Dojakitty Skrevet 29. desember 2024 #10541 Del Skrevet 29. desember 2024 Klink skrev (18 minutter siden): Det er jobben hennes så hun må nesten prioritere det. LOL😂😂😂 Den dagen jobben blir viktigere enn barna, da er det jaggu på tide å trykke på den røde knappen gitt 8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. desember 2024 #10542 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Orly skrev (30 minutter siden): Det var ikke svar på spørsmålet Jeg mener ikke at hun lar noe gå foran babyen på en måte som påvirker noen på negativ måte. Så skjønner ikke hva problemet er da? Endret 29. desember 2024 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. desember 2024 #10543 Del Skrevet 29. desember 2024 Klink skrev (2 minutter siden): Jeg mener ikke at hun lar noe gå foran babyen på en måte som påvirker noen på negativ måte. Så skjønner ikke hva problemet er da? Du skreiv det er jobben hennes og den må prioriteres! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. desember 2024 #10544 Del Skrevet 29. desember 2024 Dojakitty skrev (28 minutter siden): LOL😂😂😂 Den dagen jobben blir viktigere enn barna, da er det jaggu på tide å trykke på den røde knappen gitt Hvordan får du det til at jobben er viktigere enn? Så bra hun kan kombinere begge deler uten at babyen har det vondt av den grunn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. desember 2024 #10545 Del Skrevet 29. desember 2024 Orly skrev (1 minutt siden): Du skreiv det er jobben hennes og den må prioriteres! Hva har det med det jeg skriver å gjøre? Hun må jo sikkert prioritere jobb for å ha penger for å kunne kjøre på med vanvidd forbruket sitt. Og så lenge babyens behov blir møtt er det ingen problem, hun kan kombinere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 29. desember 2024 #10546 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Klager over lite søvn og alt hun ikke får gjort, men og handle inn fyrverkeri og kinaputter prioriterer altså denne nybakte moren. Endret 29. desember 2024 av Poly 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. desember 2024 #10547 Del Skrevet 29. desember 2024 Poly skrev (16 minutter siden): Klager over lite søvn og alt hun ikke får gjort, men og prioritere og handle inn fyrverkeri og kinaputter prioriterer altså denne nybakte moren. 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 29. desember 2024 #10548 Del Skrevet 29. desember 2024 Klink skrev (1 time siden): Må ikke det for at han skal prioriteres, men noen ganger kan han fint knirke litt uten at det gjør noe også. Hvorfor skal det være et engangstilfelle? Både knirk og gråt skjedde en del hos oss, fordi andre ting måtte faktisk prioriteres det også. Jeg har også latt baby knirke litt altså, ikke misforstå, men ikke for å dandere maten eller snakke til kameraet, selv om jeg også liker å dandere maten min pent og bruker snap mye. Og selv om hun er influenser, ville nok ingen av følgerene hatt noe imot at hun hadde sagt "nå må jeg være mamma litt, fortsetter heller dette senere" eller noe tilsvarende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 29. desember 2024 #10549 Del Skrevet 29. desember 2024 Det nytter jo ikke å diskutere noe som helst her så lenge det sitter et par brukere og kverulerer på og forsvarer alt bare for å ha gjort det. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. desember 2024 #10550 Del Skrevet 29. desember 2024 Fenomen skrev (1 minutt siden): Det nytter jo ikke å diskutere noe som helst her så lenge det sitter et par brukere og kverulerer på og forsvarer alt bare for å ha gjort det. Det er ikke kverulering selv om man sier seg uenig i det som er skrevet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. desember 2024 #10551 Del Skrevet 29. desember 2024 Fenomen skrev (16 minutter siden): Det nytter jo ikke å diskutere noe som helst her så lenge det sitter et par brukere og kverulerer på og forsvarer alt bare for å ha gjort det. Rar måte å se en diskusjon på. Fordi man er uenig og ytrer det,så gjør man det bare for morro? En diskusjon er jo en meningsutveksling,om alle er enige i alt er det heller ikke en diskusjon.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. desember 2024 #10552 Del Skrevet 29. desember 2024 Fenomen skrev (46 minutter siden): Det nytter jo ikke å diskutere noe som helst her så lenge det sitter et par brukere og kverulerer på og forsvarer alt bare for å ha gjort det. Enig , hvertfall når alt skal forsvares 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 29. desember 2024 #10553 Del Skrevet 29. desember 2024 J.. skrev (33 minutter siden): Rar måte å se en diskusjon på. Fordi man er uenig og ytrer det,så gjør man det bare for morro? En diskusjon er jo en meningsutveksling,om alle er enige i alt er det heller ikke en diskusjon.. Det er helt tydelig at enkelte her sier i mot for å forsvare uavhengig av hva tema er. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. desember 2024 #10554 Del Skrevet 29. desember 2024 Fenomen skrev (1 minutt siden): Det er helt tydelig at enkelte her sier i mot for å forsvare uavhengig av hva tema er. Neppe. Man fremstår forøvrig ekstremt barnslig fordi man blir så sur for at man blir motsagt. Diskusjon > ekkokammer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 29. desember 2024 #10555 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Barnet får nok oppfylt behovene sine fysisk, og de er nok veldig glad i han. Det tviler jeg ikke på. Når det er sagt så er det også sånn at selv om alle fysiske behov er ivaretatt og man er aldri så glad i barna sine, så viser ekstensiv forskning likevel at emosjonelt utilgjengelige foreldre, spesielt mødre, kan føre til store negative konsekvenser for et barns utvikling og tilknytning senere i livet. Jeg sier ikke at det er sånn, men slik Stina snakker om alt sammen, inkludert barnet, og det lille man faktisk ser, så gir hun fort vibber av en emosjonelt fraværende/utilgjengelig mor. Det synes jeg er litt iffy, men det trenger heller ikke være sånn det er. Ingen av oss er her fordi vi faktisk vet, vi diskuterer det vi observerer. Endret 29. desember 2024 av Jea10 Skrivefeil 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. desember 2024 #10556 Del Skrevet 29. desember 2024 Fenomen skrev (1 time siden): Det nytter jo ikke å diskutere noe som helst her så lenge det sitter et par brukere og kverulerer på og forsvarer alt bare for å ha gjort det. Enig. Alltid noen som kommer å skal forsvare alt som blir sagt 😂 utrolig patetisk, tenk å forsvare det som er kommet fram…. jaja. Spesielt siden de som forsvarer skal komme å belære oss fra sin høye hest om hvor patetiske vi er som er såpass «opphengt» i henne når de er like opphengt 😂 Ser jo ikke det selv… 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. desember 2024 #10557 Del Skrevet 29. desember 2024 Jea10 skrev (Akkurat nå): Barnet får nok behovene oppfylt fysisk, og de er nok veldig glad i ungen. Samtidig som at alle fysiske behov er ivaretatt og man er aldri så glad i dem, så viser ekstensiv forskning at emosjonelt utilgjengelige foreldre, spesielt mødre, kan ha store negative konsekvenser for et barns utvikling og trygghet i tilknytning senere i livet. Jeg sier ikke det er sånn, men slik Stina snakker om alt sammen, inkludert barnet, og det lille man faktisk ser, gir hun fort vibber av en emosjonelt fraværende/utilgjengelig mor. Det synes jeg er litt iffy, men det trenger ikke være sånn det er. Ingen av oss er her fordi vi faktisk vet, vi diskuterer det vi observerer. Dette tror jeg du har nailet ganske bra! Hun virker UTROLIG emosjonelt utilgjengelig.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 29. desember 2024 #10558 Del Skrevet 29. desember 2024 Dojakitty skrev (3 minutter siden): Dette tror jeg du har nailet ganske bra! Hun virker UTROLIG emosjonelt utilgjengelig.. begge to fremstår sånn. Jeg ble oppriktig sjokkert over hvor lite glede hun fremviste da hun ble fridd til. Og han viser heller ingen stor glede når han f.eks. får gaver. Det er bare «åh tusen takk» og videre til neste. Virker som de strever etter neste mål før de har blitt ferdig med det første. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. desember 2024 #10559 Del Skrevet 29. desember 2024 Palmemor skrev (35 minutter siden): begge to fremstår sånn. Jeg ble oppriktig sjokkert over hvor lite glede hun fremviste da hun ble fridd til. Og han viser heller ingen stor glede når han f.eks. får gaver. Det er bare «åh tusen takk» og videre til neste. Virker som de strever etter neste mål før de har blitt ferdig med det første. 100% enig!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. desember 2024 #10560 Del Skrevet 29. desember 2024 Jea10 skrev (50 minutter siden): Barnet får nok behovene oppfylt fysisk, og de er nok veldig glad i ungen. Samtidig som at alle fysiske behov er ivaretatt og man er aldri så glad i dem, så viser ekstensiv forskning at emosjonelt utilgjengelige foreldre, spesielt mødre, kan ha store negative konsekvenser for et barns utvikling og trygghet i tilknytning senere i livet. Jeg sier ikke det er sånn, men slik Stina snakker om alt sammen, inkludert barnet, og det lille man faktisk ser, gir hun fort vibber av en emosjonelt fraværende/utilgjengelig mor. Det synes jeg er litt iffy, men det trenger ikke være sånn det er. Ingen av oss er her fordi vi faktisk vet, vi diskuterer det vi observerer. Nettopp, det emosjonelle er svært viktig for et barn og får man ikke det byr det som regel på problemer senere 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå