Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Klump skrev (1 time siden):

Fikk varmepumpe til jul av PF til «sin del av huset». Altså, det er jo litt spesielt😅

Igjen så er det vel bare måten å si det på som gjør at det høres litt rart ut for noen. Den "svarte delen" av huset er der han jobber, enkelt og greit. Og bruker kjøkkenet hvis det er mest praktisk der og da. Synes det er veldig rart at folk lurer på om han sover, lager mat og generelt kun oppholder seg i den svarte delen når han ikke jobber.😅

Man kan ikke ta alt folk sier så himla bokstavelig!

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kokosmakroni skrev (På 26.11.2024 den 17.23):

Ja, mener Stina har sagt hun har fobi mot kroppsvæsker osv🤷🏼‍♀️ 

Hvordan kan de to ha et sexliv?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stokka skrev (12 minutter siden):

Igjen så er det vel bare måten å si det på som gjør at det høres litt rart ut for noen. Den "svarte delen" av huset er der han jobber, enkelt og greit. Og bruker kjøkkenet hvis det er mest praktisk der og da. Synes det er veldig rart at folk lurer på om han sover, lager mat og generelt kun oppholder seg i den svarte delen når han ikke jobber.😅

For å gi et tilsvarende eksempel: Du hadde ikke reagert om DU fikk panelovner til halve huset i julegave fra mannen din fordi du oppholder deg mest i den delen? Ser for meg hylekoret her på KG etter 24 desember da😂

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotekopp2021 skrev (8 timer siden):

Synes skikkelig synd på Stina og PF. De har åpenbart syntes at det har vært vanskelig at ikke ammingen har gått. Stina har jo sagt at hun prøvde men at babyen rett og slett ikke klarte å suge. Så har hun pumpet som en helt fordi hun har ønsket at sønnen skulle ha morsmelk fordi det er det beste for han. Så har hun og PF prøvd å hjelpe hverandre i en overveldende tid med å gi hverandre nok søvn. Og hun har garantert vært fortvilet over ammingen og alt styret med pumping, det skjønner man jo når man ser HVOR GLAD hun er for at det nå gikk. Så mens hun har sittet hjemme overveldet, lei seg for ammingen, garantert vært usikker og engstelig for å reise ut med alt styr med pumping osv så har en gjeng grusomme kjerringer her inne sittet og shamet henne. Kalt henne stygge og frekke navn, sagt at hun er en dårlig og distansert mor og en forferdelig partner. Og så får hun til ammingen (som jeg tipper hun har ønsket hele tiden mtp hvor lykkelig hun ser ut nå som det går), og da skal folk her FORTSATT shame henne?! Kvinner er virkelig kvinners verste fiende. Her har vi et prima eksempel på hvorfor mange kvinner synes det er skummelt å få barn. Man blir jo nærmest jaget gjennom landsbyen med høygafler hvis man ikke fra første sekund følger mammapolitiets strenge protokoll. At ikke folk her skjemmes, jeg kunne virkelig ALDRI sittet på internett og mobbet på denne måten. Må også legge til at det kanskje verste er alle de her som har spekulert i om S og PF både har ADHD, autisme og asperger. Altså hva faen?! Tenk om barnet til S og PF noen gang får lese alle disse grusomme tingene her inne når han blir eldre. Jeg håper virkelig at det blir påbudt med bankID for å bruke sosialer i fremtiden. 

Sikkert vondt hvis hun ikke får til ammingen. Det mange reagerer vel på at prinsessa må ha sine 8 timer med søvn, og lar mannen ta nattevakter fordi hun må sove. Selv om man ikke kan amme kan man vel ta ansvar for babyen på natten (og dagen) med samboer? Det er ikke normalt at mor legger seg og lukker døra for babyen... Dette søvngreiene dems er helt merkelig for min del, og virker nesten sykt... 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (7 timer siden):

Synes det er så imponerende å se på Per Fredrik som kjøper inn gaver til barn. Det er imponerende i seg selv at han kjøper så mange gaver, men han velger i tillegg alltid ut det beste innenfor sjangeren som barnet ønsker seg! ❤️

Enig med deg, det er så godt å se. Kjenner jeg nesten får tårer i øynene. Det er så flott gjort ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guido skrev (5 minutter siden):

Godt poeng ang kroppsvæsker. Får håpe hun blir herdet etterhvert, hun skal jo håndtere 10 litersbøtter i hopetall de neste årene 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (5 timer siden):

Skjønner virkelig ikke folk at hun har sagt det med at pumping er prima for å overbevise seg selv? Det så man tydelig, det var åpenbart sårt at hun ikke fikk til amming. Hun strålte jo i går da hun snakket om ammingen🥺

Tenkte nøyaktig det samme. Hun har vel prøvd å holde motet oppe og trøste seg selv med at "dette klarer jeg" og finne noen positive sider ved det. Helt vanlig strategi å si "det går bra" selv om det nødvendigvis ikke går så bra. 

Veldig glad på hennes vegne 😊 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guido skrev (32 minutter siden):

Det virker nå som om det går helt fint, de har jo fått barn sammen, og selv om han ble til ved hjelp av IVF så har hun blitt gravid to ganger på naturlig vis og de har vært sammen i mange år! 
Synes mange her inne henger seg opp i rare ting. 

Når det gjelder ammingen så kan det rett og slett hende hun syntes det var så sårt å ikke få det til, at hun sa at det var enklere å pumpe. 

Fordelingen deres virker rar for mange, men den har åpenbart fungert for de to, og det er det eneste som betyr noe. Begge har fått nok søvn og i følge PF på hans snap så var det riktig for ham å snu døgnet istedenfor å sove oppstykket. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stokka skrev (1 time siden):

Ja jeg ser ikke hvorfor folk reagerer så innmari på at hu sier hennes del og hans del av huset. Det betyr jo ikke at ikke hun kan tilbringe tid i den «svarte delen» og omvendt. 

Jeg og mannen min har også hver vår del, altså der vi oppholder oss mest. Han har den nederste etasjen, jeg den øverste. Og det faller seg naturlig at han bestemmer mest over hvordan nedre del skal innredes osv, og jeg bestemmer oppe. Jeg kjøpte en spesifikk type panelovner til rommene nede som han hadde lyst på som kunne styres med app osv

Men, det betyr ikke at vi ikke tilbringer tid sammen heller liksom. Vi spiser måltider sammen, sover sammen, ser på filmer sammen, gamer sammen osv

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kkkeee skrev (8 minutter siden):

Hu klarer ikke å si pupper eller bryster, Hvor gammel er a egentlig? Bare peker og sier disse eller kaller de the girls! Hva ?

Hehe ja det reagerte jeg på også 🙈 virker liksom ikke helt voksen enda, men det kommer vel. Glad hun fikk til ammingen og hun stråler langt mer nå enn for to dager siden når hun snakket om depresjon 🙌🏻

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kkkeee skrev (10 minutter siden):

Hu klarer ikke å si pupper eller bryster, Hvor gammel er a egentlig? Bare peker og sier disse eller kaller de the girls! Hva ?

Kan man ikke ha kallenavn på puppene sine? Hvor gammel er du egentlig som reagerer på noe sånn?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (På 15.11.2024 den 9.15):

Syns ikke det er greit å vise magen etter fødsel, body shame har man nok av! Hun er heldig at hin ikke har strekkmerker og at magen har gått fort tilbake. Men for mange er det ikke slik😳

Jeg skjønner ikke at dere ikke bare kan glede dere på hennes vegne at hun er heldig og slapp strekkmerker og hengemage. Lyser så sjalusi! Det skal kun vises mager som er strekt og lagt på masse kilo med merker sånn at alle skal føle seg bedre.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natalie91 skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke at dere ikke bare kan glede dere på hennes vegne at hun er heldig og slapp strekkmerker og hengemage. Lyser så sjalusi! Det skal kun vises mager som er strekt og lagt på masse kilo med merker sånn at alle skal føle seg bedre.

Helt enig.

Hadde hun hatt løs hud og strekkmerker hadde hun blitt hyllet..

Men fordi magen er normal igjen så skal det ikke vises frem..

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (På 15.11.2024 den 9.15):

Syns ikke det er greit å vise magen etter fødsel, body shame har man nok av! Hun er heldig at hin ikke har strekkmerker og at magen har gått fort tilbake. Men for mange er det ikke slik😳

Da må man jobbe med sitt eget selvbilde. Ikke forvente at alle mennesker i hele verden skal tilpasse seg, sånn at de som er usikre på sin egen kropp ikke blir trigget. 
Har selv løs hud og masse strekkmerker, og det gjør meg virkelig ingen ting at Stina ikke har det og viser det. For det er ikke her mine verdier ligger. Og det er mye mer behagelig å leve i denne verdenen når en slipper å bli trigget av absolutt alt 

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

zalozingo skrev (26 minutter siden):

Da må man jobbe med sitt eget selvbilde. Ikke forvente at alle mennesker i hele verden skal tilpasse seg, sånn at de som er usikre på sin egen kropp ikke blir trigget. 
Har selv løs hud og masse strekkmerker, og det gjør meg virkelig ingen ting at Stina ikke har det og viser det. For det er ikke her mine verdier ligger. Og det er mye mer behagelig å leve i denne verdenen når en slipper å bli trigget av absolutt alt 

👏👏👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stavangebrud2012 skrev (På 15.11.2024 den 10.49):

Synes hun normaliserte kroppen etter fødsel godt jeg. Man så tydelig at hun hadde født og hun hadde en helt vanlig mage rett etter fødsel:) Veldig mange har heller ikke strekkmerker etter fødsel, så det er også normalt 

Født 5 barn,deriblant tvillinger . Ikke et strekkmerke selv uten bruk av kremer å alskens. Tror dette er genetisk ,hvordan din mor ,mormor osv. Men skal ikke påstå det overhodet .Det blir som det blir ,blir det strekkmerker så går verden videre 👶🎅❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbus skrev (8 timer siden):

Født 5 barn,deriblant tvillinger . Ikke et strekkmerke selv uten bruk av kremer å alskens. Tror dette er genetisk ,hvordan din mor ,mormor osv. Men skal ikke påstå det overhodet .Det blir som det blir ,blir det strekkmerker så går verden videre 👶🎅❤️

Enig! Ikke alle som får strekkmerker, det er genetisk. Hadde selv ingen etter noen av fødslene. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangebrud2012 skrev (10 minutter siden):

Enig! Ikke alle som får strekkmerker, det er genetisk. Hadde selv ingen etter noen av fødslene. 

Strekkmerker er hormonelt fortalte jordmor til meg. Jeg fikk strekkmerker før magen i det hele tatt vokste da jeg var gravid. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kkkeee skrev (10 timer siden):

La merke til det samme. Stopper opp når hun skal si pupper. Som om det er et stygt ord. Helt merkelig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...