Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Katinkalille skrev (2 timer siden):

Også kan noen kanskje fortelle henne hvor sjuuuukt farlig det er med så sjuuuukt tjukk jakke i bil,i tillegg til at selen ligger helt sjuuuukt feil... 

IMG_6442.png

Tror du ikke det blir litt for mye shtuk? 💀

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Én tøff natt og de må ha bistand. Jaja, håper moren kan hjelpe til å veilede litt da 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, PelleK da 😍 

Fra ønsketreet, en gutt som ønsket seg klær eller spill. Da ville han kjøpe spill til gutten. Men så kom han på at han vet jo ikke om gutten har f.eks Nintendo Switch, så da gjorde han en deal med power og det ble Nintendo switch OG minecraft spill

Tenkt deg den gutten blir glad på julaften da 😭😭😭

Endret av Wenda
  • Liker 9
  • Hjerte 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (6 minutter siden):

Altså, PelleK da 😍 

Fra ønsketreet, en gutt som ønsket seg klær eller spill. Da ville han kjøpe spill til gutten. Men så kom han på at han vet jo ikke om gutten har f.eks Nintendo Switch, så da gjorde han en deal med power og det ble Nintendo switch OG minecraft spill

Pelle virker som han har et veldig godt hjerte sånn sett! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (11 minutter siden):

Altså, PelleK da 😍 

Det er ganske fantastisk gjort 🙌🏻🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (20 minutter siden):

Altså, PelleK da 😍 

🥺🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wenda skrev (28 minutter siden):

Altså, PelleK da 😍 

Tenk deg foreldrene til gutten, de må jo få helt sjokk! De blir garantert like glade som gutten, kanskje enda mer fordi de ser gleden til gutten sin og de vet verdien på gaven. 😭❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett jeg må avfølge hele Stina. . 

To voksne foreldre med EN baby; der begge to er hjemme 24/7 må ha inn en 3dje person som hjelp pga brystbetennelse og ei søvnløs natt😳 

Pappaen i huset tar alt ansvar å hun ligger og syns synd på seg selv. 
Hun burde tatt med seg denne babyen overalt og bruke babyen for det han er verdt; for han er løsningen til og stabilisere overproduksjon og løsne opp i systemet ved brystbetennelse… 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (5 minutter siden):

Tenk deg foreldrene til gutten, de må jo få helt sjokk! De blir garantert like glade som gutten, kanskje enda mer fordi de ser gleden til gutten sin og de vet verdien på gaven. 😭❤️

Ja 😭 skulle ønske jeg kunne vært en flue på veggen hjemme hos de på julaften. Egentlig hos alle han kjøper gave til for han holder ikke igjen på pengene slik oss «vanlige» gjør. Jeg har også tidligere kjøpt gaver til slike ønsketrær, men har ikke hatt økonomi til å kjøpe noe som har kostet noe særlig 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (7 minutter siden):

To voksne foreldre med EN baby; der begge to er hjemme 24/7 må ha inn en 3dje person som hjelp pga brystbetennelse og ei søvnløs natt😳 

Hun burde tatt med seg denne babyen overalt og bruke babyen for det han er verdt; for han er løsningen til og stabilisere overproduksjon og løsne opp i systemet ved brystbetennelse… 

Jeg har avfulgt, holder i massevis å få updates her😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (4 minutter siden):

Ja 😭 skulle ønske jeg kunne vært en flue på veggen hjemme hos de på julaften. Egentlig hos alle han kjøper gave til for han holder ikke igjen på pengene slik oss «vanlige» gjør. Jeg har også tidligere kjøpt gaver til slike ønsketrær, men har ikke hatt økonomi til å kjøpe noe som har kostet noe særlig 

Han kjøpte en helt sinnsykt fjernstyrt bil også. Han tok den største de hadde. Litt upraktisk når den er 1 m lang, det er vanskelig å manøvrere en slik en, men herregud det barnet som får den vil sikkert hyle av glede! 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (43 minutter siden):

Altså, PelleK da 😍 

Det er helt spinnvilt! Tenk den overraskelsen der. Er jo helt vanvittig den rausheten han viser ovenfor barnas ønsker på dette treet. Rørende! ❤️ Årets Influencer på KG

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (13 minutter siden):

Sånne som han gir meg skikkelig trua på menneskeheten igjen. Liker at det er mulig å kunne hjelpe folk, eller spesielt barn, sånn da. For mange er jo julen bare en kilde til angst og et pengesluk 🥺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jea10 skrev (1 time siden):

Tror du ikke det blir litt for mye shtuk? 💀

Jo det var det da... Muligheten er vel relativt stor🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (16 minutter siden):

Realiteten blir hard for disse to…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wenda skrev (46 minutter siden):

Altså, PelleK da 😍 

Veldig enig i at han er fantastisk når det kommer til dette med julegavene🥺🫶🏻 Men, jeg håper virkelig ikke at dette barnet har søsken som også henger på treet der og som får noe helt annet🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (5 minutter siden):

Han kjøpte en helt sinnsykt fjernstyrt bil også. Han tok den største de hadde. Litt upraktisk når den er 1 m lang, det er vanskelig å manøvrere en slik en, men herregud det barnet som får den vil sikkert hyle av glede! 😁

Ja han valgte vel RedBull bilen om jeg husker rett. Som formel1 blodfan og tja, ganske så barnslig 🤭 så står den bilen på ønskelisten min også 😂Jeg hadde iallfall blir helt fra meg om jeg hadde fått noe sånt og jeg er GODT VOKSEN 😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (2 minutter siden):

Ja han valgte vel RedBull bilen om jeg husker rett. Som formel1 blodfan og tja, ganske så barnslig 🤭 så står den bilen på ønskelisten min også 😂Jeg hadde iallfall blir helt fra meg om jeg hadde fått noe sånt og jeg er GODT VOKSEN 😂😂

Jeg tror faktisk at akkurat der burde han nok ha valgt en mindre bil når et barn skal kjøre den, men den var sinnsykt fet!

Love2017juni skrev (23 minutter siden):

I dag sa hun at hun har blitt kastet inn i foreldrerollen på hardest mulig vis. 🤣🤣 Hun lever så ekstremt i sin egen boble med null peiling på hva som er vanlig. Hun er skjør som få.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...