Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Blåttvann skrev (15 timer siden):

Hun fikk igangsettelse veldig fort/enkelt også, mange sliter med å få det samme selv om de har meget gode grunner. Lurer på hva hun sier til helsepersonell egentlig. Virker som hun kan bestille det hun vil ha.

Å komme igang  med ivf gikk også veldig radig unna

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessa12 skrev (12 minutter siden):

Nei, de gjorde ikke det. 

Kom de ikke litt «foran i køen» der også da, mener jeg husker det ble diskutert her inne den gangen.. hvis jeg ikke husker helt feil 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (33 minutter siden):

Kom de ikke litt «foran i køen» der også da, mener jeg husker det ble diskutert her inne den gangen.. hvis jeg ikke husker helt feil 🤔

Hvorvidt de kom foran i køen vet jeg ikke, men de gjorde det ikke på privatklinikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men i alle land og dager - hvor mange ganger har dette blitt diskutert her nå? 

De tok ivf i det offentlige, på Porsgrunn sykehus. Der er det ofte kort ventetid, og i den perioden ekstra kort. Jeg og alle andre jeg har snakket med som tok ivf der i samme periode kom inn innen 2 mnd. Jeg fikk oppstartsamtale der under 2 mnd etter henvisning, og oppstart på første syklus. 

Det har ingenting med Stina, penger eller jobben hennes å gjøre, hun hadde bare flaks. Hun kom ikke foran i køen. Køen var kort.

Endret av MariaIsabel
  • Liker 9
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (15 minutter siden):

Hvorvidt de kom foran i køen vet jeg ikke, men de gjorde det ikke på privatklinikk

Det er sant ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at her er såpass mange som oppriktig tror at helsevesenet lar seg diktere av b/c-kjendiser. Stikk fingeren i jorda sier jeg bare. 

For all del, stikke fingeren i jorda burde nok Stina også gjøre, for at det foregår en del virkelighetsfjernt der får til og med jeg som ikke følger verken henne eller samboeren hennes med meg. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (6 minutter siden):

Får ikke opp noe snap fra stina i dag jeg 🤷‍♀️

Har ikke postet noe,så da er det jo ikke noe å se.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (23 timer siden):

Akkurat. Hun snakker som at hun er den eneste som har opplevd dette. Så heldig er hun at hun kunne dra alene til legen, uten å måtte ta med barnet. Nå fikk hun hjelp av moren sin (som åpenbart ikke har vært på besøk etter de kom hjem) fordi PF skulle ut av huset. Hun kunne kjøre bil, hun så relativt fresh og fin ut. Hun var ikke døden nær og er ikke alene om å ha begynnende brystbetennelse. Altså crp på 60 er ikke høyt med en betennelse 

Er ikke det litt typisk influencer? Å være selvsentrert og å leve i sin egen boble. Alt blir dratt ti hakk opp på skalaen. 

Endret av K_mb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (13 minutter siden):

Har ikke postet noe,så da er det jo ikke noe å se.

Oi det var rart, men forklarer jo hvorfor 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (3 timer siden):

Oi det var rart, men forklarer jo hvorfor 😊

Hun har mamma på besøk ;) 

Det kom en voksen og sa at når du er febersyk med brystbetennelse og en 2 uker gammel baby kan du ikke sitte på mobilen hele dagen, du har annet å ta deg av.

Kanskje slik de ender opp som influencere, de lærte aldri selv å legge vekk mobilen, det var alltid fordi foreldre maste…? Bare lurer. 

Skulle tro hun fortsatt var i tenårene…

• Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

våren14 skrev (2 timer siden):

Hun har mamma på besøk ;) 

Det kom en voksen og sa at når du er febersyk med brystbetennelse og en 2 uker gammel baby kan du ikke sitte på mobilen hele dagen, du har annet å ta deg av.

Kanskje slik de ender opp som influencere, de lærte aldri selv å legge vekk mobilen, det var alltid fordi foreldre maste…? Bare lurer. 

Skulle tro hun fortsatt var i tenårene…

Kanskje det var dette hu trengte? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må ha blitt veldig syk for å ha stoppet å snappe. Eventuelt ikke ønsker å snappe foran moren. 
Isåfall skjønner jeg det godt, så kleint det må være å være vitne til..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (6 timer siden):

Kanskje det var dette hu trengte? 

Selvsagt, 100%.
hun har tatt «egenmelding». Men hadde hun klart å ta det ansvaret selv uten at mor kom inn i bildet? Tviler jo dessverre.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

våren14 skrev (4 timer siden):

Selvsagt, 100%.
hun har tatt «egenmelding». Men hadde hun klart å ta det ansvaret selv uten at mor kom inn i bildet? Tviler jo dessverre.

Ikkje lett å gjere alle til lags. Til og med når ho tar ansvar blir det kritisert.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så urimelige folk er her inne! I det ene øyeblikket klager vi over at hun snapper for mye og når hun snapper mindre så er det ikke heller godt nok, for da er det noen andres grunn til det. Stakkars Stina, det er drittøft og bli mor for første gang, og ja det er mye de gjør og har gjort som jeg kanskje synes er merkelig eller som ikke ville falt naturlig for meg, men hallo, la henne få styre, om hun klarer å ta seg en pust i bakken er det ingenting som er så bra som det. Jeg er ingen stor fan av Stina, men har skikkelig stor medfølelse for at de synes det har vært tøft å bli foreldre. For veldig veldig mange er det ikke så rosenrødt og søt babyboble, for mange tar det litt tid å komme dit, og det er helt ok. Stina og pf kommer til å mestre rollen på sitt vis etterhvert, det er jeg bombesikker på. Vi her inne må ikke glemme at vi ikke var perfekte foreldre fra dag 1 vi heller

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...