Amatariel Skrevet i går, 09:45 #9841 Del Skrevet i går, 09:45 Miss.Wildfox skrev (12 timer siden): Hørte jeg riktig på snap at hun trente «sjhuuukt mye i graviditeten»? Asså. Kan bare huske at hun klagde over hvor fort tungpust hun ble av korte gåturer?! Kanskje hun blander seg selv med Sophie Elise... hun trente jo faktisk en del i svangerskapet, helt til slutten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet i går, 10:02 #9842 Del Skrevet i går, 10:02 Hvorfor gjør dere baner av hundenavnet egentlig? Hun kan kalle hunden hva hun vil og selv om den heter Chloe (?) og hun sier klåvve eller hva dere skriver så skjønner jeg ikke at det er så kritikkverdig? Dette gjør dere med måten hun sier navnet på samboeren også. Hersketeknikk. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet i går, 10:12 #9843 Del Skrevet i går, 10:12 Klink skrev (8 minutter siden): Hvorfor gjør dere baner av hundenavnet egentlig? Hun kan kalle hunden hva hun vil og selv om den heter Chloe (?) og hun sier klåvve eller hva dere skriver så skjønner jeg ikke at det er så kritikkverdig? Dette gjør dere med måten hun sier navnet på samboeren også. Hersketeknikk. Det er pga auto tekstingen skriver navnene demmes veldig forskjellig 😂 men det var litt en greie før det også. Pga hun snakker veldig fort noen ganger og da høres det sånn ut 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildrandedu33 Skrevet i går, 13:59 #9844 Del Skrevet i går, 13:59 Gjesti7654 skrev (15 timer siden): Jeg har implantater (ikke silikon men saline), og jeg kan bekrefte dette. Har ikke ammet, men du får liksom ikke dytta puppen hverken nedover eller oppover om du skjønner. Om du ligger så stikker de fortsatt rett opp og "flyter" ikke naturlig til siden feks. Hadde jeg vært 20 år igjen hadde jeg aldri tatt operasjonen gitt. Du burde bytte ut innlegg snart? Eller hvorfor ikke ta de vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildrandedu33 Skrevet i går, 14:00 #9845 Del Skrevet i går, 14:00 spenol skrev (17 timer siden): er det bare jeg som ammet liggende inntil babyene mine? Slik ammet/duppet/sov vi sammen gjennom hele natten. «Alle» er så redd for denne samsovingen. Men hva gjør de i u-landa? Tror neppe de har bedsidecrib. Det er jo nettopp denne liggende ammingen som er helt gull og gjør underverker for liten og stor! Har samsovet med alle mine....søvn er førsteprioritet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23 timer siden #9846 Del Skrevet 23 timer siden Ny drikkelek! Ta en shot for hver «én måned» 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 23 timer siden #9847 Del Skrevet 23 timer siden kittykaat skrev (7 timer siden): bare jeg som reagerer på at hvis Stina og Sophie er så gode venner, hvorfor har ikke Sophie møtt Stinas baby i det hele tatt? den eneste gangen de har møttes i år, så vidt jeg vet, var ved dåpen til Sophies baby H. Sophie kom ikke på babyshoweren til Stina en gang, men sendte bare en blomst, selv om hun var i oslo den dagen. føles litt som Stina skulle ønske de var nærmere venner men at Sophie ikke gidder. Kanskje. Samtidig kan man si hva man vil om SE og ha sine meninger om henne, men hun GJØR jo faktisk noe i hverdagen og er langt mer opptatt med jobb og samarbeider. Så at hun har mindre tid er nok kanskje ikke usannsynlig. Stina går jo bare rundt hjemme og digger seg sjæl. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 22 timer siden #9848 Del Skrevet 22 timer siden Klink skrev (7 timer siden): Hvorfor gjør dere baner av hundenavnet egentlig? Hun kan kalle hunden hva hun vil og selv om den heter Chloe (?) og hun sier klåvve eller hva dere skriver så skjønner jeg ikke at det er så kritikkverdig? Dette gjør dere med måten hun sier navnet på samboeren også. Hersketeknikk. Fordi autokorrekten hennes har ofte skrevet klåvvi. Det er jo bare morsomt. Alt er så jævli seriøst hele tiden. Ikke ta alt i verste mening. Ingen hersketeknikk heller. 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 21 timer siden #9849 Del Skrevet 21 timer siden Lurer på om hun leser her inne. Nå hadde hun plutselig fått til og amme liggende og hadde halvsovet under nattammingen. Men det er jo veldig bra at hun får til iallefall 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 21 timer siden #9850 Del Skrevet 21 timer siden Poly skrev (35 minutter siden): Lurer på om hun leser her inne. Nå hadde hun plutselig fått til og amme liggende og hadde halvsovet under nattammingen. Men det er jo veldig bra at hun får til iallefall Jeg tror det. Bare fordi hun er så iherdig opptatt av at det er så mye (i følge henne) «haters» på KG, Disc og Jodel. I tillegg så hender det seg jo av og til at noen bare plutselig kommer innom tråden for å kjefte på alle for hvor fæle de er mot Stina, også hører man aldri fra de igjen. Med litt påfallende skrivemåte og stråmannsargumentasjon har jeg ofte fundert i alle fall. Selvfølgelig er det kun humoristisk spekulasjon fra min side! Kan godt være hun ikke er her også. Hadde det vært meg hadde jeg garantert lest, og jeg vil tro at egoet hennes får et boost av å vite at hun er et diskusjonsemne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 20 timer siden #9851 Del Skrevet 20 timer siden Lawyer skrev (1 time siden): Fordi autokorrekten hennes har ofte skrevet klåvvi. Det er jo bare morsomt. Alt er så jævli seriøst hele tiden. Ikke ta alt i verste mening. Ingen hersketeknikk heller. 🙃 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 20 timer siden #9852 Del Skrevet 20 timer siden Jea10 skrev (18 minutter siden): Jeg tror det. Bare fordi hun er så iherdig opptatt av at det er så mye (i følge henne) «haters» på KG, Disc og Jodel. I tillegg så hender det seg jo av og til at noen bare plutselig kommer innom tråden for å kjefte på alle for hvor fæle de er mot Stina, også hører man aldri fra de igjen. Med litt påfallende skrivemåte og stråmannsargumentasjon har jeg ofte fundert i alle fall. Selvfølgelig er det kun humoristisk spekulasjon fra min side! Kan godt være hun ikke er her også. Hadde det vært meg hadde jeg garantert lest, og jeg vil tro at egoet hennes får et boost av å vite at hun er et diskusjonsemne. Ja, har tenkt det samme😅 en som gikk i heftig personangrep mot meg, og forklarte masse i detalj hvordan hverdagen hennes er osv…har ikke sett brukeren her siden😉 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 20 timer siden #9853 Del Skrevet 20 timer siden Palmemor skrev (På 9.12.2024 den 19.16): Det er dét ingen forteller!! Alle snakker om den slitsomme babytida og småbarnstida. Hadde jeg bare kunne skrudd tida tilbake til da de gikk i barnehagen 😂😂 Må alle oppleve ting likt? Jeg har fem unger, uten tvil har graviditetene vært det verste, tett etterfulgt av babytid. Selv om det er mer kjøring og dugnad med store unger er det en drøm med "ekte" mennesker som oppfører seg som.. mennesker 🤷♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesti7654 Skrevet 20 timer siden #9854 Del Skrevet 20 timer siden Hildrandedu33 skrev (5 timer siden): Du burde bytte ut innlegg snart? Eller hvorfor ikke ta de vekk? Var hos kirurg på 10-års kontroll i år, jeg har de dyreste og "beste" implantatene som det er livstidsgaranti på. De var fortsatt hele og fine, ingen kapsling eller komplikasjoner, så jeg har vært veldig heldig. Derfor kan jeg godt ha dem i 10 år til så lenge det ikke oppstår komplikasjoner i mellomtiden Jeg tar dem ikke ut fordi: 1. Det koster rundt 40k bare for å ta dem ut. 2. Om jeg fjerner dem blir det bare slapp hud igjen, så jeg evt må ta løft, som da er rundt 60k ekstra. Det har jeg ikke lyst/råd til. Trives helt fint sånn de er nå siden de er "perfekte" ut ifra standard. Men hadde jeg vært 20 igjen så hadde jeg ikke gjort det in the first place Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 19 timer siden #9855 Del Skrevet 19 timer siden (endret) solsolsol skrev (53 minutter siden): Må alle oppleve ting likt? Jeg har fem unger, uten tvil har graviditetene vært det verste, tett etterfulgt av babytid. Selv om det er mer kjøring og dugnad med store unger er det en drøm med "ekte" mennesker som oppfører seg som.. mennesker 🤷♀️ Ja. Alle må oppleve alt likt. tror du det? Selvsagt opplever man ting ulikt, men jeg tar en baby som ikke stikker av 7 av 7 dager i uka fremfor en unge som skal hit og dit og følges opp over alle hauger og kanter. edit; det var ingen som fortalte meg hvordan livet etter skolebarn var. Det var poenget mitt. Endret 19 timer siden av Palmemor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 17 timer siden #9856 Del Skrevet 17 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 16 timer siden #9857 Del Skrevet 16 timer siden Kan hun velge reklame mellom snappene eller er det helt tilfeldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13 timer siden #9858 Del Skrevet 13 timer siden (endret) lillebamsemums skrev (3 timer siden): Kan hun velge reklame mellom snappene eller er det helt tilfeldig? Algoritmen styrer hva slags reklame du ser,ikke influenceren. Men hun kan selv slå den av/på,ja. Hun er med i SCs creator fund som betyr hun tjener penger på å snappe,men kun hvis reklamen er på. Endret 13 timer siden av J.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 10 timer siden #9859 Del Skrevet 10 timer siden J.. skrev (2 timer siden): Algoritmen styrer hva slags reklame du ser,ikke influenceren. Men hun kan selv slå den av/på,ja. Hun er med i SCs creator fund som betyr hun tjener penger på å snappe,men kun hvis reklamen er på. Ja, vet de kan skru av og på! Men om de kunne velge litt hva type reklamer liksom. Er ikke så fan av temu reklamer osv. aldri vært inne på siden demmes en gang. Kjenner jeg begynner å bli ganske mettet av all reklamen hennes. Spesielt når det er så mye teit reklame. 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9 timer siden #9860 Del Skrevet 9 timer siden lillebamsemums skrev (34 minutter siden): Ja, vet de kan skru av og på! Men om de kunne velge litt hva type reklamer liksom. Nei,det er algoritmestyrt. Folk er interessert i ulike ting så hadde funket dårlig om alle så de samme reklamene,blir lite salg av slikt. Som alle andre nettsider og apper brukes det cookies for å plukke opp handlemønster og browserhistorie (dette kan du slå av i appen),så de slår bredt ut med reklamen for å treffe,derfor får man opp mye selv om det ikke alltid er skreddersydd seeren. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå