J.. Skrevet 11 timer siden #9581 Del Skrevet 11 timer siden kjærring skrev (28 minutter siden): Det var ikke en random mann, hun kjenner han jo. . Forøvrig så eier hun egen leilighet og har stabil økonomi . Ikke alle ønsker hage eller hund Mannen snakker knapt et ord engelsk,sier seg selv de ikke faktisk kjenner hverandre,språkbarrieren ødelegger for det. At de har omgått hverandre "mye" er en annen sak.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 10 timer siden #9582 Del Skrevet 10 timer siden Zenhouse skrev (1 time siden): Med den logikken burde de vel bare si «len» eller «der» da? 🤭 Just presis 🫡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 7 timer siden #9583 Del Skrevet 7 timer siden Jeg er spent på hvordan de velger å gjøre det når P blir eldre og de skal ha middager. Skal de virkelig lage to middager da? Virker så innmari spesielt at de lager hver sin middag og bor så separat samtidig som de bor under samme hus.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 7 timer siden #9584 Del Skrevet 7 timer siden Møffins skrev (23 minutter siden): Jeg er spent på hvordan de velger å gjøre det når P blir eldre og de skal ha middager. Skal de virkelig lage to middager da? Virker så innmari spesielt at de lager hver sin middag og bor så separat samtidig som de bor under samme hus.. han spiser ikke frokost så han spiser frokost når hun spiser lunsj, og middag spiser de sammen. Men er jo sjeldent de spiser det samme, så han får vel litt av hvert da? Mer spent på hvordan de skal løse å dele absolutt alt av utgifter til han 50/50 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dropsen Skrevet 6 timer siden #9585 Del Skrevet 6 timer siden Går de egentlig tur med hunden hver dag? Så mye som både Stina og Pelle K snapper, så ser jeg nesten aldri at de er ute på tur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 6 timer siden #9586 Del Skrevet 6 timer siden De snappene hvor hun basicly bare står og poserer med et unaturlig smil.....hva er poenget? Hvordan tenker hun at dette er interessant for andre? Eller er det jeg som er sær? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 6 timer siden #9587 Del Skrevet 6 timer siden Dropsen skrev (23 minutter siden): Går de egentlig tur med hunden hver dag? Så mye som både Stina og Pelle K snapper, så ser jeg nesten aldri at de er ute på tur. Tror jeg neppe. Ikke noe langtur hvertfall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6 timer siden #9588 Del Skrevet 6 timer siden Dropsen skrev (33 minutter siden): Går de egentlig tur med hunden hver dag? Så mye som både Stina og Pelle K snapper, så ser jeg nesten aldri at de er ute på tur. Da har du ikke fulgt med mye🙈 de har nå gått flere turer på ettermiddagen etter att P ble født.. å de var flinke til og gå turer før også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dropsen Skrevet 5 timer siden #9589 Del Skrevet 5 timer siden elskersommer skrev (24 minutter siden): Da har du ikke fulgt med mye🙈 de har nå gått flere turer på ettermiddagen etter att P ble født.. å de var flinke til og gå turer før også Gå flere turer som i 2-3 ganger i uken mener du? Jeg ser de i alle fall ikke ute på tur hver dag, noe som jeg mener bør være et minimum. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 5 timer siden #9590 Del Skrevet 5 timer siden Selbu skrev (50 minutter siden): De snappene hvor hun basicly bare står og poserer med et unaturlig smil.....hva er poenget? Hvordan tenker hun at dette er interessant for andre? Eller er det jeg som er sær? Jeg tror bare at hun syns hun er så utrolig deilig at hun ikke greier å la være 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 4 timer siden #9591 Del Skrevet 4 timer siden Møffins skrev (2 timer siden): Jeg er spent på hvordan de velger å gjøre det når P blir eldre og de skal ha middager. Skal de virkelig lage to middager da? Virker så innmari spesielt at de lager hver sin middag og bor så separat samtidig som de bor under samme hus.. De greier ikke å spise den samme havregrøten en gang. De må lage hver sin separate da de har ulike preferanser. Når de spiser taco har de middag sammen, men når du ser etter så er det i grunnen nesten hver sin taco også da de har ulike preferanser på lefser og tilbehøret. Jeg tror felles middag ligger langt frem for de. De er så sære og liker å ha ting på sin måte at jeg tror det blir vanskelig for de å inngå en form for kompromiss og lage noe begge er tilfredse med. Men håper de overrasker meg positivt ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 3 timer siden #9592 Del Skrevet 3 timer siden Katinkalille skrev (På 2.12.2024 den 14.18): Ja? Og? Jeg sa da vel ikke noe om penger? Jeg sa de lalla rundt jeg. Hva anna samfunnsnyttig gjør de da? Eller,hva GJØR Stina egt. Anna enn å pakke opp ørten lendere,skjære eple/appelsin og veie morsmelk? Stina er en påvirker og det vet du vel. Dessuten passer både hun og han en liten baby. Det tar mye tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 3 timer siden #9593 Del Skrevet 3 timer siden Alvea skrev (1 time siden): De greier ikke å spise den samme havregrøten en gang. De må lage hver sin separate da de har ulike preferanser. Når de spiser taco har de middag sammen, men når du ser etter så er det i grunnen nesten hver sin taco også da de har ulike preferanser på lefser og tilbehøret. Jeg tror felles middag ligger langt frem for de. De er så sære og liker å ha ting på sin måte at jeg tror det blir vanskelig for de å inngå en form for kompromiss og lage noe begge er tilfredse med. Men håper de overrasker meg positivt ☺️ Akkurat som min samboer og meg. Det fungerer veldig bra for oss iallefall når vi jobber på ulike tider av døgnet og liker forskjellige matretter. Stina og PF er langt ifra unike hverken når det gjelder mat eller å ha separate kontoer og hver sin økonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 3 timer siden #9594 Del Skrevet 3 timer siden Dropsen skrev (1 time siden): Gå flere turer som i 2-3 ganger i uken mener du? Jeg ser de i alle fall ikke ute på tur hver dag, noe som jeg mener bør være et minimum. Bor du i nærheten av dem kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3 timer siden #9595 Del Skrevet 3 timer siden Dropsen skrev (2 timer siden): Gå flere turer som i 2-3 ganger i uken mener du? Jeg ser de i alle fall ikke ute på tur hver dag, noe som jeg mener bør være et minimum. Det er jeg enig i men hvor mange av disse influencere som har fått barn er ute og går tur hver dag med barnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3 timer siden #9596 Del Skrevet 3 timer siden Kleenex skrev (16 minutter siden): Bor du i nærheten av dem kanskje? Hun bor nok i nabohuset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå