Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sannhetsøkende skrev (1 time siden):

Ja, minst. Jeg også syns det er drøyt. Er bare min mening, men noen her blir krenket av det. Har sett flere hus jeg syns er for mye. Så Stina er ikke helt unik her. Men ja, kan virke som hun liker å flashe med velstanden deres. 

Ja det er hun veldig glad i å flashe med... Å bli rik på å vise pupper og lepper på Snap er jo helt hull i hodet. At noen er villige til å selge seg slik sier mye om personen. Nei, jeg klikker fremdeles ikke inn på henne. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bibbi_ skrev (På 28.11.2023 den 12.44):

Så akkurat stuen hennes på tv. Var nyhetene som stod på. Tema var når man pynter til jul. Men kjære vene for en harry stue. Det var jo overhodet ikke pent. Snakk om å gå "all in". 

Sharp75! skrev (1 time siden):

Bare siterer deg på det du skriver jeg, falske leppene og puppene på snap. Ikke et ord har du skrevet i det innlegget om nyhetene. Da må du nesten skrive det og ikke snap skjønner du. Jeg siterer kun det DU skriver.

Sånn, du må lese alt da vet du. 

• Liker 5
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Jeg vet at jenta er på snap, jeg er jo ikke fjern. At jeg skriver at hun viser de falske leppene og puppene sine på snap betyr ikke at jeg følger henne. I blant dukker henne opp på utforsk, og da er det stort sett pupper og lepper jeg ser. Fremdeles betyr ikke det at jeg klikker inn på henne. Sånn, da fikk jeg forklart litt for deg hvordan snap fungerer. 

Så det du sier er at du ikke følger henne (som da vil si at du ikke vet hva hun faktisk legger ut ila dagene sine engang)… Da er det kanskje litt spessielt å spre et narrativ om at hu bare deler pupper og lepper samt «velstand» basert på hva du ser sporadisk når denne flotte jenta faktisk deler så mye mere.. Om julepynt fra blant annet Rusta som er svært rimelig er velstand så vet jammen ikke jeg..

Hun er den eneste influenseren jeg følger, og det er kun på grunn av det gode innholdet hennes.. Jeg har faktisk lært masse av å følge med på henne og synes innholdet er interessant og engasjerende..

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Bibbi_ skrev (11 minutter siden):

Sånn, du må lese alt da vet du. 

Jeg leste alt det jeg siterte deg på. Så står det ikke noe om, husk og les gjennom alle innlegg av bruker i tilfelle de mener noe annet enn det de mener i det innlegget du siterer. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (17 minutter siden):

Jeg vet at jenta er på snap, jeg er jo ikke fjern. At jeg skriver at hun viser de falske leppene og puppene sine på snap betyr ikke at jeg følger henne. I blant dukker henne opp på utforsk, og da er det stort sett pupper og lepper jeg ser. Fremdeles betyr ikke det at jeg klikker inn på henne. Sånn, da fikk jeg forklart litt for deg hvordan snap fungerer. 

Hersketeknikk funker ikke på meg. Ferdig diskutert med deg om dette.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (8 minutter siden):

Jeg leste alt det jeg siterte deg på. Så står det ikke noe om, husk og les gjennom alle innlegg av bruker i tilfelle de mener noe annet enn det de mener i det innlegget du siterer. 

Du kan jo ikke bare sitere meg på de innleggene du vil og som passer deg best 🤣

• Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (9 minutter siden):

Hersketeknikk funker ikke på meg. Ferdig diskutert med deg om dette.

Det et slikt som dette jeg mener. Nå måtte jeg klikke meg inn på henne for å vise deg hva jeg mener. Å slike bilder dukker ofte opp på utforsk. Derfor vet jeg at hun gjør seg rik på puppene og leppene sine. Å slike har JEG mine meninger om. 

Screenshot_20231129_215809_Snapchat.jpg

• Liker 6
Skrevet
Roe skrev (25 minutter siden):

Så det du sier er at du ikke følger henne (som da vil si at du ikke vet hva hun faktisk legger ut ila dagene sine engang)… Da er det kanskje litt spessielt å spre et narrativ om at hu bare deler pupper og lepper samt «velstand» basert på hva du ser sporadisk når denne flotte jenta faktisk deler så mye mere.. Om julepynt fra blant annet Rusta som er svært rimelig er velstand så vet jammen ikke jeg..

Hun er den eneste influenseren jeg følger, og det er kun på grunn av det gode innholdet hennes.. Jeg har faktisk lært masse av å følge med på henne og synes innholdet er interessant og engasjerende..

Enig! Hun og samboeren har så gode verdier, de virker som oppriktige hyggelige mennesker. De tar hensyn til andre, også elsker jeg det de gjør nå i julen for alle familier rundt omrking🥰

• Liker 14
  • Hjerte 10
Skrevet (endret)
Roe skrev (1 time siden):

Selv om en person er flott og grei ellers, så kan man fint mene at det kan blir for mye pupper og at de kan kjøre en overdreven julestil, uten at det er noe å ta på vei av. Dette ble jo visst på nyhetene også. Puppene har også vært ekstremt mye visst frem. Hun har vel ganske unge følgere også? Man skal såklart få vise kroppen sin, men samme hvor greie deres syns hun er, til og med unge menn har kommentert dette da hun også snakket litt på YouTube kanalen sin. Det er vel derfor noen følger eller ikke følger. Hver sin smak. 

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

De selfiene er kleine, men det er snakk om 3-10 av ja, hvor mange daglige snapper? 100? 😄

Synes hun er flott å følge jeg! Matlaging, strikking, hage, trening ++. I tillegg til at hun virker genuin, åpen om vanskelige ting og skikkelig godhjerta!  
Litt repeterende men hallo, det er livet hos de aller fleste dødelige. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Bibbi_ skrev (47 minutter siden):

Det et slikt som dette jeg mener. Nå måtte jeg klikke meg inn på henne for å vise deg hva jeg mener. Å slike bilder dukker ofte opp på utforsk. Derfor vet jeg at hun gjør seg rik på puppene og leppene sine. Å slike har JEG mine meninger om. 

Screenshot_20231129_215809_Snapchat.jpg

Men samme klærne men flatbrystet... Da er det greit heller? Jeg har ikke silikon, men hele livet hatt dårlig selvtillit fordi jeg har store bryst (som Stine) og jeg føler at om jeg går i det jeg er komfortabel i... Ja da kommer folk som deg for å fortelle meg at det er vulgært... Men samme toppen på ei med str 75a er innafor. Blir så lei jeg... La nå pupp være pupp da. I monitor eller ei 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Gjest Heartgirl
Skrevet
EmVeeJee skrev (23 minutter siden):

De selfiene er kleine, men det er snakk om 3-10 av ja, hvor mange daglige snapper? 100? 😄

Synes hun er flott å følge jeg! Matlaging, strikking, hage, trening ++. I tillegg til at hun virker genuin, åpen om vanskelige ting og skikkelig godhjerta!  

Samme inntrykk har jeg og hun gir meg inspirasjon til strikking og matlaging. 

Skrevet
EmVeeJee skrev (1 time siden):

Jeg synes det er forfriskende å følge noen med repeterende rutiner jeg. Selv er jeg litt dårlig på rutiner så det inspirerer meg til å bli flinkere. 

Matlaging er inspirerende, og prøvetiden er spennende. Får litt lyst til å prøve å strikke også 🙈. Egentlig bare en veldig koselig snap å følge når det er så mye dårlige nyheter over alt.

Når det kommer til det å «flashe velstand» så er faktisk Stina en av de bedre å følge for hun snakker ofte om hvordan få tak i rimelige ting og at det er helt greit og vanlig å ikke ha råd til så mye ting som de har. Hun tar hensyn til alderen på følgerne sine og hun er veldig sjelden sponset, men lever av reklamen til snap.  Det gjør også at hennes anbefalinger er troverdige. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Herregud!!! Er det voksne menneske? De pakkekalenderne! !!! For et forbruk 😳

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er et ufrivillig barnløs par som desperat ønsker seg barn. Klart dette julestyret og alt det materielle er en slags erstatning.. Noe man bruker for å døyve smerten og for å ha fokus på noe annet. 

Jeg er sikker på at de mye heller ville laget fin julekalender til ungen sin, om de kunne. 

• Liker 11
  • Hjerte 3
Skrevet
Ebbeliten skrev (1 time siden):

Dette er et ufrivillig barnløs par som desperat ønsker seg barn. Klart dette julestyret og alt det materielle er en slags erstatning.. Noe man bruker for å døyve smerten og for å ha fokus på noe annet. 

Jeg er sikker på at de mye heller ville laget fin julekalender til ungen sin, om de kunne. 

De hadde like mange julekalendere før de startet prøving. Hun har svart belte i shopping. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Ebbeliten skrev (2 timer siden):

Dette her kan ikke skyldes på det… dette har vært sånn alltid 

Skrevet
kathyzz skrev (På 29.11.2023 den 22.51):

Men samme klærne men flatbrystet... Da er det greit heller? Jeg har ikke silikon, men hele livet hatt dårlig selvtillit fordi jeg har store bryst (som Stine) og jeg føler at om jeg går i det jeg er komfortabel i... Ja da kommer folk som deg for å fortelle meg at det er vulgært... Men samme toppen på ei med str 75a er innafor. Blir så lei jeg... La nå pupp være pupp da. I monitor eller ei 

Jeg håper virkelig du ser forskjell på deg som en anonym person og Stina som er en offentlig person. Stina putter puppene opp i skjermen kun for å tjene penger. Jeg går utifra at ikke du legger ut slike bilder til kjente og ukjente? Evt sprader rundt i sportsbh og skyter puppene frem til fremmede? 

# enkeltefølersegkrenketavalt 🤦‍♀️

• Liker 5
Skrevet
Birdo skrev (På 29.11.2023 den 22.04):

Enig! Hun og samboeren har så gode verdier, de virker som oppriktige hyggelige mennesker. De tar hensyn til andre, også elsker jeg det de gjør nå i julen for alle familier rundt omrking🥰

Så enig med deg😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...