Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Himmelen_91 skrev (19 minutter siden):

Ser ikke på hennes story; men ligger den fortsatt ute der hun dytter i smokken? 😭

Ja, den ligger der fortsatt. Hun tar seg ekstremt god tid til og lage den frokosten/mase i kamera, på bekostning av et stadig mer frustrert barn. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (12 minutter siden):

Ja jeg mente ikke at det var varmt. Helt enig med deg

Hehe nei, siden du skrev 4-5 bare 😅 så tolket jeg det som at det ikke var noe stress 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (1 minutt siden):

Ja, den ligger der fortsatt. Hun tar seg ekstremt god tid til og lage den frokosten/mase i kamera, på bekostning av et stadig mer frustrert barn. 

Nei, uff så det nå! Jeg får dessverre ikke kommentert, kunne gjøre det før men hu har nok sperret meg der 😅 fikk vondt av han 😕 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (32 minutter siden):

Hehe nei, siden du skrev 4-5 bare 😅 så tolket jeg det som at det ikke var noe stress 😅

Skjønner 😂 var «idag var det bare 4-5 grader» jeg mente. Ser formuleringa var litt ugrei 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange ingredienser man finner i det håret hennes, så mye hun tar seg i håret mens hun lager mat 😅

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss.Wildfox skrev (4 timer siden):

Lurer på hvor mange ingredienser man finner i det håret hennes, så mye hun tar seg i håret mens hun lager mat 😅

Du sier noe... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt absurd at hun har så barnslig ordforråd. Hun høres ut som en umoden tenåring hver gang (og det er ofte) hun sier «oh my god, 10 av 10». Kan ikke forestille meg å skulle vokse opp med foreldre som snakker sånn. Høres så fjollete ut, og helt ærlig «10 av 10» er en veldig dårlig måte å beskrive hva man er fornøyd med ved et produkt.

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (19 minutter siden):

Synes det er litt absurd at hun har så barnslig ordforråd. Hun høres ut som en umoden tenåring hver gang (og det er ofte) hun sier «oh my god, 10 av 10». Kan ikke forestille meg å skulle vokse opp med foreldre som snakker sånn. Høres så fjollete ut, og helt ærlig «10 av 10» er en veldig dårlig måte å beskrive hva man er fornøyd med ved et produkt.

Det samme har jeg tenkt. Hun snakker som min 11 åring. Han er jo veldig velartikulert så jeg skjønner ikke hva han får ut av å skulle kommunisere med ei som snakker som en tenåring. "Nå er det en måned siden jeg føda" lo jeg litt av. Hun sier konsekvent føda. Hvorfor?? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (22 minutter siden):

Det samme har jeg tenkt. Hun snakker som min 11 åring. Han er jo veldig velartikulert så jeg skjønner ikke hva han får ut av å skulle kommunisere med ei som snakker som en tenåring. "Nå er det en måned siden jeg føda" lo jeg litt av. Hun sier konsekvent føda. Hvorfor?? 

https://snl.no/dialekt :) 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (6 minutter siden):

Føda er ikke dialekt. Det er latskap. Føda er en bøyning av føde uansett hvor mye dialekter det finnes i dette landet 

Jo, det er dialekt. 

I min egen dialekt har vi ikke et ord for "hvilken", vi bruker dialektordet for "hvordan" for både hvilken og hvordan. Kan du ikke heller krangle på det?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (17 minutter siden):

Føda er ikke dialekt. Det er latskap. Føda er en bøyning av føde uansett hvor mye dialekter det finnes i dette landet 

E visst dialekt. Eg har føda mange ungar seie di i Stavanger bl.a. eg føda i går, hu føda i går.

Får være måte på hva man henger seg opp i.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snurris skrev (15 minutter siden):

Jo, det er dialekt. 

I min egen dialekt har vi ikke et ord for "hvilken", vi bruker dialektordet for "hvordan" for både hvilken og hvordan. Kan du ikke heller krangle på det?

Kan, men gidder ikke. Poenget er at for oss var det gøy. På nivå med Pefeddik og Klowiii

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (6 minutter siden):

E visst dialekt. Eg har føda mange ungar seie di i Stavanger bl.a. eg føda i går, hu føda i går.

Får være måte på hva man henger seg opp i.

Ja, det finnes jo trær 🎄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (2 timer siden):

Ikke glem sjuuukt nice,helt ekstremt og schtuuk🙈

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Miss.Wildfox skrev (9 timer siden):

Hun er veldig uhygiensk

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (28 minutter siden):

Det er umulig å komme med tips og råd i dag. Det blir oppfattet som kritikk, dessverre. Krenkesamfunnet på sitt verste. 

Ja stemmer. Var sånn det var. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det normale er jo og fokusere på hvor mange uker og etterhvert måneder babyen er, men hun, som tenker mest på seg selv, teller hvor lenge siden det er siden hun «føda».

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (13 minutter siden):

Det normale er jo og fokusere på hvor mange uker og etterhvert måneder babyen er, men hun, som tenker mest på seg selv, teller hvor lenge siden det er siden hun «føda».

Viktig kritikk,dette ja..

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...