Poly Skrevet 9. desember 2024 #9781 Del Skrevet 9. desember 2024 Klink skrev (5 minutter siden): Jeg ser ikke hva hun sutrer så over? Blir du blendet av at hun innimellom slenger på en «men det er jo så koooosli også da»? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 9. desember 2024 #9782 Del Skrevet 9. desember 2024 Klink skrev (8 minutter siden): Jeg ser ikke hva hun sutrer så over? Så det at hun er bitter på sin egen samboer fordi han slipper unna smerter og kan trene når han vil osv osv er helt normalt å lire ut av seg i dine øyne,og er ikke sutring? Noen ser seg helt blind på det spetakkelet der og burde på lik linje med hun,få hue ut av ræva!! 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 9. desember 2024 #9783 Del Skrevet 9. desember 2024 Bli med å «Make internett great again» UNFOLLOW Stina og andre hverdagsinfluensere som tjener utrolige summer på at vi glor på de vaske stue og brette klær. Nok er nok 21 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. desember 2024 #9784 Del Skrevet 9. desember 2024 SeBraHaHa skrev (1 time siden): Bli med å «Make internett great again» Internett har aldri vært bra,i ordets rette forstand. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 9. desember 2024 #9785 Del Skrevet 9. desember 2024 SeBraHaHa skrev (1 time siden): Bli med å «Make internett great again» UNFOLLOW Stina og andre hverdagsinfluensere som tjener utrolige summer på at vi glor på de vaske stue og brette klær. Nok er nok «Boikottinfluensere» er kanskje et bedre slagord, men enig, bra at man slutter å følge dem. Er jo helt absurd egentlig, at man følger med på dem😅 noen kan sikkert oppdatere her om man vil vite dagens sutring. Ellers er det jo egt bare å lese clickbaits også, så skjønner man ganske fort hva den ranten handler om. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 9. desember 2024 #9786 Del Skrevet 9. desember 2024 Kokosmakroni skrev (9 minutter siden): «Boikottinfluensere» er kanskje et bedre slagord, men enig, bra at man slutter å følge dem. Er jo helt absurd egentlig, at man følger med på dem😅 noen kan sikkert oppdatere her om man vil vite dagens sutring. Ellers er det jo egt bare å lese clickbaits også, så skjønner man ganske fort hva den ranten handler om. Kommer ikke til å avfølge Stina, liker henne jeg, synes ikke hun sutrer, hun deler jo ting som er hennes hverdag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 9. desember 2024 #9787 Del Skrevet 9. desember 2024 Leoline skrev (8 minutter siden): Kommer ikke til å avfølge Stina, liker henne jeg, synes ikke hun sutrer, hun deler jo ting som er hennes hverdag. De som synes at hennes hverdag ikke fortjener millioner i inntekt kan jo avfølge da. Men for all del, de som synes det å følge henne gir dem mer verdi og glede i hverdagen kan jo bare fortsette.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9. desember 2024 #9788 Del Skrevet 9. desember 2024 Kokosmakroni skrev (25 minutter siden): «Boikottinfluensere» er kanskje et bedre slagord, men enig, bra at man slutter å følge dem. Er jo helt absurd egentlig, at man følger med på dem😅 noen kan sikkert oppdatere her om man vil vite dagens sutring. Ellers er det jo egt bare å lese clickbaits også, så skjønner man ganske fort hva den ranten handler om. Haha, det er som ett togkræsj! Jeg personlig bryr meg ikke om HUN tjener penger på å sutre, jeg er mer irritert over at det er lagt opp til at folk tjener penger på å doje seg foran speilet. Men så syns jeg ikke at fotballspillere fortjener den horrible høye lønnen de får heller da, men her er vi da. Vanskelig å tyde de clickbaitsa da. "DRA FRA BABY???" og en hel rant om at hun aldri ville gjort det. Eller "DRIKKE ALKOHOL" og en lang avhandling om at hun ikke har litt lyst på alkohol engang 😅 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 9. desember 2024 #9789 Del Skrevet 9. desember 2024 Kokosmakroni skrev (46 minutter siden): «Boikottinfluensere» er kanskje et bedre slagord, men enig, bra at man slutter å følge dem. Er jo helt absurd egentlig, at man følger med på dem😅 noen kan sikkert oppdatere her om man vil vite dagens sutring. Ellers er det jo egt bare å lese clickbaits også, så skjønner man ganske fort hva den ranten handler om. Ja, det er helt absurd å gjøre seg avhengig av å se influensere rydde huset, lage frokost, pakke ut av handleposene sine, sminke seg osv ... Vi har jo et mye mer spennende liv selv - et liv som vi må være tilstede i og sette pris på. 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 9. desember 2024 #9790 Del Skrevet 9. desember 2024 SeBraHaHa skrev (4 timer siden): Bli med å «Make internett great again» UNFOLLOW Stina og andre hverdagsinfluensere som tjener utrolige summer på at vi glor på de vaske stue og brette klær. Nok er nok Så deilig å ha sluttet å følge og finansiere det syke greiene der! Holder å se sirkuset herfra 🙊 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 9. desember 2024 #9791 Del Skrevet 9. desember 2024 SeBraHaHa skrev (4 timer siden): Bli med å «Make internett great again» UNFOLLOW Stina og andre hverdagsinfluensere som tjener utrolige summer på at vi glor på de vaske stue og brette klær. Nok er nok Har unfollow'a flere nå som tjener seg dritrike på INGENTING. Følger heller småinfluensere uten reklame mellom snap. Men det er ei jeg ikke har unfollow'a og det er Liva Ingebrigtsen, kun fordi hun er så kreativ. Der er det ikke bare jabbing og klesbretting. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urenluren Skrevet 9. desember 2024 #9792 Del Skrevet 9. desember 2024 Leoline skrev (2 timer siden): Kommer ikke til å avfølge Stina, liker henne jeg, synes ikke hun sutrer, hun deler jo ting som er hennes hverdag. Helt enig med deg. Jeg er nybakt mamma selv og kjenner meg igjen i mange av tingene hun prater om. Det er tøft og jeg setter pris på at hun deler. Syntes hun er flink! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeBraHaHa Skrevet 9. desember 2024 #9793 Del Skrevet 9. desember 2024 J.. skrev (3 timer siden): Internett har aldri vært bra,i ordets rette forstand. Takk, du har rett! Rettelse: #MakeSoMeGreatAgain 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. desember 2024 #9794 Del Skrevet 9. desember 2024 Katinkalille skrev (5 timer siden): Så det at hun er bitter på sin egen samboer fordi han slipper unna smerter og kan trene når han vil osv osv er helt normalt å lire ut av seg i dine øyne,og er ikke sutring? Noen ser seg helt blind på det spetakkelet der og burde på lik linje med hun,få hue ut av ræva!! Jeg syntes også det var kjipt. Vi damer går gjennom mye mannfolka slipper. Det betyr ikke at jeg sutrer eller ikke er glad for barna mine , graviditeter og slikt for det. Hadde jeg sluppet fødsel så hadde jeg gledelig gjort det. Ikke oppfattet jeg henne som bitter heller? 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. desember 2024 #9795 Del Skrevet 9. desember 2024 Poly skrev (5 timer siden): Blir du blendet av at hun innimellom slenger på en «men det er jo så koooosli også da»? Alt er ikke koselig i barseltida. Jeg kjenner igjen noen av tingene hun snakker om og syns ikke det er sutring. Det er en beskrivelse av hvordan ting er. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 9. desember 2024 #9796 Del Skrevet 9. desember 2024 Klink skrev (3 minutter siden): Jeg syntes også det var kjipt. Vi damer går gjennom mye mannfolka slipper. Det betyr ikke at jeg sutrer eller ikke er glad for barna mine , graviditeter og slikt for det. Hadde jeg sluppet fødsel så hadde jeg gledelig gjort det. Ikke oppfattet jeg henne som bitter heller? Hun sa hun var bitter. Det trumfer vel hva du oppfatter henne som? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. desember 2024 #9797 Del Skrevet 9. desember 2024 Zenhouse skrev (Akkurat nå): Hun sa hun var bitter. Det trumfer vel hva du oppfatter henne som? Åja , har tydeligvis ikke sett alt. Stund jo fremdeles hun har et poeng, selv om fornuften tilsier at en ikke skal føle ditt og datt så styrer en ikke alltid det. Mitt nettverk representerer ikke hele Norges befolkning, men jeg vet flere nybakte mødre som satt hjemme forbannet og gråt fordi samboere var på jobb og en selv ikke kom seg ut på noe og dermed ble litt ampre på samboer f.eks som kan kose seg. Så klart har vel alle mødre på kg bare fornuftige og riktige følelser? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. desember 2024 #9798 Del Skrevet 9. desember 2024 Klink skrev (3 timer siden): Alt er ikke koselig i barseltida. Jeg kjenner igjen noen av tingene hun snakker om og syns ikke det er sutring. Det er en beskrivelse av hvordan ting er. Mens andre oppfatter det som sutring, så enkelt er det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. desember 2024 #9799 Del Skrevet 9. desember 2024 Klink skrev (3 timer siden): Åja , har tydeligvis ikke sett alt. Stund jo fremdeles hun har et poeng, selv om fornuften tilsier at en ikke skal føle ditt og datt så styrer en ikke alltid det. Mitt nettverk representerer ikke hele Norges befolkning, men jeg vet flere nybakte mødre som satt hjemme forbannet og gråt fordi samboere var på jobb og en selv ikke kom seg ut på noe og dermed ble litt ampre på samboer f.eks som kan kose seg. Så klart har vel alle mødre på kg bare fornuftige og riktige følelser? Jeg kjenner ingen som har følt det sånn i det hele tatt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 9. desember 2024 #9800 Del Skrevet 9. desember 2024 Orly skrev (32 minutter siden): Jeg kjenner ingen som har følt det sånn i det hele tatt Ikke jeg heller. Spedbarnstiden, med noen få unntak, er jo den enkleste tiden. Tar det glatt om igjen over toårstrass og tenåringstiden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå