er harry som bare faen, og jeg la det pent fra meg for godt over 10 år siden. Har ikke hørt at det ble brukt etter det før jeg hørte Stina si det, faktisk. Kan love deg at den typen schtuk vi brukte ikke var inspirert av rusmiljøet da 😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jimjam Skrevet onsdag kl 18:47 #10723 Del Skrevet onsdag kl 18:47 FruRosa skrev (3 timer siden): Det jeg finner rart i dette er at hun sier de tracker søvnen til baby med en app. Jeg har aldri opplevd noen som er så opphengt i søvn som S og PF. Veldig vanlig for tiden. Da ene ungen var baby brukte «alle» en side som het rullavagn og fulgte Lillemini slavisk. Folk rundt meg nå med baby bruker ulike apper for å registrere søvn, hvilket bryst de ammet med sist, osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet onsdag kl 19:59 #10724 Del Skrevet onsdag kl 19:59 Palmemor skrev (2 timer siden): Nå sier hun at alle vesker er en belønning for noe hun har klart. Nuvel. Hun trøsteshoppa en dyr veske når ikke ultralyden var som hun trodde og hun kjøpte dyr være i syden fordi hun ville. Hvilken ultralyd? Da hun fikk vite kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 19:59 #10725 Del Skrevet onsdag kl 19:59 Kokosmakroni skrev (Akkurat nå): Hvilken ultralyd? Da hun fikk vite kjønn? Da de ikke hadde 4D-ultralyd eller noe på en de skulle ta privat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet torsdag kl 07:01 #10726 Del Skrevet torsdag kl 07:01 Dojakitty skrev (13 timer siden): Dette er nok noe hun tror 100% ja Stina har hatt et helt vanlig svangerskap, en helt vanlig fødsel og hun sover fler timer enn de fleste mødre med baby. Enkelt og greit. Men hun tror selv at alt har vært og fortsatt er - ekstremt og sjuuukt. Utrolig! 18 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet torsdag kl 07:17 #10727 Del Skrevet torsdag kl 07:17 Clancy skrev (12 timer siden): Mange rare ord som florerer rundt om i ungdomsgjenger. Schtuk var vel den gangens skibidi ohio eller hva faen de sier nå for tiden. Men er enig i at det er harry som bare faen, og jeg la det pent fra meg for godt over 10 år siden. Har ikke hørt at det ble brukt etter det før jeg hørte Stina si det, faktisk. Kan love deg at den typen schtuk vi brukte ikke var inspirert av rusmiljøet da 😂 De sier skibidi toilet 😅 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet torsdag kl 09:11 #10728 Del Skrevet torsdag kl 09:11 Miss.Wildfox skrev (9 timer siden): Jeg synes det er vilt at vi vet dette om sønnen jeg! Vi vet hvor mange timer han sover eller er våken, hvor mange ml som pumpes og drikkes, preferansene hans, hvilket klesmerker han liker og ikke.. I en sånn detalj at det knapt er interessant for en bestemor engang. Innholdet er kun klaging, masse utlevering av total uinteressant informasjon om sønnen og irrelevante ting som hvor mange timer hun bruker på å pakke ned julepynten. Jeg fatter ikke at hun tjener så mye penger på en sånn jobb som dette. Det er ikke flid i innhold på noen arenaer, kun kjappe løsninger. For å ikke snakke om den automatiske tekstingen- den er schtuuk. Men skryter av at hun jobber 100% med baby det gjør hun 🤡 Alle de med respekt for seg selv og andre yrker kaller ikke dette for en jobb 😆 Hele denne greia er et togkrasj man ikke greier å se bort ifra 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet torsdag kl 17:42 #10729 Del Skrevet torsdag kl 17:42 MzMe skrev (10 timer siden): De sier skibidi toilet 😅 I know, var bare et forsøk på å virke "for gammel til å forstå" ved å blande flere ting de sier 😂 Det er tydeligvis en sang som heter Skibidi Ohio Rizz, så jeg var ikke langt unna da hahaha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet i går, 00:32 #10730 Del Skrevet i går, 00:32 Palmemor skrev (På 1.1.2025 den 14.01): Og PF har vært skikkelig skikkelig syk i jula… såvidt jeg så hadde han feber én dag og trente neste dag. Så ja, det er ikke lett å vite hva som er hva Spiller det noen rolle hvor syk han sier han er? Du kan velge å tro eller ikke tro på han så får du se om det har noen betydning for deg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 08:06 #10731 Del Skrevet i går, 08:06 Kleenex skrev (7 timer siden): Spiller det noen rolle hvor syk han sier han er? Du kan velge å tro eller ikke tro på han så får du se om det har noen betydning for deg.. *hun sier han er Poenget er at hun lyver, overdriver og drar ting ut av proporsjoner så det er det litt vanskelig å vite hva som er hva. for meg personlig er det en dritt om han hadde "såvidt 38 i feber" eller lå for døden. Men dere løviløøøøøv kommer aldri til å forstå hva vi forsøker å si så det er jo ikke nødvendig å forsøke uansett 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet i går, 08:08 #10732 Del Skrevet i går, 08:08 Mener han seriøst at han vil prøve morsmelk i kaffen? 🤢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet i går, 08:09 #10733 Del Skrevet i går, 08:09 Palmemor skrev (2 minutter siden): Men dere løviløøøøøv kommer aldri til å forstå hva vi forsøker å si så det er jo ikke nødvendig å forsøke uansett Skal vi liksom forstå hva dette betyr? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 08:12 #10734 Del Skrevet i går, 08:12 J.. skrev (3 minutter siden): Skal vi liksom forstå hva dette betyr? Neida. Du trenger ikke forstå det heller 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 08:12 #10735 Del Skrevet i går, 08:12 Poly skrev (3 minutter siden): Mener han seriøst at han vil prøve morsmelk i kaffen? 🤢 Ja, det vil jeg tro han mener. Ikke for det, har hørt om de som har brukt det i vafler og så ingenting forundrer meg🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet i går, 09:03 #10736 Del Skrevet i går, 09:03 Palmemor skrev (49 minutter siden): Ja, det vil jeg tro han mener. Ikke for det, har hørt om de som har brukt det i vafler og så ingenting forundrer meg🤭 Tenker du på "Dangfart Tønnessen"? Jo, den historien er en klassiker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 09:04 #10737 Del Skrevet i går, 09:04 Ugresset skrev (1 minutt siden): Tenker du på "Dangfart Tønnessen"? Jo, den historien er en klassiker! Neida, ikke han Ekte mennesker. Og bestemor fortalte at det var helt normalt da de var yngre og vokste opp. Er jo ikke noe farlig i å få i seg morsmelk, men det er kontroversielt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet i går, 09:15 #10738 Del Skrevet i går, 09:15 Poly skrev (58 minutter siden): Mener han seriøst at han vil prøve morsmelk i kaffen? 🤢 Forbauser meg ikke🤢 blir faktisk kvalm av å se hva han kjører i seg av mat og drikke, så hvorfor ikke morsmelk. Blir spennende hvilket kosthold dem skal gi barnet etterhvert.. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet i går, 09:46 #10739 Del Skrevet i går, 09:46 Pigaloppa skrev (29 minutter siden): Forbauser meg ikke🤢 blir faktisk kvalm av å se hva han kjører i seg av mat og drikke, så hvorfor ikke morsmelk. Blir spennende hvilket kosthold dem skal gi barnet etterhvert.. Er ofte folk som trener mye, (bodybuildere osv) og eldre folk kjøper faktisk morsmelk for høye summer. Det skal vist inneholde noe (husker ikke hva), som bare finnes i morsmelk og er kjempe bra for kroppen. har selv smakt på morsmelk. Men det var knapt en dråpe 😅 smaker veldig søt melk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guest90 Skrevet 20 timer siden #10740 Del Skrevet 20 timer siden Poly skrev (5 timer siden): Mener han seriøst at han vil prøve morsmelk i kaffen? 🤢 Skjønner ikke helt hva som er galt med det? vi drikker jo kumelk som egentlig er til kalven? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå