Dojakitty Skrevet 30. desember 2024 #10581 Del Skrevet 30. desember 2024 Poly skrev (7 timer siden): Kommer ikke over det der jeg. De fleste nybakte mødre er vel mest bekymret for om babyen sover gjennom rakettene på nyttårsaften, men hun her kjøper raketter og kinaputter. 😅 Samtidig som hun besatt teller antall timer søvn hun får hver natt. Altså hva er galt? 😅 Det skjønner virkelig ikke jeg heller. Var et nervøst vrak første nyttårsaften med baby. Andre også. Livredd for at hun skulle våkne å være redd. Antar det ikke er sånn der igården 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 30. desember 2024 #10582 Del Skrevet 30. desember 2024 Klink skrev (4 timer siden): Har du sett all julepynten og alt rælet hun handler? Sett skuffene hennes fulle med klær? Hun har handlet julepynt over mange år. Veldig koselig utenfor hos dem også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. desember 2024 #10583 Del Skrevet 30. desember 2024 Kleenex skrev (1 minutt siden): Hun har handlet julepynt over mange år. Veldig koselig utenfor hos dem også Det er det helt sikkert. Alle julekalenderne da? De har så mange at de blir lei hele greia ser det ut til 7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. desember 2024 #10584 Del Skrevet 30. desember 2024 Kleenex skrev (12 timer siden): Jeg har fulgt henne i noen uker og jeg kan ikke si at hun har noe som kan kalles vanvittig forbruk. Selv har SB sagt at hun er gnien på enkelte ting og at hun prioriterer å betale raskt ned på sin del av huslånet. Da må du bare følge med litt til. Jeg vil anslå at det ryker en tusenlapp i matbutikken minst, hver dag. Pluss alt annet hun handler hver gang hun er på utsiden av huset. De har vel svidd av 100K bare på babyutstyr 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. desember 2024 #10585 Del Skrevet 30. desember 2024 Palmemor skrev (2 minutter siden): Da må du bare følge med litt til. Jeg vil anslå at det ryker en tusenlapp i matbutikken minst, hver dag. Pluss alt annet hun handler hver gang hun er på utsiden av huset. De har vel svidd av 100K bare på babyutstyr 100k på babyutstyr er egentlig ikke så mye om man kjøper moonboon og dyr vogn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 30. desember 2024 #10586 Del Skrevet 30. desember 2024 Palmemor skrev (28 minutter siden): Da må du bare følge med litt til. Jeg vil anslå at det ryker en tusenlapp i matbutikken minst, hver dag. Pluss alt annet hun handler hver gang hun er på utsiden av huset. De har vel svidd av 100K bare på babyutstyr Er nok brukt mer en 100k! Hun promoterte jo for at de hadde brukt 75k og da hadde de ikke kjøpt moonboon samt en del annet 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 30. desember 2024 #10587 Del Skrevet 30. desember 2024 De folk der er virkelig late altså. Til og med nan’en kjøper de ferdigblanda😂 De to der har all verdens med tid til å lage gode, sunne og ikke ultraprosseserte middager men så velger de så og si alltid å spise ferdigretter. Jeg forstår ikke at de som er SÅ opptatt av å få nok søvn og å holde seg sunne og friske gjør dette. Og for å ikke snakke om de kjelene de har som er megaslitte hvor teflonbelegget er gått hull i flere steder. Dette er jo giftig. 24 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. desember 2024 #10588 Del Skrevet 30. desember 2024 Klink skrev (35 minutter siden): 100k på babyutstyr er egentlig ikke så mye om man kjøper moonboon og dyr vogn. Nei selvsagt ikke. Men det er jo latterlig mye penger å bruke på utstyr til en baby. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. desember 2024 #10589 Del Skrevet 30. desember 2024 lillebamsemums skrev (10 minutter siden): Er nok brukt mer en 100k! Hun promoterte jo for at de hadde brukt 75k og da hadde de ikke kjøpt moonboon samt en del annet Antageligvis. Og jeg vil tippe de totalt bruker minst 5000 kroner i uka på mat. For ikke å snakke om veskene hun må ha, som koster en formue. Og alt dillet hun kjøper hver gang hun er ute av huset 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 30. desember 2024 #10590 Del Skrevet 30. desember 2024 Men å skifte ut benkeplaten på kjøkkenet som ser ut til å gå i oppløsning når som helst tar de seg ikke råd til 😅 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. desember 2024 #10591 Del Skrevet 30. desember 2024 Alvea skrev (21 minutter siden): Men å skifte ut benkeplaten på kjøkkenet som ser ut til å gå i oppløsning når som helst tar de seg ikke råd til 😅 Eller spisestua som er full av stygge hakk… folk får bruke penger som de vil altså, men de sløser så «sjuuuuukt» mye at de kunne tatt seg råd til å bytte sånne ting. Og stekepanner som er ødelagte 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. desember 2024 #10592 Del Skrevet 30. desember 2024 Palmemor skrev (1 time siden): Antageligvis. Og jeg vil tippe de totalt bruker minst 5000 kroner i uka på mat. For ikke å snakke om veskene hun må ha, som koster en formue. Og alt dillet hun kjøper hver gang hun er ute av huset PK fikk jo spørsmål om dette. han brukte ikke så mye vistnok.. særlig ikke den perioden han kun spiste laks. men han spiser jo enorme mengder mat, og shopping hver dag (og mye kjøpt sushi).. så forundrer meg ikke om disse to har større matbudsjett enn en vanlig familie på 4-5 stk 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 30. desember 2024 #10593 Del Skrevet 30. desember 2024 Pasha skrev (5 minutter siden): PK fikk jo spørsmål om dette. han brukte ikke så mye vistnok.. særlig ikke den perioden han kun spiste laks. men han spiser jo enorme mengder mat, og shopping hver dag (og mye kjøpt sushi).. så forundrer meg ikke om disse to har større matbudsjett enn en vanlig familie på 4-5 stk Lurer på hvor stort matsvinn det er i huset der. Har jo sett flere ganger at når det bestilles take-away så er det flere retter og ekstra tilbehør fordi det er vanskelig å bestemme seg for hva man har lyst på. Nå var det hel kalkun ene dagen, og full julemiddag dagen etter. Ser aldri at det spises (eller lages noe) av rester der i huset. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 30. desember 2024 #10594 Del Skrevet 30. desember 2024 Illusen skrev (4 minutter siden): Lurer på hvor stort matsvinn det er i huset der. Har jo sett flere ganger at når det bestilles take-away så er det flere retter og ekstra tilbehør fordi det er vanskelig å bestemme seg for hva man har lyst på. Nå var det hel kalkun ene dagen, og full julemiddag dagen etter. Ser aldri at det spises (eller lages noe) av rester der i huset. Jeg har alltid fundert litt på hva de gjør med restematen egentlig. Men med tanke på hvor mye mat Stina kaster når hun lager frokosten sin så regner jeg vel med det går rett i søpla. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. desember 2024 #10595 Del Skrevet 30. desember 2024 Pasha skrev (35 minutter siden): PK fikk jo spørsmål om dette. han brukte ikke så mye vistnok.. særlig ikke den perioden han kun spiste laks. men han spiser jo enorme mengder mat, og shopping hver dag (og mye kjøpt sushi).. så forundrer meg ikke om disse to har større matbudsjett enn en vanlig familie på 4-5 stk Neida, hvis man tenker pris pr måltid når han spiste laks er det jo greit. Men den grøten han spiser koster 45 kroner pakka. Og de bestiller enorme mengder takeaway. Han kjøper syltetøy til 80 kroner glasset. De handla inn nytt av alt hver dag når de kjøpte julemat (ferdig kokt og stekt av alt) som er dyrere enn å lage selv,.. han hamstrer julebrus som ikke er veldig billig. Vi er 5 stk og jeg er ganske sikker på at de bruker i uka det vi bruker på en mnd. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 30. desember 2024 #10596 Del Skrevet 30. desember 2024 Klink skrev (På 29.12.2024 den 13.53): Det er jobben hennes så hun må nesten prioritere det. 🤣🤣🤣🤣 Omg ... Dummeste jeg har hørt 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine123 Skrevet 30. desember 2024 #10597 Del Skrevet 30. desember 2024 Har hun ikke lagt ut noe på et par dager, eller er det bare jeg som ikke finner henne på snap lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 30. desember 2024 #10598 Del Skrevet 30. desember 2024 Maxine123 skrev (23 minutter siden): Har hun ikke lagt ut noe på et par dager, eller er det bare jeg som ikke finner henne på snap lengre? Ikke lagt ut 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstergal Skrevet 30. desember 2024 #10599 Del Skrevet 30. desember 2024 Palmemor skrev (3 timer siden): Neida, hvis man tenker pris pr måltid når han spiste laks er det jo greit. Men den grøten han spiser koster 45 kroner pakka. Og de bestiller enorme mengder takeaway. Han kjøper syltetøy til 80 kroner glasset. De handla inn nytt av alt hver dag når de kjøpte julemat (ferdig kokt og stekt av alt) som er dyrere enn å lage selv,.. han hamstrer julebrus som ikke er veldig billig. Vi er 5 stk og jeg er ganske sikker på at de bruker i uka det vi bruker på en mnd. Eller som den dagen han laga middag med burrata, 3 stk, så bare det aleina på ett måltid kosta 240 kr, til bare han 😅 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. desember 2024 #10600 Del Skrevet 30. desember 2024 blomstergal skrev (6 minutter siden): Eller som den dagen han laga middag med burrata, 3 stk, så bare det aleina på ett måltid kosta 240 kr, til bare han 😅 Ikke sant… er jo helt vanvittig forbruk av penger når det kommer til mat. Og de skryter på seg at de er så sunne… har ikke sett de lage ett eneste måltid fra bunn av 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå