Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Rotekopp2021 skrev (23 minutter siden):

Det samme kan man jo si om deg da, som først ser samme innhold hos den ene før du klikker deg inn for å se det samme hos den andre.

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LittleMonkey skrev (39 minutter siden):

Det var det jeg ble fortalt på Ahus når jeg fødte i vår ☺️

Åpenbart er det forskjellig informasjon som blir gitt ut.
Har lest litt og sett at enkelte fremhever bading som en risikofaktor når det kommer til amming der lukt er essensielt for å få baby til å få ordentlig sugetak.  Dette gjelder likevel ikke i ukesvis og blir helt irrelevant ift Stina som jo ikke ammer uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (46 minutter siden):

Samme her . Erfarte også at kveldsbad roet dem veldig til natten , med olje massasje eller påføring av bodylotion  ble de jo nærmest salige 🤗. Syns det var sykt koselig med baby , som en nyforelskelse☺️

Ja, er helt i himmelen selv når jeg er med min lille. Elsker det så høyt 💕

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å skjønne hvorfor hun bruker hansker når hun skifter bleie på babyen. Hendene er jo fulle av spraytan, de er jo orange. Beholder sikkert fargen litt lenger om hun skifter på ham med hansker. Ikke at det er en unnskyldning for å ikke vaske hender, for det bør man gjøre uansett, men man vet aldri der i gården. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (6 minutter siden):

Begynner å skjønne hvorfor hun bruker hansker når hun skifter bleie på babyen. Hendene er jo fulle av spraytan, de er jo orange. Beholder sikkert fargen litt lenger om hun skifter på ham med hansker. Ikke at det er en unnskyldning for å ikke vaske hender, for det bør man gjøre uansett, men man vet aldri der i gården. 

Hun har faktisk sagt at hun enda ikke har brukt hansker fordi det ikke var «bajs all over», men at hun kanskje kom til å bruke det senere om det var overalt…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (1 minutt siden):

Hun har faktisk sagt at hun enda ikke har brukt hansker fordi det ikke var «bajs all over», men at hun kanskje kom til å bruke det senere om det var overalt…

Tipper vel heller at det er PF som tar omtrent alt av bæsjebleier der hjemme. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (Akkurat nå):

Ja, det er nok også ett godt resonnement. Han stakkar som vaska hender før og etter han tok i barnet. Lurer på hvem av de som er mest redd for bakterier 🙈 Han tok hvertfall til seg kommentarene og rådene da :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (2 minutter siden):

Ja, mener Stina har sagt hun har fobi mot kroppsvæsker osv🤷🏼‍♀️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, får litt vondt av hele situasjonen her. På den ene siden har jeg ekstremt forståelse for hvor tøff den første tiden er. Vi syntes det var beintøft når første ble født, brukte lang tid på å klare den nye hverdagen og på å finne vår måte å gjøre ting på. Forstår godt at det er overveldende for dem, som andre er inne på her inne så har de nok levd et veldig rutinepreget liv med fokus på seg selv. Men det har jeg veldig forståelse for. Og kanskje gjør de rare ting i prosessen som jeg ikke helt skjønner meg på, hele amme/pumpe opplegget, dele dagen i to osv. Men man gjør det man må der og da, det er ikke så lett å se når man står midt i det hva som er de beste løsningene. Men det jeg bare ikke kan forstå er hvordan de prioriterer snapchat foran absolutt alt hele døgnet. Og ikke tillater seg selv litt rom for å finne ut av alt uten at «vi» og mammapolitiet skal oppdateres konstant. Det er klart man man blir sliten hvis man skal prestere på alle områder. Men er vel her det ligger penger da. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (1 time siden):

Jeg badet barnet som en del av kveldsrutinen,men ser ikke ut som de er interessert i få til noen som helst døgnrytme på han så da har det vel ingen hensikt. 

Jeg opplevde i hvert fall at barnet ble rolig og tilfreds av bad. Det minner jo om livet i mora mage.

Mange ting jeg stusset over her blant annet hvilket nettverk de har. Det er jo ingen på besøk. Hvor er foreldre, søsken, venner. Det er så sørgende kjedelig innhold for tiden. 

Tror hun har mista en del venner. Mange av de venninnene hun snappet mye tidligere fra hyttetur og tur i sommer var ikke på baby showern hennes..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (8 timer siden):

Ok. Er på grensen til litt nasty spør du meg. Ammet tre barn men aldri sett min egen melk😅 Men så ammet jeg helt vanlig da. Hadde ikke noe Meierifabrikk AS.

Jeg har heller aldri sett min morsmelk, så ble veldig overrasket at den var så gul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får en litt sånn trist og vondt følelse av det hele. Grunnen til at "vi" i det hele tatt kan kommentere hva som skjer i livet deres, både negativt og positivt, er jo fordi det snap'es i et kjør. Jeg vet ikke om det er pengene som rår, eller gammel vane, eller begge deler.

Uansett, jeg håper de begge roer ned snap-kjøret og bruker tiden på den nyfødte istedenfor. Rett og slett ta en pause, nyt livet litt og som en bonus slipper de også unna både mammapolitiet og velmente råd:-)

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som får dem til å opprettholde snappingen på det nivået i denne spebarnsperioden? Det er ikke økonomien hvertfall, PF er god for noen millioner og Stina har til pålegg på maten hun også. I tillegg kan hun søke om engangstønad. 
Så da gjenstår bare to årsaker da: en  trang til å være i monitor hver dag  eller redsel for å bli glemt etter en liten pause? Kan  man forresten miste snap-inntekter, altså miste reklamene hvis man ikke opprettholder et visst antall seere og visninger? Kan det være det? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (24 minutter siden):

Kan  man forresten miste snap-inntekter, altså miste reklamene hvis man ikke opprettholder et visst antall seere og visninger?

Man må ha 25 mill visninger pr 28 dager for å få betalt,samt et visst antall følgere.

Så å være inaktiv er ikke en mulighet,hvis man ønsker å tjene penger på SC.

Endret av J..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff får vondt av å se at de deler dagen inn i vakter. Det er ikke farlig med en periode med avbrutt søvn. Det går helt fint. Tror de tror dette er veldig lurt, men det er jo bare helt rart. De kunne byttet på å ta han når han våknet på natta, også ha annenhver dag de sover litt utpå. Det gjorde vi, dog i helgene siden far var på jobb og det var helt naturlig at jeg som var i perm tok nettene. Og selvfølgelig pga amming. Håper også hun gir seg med den pumpingen, selv om morsmelk er gull. Det er fryktelig  styrete over tid. Been there, done that med det ene barnet som ikke fikk til å amme. Takk gud at noen snakket fornuft til meg. Håper det ordner seg. Og at hun får nyte tiden uten for mye rart styr 💙. De virker i utgangspunktet som noen fantastiske foreldre , bare litt uvitenhet og rare valg 💙.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (8 minutter siden):

Man må ha 25 mill visninger pr 28 dager for å få betalt,samt et visst antall følgere.

Så å være inaktiv er ikke en mulighet,hvis man ønsker å tjene penger på SC.

Skjønner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (18 timer siden):

Hææ, har han konsert til ungen om natta? Da kan de bare drømme om å få en normal døgnrytme på han. Kikker bare innom av og til. Knekkebrød med epler og posering blir litt kjedelig i lengden 🙈

ja han spiller piano og synger på japansk. Midt på natta når det skal være ro og fred. koser og skifter og mater og synger. Viser ikke noe til at det er forskjell på natt og dag. Ho sitter bare å syyer å klager på at hon kke har landet i rolla. er ikke så rart når ho ikke tar seg til til å bli kjent med babyen i alle aspekt. det er så latterlig å observere dette.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...