Kokosmakroni Skrevet 26. november 2024 #9161 Del Skrevet 26. november 2024 anon_5665 skrev (23 minutter siden): Jeg tror du er inne på noe der.. Jeg har ikke barn selv, er i starten av 20 årene, så kanskje dette forandrer seg, men ikke ett stort ønske med egne barn i livet (bare for noen sier jeg er en sjalu Karen f.eks.).. MEN jeg ser hvor kald hun fremstår, dette kan selvfølgelig styres av hva hun velger å dele, men helt i fra babyen kom til - så har hun sittet med selfielys og kjørt talkshow på Snapchat, og spytter inn noen «han er så nusselig», i blant alle store ord som «ekstremt, sinnsykt, og lignende» Først trodde jeg det var en sånn «okei oppdaterer litt ekstra nå, for å logge av i en periode», men hun kjører jo full guffe hele veien.. Og mistenker at hun nesten setter seg selv opp til «failure», ved å være nesten mer opptatt av Snapchat og å hele tiden dele.. Man kan jo absolutt ikke noe for å havne i være seg fødselsdepresjon eller vanlig depresjon.. Men hvis hun bruker sin gode influencer venninne som målestokk, så tenker hun vel at det hun holder på med er absolutt fantastisk.. Men her håper jeg også PF er en pådriver på å skaffe hjelp, skulle dette være tilfelle selvfølgelig! Noe jeg forresten absolutt tror han ville gjort. Ja det virker veldig som hun tenker sånn; «jeg må snappe hver dag og lage masse content så jeg ikke mister views! Alt blir litt sånn fasadeopplegg, men realiteten er at de fleste som følger henne (vil jeg påstå) hadde satt mer pris på å se henne stå i det tøffe, at hun logger av, enn at hun må lage til noe content greier. Ref gravidsoppdatering hver uke som hun gjorde før. Ettersom de tjener såpass mye kunne de også ha planlagt litt på forhånd, spart opp litt og tatt seg råd til å logge av en periode. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. november 2024 #9162 Del Skrevet 26. november 2024 Poly skrev (7 timer siden): Nye gjentakende tingen nå er jo pose på pose med morsmelk. Ja det er greit, vi har sett det nå liksom. Dette er noe amerikanske greier...der folk driver og poster innlegg med pumping og x antall poser med morsmelk som de driver og heller rundt oppi store krukker etc. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 26. november 2024 #9163 Del Skrevet 26. november 2024 Hvis hun får fødselsdepresjon så er det nok et eget valg til alle som spekulerer i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 26. november 2024 #9164 Del Skrevet 26. november 2024 Wenda skrev (6 timer siden): Selv om jeg har fulgt henne lenge nå så vurderer jeg å avfølge nå. Har full forståelse for at det er overveldende å plutselig ha et barn å ta vare på og det tar jo litt tid for mange å falle til ro i rollen som foreldre. Også selv om barnet er sterkt ønsket på forhånd (har selv sett mødre distansere seg fra barnet den første tiden til tross for flere år med prøving og nedturer, nettopp fordi det plutselig blir overveldende å ha barnet der) Men hun har masse hjelpemidler, hun har tilgang til veldig mye hjelp via sin egen familie om hun rekker ut en hånd, hun har en mann som går «above and beyond» for å hjelpe henne og som ofrer nattesøvnen sin for at hun skal få sammenhengende søvn. Ja, det er viktig med søvn og det er en grunn til at an sier at man skal sove når babyen sover osv, men man må tåle våkenetter, gråt, ujevne døgnrytmer osv. For å si det sånn, det er en grunn til at jeg ikke har fått barn (kronisk sykdom som gjør at jeg vet at jeg ikke ville blitt en spesielt god mor med såpass mye stress et barn medfører) Og nå er det jo til og med relativt «enkelt» med barnet til og med! Vent til barnet blir litt eldre og med litt egne meninger 🙈 Trassalderen, nattskrekk, sovenekt and the list goes on 🤪 Det blir ikke akkurat noe enklere de neste 4 årene minst...om hun er heldig altså. Og om hun skal ha noe autoritet ved leggetider, rundt måltider, når han er med i butikken osv så må hun ta seg selv litt i nakken allerede nå så hun er forberedt og kan hun heller ikke forvente at PF alltid skal steppe inn og hjelpe til Hun hadde fått mer sympati fra meg om hun stod i det, men også sier at det er utfordrende enn nå hvor hun overlater det tyngste til PF, men fortsatt forteller om hvor utfordrende det er 👏🏼👏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 26. november 2024 #9165 Del Skrevet 26. november 2024 Pasha skrev (4 timer siden): Dette er noe amerikanske greier...der folk driver og poster innlegg med pumping og x antall poser med morsmelk som de driver og heller rundt oppi store krukker etc. Ok. Er på grensen til litt nasty spør du meg. Ammet tre barn men aldri sett min egen melk😅 Men så ammet jeg helt vanlig da. Hadde ikke noe Meierifabrikk AS. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. november 2024 #9166 Del Skrevet 26. november 2024 Poly skrev (4 minutter siden): Ok. Er på grensen til litt nasty spør du meg. Ammet tre barn men aldri sett min egen melk😅 Men så ammet jeg helt vanlig da. Hadde ikke noe Meierifabrikk AS. Morsmelk er nasty? Den var ny.. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 26. november 2024 #9167 Del Skrevet 26. november 2024 Hvor er alle venninnene hennes? Familie? Kan ikke se de har hatt besøk en eneste gang, bortsett fra broren til PF som var innom med gave bare. alt blir jo dokumentert, så eneste besøket jeg har sett var på sykehuset.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 26. november 2024 #9168 Del Skrevet 26. november 2024 J.. skrev (Akkurat nå): Morsmelk er nasty? Den var ny.. Ok du trenger ikke misforstå med vilje. Jeg syns ikke det er noe vi trenger og se pose på pose med. Men hver sin smak. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 26. november 2024 #9169 Del Skrevet 26. november 2024 gjärd skrev (12 minutter siden): Hvor er alle venninnene hennes? Familie? Kan ikke se de har hatt besøk en eneste gang, bortsett fra broren til PF som var innom med gave bare. alt blir jo dokumentert, så eneste besøket jeg har sett var på sykehuset.. hun vil ikke ta imot besøk enda, hun er ikke klar. Hun la ut på snap om det. det må jo nesten familie og venner respektere. Men rart hennes nærmeste familie ikke har fått kommet innom for å støtte og hjelpe henne. Søsteren var jo med på fødselen og så henne på det mest sårbare, så skulle trodd de var nære? jeg hadde en traumatisk fødsel med et av mine barn og trodde det hadde gått galt. Tok imot besøk av nærmeste familie på korte besøk på sykehuset. Så ventet vi noen dager hjemme før vi etterhvert tok imot besøk, men alle hadde vett til å holde besøkene korte😅 hadde noen rundt meg ikke tatt imot noen hadde jeg spurt om alt gikk bra, for jeg hadde blitt bekymret. Hun legger jo ut som om livet går sin vante gang med sminking og dilling, men det er vanskelig «å lande». Men det er jo helt normalt med en baby! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kverrulanten Skrevet 26. november 2024 #9170 Del Skrevet 26. november 2024 Nå er ikke jeg noen kjempe fan av Stina, men blir likevel sjokkert av å lese her inne! Så utrolig mange drøye kommenterer og antagelser. Synes Stina er åpen og ærlig på siste snap om at ting er vanskelig. Å kalle henne kald synes jeg er skikkelig ufint, hun deler en bitteliten del av dagen - hvordan hun er resten av dagen vet kun hun og PF. Jeg forstår godt at hun har problemer med å lande i den nye rollen, hun er godt voksen og har levd hele livet uten å måtte tenke på noen andre enn seg selv, klart man kan få en knekk av det. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 26. november 2024 #9171 Del Skrevet 26. november 2024 gjärd skrev (31 minutter siden): Hvor er alle venninnene hennes? Familie? Kan ikke se de har hatt besøk en eneste gang, bortsett fra broren til PF som var innom med gave bare. alt blir jo dokumentert, så eneste besøket jeg har sett var på sykehuset.. Hun har sagt at de ikke har orket besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 26. november 2024 #9172 Del Skrevet 26. november 2024 Visla skrev (21 minutter siden): hun vil ikke ta imot besøk enda, hun er ikke klar. Hun la ut på snap om det. det må jo nesten familie og venner respektere. Men rart hennes nærmeste familie ikke har fått kommet innom for å støtte og hjelpe henne. Søsteren var jo med på fødselen og så henne på det mest sårbare, så skulle trodd de var nære? jeg hadde en traumatisk fødsel med et av mine barn og trodde det hadde gått galt. Tok imot besøk av nærmeste familie på korte besøk på sykehuset. Så ventet vi noen dager hjemme før vi etterhvert tok imot besøk, men alle hadde vett til å holde besøkene korte😅 hadde noen rundt meg ikke tatt imot noen hadde jeg spurt om alt gikk bra, for jeg hadde blitt bekymret. Hun legger jo ut som om livet går sin vante gang med sminking og dilling, men det er vanskelig «å lande». Men det er jo helt normalt med en baby! Beklager, har ikke fått med meg snappen at hun ikke var klar for besøk 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. november 2024 #9173 Del Skrevet 26. november 2024 (endret) Husker fra tidligere, hun fikk kritikk for ikke å bli med PF på lørdagsbesøkene til moren hans ( tror det var rett før hun døde, da var Stina med en lørdag) Da sa Stina at hun ikke syntes det var noe rart i at hun ikke rant ned dørene hos svigermor , hun så ikke en gang sin egen mor noe oftere. Så da faller det vel ikke naturlig for dem å treffes ofte nå heller da. Har fått med meg da at moren følger daglig med på snappen til Stina. Jeg personlig synes det virker litt leit å ikke ha sine nærmeste rundt seg i nyfødt perioden, men vi er alle forskjellige. Og det kan være grunner vi ikke vet om. Avstand også. Ikke nødvendigvis noe galt. Endret 26. november 2024 av Zenhouse 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 26. november 2024 #9174 Del Skrevet 26. november 2024 Jesus. Dette familielivet er SÆRT. 😵😵😵 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 26. november 2024 #9175 Del Skrevet 26. november 2024 Zenhouse skrev (6 minutter siden): Husker fra tidligere, hun fikk kritikk for ikke å bli med PF på lørdagsbesøkene til moren hans ( tror det var rett før hun døde, da var Stina med en lørdag) Da sa Stina at hun ikke syntes det var noe rart i at hun ikke rant ned dørene hos svigermor , hun så ikke en gang sin egen mor noe oftere. Så da faller det vel ikke naturlig for dem å treffes ofte nå heller da. Har fått med meg da at moren følger daglig med på snappen til Stina. Jeg personlig synes det virker litt leit å ikke ha sine nærmeste rundt seg i nyfødt perioden, men vi er alle forskjellige. Og det kan være grunner vi ikke vet om. Avstand også. Ikke nødvendigvis noe galt. Hadde min mor på besøk og det endte med at melkeproduksjonen min gikk ned ganske mye. Hadde knapt morsmelk, men snakket med fagfolk og fikk tips om hvordan få den opp igjen. Samt en havresuppe som de brukte på sykehuset før i tiden. (I Bergen)! Så ikke alle besøk er like effektive. Bor et stykke unna mamma så hun måtte overnatte 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 26. november 2024 #9176 Del Skrevet 26. november 2024 Kverrulanten skrev (1 time siden): Nå er ikke jeg noen kjempe fan av Stina, men blir likevel sjokkert av å lese her inne! Så utrolig mange drøye kommenterer og antagelser. Synes Stina er åpen og ærlig på siste snap om at ting er vanskelig. Å kalle henne kald synes jeg er skikkelig ufint, hun deler en bitteliten del av dagen - hvordan hun er resten av dagen vet kun hun og PF. Jeg forstår godt at hun har problemer med å lande i den nye rollen, hun er godt voksen og har levd hele livet uten å måtte tenke på noen andre enn seg selv, klart man kan få en knekk av det. Er så enig med deg, hun dømmes ut fra noen minutter på snap. Hun er ærlig om hvordan hun har det. Alle som har fått barn vet at den første tiden han være vanskelig og utfordrende. Mammapolitiet er ikke nådige, de vet best 😡😡 tror de. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 26. november 2024 #9177 Del Skrevet 26. november 2024 Er det noen som vet hvorfor han har seng i studio? Har de bare ett soverom i huset, og det har Stina? Ikke kritikk, bare nysgjerrig 🙃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. november 2024 #9178 Del Skrevet 26. november 2024 Viki6 skrev (Akkurat nå): Er det noen som vet hvorfor han har seng i studio? Lydisolert,lettere å sove på dagtid når man ikke hører alt som skjer rundt seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 26. november 2024 #9179 Del Skrevet 26. november 2024 Leoline skrev (35 minutter siden): Er så enig med deg, hun dømmes ut fra noen minutter på snap. Hun er ærlig om hvordan hun har det. Alle som har fått barn vet at den første tiden han være vanskelig og utfordrende. Mammapolitiet er ikke nådige, de vet best 😡😡 tror de. Noen minutter på snap😂😂😂 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. november 2024 #9180 Del Skrevet 26. november 2024 introvert_ skrev (1 minutt siden): Noen minutter på snap😂😂😂 Én hel videosnap er 10 sekunder. Så sammenlagt er det faktisk ikke mange minuttene man ser,mye av snappene hennes er også rutiner,feks frokostsmøring.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå