elskersommer Skrevet 3 timer siden #10081 Del Skrevet 3 timer siden Palmemor skrev (41 minutter siden): Jeg og hørte de gjorde det da de hadde hjemmebesøk av helsesøster. Ikke etter. Men for all del, kan jo hende de gjør det uten å si noe Hun har sagt det etter det også,😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma53 Skrevet 2 timer siden #10082 Del Skrevet 2 timer siden gazza skrev (1 time siden): Bader de noengang den babyen? Trudde det var vanlig å gjøre hver kveld før leggetid? Har bare aldri hørt hun har nevnt det. Har bare hørt om når jordmor eller helsesøster va på besøk da ho viste dem hvordan man gjør det. Æ husker æ lærte de på sykehuset med første å gjorde d bare selv på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildrandedu33 Skrevet 2 timer siden #10083 Del Skrevet 2 timer siden Klink skrev (3 timer siden): Pumping gjør det samme som amming jo mer du pumper jo mer melk får du. Nix. En baby suger med større kraft enn en pumpe! Dette v e t jeg da jeg har erfaring! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildrandedu33 Skrevet 2 timer siden #10084 Del Skrevet 2 timer siden lillebamsemums skrev (3 timer siden): Kan fint øke produksjonen med pumping, de fleste reagerer godt på power pumping eller å pumpe oftere (altså eksempel vær 2 time i stede for vær 3). power pumping som de sier i usa, betyr at man pumper i 20 min: 10 min pause 10 min pumpe 10 min pause 10 min pumpe dette for å tømme brystene så godt det lar seg gjøre. Gjør man dette en gang om dagen i en periode vil produksjonen øke. Det funker ikke på alle. Har selv hatt god effekt av dette ☺️ Nix! En baby suger kraftigere enn pumpe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 2 timer siden #10085 Del Skrevet 2 timer siden Hildrandedu33 skrev (1 minutt siden): Nix! En baby suger kraftigere enn pumpe! Men da tror jeg du skal lese mitt innlegg om igjen. ☺️ fordi jeg har ikke nevnt noe med dette. Jeg kommenterte bare at det finnes måter å øke produksjonen på med pumping. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildrandedu33 Skrevet 2 timer siden #10086 Del Skrevet 2 timer siden Jeg fatter ikke hvorfor folk skal pumpe?? Man har BRYSTET. Dette er så tullete! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 2 timer siden #10087 Del Skrevet 2 timer siden Hildrandedu33 skrev (2 minutter siden): Jeg fatter ikke hvorfor folk skal pumpe?? Man har BRYSTET. Dette er så tullete! Det er jo et godt alternativ til de som ikke får til å amme… morsmelk er mye bedre enn erstatning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildrandedu33 Skrevet 2 timer siden #10088 Del Skrevet 2 timer siden lillebamsemums skrev (5 minutter siden): Det er jo et godt alternativ til de som ikke får til å amme… morsmelk er mye bedre enn erstatning Stina trenger jo ikke pumpe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 2 timer siden #10089 Del Skrevet 2 timer siden Hildrandedu33 skrev (1 minutt siden): Stina trenger jo ikke pumpe? Du skrev folk, ikke Stina! Stina pumper nok pga de skal ha 50/50 ansvar. 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildrandedu33 Skrevet 2 timer siden #10090 Del Skrevet 2 timer siden lillebamsemums skrev (Akkurat nå): Du skrev folk, ikke Stina! Stina pumper nok pga de skal ha 50/50 ansvar. 🤷♀️ Barn vil ha mere moren sin i begynnelsen. Dette kalles instinkt!! Dessuten klager hun over at hun må amme sååå lenge! ! Men dette er jo fordi hun ammer for lite! Hun bruker pumpe istedetfor! Uffameg... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 2 timer siden #10091 Del Skrevet 2 timer siden Cornett skrev (4 timer siden): Gidder ikke amme på natta, hva????? Du har fått et barn! Voks opp! Gidder ikke amme på natta og gidder ikke amme når de er utenfor hjemmet. Det var i akkurat de situasjonene jeg satt aller mest pris på at jeg kunne amme. Det er jo SÅ mye enklere enn å ha med flaske som må varmes osv 😐 Den ene dagen snakkes det så varmt om pumping og flasker, men den neste er det SÅ stress å styre med det og hun er så glad for å få til amming. Og neste dag er det igjen helt supert å pumpe... hun klarer jo ikke bestemme seg 😵💫 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2 timer siden #10092 Del Skrevet 2 timer siden gazza skrev (2 timer siden): Bader de noengang den babyen? Trudde det var vanlig å gjøre hver kveld før leggetid? Har bare aldri hørt hun har nevnt det. Hver kveld? Ikke anbefalt eneste det gjør er å tørke ut og ødelegge huden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 2 timer siden #10093 Del Skrevet 2 timer siden Hildrandedu33 skrev (2 minutter siden): Barn vil ha mere moren sin i begynnelsen. Dette kalles instinkt!! Dessuten klager hun over at hun må amme sååå lenge! ! Men dette er jo fordi hun ammer for lite! Hun bruker pumpe istedetfor! Uffameg... Ja, tror alle her inne har prøvd å fortelle henne det! Men vær forsiktig, fordi du blir blokket av Stina om du kommer med kritikk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2 timer siden #10094 Del Skrevet 2 timer siden Hildrandedu33 skrev (26 minutter siden): Nix. En baby suger med større kraft enn en pumpe! Dette v e t jeg da jeg har erfaring! Les heller på ammehjelpen feks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 1 time siden #10095 Del Skrevet 1 time siden (endret) Hørte jeg rett når hun sa at ungen liker bare klær ifra newbie? Og at hun «ikke gidder» amming midt på natta? « DET gidder jeg ikke ass». Altså😂😂😂 Forsvarer dere dette? Kom igjen a. Forsvar dette. Heiagjengen! Endret 1 time siden av Dojakitty 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1 time siden #10096 Del Skrevet 1 time siden Hildrandedu33 skrev (46 minutter siden): Jeg fatter ikke hvorfor folk skal pumpe?? Man har BRYSTET. Dette er så tullete! Dette blir helt tullete kritikk , pumpe fungerer fint det ogdp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 1 time siden #10097 Del Skrevet 1 time siden Dojakitty skrev (3 minutter siden): Hørte jeg rett når hun sa at ungen liker bare klær ifra newbie? Og at hun «ikke gidder» amming midt på natta? « DET gidder jeg ikke ass». Altså😂😂😂 Forsvarer dere dette? Kom igjen a. Forsvar dette. Heiagjengen! Nei. Helt sjokkert over egoismen hennes. Og det verste er at hun er helt skamløs når hun sier disse tingene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 1 time siden #10098 Del Skrevet 1 time siden Kristine79 skrev (5 minutter siden): Nei. Helt sjokkert over egoismen hennes. Og det verste er at hun er helt skamløs når hun sier disse tingene. Ja en ting er det som kommer ut av kjeften. Men at hun helt ukritisk deler dette til hele Norge uten å tilsynelatende bry seg er faktisk urovekkende. Burde jo nesten skjermes fra seg selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 1 time siden #10099 Del Skrevet 1 time siden Dojakitty skrev (12 minutter siden): Ja en ting er det som kommer ut av kjeften. Men at hun helt ukritisk deler dette til hele Norge uten å tilsynelatende bry seg er faktisk urovekkende. Burde jo nesten skjermes fra seg selv Hun sier det sikkert sånn for at folk skal skrive her og andre steder, slik at flere går inn å ser på storyn hennes.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 1 time siden #10100 Del Skrevet 1 time siden (endret) Poly skrev (4 timer siden): Er helt tilfeldig selfølgelig 😅 Men hun lager jo sine sannheter. Clowee kan jo også «si» ja vettu så 😇 Endret 1 time siden av Lzzy 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå