Clancy Skrevet 9 timer siden #8781 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Skal jeg være dønn ærlig syntes jeg denne tråden er helt sykt toxic og kvalm. Fra en evig lang debatt om amming og at hun er lat som ikke tar opp kampen, selv om det fullt og helt er hennes eget valg. Hun velger å pumpe, og det er like greit. Vi får ikke gjort noe med det uansett. Så til den 6 timers bytte-debatten hvor ingen har noe ståsted men likevel skal være ytterst fornærmet fordi de "velger å gjøre det sånn". Om jeg husker rett var dette noe Stina SNAKKET om å gjøre, men vi har ikke sett noe bevis på at dette er en løsning de gikk for. Nå har de jo gått for det å bytte på å ha han så de kan få noen timer uavbrutt søvn hver OM NATTEN, og det er jo faktisk en grei løsning. Stina har heller ikke uttrykket at hun vil ha fri fra Philip på den hatefulle måten mange av dere presenterer. Hun har sagt mange ganger tidligere at hennes psyke blir mye bedre om hun bruker de 25 minuttene det tar å sminke seg og krølle håret. Hvis det er det som skal til for at mor føler seg vel, hva er problemet? far er jo der. De henger rundt hverandre oftere enn vi ser. En dusj må jo alle ha, og en tur ut på senter alene skader ingen. Jeg skjønner virkelig ikke problemet. Det at hun ikke har "giddi" å utrede seg for ADHD er også hennes sak og jeg mener det ikke nødvendigvis gjør henne lat. Jeg, personlig, skjønner veldig godt hvorfor hun ikke har orka den prosessen. Jeg utsatte den i mange år, og det tok lang lang tid før jeg faktisk ble utredet til jeg fikk diagnosen. Det at PF googler èn ting om baby før han googler en annen ting om baby. Det at de har gjort for mye research, men ikke nok research, fordi "gud forby, jenta må jo kunne google akkurat dette før hun får barn liksom hallo". I den ene posten var det helt sykt at de ikke kunne noe om søvnmønster til baby, og i den andre posten er folk sure fordi han googlet babysøvn fremfor å google om baby kan bade med navlestrengen? Altså seriøst? Det blir for dumt. De får jo ikke lov til å gjøre feil, fordi alle her inne skal være så utrolig pirkete på absolutt alt. Jeg har aldri vært så stor fan av Stina, men jeg har begynt å like henne MYE mer etter å ha sett det forumet her. Jeg skulle virkelig ønske at dere som virkelig ikke liker henne bare kan slutte å se på og kommentere. Det å gi kritikk er fullt lovlig, og det er jo litt av det forumet er til, men ikke gjør det ut i fra pur hat og småpirk. Uansett, det var mine personlige meninger. Også regner jeg med at alle dere var helt perfekte nybakte foreldre som var en encyclopedia av informasjon når dere kom hjem med første baby! Endret 9 timer siden av Clancy 10 1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3 timer siden #8782 Del Skrevet 3 timer siden Clancy skrev (6 timer siden): Skal jeg være dønn ærlig syntes jeg denne tråden er helt sykt toxic og kvalm. Fra en evig lang debatt om amming og at hun er lat som ikke tar opp kampen, selv om det fullt og helt er hennes eget valg. Hun velger å pumpe, og det er like greit. Vi får ikke gjort noe med det uansett. Så til den 6 timers bytte-debatten hvor ingen har noe ståsted men likevel skal være ytterst fornærmet fordi de "velger å gjøre det sånn". Om jeg husker rett var dette noe Stina SNAKKET om å gjøre, men vi har ikke sett noe bevis på at dette er en løsning de gikk for. Nå har de jo gått for det å bytte på å ha han så de kan få noen timer uavbrutt søvn hver OM NATTEN, og det er jo faktisk en grei løsning. Stina har heller ikke uttrykket at hun vil ha fri fra Philip på den hatefulle måten mange av dere presenterer. Hun har sagt mange ganger tidligere at hennes psyke blir mye bedre om hun bruker de 25 minuttene det tar å sminke seg og krølle håret. Hvis det er det som skal til for at mor føler seg vel, hva er problemet? far er jo der. De henger rundt hverandre oftere enn vi ser. En dusj må jo alle ha, og en tur ut på senter alene skader ingen. Jeg skjønner virkelig ikke problemet. Det at hun ikke har "giddi" å utrede seg for ADHD er også hennes sak og jeg mener det ikke nødvendigvis gjør henne lat. Jeg, personlig, skjønner veldig godt hvorfor hun ikke har orka den prosessen. Jeg utsatte den i mange år, og det tok lang lang tid før jeg faktisk ble utredet til jeg fikk diagnosen. Det at PF googler èn ting om baby før han googler en annen ting om baby. Det at de har gjort for mye research, men ikke nok research, fordi "gud forby, jenta må jo kunne google akkurat dette før hun får barn liksom hallo". I den ene posten var det helt sykt at de ikke kunne noe om søvnmønster til baby, og i den andre posten er folk sure fordi han googlet babysøvn fremfor å google om baby kan bade med navlestrengen? Altså seriøst? Det blir for dumt. De får jo ikke lov til å gjøre feil, fordi alle her inne skal være så utrolig pirkete på absolutt alt. Jeg har aldri vært så stor fan av Stina, men jeg har begynt å like henne MYE mer etter å ha sett det forumet her. Jeg skulle virkelig ønske at dere som virkelig ikke liker henne bare kan slutte å se på og kommentere. Det å gi kritikk er fullt lovlig, og det er jo litt av det forumet er til, men ikke gjør det ut i fra pur hat og småpirk. Uansett, det var mine personlige meninger. Også regner jeg med at alle dere var helt perfekte nybakte foreldre som var en encyclopedia av informasjon når dere kom hjem med første baby! Enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayaal Skrevet 1 time siden #8783 Del Skrevet 1 time siden Klink skrev (På 17.11.2024 den 20.50): Ungen får mat, brystmelk og ammes. Det går bra! For å sammenligne ser det ut for meg at Stina har morsfølelsen og tilknytningen på plass i motsetning til en viss annen der ungen nesten kunne vært et romvesen. Og hennes livsstil er noe annet enn en viss person. De er for det meste hjemme bare. Barnet får morsmelk og det er bra. Hun har vært tydelig på det at så lenge hun gir han morsmelk så er det det viktigste enn om den ammes eller får mm via flaske. Hun er førstegangsmamma og lite kan hun men hun lærer underveis. Når de har så mye utstyr som de har så er det enklere å gi flaske enn hvis de hadde måtte koke i kjele osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 43 minutter siden #8784 Del Skrevet 43 minutter siden Mayaal skrev (36 minutter siden): Og hennes livsstil er noe annet enn en viss person. De er for det meste hjemme bare. Barnet får morsmelk og det er bra. Hun har vært tydelig på det at så lenge hun gir han morsmelk så er det det viktigste enn om den ammes eller får mm via flaske. Hun er førstegangsmamma og lite kan hun men hun lærer underveis. Når de har så mye utstyr som de har så er det enklere å gi flaske enn hvis de hadde måtte koke i kjele osv. Jeg syns det er synd mammapolitiet absolutt må spy opp dritt. Her har vi et barn som er ønsket en mor (og en far) som ser ut til å ha tilknytning og morsfølelsen på plass. Som er lykkelig over å ha fått en baby. Selv om de kanskje gjør det annerledes enn det jeg ville gjort det så er deres måte like god som min. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 39 minutter siden #8785 Del Skrevet 39 minutter siden (endret) Clancy skrev (9 timer siden): Skal jeg være dønn ærlig syntes jeg denne tråden er helt sykt toxic og kvalm. Fra en evig lang debatt om amming og at hun er lat som ikke tar opp kampen, selv om det fullt og helt er hennes eget valg. Hun velger å pumpe, og det er like greit. Vi får ikke gjort noe med det uansett. Så til den 6 timers bytte-debatten hvor ingen har noe ståsted men likevel skal være ytterst fornærmet fordi de "velger å gjøre det sånn". Om jeg husker rett var dette noe Stina SNAKKET om å gjøre, men vi har ikke sett noe bevis på at dette er en løsning de gikk for. Nå har de jo gått for det å bytte på å ha han så de kan få noen timer uavbrutt søvn hver OM NATTEN, og det er jo faktisk en grei løsning. Stina har heller ikke uttrykket at hun vil ha fri fra Philip på den hatefulle måten mange av dere presenterer. Hun har sagt mange ganger tidligere at hennes psyke blir mye bedre om hun bruker de 25 minuttene det tar å sminke seg og krølle håret. Hvis det er det som skal til for at mor føler seg vel, hva er problemet? far er jo der. De henger rundt hverandre oftere enn vi ser. En dusj må jo alle ha, og en tur ut på senter alene skader ingen. Jeg skjønner virkelig ikke problemet. Det at hun ikke har "giddi" å utrede seg for ADHD er også hennes sak og jeg mener det ikke nødvendigvis gjør henne lat. Jeg, personlig, skjønner veldig godt hvorfor hun ikke har orka den prosessen. Jeg utsatte den i mange år, og det tok lang lang tid før jeg faktisk ble utredet til jeg fikk diagnosen. Det at PF googler èn ting om baby før han googler en annen ting om baby. Det at de har gjort for mye research, men ikke nok research, fordi "gud forby, jenta må jo kunne google akkurat dette før hun får barn liksom hallo". I den ene posten var det helt sykt at de ikke kunne noe om søvnmønster til baby, og i den andre posten er folk sure fordi han googlet babysøvn fremfor å google om baby kan bade med navlestrengen? Altså seriøst? Det blir for dumt. De får jo ikke lov til å gjøre feil, fordi alle her inne skal være så utrolig pirkete på absolutt alt. Jeg har aldri vært så stor fan av Stina, men jeg har begynt å like henne MYE mer etter å ha sett det forumet her. Jeg skulle virkelig ønske at dere som virkelig ikke liker henne bare kan slutte å se på og kommentere. Det å gi kritikk er fullt lovlig, og det er jo litt av det forumet er til, men ikke gjør det ut i fra pur hat og småpirk. Uansett, det var mine personlige meninger. Også regner jeg med at alle dere var helt perfekte nybakte foreldre som var en encyclopedia av informasjon når dere kom hjem med første baby! Og disse tingene er til og med bare småting! Og ingenting av det er graverende feil! Endret 34 minutter siden av Klink 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 38 minutter siden #8786 Del Skrevet 38 minutter siden Clancy skrev (9 timer siden): Skal jeg være dønn ærlig syntes jeg denne tråden er helt sykt toxic og kvalm. Fra en evig lang debatt om amming og at hun er lat som ikke tar opp kampen, selv om det fullt og helt er hennes eget valg. Hun velger å pumpe, og det er like greit. Vi får ikke gjort noe med det uansett. Så til den 6 timers bytte-debatten hvor ingen har noe ståsted men likevel skal være ytterst fornærmet fordi de "velger å gjøre det sånn". Om jeg husker rett var dette noe Stina SNAKKET om å gjøre, men vi har ikke sett noe bevis på at dette er en løsning de gikk for. Nå har de jo gått for det å bytte på å ha han så de kan få noen timer uavbrutt søvn hver OM NATTEN, og det er jo faktisk en grei løsning. Stina har heller ikke uttrykket at hun vil ha fri fra Philip på den hatefulle måten mange av dere presenterer. Hun har sagt mange ganger tidligere at hennes psyke blir mye bedre om hun bruker de 25 minuttene det tar å sminke seg og krølle håret. Hvis det er det som skal til for at mor føler seg vel, hva er problemet? far er jo der. De henger rundt hverandre oftere enn vi ser. En dusj må jo alle ha, og en tur ut på senter alene skader ingen. Jeg skjønner virkelig ikke problemet. Det at hun ikke har "giddi" å utrede seg for ADHD er også hennes sak og jeg mener det ikke nødvendigvis gjør henne lat. Jeg, personlig, skjønner veldig godt hvorfor hun ikke har orka den prosessen. Jeg utsatte den i mange år, og det tok lang lang tid før jeg faktisk ble utredet til jeg fikk diagnosen. Det at PF googler èn ting om baby før han googler en annen ting om baby. Det at de har gjort for mye research, men ikke nok research, fordi "gud forby, jenta må jo kunne google akkurat dette før hun får barn liksom hallo". I den ene posten var det helt sykt at de ikke kunne noe om søvnmønster til baby, og i den andre posten er folk sure fordi han googlet babysøvn fremfor å google om baby kan bade med navlestrengen? Altså seriøst? Det blir for dumt. De får jo ikke lov til å gjøre feil, fordi alle her inne skal være så utrolig pirkete på absolutt alt. Jeg har aldri vært så stor fan av Stina, men jeg har begynt å like henne MYE mer etter å ha sett det forumet her. Jeg skulle virkelig ønske at dere som virkelig ikke liker henne bare kan slutte å se på og kommentere. Det å gi kritikk er fullt lovlig, og det er jo litt av det forumet er til, men ikke gjør det ut i fra pur hat og småpirk. Uansett, det var mine personlige meninger. Også regner jeg med at alle dere var helt perfekte nybakte foreldre som var en encyclopedia av informasjon når dere kom hjem med første baby! Bra skrevet! Er helt enig med deg 🤍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 34 minutter siden #8787 Del Skrevet 34 minutter siden Wenda skrev (14 timer siden): men hu sjekket det opp både via telefon med sykehuset og ved 2 besøk. I tillegg når hun snakket om at det hadde vært mindre bevegelse i noen uker (selv om hun da selvfølgelig hadde pratet med de og sjekket det) så sa hun også at det er et tegn på at det nærmer seg fødsel Ja det tas ut av kontekst! Hun sa jo at det kan være vanlig i slutten av svangerskapet. Hun sjekket to ganger. Og gutten er født og lever! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7 minutter siden #8788 Del Skrevet 7 minutter siden Blåttvann skrev (22 timer siden): Stina sier selv at hun garantert har ADHD men ikke gidder å få det utredet. Ikke gidder så lenge hun holdt på med IVf og var gravid.. Skjønner at det bedre for dramatikken å ikke ha med hele sannheten, men det er ganske tragisk😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå