Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sprite skrev (6 timer siden):

Gjorde det samme da jeg var prøver. 
Det jeg derimot reagerer på er at hun ber om HCG test før mensen har kommet. For å sjekke om hun er gravid…. Da har det bikket et spesielt nivå… 

Hun var likevel hos legen for å ta andre blodprøver da.. hun dro ikke utelukkende for å ta HCG-prøver. 

• Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Roe skrev (10 minutter siden):

Men PF har tatt testene og kun fått bra prøveresultater, dvs alt i orden..

Skader ikke å kutte ut snus for det…

• Liker 5
Skrevet
Henriette95 skrev (18 minutter siden):

Skader ikke å kutte ut snus for det…

Neinei, men når resultatet er bra på prøvene trenger han jo ikke slutte pga prøvingen. Alle vet de burde slutte… 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Liten funfact da det kanskje ikke er så mange som husker det: 

Per Fredrik var med i «Skal vi danse» i 2015, kom på 5.plass. Han røk ut mot Katarina Flatland. Han var med under YouTube-navnet sitt PelleK. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Liten funfact da det kanskje ikke er så mange som husker det: 

Per Fredrik var med i «Skal vi danse» i 2015, kom på 5.plass. Han røk ut mot Katarina Flatland. Han var med under YouTube-navnet sitt PelleK. 

Var det ikke han som fjernet blindtarmen oppi alt dette?

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Måne, admin. 

Skrevet
Dottie skrev (10 timer siden):

I «skal vi danse»? Husker ikke noe om noe sykdom. 

Skrevet
Dottie skrev (12 timer siden):

Nei, det var skihopper Anders Jakobsen.

Skrevet
Justlooking skrev (4 timer siden):

Nei, det var skihopper Anders Jakobsen.

Ah - jeg som husket feil da. Takk for oppklaring 👍🏻

• Liker 1
Skrevet

Nå var det så mye mugger framme at tilogmed jeg hadde problemer med å høre og lese tekst 🥴🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest BittenTei
Skrevet
tøflusen skrev (På 10.12.2023 den 21.04):

Nå var det så mye mugger framme at tilogmed jeg hadde problemer med å høre og lese tekst 🥴🤣

Sikkert stressa du også 🤣😂😅🤪😜 *ironi* + *spøk* + *julegjøn*. Nåde deg om du også blir krenka. 😇😆🤪🎅🏻

Skrevet
BittenTei skrev (17 minutter siden):

Sikkert stressa du også 🤣😂😅🤪😜 *ironi* + *spøk* + *julegjøn*. Nåde deg om du også blir krenka. 😇😆🤪🎅🏻

Er det ikke mote å bli krenka da? 😜

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Halve puppen ute idag under dagens styrkeøkt! Viktig med pupp i monitor hele tiden

• Liker 12
  • 2 uker senere...
Skrevet

Møtte på Stina flere år siden nå rakk ut hånden og sa "digger bloggen din" hu lyste opp tok meg i hånden og sa "omg tusen takk", så snakket vi om hår, neglelakk og trening veldig snill og rolig jente hu virket litt stresset, når folk la merke til henne men det kan jeg godt forstå berømmelsen har en bakside og det er og slite, med og vandre rundt offentlig blant andre folk uten og bli stoppet opp men kul jente. 

• Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Girlsarebest skrev (5 timer siden):

Møtte på Stina flere år siden nå rakk ut hånden og sa "digger bloggen din" hu lyste opp tok meg i hånden og sa "omg tusen takk", så snakket vi om hår, neglelakk og trening veldig snill og rolig jente hu virket litt stresset, når folk la merke til henne men det kan jeg godt forstå berømmelsen har en bakside og det er og slite, med og vandre rundt offentlig blant andre folk uten og bli stoppet opp men kul jente. 

Det var ei lang setning!

• Liker 11
Skrevet

Skulle gjerne ha fulgt prøvereisen men jeg orker ikke når hun har 150 snaps om dagen hvor 95% er bare vås. Har ikke tid eller ork til å trykke meg igjennom. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Jolanda skrev (18 minutter siden):

Skulle gjerne ha fulgt prøvereisen men jeg orker ikke når hun har 150 snaps om dagen hvor 95% er bare vås. Har ikke tid eller ork til å trykke meg igjennom. 

Dette gjelder alle influencere.. så lenge snapchat betaler ut store summer så blir det slik

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (24 minutter siden):

Dette gjelder alle influencere.. så lenge snapchat betaler ut store summer så blir det slik

Ja det er jo så mye svada, trutmunn og pupper. 

• Liker 6
Skrevet
elskersommer skrev (8 timer siden):

Synes hun er verre faktisk. Skjønner ikke hvor interessant det kan være å se på hun rydde hver dag f. eks. 

• Liker 5
Skrevet
Jolanda skrev (1 time siden):

Synes hun er verre faktisk. Skjønner ikke hvor interessant det kan være å se på hun rydde hver dag f. eks. 

Så, ikke se på?😂

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...