Palmemor Skrevet onsdag kl 13:02 #10701 Del Skrevet onsdag kl 13:02 issoras skrev (24 minutter siden): Så det vi ytrer spiller ingen rolle så lenge den vi ytrer oss om ikke får det med seg, selv om det ligger som en åpen ytring hele verden kan lese? 🤔 Det spiller ingen rolle for den det gjelder, nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet onsdag kl 13:12 #10702 Del Skrevet onsdag kl 13:12 Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Hvis hun har så vondt i nakken at hun må ha hjelp til å bære matvarene sine, så ville det ikke vært naturlig da å redusere store bryster?! Det er vel noe alle vet, at store bryster er vondt for nakken? Så derfor kan man jo sette litt spørsmålstegn hvir vond den nakken egentlig er... Det er ikke noe alle vet, du legger til grunn fakta som slettes ikke MÅ være fakta. Det kan være en bidragsyter, men det kan også være helt irrelevant. All den tid vi ikke vet hva hennes nakkeskade(r) går ut på, er det ganske teit å trekke likhetstegn mellom de to påstandene.. Det blir som å si at alle som har noen form for sykdom bør gå ned kraftig i vekt, for alle vet at det innebærer følgesykdom og ekstra symptomer å ha mange kilo ekstra. Uten å vite hvor mange kilo ekstra noen veier eller i det hele tatt om sykdommen faktisk er relatert. Man kan gjette seg til det.. men å be noen legge seg under kniven og fjerne puppa fordi det ser dumt ut å klage på nakkesmerter samtidig… det fordummer debatten her kraftig. At SB derimot har et språk som er så full av superlativer og overdrivelser at det er svært vanskelig å ta noe av det hun sier seriøst, det er en helt annen ting. For det er så sjuuuukt vondt alt hun gjør, og de er så SJUUUKT syke og det er så schtuk å sove så sjuuuukt lite. Og hun er så sjukt effektiv, og trente så sjukt mye. Og er så sjukt petite. Og gjør så sjukt mye. Da blir det vanskelig å tro at hun faktisk har sjukt vondt, eller at det var så sjukt dramatisk de eller de skaden(e). 😅 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet onsdag kl 13:24 #10703 Del Skrevet onsdag kl 13:24 Bibbi_ skrev (20 minutter siden): Hvis hun har så vondt i nakken at hun må ha hjelp til å bære matvarene sine, så ville det ikke vært naturlig da å redusere store bryster?! Det er vel noe alle vet, at store bryster er vondt for nakken? Så derfor kan man jo sette litt spørsmålstegn hvir vond den nakken egentlig er... ja jeg syns bare ikke det gjør noe hvorvidt nakken er vond eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet onsdag kl 13:42 #10704 Del Skrevet onsdag kl 13:42 KaraThrace skrev (27 minutter siden): Det er ikke noe alle vet, du legger til grunn fakta som slettes ikke MÅ være fakta. Det kan være en bidragsyter, men det kan også være helt irrelevant. All den tid vi ikke vet hva hennes nakkeskade(r) går ut på, er det ganske teit å trekke likhetstegn mellom de to påstandene.. Det blir som å si at alle som har noen form for sykdom bør gå ned kraftig i vekt, for alle vet at det innebærer følgesykdom og ekstra symptomer å ha mange kilo ekstra. Uten å vite hvor mange kilo ekstra noen veier eller i det hele tatt om sykdommen faktisk er relatert. Man kan gjette seg til det.. men å be noen legge seg under kniven og fjerne puppa fordi det ser dumt ut å klage på nakkesmerter samtidig… det fordummer debatten her kraftig. At SB derimot har et språk som er så full av superlativer og overdrivelser at det er svært vanskelig å ta noe av det hun sier seriøst, det er en helt annen ting. For det er så sjuuuukt vondt alt hun gjør, og de er så SJUUUKT syke og det er så schtuk å sove så sjuuuukt lite. Og hun er så sjukt effektiv, og trente så sjukt mye. Og er så sjukt petite. Og gjør så sjukt mye. Da blir det vanskelig å tro at hun faktisk har sjukt vondt, eller at det var så sjukt dramatisk de eller de skaden(e). 😅 Dere som hermer hennes sjuuukt, hvorfor skriver dere gjentatte ganger schTuk? Sier hun så? Klarer ikke engang å uttale ordet med en T midt i ordet. Har sett flere som skriver det sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet onsdag kl 13:43 #10705 Del Skrevet onsdag kl 13:43 Bibbi_ skrev (40 minutter siden): Hvis hun har så vondt i nakken at hun må ha hjelp til å bære matvarene sine, så ville det ikke vært naturlig da å redusere store bryster?! Det er vel noe alle vet, at store bryster er vondt for nakken? Så derfor kan man jo sette litt spørsmålstegn hvir vond den nakken egentlig er... Ps: har store bryster men aldri vondt i nakken!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet onsdag kl 13:57 #10706 Del Skrevet onsdag kl 13:57 elskersommer skrev (11 minutter siden): Ps: har store bryster men aldri vondt i nakken!! Nei formulerte meg litt feil. Er vel ikke bestandig det er slik. MEN har man vondt i nakken så hjelper det ikke med store bryster. Har to venninner som slet med nakkevondt, begge med store bryster. De har tatt brystreduksjon, og den vonde nakken er borte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet onsdag kl 14:09 #10707 Del Skrevet onsdag kl 14:09 KaraThrace skrev (36 minutter siden): Det er ikke noe alle vet, du legger til grunn fakta som slettes ikke MÅ være fakta. Det kan være en bidragsyter, men det kan også være helt irrelevant. All den tid vi ikke vet hva hennes nakkeskade(r) går ut på, er det ganske teit å trekke likhetstegn mellom de to påstandene.. Det blir som å si at alle som har noen form for sykdom bør gå ned kraftig i vekt, for alle vet at det innebærer følgesykdom og ekstra symptomer å ha mange kilo ekstra. Uten å vite hvor mange kilo ekstra noen veier eller i det hele tatt om sykdommen faktisk er relatert. Man kan gjette seg til det.. men å be noen legge seg under kniven og fjerne puppa fordi det ser dumt ut å klage på nakkesmerter samtidig… det fordummer debatten her kraftig. At SB derimot har et språk som er så full av superlativer og overdrivelser at det er svært vanskelig å ta noe av det hun sier seriøst, det er en helt annen ting. For det er så sjuuuukt vondt alt hun gjør, og de er så SJUUUKT syke og det er så schtuk å sove så sjuuuukt lite. Og hun er så sjukt effektiv, og trente så sjukt mye. Og er så sjukt petite. Og gjør så sjukt mye. Da blir det vanskelig å tro at hun faktisk har sjukt vondt, eller at det var så sjukt dramatisk de eller de skaden(e). 😅 Veldig enig i alt her. Og det er nettopp alle de overdrivelsene hennes som gjør at jeg forstår at hun ikke blir trodd på eller at hun blir litt ledd av rett og slett. Men tonen her i tråden synes jeg er direkte stygg til tider. Men for å ta litt fakta: Hun HAR blitt utsatt for blind vold på en offentlig plass, på dagtid på en strand, hun fikk konstatert av en kjevekirurg at hun fikk en forskyvning av menisken i kjeveleddet. Politiet opprettet sak, men de fant ikke gjerningsmannen. Dette må ha vært en svært skremmende og vond opplevelse. Hvor vondt hun har nå, eller hvorvidt hun utnytter bærehjelp mer enn nødvendig er en annen sak. Men det kan ingen andre enn hun vite noe om. Who cares liksom? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet onsdag kl 14:11 #10708 Del Skrevet onsdag kl 14:11 Zooli skrev (27 minutter siden): Dere som hermer hennes sjuuukt, hvorfor skriver dere gjentatte ganger schTuk? Sier hun så? Klarer ikke engang å uttale ordet med en T midt i ordet. Har sett flere som skriver det sånn. Schtuk er viss et slang ord. Så når noen her skriver det, er det fordi det var det som ble sagt. Ikke sjukt altså. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 14:13 #10709 Del Skrevet onsdag kl 14:13 Zooli skrev (31 minutter siden): Dere som hermer hennes sjuuukt, hvorfor skriver dere gjentatte ganger schTuk? Sier hun så? Klarer ikke engang å uttale ordet med en T midt i ordet. Har sett flere som skriver det sånn. Fordi stuuuuhk (eller hvordan det skrives) er det samme som slitsomt. Tror jeg. Og hun sier stuuuuuuhk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet onsdag kl 15:00 #10710 Del Skrevet onsdag kl 15:00 Palmemor skrev (41 minutter siden): Fordi stuuuuhk (eller hvordan det skrives) er det samme som slitsomt. Tror jeg. Og hun sier stuuuuuuhk. Schtuk har flere betydninger, men jeg har aldri hørt at det har betydd slitsomt. "Eru helt schtuk, eller?" betyr noe a la er du helt idiot, eller? "Han der schtuker noe jævlig" han kødder rundt eller han surrer "Det der var schtuk ass" Det var fett ass, eller det var ræva Vi brukte mye Schtuk når jeg gikk på ungdomsskolen, og man må bare se litt ann situasjonen hva betydningen faktisk er, men det er ofte brukt til å beskrive noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet onsdag kl 15:11 #10711 Del Skrevet onsdag kl 15:11 Clancy skrev (9 minutter siden): Schtuk har flere betydninger, men jeg har aldri hørt at det har betydd slitsomt. "Eru helt schtuk, eller?" betyr noe a la er du helt idiot, eller? "Han der schtuker noe jævlig" han kødder rundt eller han surrer "Det der var schtuk ass" Det var fett ass, eller det var ræva Vi brukte mye Schtuk når jeg gikk på ungdomsskolen, og man må bare se litt ann situasjonen hva betydningen faktisk er, men det er ofte brukt til å beskrive noe. Kan ikke tenke meg noe mer harry ord enn det. Husker det ble brukt mye seint på 90-tallet i rusmiljøet også.. om folk som schtuka rundt i rus. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet onsdag kl 15:26 #10712 Del Skrevet onsdag kl 15:26 MariaIsabel skrev (13 timer siden): Noen andre som synes det er rart å anse det som helt vilt at F ikke hadde sovet på 2,5 timer? Han er snart 2 mnd - det er da ganske normalt med lenger våkenvinduer på den alderen? Har selv en på 2 mnd, og han har hatt våkenvinduer på inntil 4 timer en stund nå. Kan hende ho bare mente at han ikke pleier å ha så lanhe våkenvinduer på det tidspunktet i døgnet, men det hørtes ut som hun mente generelt. Det jeg finner rart i dette er at hun sier de tracker søvnen til baby med en app. Jeg har aldri opplevd noen som er så opphengt i søvn som S og PF. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 15:48 #10713 Del Skrevet onsdag kl 15:48 FruRosa skrev (21 minutter siden): Det jeg finner rart i dette er at hun sier de tracker søvnen til baby med en app. Jeg har aldri opplevd noen som er så opphengt i søvn som S og PF. Jeg var glad til om jeg så på klokka når jeg la ungen og når den våkna 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet onsdag kl 15:54 #10714 Del Skrevet onsdag kl 15:54 FruRosa skrev (26 minutter siden): Det jeg finner rart i dette er at hun sier de tracker søvnen til baby med en app. Jeg har aldri opplevd noen som er så opphengt i søvn som S og PF. Er veldig normalt blant nå dagens foreldre. Tror de bruker napper. Den kan man logg føre alt. Om det er nødvendig er noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet onsdag kl 15:54 #10715 Del Skrevet onsdag kl 15:54 Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerangrep. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet onsdag kl 16:11 #10716 Del Skrevet onsdag kl 16:11 Zenhouse skrev (1 time siden): Schtuk er viss et slang ord. Så når noen her skriver det, er det fordi det var det som ble sagt. Ikke sjukt altså. Aha… skjønner. Takk for oppklaring. Trodde det var noe sleng for sjuuukt som var umulig å uttale. Men da var det et helt annet ord altså🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkpashion Skrevet onsdag kl 16:41 #10717 Del Skrevet onsdag kl 16:41 Jeg må si, denne verdenen hun lever i, den er altså så fjernt fra virkeligheten. Hun kaster rundt seg med ord som ekstremt og sykt, når hun egentlig snakker om ting som et a4-menneske opplever hver eneste dag. Ting kan aldri bare være det de faktisk er, det må alltid være sykt og ekstremt. Hun er ikke mett, hun er sjuuukt mett. Hun har ikke sovet dårlig, hun har sovet ekstremt dårlig. Hun har ikke litt vondt i hodet, hun har ekstremt vondt i hodet. Tror hun, helt ærlig, at HUN har hatt et ekstremt svangerskap? Eller er det kun hennes umodne språk som gjør at hun snakker slik? Hun har vært gjennom et svangerskap, punktum, ingen ting ved det var ekstremt. Et svangerskap kan være ekstremt, men Stina har dokumentert hele sitt svangerskap, og det var ingen ting ved det som virket så ekstremt som hun skal ha det til. 14 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet onsdag kl 16:42 #10718 Del Skrevet onsdag kl 16:42 (endret) Zooli skrev (3 timer siden): Dere som hermer hennes sjuuukt, hvorfor skriver dere gjentatte ganger schTuk? Sier hun så? Klarer ikke engang å uttale ordet med en T midt i ordet. Har sett flere som skriver det sånn. Det er stuk, stuka, dialektord jeg personlig aldri har hørt noen andre enn Stina bruke, men mistenker at det var poppis omtrent samtidig som når man sa poppis. Betyr vel det samme som at det er mye bry, mye jobb. Unødvendig mye trøbbel. Rett meg gjerne om noen har nøyaktig betydning. Edit: ser andre har kommet med dypere betydning. Stina sier det så mange ganger at jeg har bare tenkt at det er klaging 😅😅 Endret onsdag kl 16:45 av KaraThrace 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet onsdag kl 16:58 #10719 Del Skrevet onsdag kl 16:58 Pinkpashion skrev (14 minutter siden): Jeg må si, denne verdenen hun lever i, den er altså så fjernt fra virkeligheten. Hun kaster rundt seg med ord som ekstremt og sykt, når hun egentlig snakker om ting som et a4-menneske opplever hver eneste dag. Ting kan aldri bare være det de faktisk er, det må alltid være sykt og ekstremt. Hun er ikke mett, hun er sjuuukt mett. Hun har ikke sovet dårlig, hun har sovet ekstremt dårlig. Hun har ikke litt vondt i hodet, hun har ekstremt vondt i hodet. Tror hun, helt ærlig, at HUN har hatt et ekstremt svangerskap? Eller er det kun hennes umodne språk som gjør at hun snakker slik? Hun har vært gjennom et svangerskap, punktum, ingen ting ved det var ekstremt. Et svangerskap kan være ekstremt, men Stina har dokumentert hele sitt svangerskap, og det var ingen ting ved det som virket så ekstremt som hun skal ha det til. Ekstremt mye trening i svangerskapet og en meget ekstrem fødsel også 😅 og nå, ekstremt god økonomi. Så kjapt innom, og fikk en påminnelse om hvorfor jeg ikke følger mer. Godt nyttår ✨ 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 17:12 #10720 Del Skrevet onsdag kl 17:12 Nå sier hun at alle vesker er en belønning for noe hun har klart. Nuvel. Hun trøsteshoppa en dyr veske når ikke ultralyden var som hun trodde og hun kjøpte dyr være i syden fordi hun ville. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå