Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Nussepus skrev (31 minutter siden):

Ikke jeg heller. Spedbarnstiden, med noen få unntak, er jo den enkleste tiden. Tar det glatt om igjen over toårstrass og tenåringstiden. 

Det er dét ingen forteller!! Alle snakker om den slitsomme babytida og småbarnstida. Hadde jeg bare kunne skrudd tida tilbake til da de gikk i barnehagen 😂😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Palmemor skrev (11 minutter siden):

Det er dét ingen forteller!! Alle snakker om den slitsomme babytida og småbarnstida. Hadde jeg bare kunne skrudd tida tilbake til da de gikk i barnehagen 😂😂

Så nå er det lov å «sutre» når ungene er større? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (22 minutter siden):

Du kan sutre hva tid som helst - så får de høre på det de som orker. 

Jeg ser nå at de hadde helt de som sa "Små barn, små problemer, store barn, store problemer" når jeg klagde da barna var små. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (54 minutter siden):

Er du seriøs? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (56 minutter siden):

Nei. Det er forbudt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 minutt siden):

Nei. Det er forbudt

Åpenbart ikke, men siden problemene er større når de blir eldre så kan en ikke syns ting er vanskelig når de er små. Da er det verdt sider med «kritikk»😆

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om hun kunne snudd tankegangen til «så heldig jeg er som er kvinne og får oppleve å bære fram og føde et barn, og mate barnet med mat kroppen min lager». 

Vi kvinner får oppleve noe menn bare kan misunne oss.

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Åpenbart ikke, men siden problemene er større når de blir eldre så kan en ikke syns ting er vanskelig når de er små. Da er det verdt sider med «kritikk»😆

Joda. Det kan man, og det gjør man. Jeg og du og alle andre. Poenget er at takknemlighet er en dyd og noen trenger å få en virkelighetsforståelse 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (6 timer siden):

Ifølge flere er det jo ikke lov å kritisere her inne. Og hvis man kritiserer skal det følge en eller annen uskreven mal. Det er visst ikke lov å dele meningene sine lengre

Ikke sant, det er helt tullete.

Det er så typisk influensere å være så høye på seg selv fordi de har jobbet så hardt og bygd en merkevare de har tjent seg søkkrike på. 2,5 millioner i lønn tjente Stina i fjor, og hun kunne fortelle på Snap at hun i 2024 har tjent betydelig mer. De samme influenserne og trofaste følgerne går mann av huse så fort man kritiserer noe som helst av innholdet deres, det samme innholdet de tjener masse penger på. Hallo? De har med viten å vilje bygget seg en merkevare på eget navn og person- hva forventer de?

Alle andre må tåle kritikk i arbeidslivet. Hvorfor er influensere fredet fra dette? Henger oss ut som bitre burugler og mammapoliti. Hva faen. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Wildfox skrev (2 minutter siden):

Ikke sant, det er helt tullete.

Det er så typisk influensere å være så høye på seg selv fordi de har jobbet så hardt og bygd en merkevare de har tjent seg søkkrike på. 2,5 millioner i lønn tjente Stina i fjor, og hun kunne fortelle på Snap at hun i 2024 har tjent betydelig mer. De samme influenserne og trofaste følgerne går mann av huse så fort man kritiserer noe som helst av innholdet deres, det samme innholdet de tjener masse penger på. Hallo? De har med viten å vilje bygget seg en merkevare på eget navn og person- hva forventer de?

Alle andre må tåle kritikk i arbeidslivet. Hvorfor er influensere fredet fra dette? Henger oss ut som bitre burugler og mammapoliti. Hva faen. 

Nettopp. De tjener seg rike på «oss», og legger ut ting for å tjene mer penger. Også er vi de gærne fordi vi kritiserer…

hadde jeg lagt ut hverdagen min for 200.000 mennesker er jeg 100% sikker på at jeg hadde fått kritikk. Hver dag. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 timer siden):

Åja , har tydeligvis ikke sett alt. Stund jo fremdeles hun har et poeng, selv om fornuften tilsier at en ikke skal føle ditt og datt så styrer en ikke alltid det. 
Mitt nettverk representerer ikke hele Norges befolkning, men jeg vet flere nybakte mødre som satt hjemme forbannet og gråt fordi samboere var på jobb og en selv ikke kom seg ut på noe og dermed ble litt ampre på samboer f.eks som kan kose seg. 
Så klart har vel alle mødre på kg bare fornuftige og riktige følelser?  

"Satt hjemme forbannet og gråt fordi samboer var på jobb osv". Seriøst? Hvis en kvinne tenker slik skjønner jeg faktisk ikke hvorfor hun vil ha barn. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

"Satt hjemme forbannet og gråt fordi samboer var på jobb osv". Seriøst? Hvis en kvinne tenker slik skjønner jeg faktisk ikke hvorfor hun vil ha barn. 

Ser det kunne mistolkes litt, men hormoner, kanskje født på vinteren, blir sittende litt alene , kaldt , mann på jobb , men så klart det går jo ikke å tenke seg til. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det virker ut som at dette er en slags"Furby" som skal mates osv....Stina må skjønne at barnet har behov for tilknytning til EN person det første året... de må også slutte med all den logistikken med pumping...alt virker så styrete...de lager seg mye ekstraarbeid..  da jeg ammet og hadde nyfødt så samsov alle vi 3 - mor, far og barn på soverommet, jeg ammet når baby ville...og ingen pumping...hadde ikke klart å være uten babyen 1 sekund da... hun sa nettopp at" jeg blir jo helt låst til babyen om jeg ikke pumper..." men kjøre deg- du har vært barnefri i over 30 år nå! HunMÅ ha problemer med tilknytning med babyen..... 

• Liker 11
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hildrandedu33 skrev (30 minutter siden):

Ja det virker ut som at dette er en slags"Furby" som skal mates osv....Stina må skjønne at barnet har behov for tilknytning til EN person det første året... de må også slutte med all den logistikken med pumping...alt virker så styrete...de lager seg mye ekstraarbeid..  da jeg ammet og hadde nyfødt så samsov alle vi 3 - mor, far og barn på soverommet, jeg ammet når baby ville...og ingen pumping...hadde ikke klart å være uten babyen 1 sekund da... hun sa nettopp at" jeg blir jo helt låst til babyen om jeg ikke pumper..." men kjøre deg- du har vært barnefri i over 30 år nå! HunMÅ ha problemer med tilknytning med babyen..... 

ser stor forskjell på entusiasmen hun viser klåvvi sammenlignet med baby. I går var det stram munn og sammenbitte tenner da hu sa til baby at han var søt. Lagt merke til det de gangene jeg har kikka innom. Litt tilgjort med baby. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (2 minutter siden):

ser stor forskjell på entusiasmen hun viser klåvvi sammenlignet med baby. I går var det stram munn og sammenbitte tenner da hu sa til baby at han var søt. Lagt merke til det de gangene jeg har kikka innom. Litt tilgjort med baby. 

Tror ikke hun skjønner forskjellen på baby og hund. Hun snakker jo til ungen som hun snakker til bikkja 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det tar tid å amme. Nei det blir ikke bedre så lenge du fortsetter å gi flaske. 
jeg la også merke til det sammenbitte utrykket når hu kosa med han. Og gleden i ansiktet når hun snakker om bikkja eller penger er enn helt annen

gleden når hun åpner pakkekalenderen sin virker også tilgjort. «Åh tusen takk skatten min» og så over til neste 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (2 minutter siden):

Ja det tar tid å amme. Nei det blir ikke bedre så lenge du fortsetter å gi flaske. 
jeg la også merke til det sammenbitte utrykket når hu kosa med han. Og gleden i ansiktet når hun snakker om bikkja eller penger er enn helt annen

gleden når hun åpner pakkekalenderen sin virker også tilgjort. «Åh tusen takk skatten min» og så over til neste 

Når det blir så mange forskjellige pakkekalendere så blir det gjerne slik. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt. Hun velger og stå opp og pumpe om natten for så og gi flaske fordi da blir hun ikke så trøtt at hun nesten sovner, slik hun blir når hun ammer om natten pga hormoner. Vel, det er jo slik naturen er laget. Det er meningen at man skal sove/slumre når baby dier om natta. Altså HVOR er ammehjelperen av en søster?

• Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på dette, kanskje hun burde fått veiledning i en ammestilling så hun kan sove/slappe av samtidig som hun ammer. 

Poly skrev (5 minutter siden):

Må le litt. Hun velger og stå opp og pumpe om natten for så og gi flaske fordi da blir hun ikke så trøtt at hun nesten sovner, slik hun blir når hun ammer om natten pga hormoner. Vel, det er jo slik naturen er laget. Det er meningen at man skal sove/slumre når baby dier om natta. Altså HVOR er ammehjelperen av en søster?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...