Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Frk frøken skrev (2 timer siden):

Greit nok at Stine tråkker feil ,men detta med mammapolitiet her inne som  tråkker så det holder på mor og barn og hva de to måtte ha det er bare forferdelig vondt å se! Det må da være grensert til og med her inne  på annonyme på Kvinneguiden ! Stakkars mammaer som ser dere pedagogiske , nedlatende , refsende politimammaer som tror dere vet best og alt! Har dere virkelelig grunnlag for å utale dere slik dere gjør? Skole, utdanning, spesped osv? Jeg har!  Hvor er dere som løfter opp en førstegangsmamma ?  

Tenker hvis man ikke vil ha kommentarer på hvordan man velger å gjøre ting, og hvordan man velger å leve, så lar man vær å dele livet sitt til flere titusener av mennesker. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hudorm1 skrev (40 minutter siden):

Tenker hvis man ikke vil ha kommentarer på hvordan man velger å gjøre ting, og hvordan man velger å leve, så lar man vær å dele livet sitt til flere titusener av mennesker. 

Essensielt poeng her! 
Tenker at de som kritiserer oss for å kritisere henne må ta seg en realitetsorientering å rette øynene mot personen som setter seg selv i denne situasjonen. Det er OVERHODET ingen som tvinger henne til dele alt hun deler. 
Hun kan PÅ ALLE MÅTER beskytte seg selv og familien sin mot dette. Men velger da altså å ikke gjøre det. 

Jeg er 100% enig i at mye av det som blir kritisert ikke er greit. Uavhengig av hva som deles. F.eks. dette med å ringe barnevernet, om hun ammer eller ikke, hvorpå hun har nakkeskader eller ikke. Mammapolitiet er så jævla idiotisk gjeng at jeg har ikke ord, ingen av oss kan vite om det er vannskjøtsel pga knekkebrødsmørning og julepynteydding. 

Men det som er kritikkverdig må få diskuteres når personen selv velger å dele det til hele Norges land. 

Å kritisere folk som kritiserer det som deles SOM ER KRITIKKVERDIG må nesten tas opp med personen som deler. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk frøken skrev (3 timer siden):

Greit nok at Stine tråkker feil ,men detta med mammapolitiet her inne som  tråkker så det holder på mor og barn og hva de to måtte ha det er bare forferdelig vondt å se! Det må da være grensert til og med her inne  på annonyme på Kvinneguiden ! Stakkars mammaer som ser dere pedagogiske , nedlatende , refsende politimammaer som tror dere vet best og alt! Har dere virkelelig grunnlag for å utale dere slik dere gjør? Skole, utdanning, spesped osv? Jeg har!  Hvor er dere som løfter opp en førstegangsmamma ?  

Jeg tror ikke noen tror at de vet best, uavhengig av faglig bakgrunn. Men jeg tror mange reagerer på ordlegging og fremstilling. Det er mye «orker ikke» og «gidder ikke» fra Stinas side. Har man valgt å få unger så velger man også å gjøre en hel del selv om man egentlig skulle ønsket seg en halv dag i senga. Jeg skulle gjerne valgt å sove lenge i dag, men ungene var ferdige med å sove i 6-draget. Da er det opp å hoppe (og nei, jeg var ikke sprudlende glad og satte i gang med bollebakst med hjemmekjernet smør og økologisk mel mens jeg sang «å, for en strålende morgen»). Hvis det er slik at Stina ikke orker tanken på å håndtere sitt eget barn håper jeg noen plukker det opp og gir adekvat hjelp.

Hva skole og spesped har med saken å gjøre vet jeg ikke helt. 

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Nei. Vi kritiserer ikke vondten. 
Lær deg å se fakta. 

Man kritiserer henne for at hun ikke er konsekvent med det hun «bruker» vondtene for. 
Og det faktum at hun snakker sprøyt 100% av tiden. Og at hun ikke gjør det hun kan for å bedre vondten. Og bruker mannen for å gjøre ting for henne pga vondten. Alt dette er godt dokumentert av henne selv 

Men…… vet du/man hvordan vondtene hennes påvirker hverdagen? Hvilke stillinger/belastninger som gjør at hun får vondt? Vet dere hva slags nakkeskader hun er plaget med? Hva hun gjør/ har gjort for å bedre vondten? At hun bruker mannen sin- hvordan vet man det? Hvordan er alt dette dokumentert? Har dere sett lege-journaler?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (6 minutter siden):

Men…… vet du/man hvordan vondtene hennes påvirker hverdagen? Hvilke stillinger/belastninger som gjør at hun får vondt? Vet dere hva slags nakkeskader hun er plaget med? Hva hun gjør/ har gjort for å bedre vondten? At hun bruker mannen sin- hvordan vet man det? Hvordan er alt dette dokumentert? Har dere sett lege-journaler?

Vet bare det hun deler. Som er og har vært ganske mye 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (21 minutter siden):

Nettopp! Kanskje noen dager er bedre og andre verre? Kanskje hun noen ganger må være selv, mens når det er muligheter for å få hjelp så benytter man seg av det for å slippe belastningen? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (6 minutter siden):

Nettopp! Kanskje noen dager er bedre og andre verre? Kanskje hun noen ganger må være selv, mens når det er muligheter for å få hjelp så benytter man seg av det for å slippe belastningen? 

Hvorfor gjør man ikke det som er best for nakken in the long run? F.eks. å ta ut implantater? 
Hvorfor kan man gjøre literally alt annet enn å bære inn varer ifra bilen (som må være gørrkjedelig mtp deres vei fra bilen og inn døra)? 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (25 minutter siden):

Hvorfor gjør man ikke det som er best for nakken in the long run? F.eks. å ta ut implantater? 
Hvorfor kan man gjøre literally alt annet enn å bære inn varer ifra bilen (som må være gørrkjedelig mtp deres vei fra bilen og inn døra)? 

Fordi hun åpnenbart liker puppene sine? Hva vet vi om hun kanskje etter hvert må ta dem ut? 
Hvorfor er det galt å få hjelp eller at PF gjør det? Mannen min gjør ofte slike ting for meg bare fordi. Med tanke på deres vei inn fra bilen og døra ef det sikkert ekstra belastende? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (15 minutter siden):

Fordi hun åpnenbart liker puppene sine? Hva vet vi om hun kanskje etter hvert må ta dem ut? 
Hvorfor er det galt å få hjelp eller at PF gjør det? Mannen min gjør ofte slike ting for meg bare fordi. Med tanke på deres vei inn fra bilen og døra ef det sikkert ekstra belastende? 

Ingenting galt med det. Men hele bildet is giving fake 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Vet bare det hun deler. Som er og har vært ganske mye 

Hva er det hun har delt som gjør at vi vet hva slags skader hun har, hvordan de påvirker hverdagen, hva hun gjør/har gjort ifm skadene? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (3 minutter siden):

Hva er det hun har delt som gjør at vi vet hva slags skader hun har, hvordan de påvirker hverdagen, hva hun gjør/har gjort ifm skadene? 

Du får finne det ut,står i tråden. Du kan f.eks. Google 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (14 timer siden):

Ja det er tre ulike hendelser, en påkjørsel først, så en hendelse hun ikke ønsker å snakke om, så denne blind vold-hendelsen. Om en da synes det er rart å kjøpe seg store boobies så kan en vel tenke tanken, men utover det synes jeg ikke man skal sette spørsmål ved graden av nakkeskade og hvordan det påvirker henne i hverdagen. 

🤣🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (3 timer siden):

Dojakitty skrev (2 timer siden):

Essensielt poeng her! 
Tenker at de som kritiserer oss for å kritisere henne må ta seg en realitetsorientering å rette øynene mot personen som setter seg selv i denne situasjonen. Det er OVERHODET ingen som tvinger henne til dele alt hun deler. 
Hun kan PÅ ALLE MÅTER beskytte seg selv og familien sin mot dette. Men velger da altså å ikke gjøre det. 

Jeg er 100% enig i at mye av det som blir kritisert ikke er greit. Uavhengig av hva som deles. F.eks. dette med å ringe barnevernet, om hun ammer eller ikke, hvorpå hun har nakkeskader eller ikke. Mammapolitiet er så jævla idiotisk gjeng at jeg har ikke ord, ingen av oss kan vite om det er vannskjøtsel pga knekkebrødsmørning og julepynteydding. 

Men det som er kritikkverdig må få diskuteres når personen selv velger å dele det til hele Norges land. 

Å kritisere folk som kritiserer det som deles SOM ER KRITIKKVERDIG må nesten tas opp med personen som deler. 

Men de som kritiserer åpent for titusener av mennesker må også tåle tilbakemelding på sine kommentarer og mammapoliti-holdninger. Velger man å være aktiv på KG må man tåle å bli fortalt at hey, nå oppfører du deg faktisk ganske nedlatende og ufint. Holdningene man viser er jo like kjipe uansett! 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klump skrev (På 31.12.2024 den 10.48):

Det er selvsagt helt hinsides! Skulle tatt seg ut å bruke 100 000 på mat i måneden😂 

De har et ekstremt overforbruk. Det er på grensen til kvalmende. Det skal være mye av ALT! 

Det er jo veldig minimalistisk inne da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk frøken skrev (7 timer siden):

Men Stina leser jo ikke her inne så det spiller jo ingen rolle hva vi skriver?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (9 minutter siden):

Men Stina leser jo ikke her inne så det spiller jo ingen rolle hva vi skriver?

Så det vi ytrer spiller ingen rolle så lenge den vi ytrer oss om ikke får det med seg, selv om det ligger som en åpen ytring hele verden kan lese? 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
issoras skrev (2 timer siden):

Men de som kritiserer åpent for titusener av mennesker må også tåle tilbakemelding på sine kommentarer og mammapoliti-holdninger. Velger man å være aktiv på KG må man tåle å bli fortalt at hey, nå oppfører du deg faktisk ganske nedlatende og ufint. Holdningene man viser er jo like kjipe uansett! 

🙌🏼Så sant 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (17 timer siden):

Og likevel sitter folk her å kritiserer henne for vondten! 

Når man har lært seg kjennetegnene på hvordan hun beskriver ting, for eksempel skrubbsåret i syden. «Svært åpent sår» «ekstremt vondt». Så setter man spørsmålstegn med denne såkalte voldshendelsen. For det er ikke usannsynlig at hun har overdrevet voldsomt. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (2 timer siden):

Du får finne det ut,står i tråden. Du kan f.eks. Google 

Nei, jeg finner ingen plass at hun har delt inngående om dette jeg….. står det virkelig her i tråden?  

Du skriver at det er godt dokumentert av henne selv- mener du at hun har snakket inngående om dette- delt dokumentasjon osv ? Har virkelig ikke fått med meg dette …… 

Eller er det det at hun har sagt at hun har nakkeskader, at samboern må bære handleposene, at hun har silikon og at hun strikker - er det det du mener? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (19 minutter siden):

Når man har lært seg kjennetegnene på hvordan hun beskriver ting, for eksempel skrubbsåret i syden. «Svært åpent sår» «ekstremt vondt». Så setter man spørsmålstegn med denne såkalte voldshendelsen. For det er ikke usannsynlig at hun har overdrevet voldsomt. 

Og PF har vært skikkelig skikkelig syk i jula… såvidt jeg så hadde han feber én dag og trente neste dag. Så ja, det er ikke lett å vite hva som er hva 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...