Palmemor Skrevet 22. november 2024 #8841 Del Skrevet 22. november 2024 Wenda skrev (43 minutter siden): Men jeg syns det er artig å sammenligne Stina med f.eks Kristjana nå da 🤪 altså alle opplever sine smerter helt forskjellig. Det vet jeg alt om med en kronisk smertetilstander selv pga andre ting, men makan hvor lugn Kristjana tar alt i sammenligning med Stina. Vannet har gått, hu har eier, slimproppen har falt ut. Og hu sitter og spiser, snapper hvor hun er «seg selv», spiser og tar det hele med ro Det samme har jeg tenkt. Hun har jo hatt ekstreme bekkenplager, men er likevel blid og fornøyd, ute å rusler Jeg hadde invalidiserende symfyseløsning så var ikke like blid, men tok livet med knusende ro likevel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 22. november 2024 #8842 Del Skrevet 22. november 2024 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 22. november 2024 #8843 Del Skrevet 22. november 2024 Palmemor skrev (1 time siden): Det samme har jeg tenkt. Hun har jo hatt ekstreme bekkenplager, men er likevel blid og fornøyd, ute å rusler Jeg hadde invalidiserende symfyseløsning så var ikke like blid, men tok livet med knusende ro likevel Man må jo bare bli i godt humør av dagens oppdatering fra BakkenÅsly 😅🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22. november 2024 #8844 Del Skrevet 22. november 2024 Lzzy skrev (31 minutter siden): Man må jo bare bli i godt humør av dagens oppdatering fra BakkenÅsly 😅🤣 Ja, idag var hu en solstråle Skjønner de lever av å dele livet, men i perioder er det greit å la være 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkkeee Skrevet 22. november 2024 #8845 Del Skrevet 22. november 2024 Blåmuggost skrev (10 timer siden): Syns det er et sprøtt opplegg at PF må ligge på en oppblåsbar madrass i studioet sitt når det er hans tur til å sove.. Da sitter Stina på soverommet «sitt» med babyen foran seg og ser på film.. De må ikke glemme samlivet og i hvert fall prøve å stå i det mer enn to dager. Nå legger vi oss sammen det er kveld, også står vi opp annenhver gang eller noe på natta og gir mat. Stress ned.. Det er jo sånn babyen forstår greia med at nå er det natt, og nå er dag etterhvert, med mamma og pappa i seng.. Selv om det selvsagt er unntakstilstand de første månedene. Ønsker de alt godt, men de virker usikre og fortsatt for opptatt av seg selv og en «normal» rutinepreget hverdag allerede. Det går seg vel til si.. Men er far våken hele natta og sitter å ser på Philip mens han sover? Det høres nesten sånn ut 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22. november 2024 #8846 Del Skrevet 22. november 2024 kkkeee skrev (1 minutt siden): Men er far våken hele natta og sitter å ser på Philip mens han sover? Det høres nesten sånn ut Nja, her forrige natta skrev han noe om at han skulle prøve å sove litt. Men så ble han sittende å google ting da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 22. november 2024 #8847 Del Skrevet 22. november 2024 At noen kan kritisere /rakke ned på Stina for alt hun foretar seg er helt utrolig. Hun gjør så godt hun kan, og det er godt nok. Mammapolitiet kan være brutale. Heldigvis så advarer leger og jordmødre mot de. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22. november 2024 #8848 Del Skrevet 22. november 2024 Leoline skrev (15 minutter siden): At noen kan kritisere /rakke ned på Stina for alt hun foretar seg er helt utrolig. Hun gjør så godt hun kan, og det er godt nok. Mammapolitiet kan være brutale. Heldigvis så advarer leger og jordmødre mot de. Ja, det kan de være. Men man kan også velge selv hva man ønsker å dele og ikke. Når man velger å eksponere seg på den måten så må man også tåle å få kritikk. Hun får også mye positivitet, men hun er en fryktelig negativ person som tror verden er mot henne, og som fortsatt velger å dele alt hun foretar seg... 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 22. november 2024 #8849 Del Skrevet 22. november 2024 Wenda skrev (3 timer siden): Men jeg syns det er artig å sammenligne Stina med f.eks Kristjana nå da 🤪 altså alle opplever sine smerter helt forskjellig. Det vet jeg alt om med en kronisk smertetilstander selv pga andre ting, men makan hvor lugn Kristjana tar alt i sammenligning med Stina. Vannet har gått, hu har eier, slimproppen har falt ut. Og hu sitter og spiser, snapper hvor hun er «seg selv», spiser og tar det hele med ro Samme har jeg tenkt,ikke bare nå,men generelt. Virker ikke som noe er noe stress der i gården😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. november 2024 #8850 Del Skrevet 22. november 2024 Palmemor skrev (26 minutter siden): Men man kan også velge selv hva man ønsker å dele og ikke. Man velger også å være både ekkel,masete og teit mot henne i DM også,som de folka hun nevner. Man MÅ tross alt ikke "svare" på snappene hennes. Helt innafor å sparke fra seg litt når man får nok. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22. november 2024 #8851 Del Skrevet 22. november 2024 J.. skrev (Akkurat nå): Man velger også å være både ekkel,masete og teit mot henne i DM også,som de folka hun nevner. Man MÅ tross alt ikke "svare" på snappene hennes. Helt innafor å sparke fra seg litt når man får nok. Jeg oppfatter ikke "tips og råd" som masete. Folk deler jo villig av egne opplevelser. Om jeg f.eks sier rundt lunsjbordet på jobb at jeg ikke liker ribbe så kan du banne på at minst 3 utbryter "hæææ? Liker du ikke ribbe???". Man må ikke kommentere det heller, men det ligger i folks natur å kommentere ting man ikke alltid trenger å kommentere. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22. november 2024 #8852 Del Skrevet 22. november 2024 Nå er det vel ganske greit bevist at frøken Bakken ikke tåler spørsmål eller konstruktiv kritikk på noe som helst før det går i blokk. Hvordan man tolker spørsmål og kommentarer som kommer inn er jo essensielt. Jeg har flere ganger enn ikke sett på snappen hennes at de komentarene hun reagerer på, er helt vanlige. Noen er litt vel krasse, men ingen som jeg har sett har vært «blokkeringsgrunnlag». Hun tåler ikke noe annet enn heiarop, og det går ikke i den «bransjen» hun har valgt seg ut. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 22. november 2024 #8853 Del Skrevet 22. november 2024 Mon tro om de er så opptatt av å gjøre ting slavisk at de glemmer at morsmelksernærte barn gjerne spiser litt mer uregelmessig og kan kreve seg hver time gjerne. Og dette med økedøgn og øking av melkemengde per flaske. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. november 2024 #8854 Del Skrevet 22. november 2024 (endret) Stina er i en veldig sårbar fase nå mens hormonene raser rundt i kroppen, så jeg forstår godt at hun blir møkklei av masse kritiske kommentarer, selv om det er jobben hennes å takle kommentarer. Hun bør ta noen dagers pause fra sosiale medier, og fokusere på mat, søvn og den lille familien sin. Endret 22. november 2024 av Tough cookie 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 22. november 2024 #8855 Del Skrevet 22. november 2024 Tough cookie skrev (11 minutter siden): Stina er i en veldig sårbar fase nå mens hormonene raser rundt i kroppen, så jeg forstår godt at hun blir møkklei av masse kritiske kommentarer, selv om det er jobben hennes å takle kommentarer. Hun bør ta noen dagers pause fra sosiale medier, og fokusere på mat, søvn og den lille familien sin. Helt enig. Er du sårbar og syntes det er mye dritt. Logg av telefonen, og logg på livet. Prøv å nyte litt uten å tenke inntekt.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 22. november 2024 #8856 Del Skrevet 22. november 2024 Tough cookie skrev (17 minutter siden): Stina er i en veldig sårbar fase nå mens hormonene raser rundt i kroppen, så jeg forstår godt at hun blir møkklei av masse kritiske kommentarer, selv om det er jobben hennes å takle kommentarer. Hun bør ta noen dagers pause fra sosiale medier, og fokusere på mat, søvn og den lille familien sin. Hun har jo jevnlig den type ranter, nybakt mor eller ikke. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 22. november 2024 #8857 Del Skrevet 22. november 2024 Miss.Wildfox skrev (39 minutter siden): Mon tro om de er så opptatt av å gjøre ting slavisk at de glemmer at morsmelksernærte barn gjerne spiser litt mer uregelmessig og kan kreve seg hver time gjerne. Og dette med økedøgn og øking av melkemengde per flaske. Hun har snakket om økedøgn og gitt han mat oftere pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22. november 2024 #8858 Del Skrevet 22. november 2024 Én natt med «dårlig» søvn og faren må ta hele neste natt. De skal nok være glad de har jobber som ikke krever stort ja 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22. november 2024 #8859 Del Skrevet 22. november 2024 Palmemor skrev (24 minutter siden): Én natt med «dårlig» søvn og faren må ta hele neste natt. De skal nok være glad de har jobber som ikke krever stort ja Hadde betalt for å sett disse to gjøre et normalt stykke arbeid! 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22. november 2024 #8860 Del Skrevet 22. november 2024 Dojakitty skrev (21 minutter siden): Hadde betalt for å sett disse to gjøre et normalt stykke arbeid! Jah. Det kan hende han bare ordla seg feil og planla dette kun for i natt, men han sa at da fikk de se hvordan det gikk fremover. At han skal ha ungen i 8 timer på natta. Vel og bra det altså, samme hvem som tar seg av ett barn som likevel får flaske. Men det er noe med hele den holdninga som oser at hun er den eneste i hele verden som opplever dette. Ikke noe tegn til å stå i noe. Bare lempe unna alt som er ubehagelig 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå