Pinkpashion Skrevet i går, 09:42 #10381 Del Skrevet i går, 09:42 Klink skrev (57 minutter siden): Nei, hun velger det som fungerer for babyen og seg selv. Hvorfor denne trangen til å forsvare? Så selvsentrert som hun er nå, hvor alt skal passe inn i hennes planer, liv og rutiner, så kan jeg ikke se at hun per i dag velger det som fungerer for babyen, med mindre det gagner henne selv. Hun fremstår ikke som en veldig reflektert og moden kvinne på over 30 år, men heller en sutrete tenåring som bruker ord som ekstremt og sinnsykt om alt som er litt ubehagelig. 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet i går, 09:42 #10382 Del Skrevet i går, 09:42 Klink skrev (2 timer siden): Hun er jo oppe nå selv om hun kun har fått 4 timer søvn. Ikke uten å gjøre et poeng av søvnen😁 Tviler på at det blir det nye normalen. Tipper at de færreste faktisk har styr på hvor mange timer søvn de har hatt siste tre dager i den fasen hun er i nå, for det blir faktisk sekundært når det er et nyfødt barn som trenger omsorg. Om det ble 4 eller 5 har jo nada å si. Stina har full kontroll. Ramser stadig opp hvor mange timer det ble. Hun er så opptatt av denne søvnen at alle midler (far hadde barnet 8 t omtrent umiddelbart etter de kom fra sykehuset, til og med amming ofres) brukes for å nå flest mulig timer. Har litt vansker med å se for meg hun stå opp kl 6 og gi barnet det som trengs «midt på natta». Men jeg håper for hennes, og barnets, del at de finner en mer normal tilnærming til småbarns livet 👍🏻 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkpashion Skrevet i går, 09:43 #10383 Del Skrevet i går, 09:43 Purple Diamond skrev (3 minutter siden): Det virker som at du og flere andre tror dere er perfekte foreldre. Tror dere ikke Stina gjør så godt hun kan? Tror dere virkelig ikke at hun vil at sønnen skal ha det best mulig? Sjokkert over noen av kommentarene her! Slik hun fremstår på SC, så er det seg selv i fokus til enhver tid. Hun snakker hele tiden om hva som er best for seg selv, ingen andre. 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet i går, 09:51 #10384 Del Skrevet i går, 09:51 Pinkpashion skrev (5 minutter siden): Slik hun fremstår på SC, så er det seg selv i fokus til enhver tid. Hun snakker hele tiden om hva som er best for seg selv, ingen andre. Ja, de få gangene jeg er innom hennes snap er det seg selv i fokos. Følger henne ikke til vanlig. Og eksponering er det nok av. Men jeg er overhodet ikke bekymret for at babyen ikke får det han trenger, tenker at de to fikser det og evt lærer etter hvert. Regner ikke med at man som forelder vet alt fra start. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet i går, 09:56 #10385 Del Skrevet i går, 09:56 Purple Diamond skrev (6 minutter siden): Det virker som at du og flere andre tror dere er perfekte foreldre. Tror dere ikke Stina gjør så godt hun kan? Tror dere virkelig ikke at hun vil at sønnen skal ha det best mulig? Sjokkert over noen av kommentarene her! Det handler ikke om hva andre mener om sin evne som forelder, det handler om hvordan Stina fremstiller seg offentlig på sosiale medier. Og måten hun har gjort det på hittil vil jeg si avviker fra normalen 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet i går, 10:01 #10386 Del Skrevet i går, 10:01 Pinkpashion skrev (17 minutter siden): Hvorfor denne trangen til å forsvare? Det kalles faktisk å diskutere. Hvis alle er enige,er det ikke en diskusjon.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet i går, 10:03 #10387 Del Skrevet i går, 10:03 Seroquel skrev (5 minutter siden): Det handler ikke om hva andre mener om sin evne som forelder, det handler om hvordan Stina fremstiller seg offentlig på sosiale medier. Det gjør det jo absolutt. "Jeg gjorde ikke.." "Det er ikke normalt/vanlig at.." Det er sidevis med innlegg her inne hvorpå brukere forteller om egne opplevelser og rutiner som en form for fasit,der de kan rette på og stryke av alt Stina gjør rett/galt ift valg de har tatt selv som foreldre.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 10:08 #10388 Del Skrevet i går, 10:08 Purple Diamond skrev (27 minutter siden): Det virker som at du og flere andre tror dere er perfekte foreldre. Tror dere ikke Stina gjør så godt hun kan? Tror dere virkelig ikke at hun vil at sønnen skal ha det best mulig? Sjokkert over noen av kommentarene her! Nei, jeg finnes ikke perfekt som forelder. Men det er endel instinkter som ligger i oss, som hun og mannen later til å unngå og sette til side for apper og tracking. De har ett unormalt fokus på seg selv, og alt som ofres kan må ofres for at de skal dekke egne behov. Det er en jevn sutring og klaging konstant, og eneste gang jeg har sett oppriktig glede i øynene hennes er når hun omsider kunne fortelle hva hun tjente. Hun fremstiller seg selv som en sutrekjerring, alt er gæernt, alt er vondt, alt er slitsomt, og hun gidder ikke bruke tid på helt elementære ting fordi hun selv er i fokus og trenger ditt og trenger datt. 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RileyParks Skrevet i går, 11:03 #10389 Del Skrevet i går, 11:03 (endret) Nå skal de i juleselskap. Hun har selvsagt pumpa, men det kom litt lite så da tar hun med seg nan, fordi da slipper hun å sitte alene på et rom og amme. Syns det er helt vilt å være så egoistisk Endret i går, 11:05 av RileyParks 20 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet i går, 11:08 #10390 Del Skrevet i går, 11:08 RileyParks skrev (3 minutter siden): Nå skal de i juleselskap. Hun har selvsagt pumpa, men det kom litt lite så da tar hun med seg nan, fordi da slipper hun å sitte alene på et rom og amme. Syns det er helt vilt å være så egoistisk Skulle tro hun var den eneste som har stått i en slik situasjon som nybakt mor. Er jo helt normalt og leve slik den første tiden. Babyer blir jo fort overstimulert også, så bare en fordel og trekke seg litt unna for og amme. Nei, hun er merkelig altså. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RileyParks Skrevet i går, 11:12 #10391 Del Skrevet i går, 11:12 Poly skrev (2 minutter siden): Skulle tro hun var den eneste som har stått i en slik situasjon som nybakt mor. Er jo helt normalt og leve slik den første tiden. Babyer blir jo fort overstimulert også, så bare en fordel og trekke seg litt unna for og amme. Nei, hun er merkelig altså. Ja og så sier hun at det var greit å ha med melk fordi det var så typisk at han ble sulten når hun skulle spise. Jeg tenker jo at ens egne behov skal bli satt litt til sides når man har et så lite barn. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjokstad Skrevet i går, 11:15 #10392 Del Skrevet i går, 11:15 RileyParks skrev (10 minutter siden): Nå skal de i juleselskap. Hun har selvsagt pumpa, men det kom litt lite så da tar hun med seg nan, fordi da slipper hun å sitte alene på et rom og amme. Syns det er helt vilt å være så egoistisk Hvor mange ganger jeg trakk meg tilbake på soverommet for å amme på julaften har jeg ikke telling på engang. Men gud forby om hun måtte gjort noe sånt🫠 Helt for at man skal mate på den måten som passer best, eldste her var flaskebaby fordi vi ikke fikk til ammingen, men når det gjøres ut av ren egoisme er det noe helt annet. Og det fremstår jo fra henne som ren skjær egoisme🫢 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet i går, 11:17 #10393 Del Skrevet i går, 11:17 RileyParks skrev (12 minutter siden): Nå skal de i juleselskap. Hun har selvsagt pumpa, men det kom litt lite så da tar hun med seg nan, fordi da slipper hun å sitte alene på et rom og amme. Syns det er helt vilt å være så egoistisk Syntes i så fall at et av de andre pumpe settene hun har kunne tas med. Så hun kunne pumpet morsmelk til han i stede for nam. Hun har jo flere pumpe sett (de koppene hun setter på brystene). Dette hadde jo også ført til at hun kunne sluppet å vente 4-5 timer for å så pumpe når hun kommer hjem. virker ikke ut som at hun tenker fremover i denne situasjonen….? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 23 timer siden #10394 Del Skrevet 23 timer siden Palmemor skrev (1 time siden): Nei, jeg finnes ikke perfekt som forelder. Men det er endel instinkter som ligger i oss, som hun og mannen later til å unngå og sette til side for apper og tracking. De har ett unormalt fokus på seg selv, og alt som ofres kan må ofres for at de skal dekke egne behov. Det er en jevn sutring og klaging konstant, og eneste gang jeg har sett oppriktig glede i øynene hennes er når hun omsider kunne fortelle hva hun tjente. Hun fremstiller seg selv som en sutrekjerring, alt er gæernt, alt er vondt, alt er slitsomt, og hun gidder ikke bruke tid på helt elementære ting fordi hun selv er i fokus og trenger ditt og trenger datt. Ok, skjønner. Men hvorfor følger du de da? Jeg har sluttet å følge de som irriterer meg, mye bedre liv uten. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23 timer siden #10395 Del Skrevet 23 timer siden RileyParks skrev (43 minutter siden): Nå skal de i juleselskap. Hun har selvsagt pumpa, men det kom litt lite så da tar hun med seg nan, fordi da slipper hun å sitte alene på et rom og amme. Syns det er helt vilt å være så egoistisk Jeg har avfulgt nå, for jeg orker ikke bruke av tiden min til å følge med på dette. Men jeg blir ikke overrasket over at hun ikke orker sitte alene på et rom og amme. Dette gir mening sett i sammenheng med eksempler som «orker ikke sitte stille i 2 timer på neglesalong», «orker ikke gå på tredemølle uten å se på tv og strikke samtidig», «strikke samtidig mens hun ammer» osv. Hun sliter jo tydeligvis med å bare være tilstede «i nuet». Dette er et par som matcher- som gir hverandre rom for særegenhetene sine og derfor kanskje ikke korrigerer hverandre heller da. De virker glade i hverandre og det er tilsynelatende lite krangling og dårlig stemning i hjemmet. For å komme med noe positivt. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23 timer siden #10396 Del Skrevet 23 timer siden Purple Diamond skrev (20 minutter siden): Ok, skjønner. Men hvorfor følger du de da? Jeg har sluttet å følge de som irriterer meg, mye bedre liv uten. Det er jo som en togkræsj da Flerrer meg bare gjennom, følger ikke som før hun starta på IVF. Den gang var det jo litt spennende å følge med 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 23 timer siden #10397 Del Skrevet 23 timer siden Nå orker jeg ikke mer. Har fulgt fordi det har vært svært underholdende å se disse to sære menneskene og alt det rare de gjør og lirer ut av seg. Men nå avfølger jeg fordi jeg kjenner mer og mer på irritasjon da det er en liten baby opp i alt dette egoet. Da er det ikke gøy mer. Altså hun tar med nan i selskap for å slippe å styre så fært. Hallo i luken. Frøken overproduksjon dette. Har selv vært i selskaper i julen og hadde lett ammet foran alle dersom baby ikke var for nysgjerrig. Men jeg har fått lånt et stille rolig rom og trekt med tilbake. Godt for baby også med litt ro tenker jeg. Der kommer fler selskaper og festligheter når baby er større, alt til sin tid 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22 timer siden #10398 Del Skrevet 22 timer siden Hvorfor bruker hun NAN når hun har frysen full i mm? 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22 timer siden #10399 Del Skrevet 22 timer siden Dojakitty skrev (1 minutt siden): Hvorfor bruker hun NAN når hun har frysen full i mm? Fordi hun sakte men sikkert tar oss med på en glidende overgang til nan, så hun skal slippe å styre så fælt med pumping... 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22 timer siden #10400 Del Skrevet 22 timer siden Palmemor skrev (Akkurat nå): Fordi hun sakte men sikkert tar oss med på en glidende overgang til nan, så hun skal slippe å styre så fælt med pumping... Ahh derfor ja! Seems legit! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå