Orly Skrevet 3 timer siden #8701 Del Skrevet 3 timer siden MiominMio skrev (Akkurat nå): Nei det som blir for dumt er å klage på en mor som tar seg en handletur i en matbutikk......det er dumt og idiotisk det. Pinlig flaut faktisk. Nei, det å begynne å snakke om å sy puter under armene når det er snakk om bitteliten baby er for dumt , pinlig rett og slett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 3 timer siden #8702 Del Skrevet 3 timer siden Dojakitty skrev (54 minutter siden): Det som er synd er at sånne som deg skaper skam og skyldfølelse til de som ikke vil/kan amme. Men du mener vel noe annet om de som ikke kan? Da er det nok sikkert helt greit? 😂 Ikke meg du siterer, men det som VELGER det bort, bør faktisk skamme seg og ha skyldfølelse. Om man velger å gi barnet sitt et dårligere utgangspunkt i livet av egoistiske grunner, så bør man revurdere å få barn, mener nå jeg. Selvsagt er det noe annet for de som ikke kan. Problemet er at terskelen for om man "kan" eller ikke har blitt satt så latterlig lavt (og influensere er med på å senke den yttligere). Bittelitt styr i starten, så gir mange opp ... Guess what? Det er stort sett litt styr i starten. Man har nettopp født, som er en enorm påkjenning på både kropp og sinn, og så skal kroppen med én gang etterpå begynne å produsere mat til et helt menneske, samtidig som hele livet blir forandret totalt, og døgnrytme, prioriteringer og alt annet blir snudd på hodet. Barnet har nettopp blitt født, og er helt ny i verden, som selvsagt også er en enorm påkjenning. Han/hun skal tilpasse seg livet på utsiden av magen, både fysisk og mentalt. Det er masse inntrykk. I tillegg skal den lære seg å finne puppen, så riktig tak, og suge på riktig måte. En haug med ting kan komplisere denne prosessen - underproduksjon, overproduksjon, tette melkeganger, stramt tungebånd osv. Det tar vanligvis litt tid før det går seg til. Det er helt normalt. Det er galskap å gi opp bare fordi det ikke går knirkefritt fra dag 1. Noen ytterst få kan faktisk ikke. Før i tiden ble de ammet av noen andre, eller de døde. Det gjaldt selvsagt ikke i nærheten av det antallet som nå får MME. Det er kjempebra for de få som virkelig ikke kan, at vi nå har MME, men det blir så til de grader misbrukt. Det er en erstatning for morsmelk, som er bra som erstatning, men langt ifra så optimal som ekte vare. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 3 timer siden #8703 Del Skrevet 3 timer siden Ja må for guds skyld få mata den ungen så fort han knirker litt. Det må være sykt slitsomt å være mamma i hennes situasjon. Har ikke sett makan til styr 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 3 timer siden #8704 Del Skrevet 3 timer siden Nussepus skrev (10 minutter siden): Jada. Men uforståelig fortsatt at det er lettere å stå opp om natta, varme flasker og styre. I stedet for å være på rommet, slenge ut puppen, amme og sovne igjen. Men det er vel fordi det hadde blitt mer jobb for henne enn Pelle og det er urettferdig nemlig. Men herregud da, slutt med de sarkastiske sluttsitatene. Det er så jævlig unødvendig. Hun har aldri sagt det er "urettferdig med mer jobb", hun har sagt hun har innsett at det passer best for henne og den livsstilen de har i hus. Det bør faktisk være greit at mødre tar de valgene for seg selv uten å bli houndet av hele jævla KG. Det er hennes styr og hun som må opp om natten, så hvorfor bry seg? Hun skader ikke barnet på noen måte, Hun er i en læringsfase med tusenvis av mennesker som skal fortelle henne hva hun gjør rett og galt og som motbeviser hverandre støtt. Hun må få tiden til å lære seg Philip, akkurat som andre førstegangsmødre. Plutselig finner hun ut at hun har orken til å ta amme-kampen og får det til, eller så fortsetter de som nå. Jeg døde ikke av å være et flaskebarn og har fått masse kjærlighet av min mor likevel. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 3 timer siden #8705 Del Skrevet 3 timer siden Clancy skrev (13 minutter siden): Men herregud da, slutt med de sarkastiske sluttsitatene. Det er så jævlig unødvendig. Hun har aldri sagt det er "urettferdig med mer jobb", hun har sagt hun har innsett at det passer best for henne og den livsstilen de har i hus. Det bør faktisk være greit at mødre tar de valgene for seg selv uten å bli houndet av hele jævla KG. Det er hennes styr og hun som må opp om natten, så hvorfor bry seg? Hun skader ikke barnet på noen måte, Hun er i en læringsfase med tusenvis av mennesker som skal fortelle henne hva hun gjør rett og galt og som motbeviser hverandre støtt. Hun må få tiden til å lære seg Philip, akkurat som andre førstegangsmødre. Plutselig finner hun ut at hun har orken til å ta amme-kampen og får det til, eller så fortsetter de som nå. Jeg døde ikke av å være et flaskebarn og har fått masse kjærlighet av min mor likevel. Kanskje hun skal bruke tiden på det da, og ikke jobb. Ta litt tid og faktisk bli kjent. Hun har jo sagt hun tjener «mer enn nok foråsirresånn» på Snapchat, så hun kunne nok fint brukt noen dager offline og faktisk blitt kjent med den ungen da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflowerseed Skrevet 3 timer siden #8706 Del Skrevet 3 timer siden 5 minutter siden, Palmemor said: Kanskje hun skal bruke tiden på det da, og ikke jobb. Ta litt tid og faktisk bli kjent. Hun har jo sagt hun tjener «mer enn nok foråsirresånn» på Snapchat, så hun kunne nok fint brukt noen dager offline og faktisk blitt kjent med den ungen da. Hva får du ut av å følge med på Stina? Det virker ikke som kanalene hennes bringer deg noe annet en irritasjon, så til de grader. Må da være bedre å blokkere? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 3 timer siden #8707 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Palmemor skrev (10 minutter siden): Kanskje hun skal bruke tiden på det da, og ikke jobb. Ta litt tid og faktisk bli kjent. Hun har jo sagt hun tjener «mer enn nok foråsirresånn» på Snapchat, så hun kunne nok fint brukt noen dager offline og faktisk blitt kjent med den ungen da. Eller kanskje vi bare skal la henne gjøre som hun selv ønsker. Det er ganske mange timer av dagen hun ikke deler, og det er ofte hun poster ting mange timer etter at det har skjedd. De fleste av de lengste innleggene hennes er rutinebasert, mens de som ikke er det er ofte bare korte oppdateringer, og nå som hun ikke tekster selv er det bare å trykke post. Hun har jo sagt mange ganger at hun har "liggi i flere timer med Philip" eller "sitti en god stund med Philip" i etterkant uten at vi har fått det med oss. Hun hadde nok fått en god del tyn for å ikke poste en dritt heller. Er man en person på sosiale medier så er alt man gjør feil for noen. Hun tar den tiden hun har mens han sover til å bable litt og oppdatere, det skader ikke Philip og det kan hende er veldig bra for hennes psyke. Endret 3 timer siden av Clancy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3 timer siden #8708 Del Skrevet 3 timer siden Har dere lyst på noen dere kan kjefte på? Jeg melder meg! Jeg ammet ikke barna mine. Prøvde to-tre dager. Ingen av de fikk tak. Det var grusomt. Pumpa i et par uker, var ikke mye å hente. Ga ikke flaske fordi jeg skulle få avlastning av far på natta. Det fikk jeg ikke. Jeg ga flakse fordi det var det beste for oss. 2 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 3 timer siden #8709 Del Skrevet 3 timer siden Orly skrev (31 minutter siden): Nei, det å begynne å snakke om å sy puter under armene når det er snakk om bitteliten baby er for dumt , pinlig rett og slett. Traff visst et sårt punkt der jeg 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflowerseed Skrevet 3 timer siden #8710 Del Skrevet 3 timer siden Jeg tolker «rage baiten» og visse utsagn fra Stina som en slags ironisk måte å håndtere alle kommentarene hun får slengt mot seg. Hun tjener jo tross alt på det, og er kanskje lettere for hodet og sjela å ha en slik holdning til det. Jeg hadde knekt sammen av mye mindre, kudos til henne. Og forresten - å navigere en helt ny rolle som mor er ikke gjort over natta. Kanskje kommer hun til å endre meninger et titalls ganger frem og tilbake, f.eks. angående amming/ pumping. Jeg tror hun gjør sitt beste i å lande i en NY tilværelse, som for mange ikke er bare en «på-knapp». Om noen ikke takler det, har man faktisk selv ansvar for hva slags innhold man velger å konsumere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 3 timer siden #8711 Del Skrevet 3 timer siden sunflowerseed skrev (7 minutter siden): Hva får du ut av å følge med på Stina? Det virker ikke som kanalene hennes bringer deg noe annet en irritasjon, så til de grader. Må da være bedre å blokkere? Det er dritgøy da! Nye hobbyen min nå er jo å følge med her. Jeg er jo mer her enn på snap fordi det er sinnsykt gøy å se hvor krenka og fornærmet andre blir på ukjente folks vegne 😂 Jeg sover godt om natta jeg, men jeg kan diskutere dette på lik linje som jeg kan diskutere hvorfor jeg syns Trump ikke egner seg som president. Det må ikke vekke negative følelser å følge med og være engasjert i ting. Jeg blir ikke furt for at du mener jeg bør blokkere eller ikke følge. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 3 timer siden #8712 Del Skrevet 3 timer siden Gjest RoryGilmore skrev (8 timer siden): Hvorfor flere reagerer på at hun nå ikke ammer lenger er vel det at man føler seg litt lurt? Noe som også kan minne om en annen influencer. Kanskje man ble litt skuffa av at man har enda en influencer som er uærlig. Med kjøleskap allerede fullt opp med sukkerfri red bull, pekte hun og sa «snart kan jeg drikke dette». Det var vel dag 1 etter hun var hjemme igjen…Hun drikker ikke red bull samtidig som hun ammer (eller pumper) kan jo være bevis på at hun allerede hadde «planlagt» å ikke amme fra start, og at det snart er tid for mme. Ikke at det er noe galt med mme, men det blir jo da ganske åpenbart at hun skal gjøre dette for mer egentid etterhvert, og at hun ikke har vært ærlig fra start. Det at amming var så koselig i starten, virker litt som hun sakte men sikkert skulle venne hennes publikum til at amming ikke var noe for henne. Tror folk hadde reagert sterkere om hun gikk rett på mme, så det vil hun vel helst unngå. Det må jo nesten ha vært planlagt fra start også at pumping var det hun skulle gjøre ganske raskt. Kanskje hun fikk tips av en venninne hvordan hun skulle gjøre det da hun spilte inn en podcast episode? Tips om hvordan hun skal klare å få egentid…er jo ikke lenge til Stina må fylle på vipper f ex. Før fødselen var det jo så mange innlegg om hvordan det vanepregede paret skal klare seg med en ny sjef i huset. De virker desperate på å bevise seerne at de klarer å opprettholde livsstilen de hadde før, selvom de nå har en nyfødt. Uærlig jaaaa Dette var helt klart planlagt! Og skal vise at dette går såå fint. Klarer å JOBBE! 🤣100%også..JOBBE????Trodde ikke det gikk ann å bli dummere jeg men det blir jo det for hver dag😜😜😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2 timer siden #8713 Del Skrevet 2 timer siden Cornett skrev (7 minutter siden): Uærlig jaaaa Dette var helt klart planlagt! Og skal vise at dette går såå fint. Klarer å JOBBE! 🤣100%også..JOBBE????Trodde ikke det gikk ann å bli dummere jeg men det blir jo det for hver dag😜😜😜 Du synes det er voksent og kalle andre dumme? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuuriMalla Skrevet 2 timer siden #8714 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Å pumpe som hun gjør er jo mye mer styr enn å bare amme. Så det er jo en grunn til at hun gjør som hun gjør vell? Det er det som er best for henne, det kan jo være pga barnet har problem med sugetak eller hvem vet, men kun ett eksempel. Hvis det hadde vert tilfellet kan det være pga nippel og ikke brystet i seg selv. Ikke at jeg er en ekspert. Det går an å ha super produksjon og fortsatt ha utfordringer med å amme. Poenget mitt er hun har fått veiledning av helsepersonell på sykehuset hva som er best for hennes/deres situasjon, det vet jo de som følger henne. Skjønner ikke at noen har noe problem med det. Hvorfor er det så mange som skal ha så sterke meninger om amming vs ikke amming. Forstår det ikke altså Ammer selv forresten Endret 2 timer siden av GuuriMalla . 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 2 timer siden #8715 Del Skrevet 2 timer siden Palmemor skrev (26 minutter siden): Det er dritgøy da! Nye hobbyen min nå er jo å følge med her. Jeg er jo mer her enn på snap fordi det er sinnsykt gøy å se hvor krenka og fornærmet andre blir på ukjente folks vegne 😂 Jeg sover godt om natta jeg, men jeg kan diskutere dette på lik linje som jeg kan diskutere hvorfor jeg syns Trump ikke egner seg som president. Det må ikke vekke negative følelser å følge med og være engasjert i ting. Jeg blir ikke furt for at du mener jeg bør blokkere eller ikke følge. Men hvorfor blir du selv så krenket og fornærmet over at hun velger å pumpe? Hva skader det deg? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 1 time siden #8716 Del Skrevet 1 time siden Sunfl0wer skrev (44 minutter siden): Men hvorfor blir du selv så krenket og fornærmet over at hun velger å pumpe? Hva skader det deg? Men det blir jeg jo ikke? Jeg blir, i fare for p gjenta meg selv til det kjedsommelige, irritert over at hun og andre influensere ikke er sitt ansvar bevisst over hva de velger å vise til verden. JEG gir en lang beng i hva hun driver med. Men alt hun lirer ut av seg har en påvirkning på andre, og det er ett ansvar hun ikke tar. «Det er så deilig å pumpe for da rekker jeg å sminke meg! Sparer tid». Sånn er ikke normalen med babyer. Hennes verden er ikke lik 99% av andre mennesker sin. Hvis jeg hadde vært en usikker førstegangsmamma som fulgte disse dojene så hadde jeg følt på en utilstrekkelighet for at jeg ikke klarte alt de klarer. De må bare sulle rundt i sin egen rosa boble akkurat som det passer dem, men å stå å servere at det er «sååå stück» å amme på natta blir helt fjernt for meg. Ja det er slitsomt. Ja det er tøft. Ja det blir lite søvn. Men sånn er det bare. Og dét kunne hun hatt mer fokus på, enn all den egentiden hun bare måååå ha. Det setter vanlige folk i ett dårlig lys. Det finnes så mange usikre unge jenter der ute og jeg syns at når man har så stor påvirkning så bør man være litt varsom med hva man formidler som en sannhet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosererrøde Skrevet 1 time siden #8717 Del Skrevet 1 time siden MariaIsabel skrev (1 time siden): Ikke meg du siterer, men det som VELGER det bort, bør faktisk skamme seg og ha skyldfølelse. Om man velger å gi barnet sitt et dårligere utgangspunkt i livet av egoistiske grunner, så bør man revurdere å få barn, mener nå jeg. Selvsagt er det noe annet for de som ikke kan. Problemet er at terskelen for om man "kan" eller ikke har blitt satt så latterlig lavt (og influensere er med på å senke den yttligere). Bittelitt styr i starten, så gir mange opp ... Guess what? Det er stort sett litt styr i starten. Man har nettopp født, som er en enorm påkjenning på både kropp og sinn, og så skal kroppen med én gang etterpå begynne å produsere mat til et helt menneske, samtidig som hele livet blir forandret totalt, og døgnrytme, prioriteringer og alt annet blir snudd på hodet. Barnet har nettopp blitt født, og er helt ny i verden, som selvsagt også er en enorm påkjenning. Han/hun skal tilpasse seg livet på utsiden av magen, både fysisk og mentalt. Det er masse inntrykk. I tillegg skal den lære seg å finne puppen, så riktig tak, og suge på riktig måte. En haug med ting kan komplisere denne prosessen - underproduksjon, overproduksjon, tette melkeganger, stramt tungebånd osv. Det tar vanligvis litt tid før det går seg til. Det er helt normalt. Det er galskap å gi opp bare fordi det ikke går knirkefritt fra dag 1. Noen ytterst få kan faktisk ikke. Før i tiden ble de ammet av noen andre, eller de døde. Det gjaldt selvsagt ikke i nærheten av det antallet som nå får MME. Det er kjempebra for de få som virkelig ikke kan, at vi nå har MME, men det blir så til de grader misbrukt. Det er en erstatning for morsmelk, som er bra som erstatning, men langt ifra så optimal som ekte vare. Så hyggelig å lese at du mener jeg og andre som gir opp burde skamme oss. Barna mine har fått mme. De har vokst opp til friske fine barn. Jeg syns heller du burde skamme deg som skriver så nedsettende om andre mødre som har tatt valg som du selv ikke har tatt. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clancy Skrevet 1 time siden #8718 Del Skrevet 1 time siden (endret) Palmemor skrev (14 minutter siden): Men det blir jeg jo ikke? Jeg blir, i fare for p gjenta meg selv til det kjedsommelige, irritert over at hun og andre influensere ikke er sitt ansvar bevisst over hva de velger å vise til verden. JEG gir en lang beng i hva hun driver med. Men alt hun lirer ut av seg har en påvirkning på andre, og det er ett ansvar hun ikke tar. «Det er så deilig å pumpe for da rekker jeg å sminke meg! Sparer tid». Sånn er ikke normalen med babyer. Hennes verden er ikke lik 99% av andre mennesker sin. Hvis jeg hadde vært en usikker førstegangsmamma som fulgte disse dojene så hadde jeg følt på en utilstrekkelighet for at jeg ikke klarte alt de klarer. De må bare sulle rundt i sin egen rosa boble akkurat som det passer dem, men å stå å servere at det er «sååå stück» å amme på natta blir helt fjernt for meg. Ja det er slitsomt. Ja det er tøft. Ja det blir lite søvn. Men sånn er det bare. Og dét kunne hun hatt mer fokus på, enn all den egentiden hun bare måååå ha. Det setter vanlige folk i ett dårlig lys. Det finnes så mange usikre unge jenter der ute og jeg syns at når man har så stor påvirkning så bør man være litt varsom med hva man formidler som en sannhet. Jeg tror alle tar like mye inspirasjon fra Stina når det gjelder baby som de tar fra Sophie Elise, som er nada. De har mye større budsjett enn oss vanlige folk, og de fleste vet det godt. Hun viser sin hverdag, sin sannhet. Det har aldri og kommer aldri til å sette vanlig folk i et dårlig lys at HUN velger å gjøre ting på sin måte? Den logikken der er Ikke eksisterende. Alle som vil ha barn eller skal få barn vet at det er forskjellig opplevelser fra person til person, og om de ikke vet det så får de god guide av sykehuset underveis uansett. Hvis de seriøst setter en influencer sine tips høyere enn sykehuset så er de for umodne til å I det heletatt få barn. Den egentiden hun sårt vil ha er 15 minutter til å sminke seg og en tur ut for å handle. Det er seriøst ikke krise og om det er det hun trenger for å føle seg vel så er det bare bra. Philip har en far som er superengasjert og som gjerne vil ha han nær så ofte som mulig, og det at Stina bruker det når hun trenger det er fantastisk for henne. Hun har postet mer om tiden hun har brukt med Philip enn det hun har gjort om den egentiden du mener hun skal ha hele tiden. Når hun sminket seg hadde hun han ved siden av i krybbe, og når hun var ute i de 2 timene det tok så var Per Fredrik hjemme med Philip. Jeg ser virkelig ikke problemet eller grunnlaget for å være så kjip mot en førstegangsmor bare fordi hun har andre holdninger enn deg. Vil også legge til at jeg syntes den "Schtuuuk" greia er så jævlig barnslig. Har til dags dato kun hørt henne si det èn gang, og det at folka her bruker det at hun sier det mot henne får henne til å fremtre som mye mer umoden enn det hun faktisk er. Har aldri hørt henne referere til noe rundt Philip som stuk/schtuk... Endret 1 time siden av Clancy 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosererrøde Skrevet 1 time siden #8719 Del Skrevet 1 time siden Palmemor skrev (1 time siden): Kanskje hun skal bruke tiden på det da, og ikke jobb. Ta litt tid og faktisk bli kjent. Hun har jo sagt hun tjener «mer enn nok foråsirresånn» på Snapchat, så hun kunne nok fint brukt noen dager offline og faktisk blitt kjent med den ungen da. Så når en nyfødt baby sover. Har man da ikke lov å poste noe i sosiale medier? Kan man ikke dusje, sminke seg, kose seg, slappe av eller hva enhver måtte ha lyst til. Hun blir jo kjent med babyen i den våkne tiden. Virker som at flere her forventer at hun skal sitte alene med baby på puppen 24/7, ikke la pappaen ta babyen noen timer så hun skal få sove. Hun må iallefall ikke ta på sminke eller snakke til kamera. Og livsfarlig å ta en kort tur alene på butikken. Jeg er helt sjokkert over hva enkelte her inne får seg til å skrive. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 1 time siden #8720 Del Skrevet 1 time siden Palmemor skrev (9 minutter siden): Men det blir jeg jo ikke? Jeg blir, i fare for p gjenta meg selv til det kjedsommelige, irritert over at hun og andre influensere ikke er sitt ansvar bevisst over hva de velger å vise til verden. JEG gir en lang beng i hva hun driver med. Men alt hun lirer ut av seg har en påvirkning på andre, og det er ett ansvar hun ikke tar. «Det er så deilig å pumpe for da rekker jeg å sminke meg! Sparer tid». Sånn er ikke normalen med babyer. Hennes verden er ikke lik 99% av andre mennesker sin. Hvis jeg hadde vært en usikker førstegangsmamma som fulgte disse dojene så hadde jeg følt på en utilstrekkelighet for at jeg ikke klarte alt de klarer. De må bare sulle rundt i sin egen rosa boble akkurat som det passer dem, men å stå å servere at det er «sååå stück» å amme på natta blir helt fjernt for meg. Ja det er slitsomt. Ja det er tøft. Ja det blir lite søvn. Men sånn er det bare. Og dét kunne hun hatt mer fokus på, enn all den egentiden hun bare måååå ha. Det setter vanlige folk i ett dårlig lys. Det finnes så mange usikre unge jenter der ute og jeg syns at når man har så stor påvirkning så bør man være litt varsom med hva man formidler som en sannhet. Du gir ikke en lang beng i hva hun driver med når du på flere sider nå kritisert henne for å pumpe🙃 Og man må jo bare håpe at de fleste klarer å tenke selv og gjøre egne vurderinger om hva som funker best for seg og sin baby. Babyen deres får mors melk,babyen får nærhet og hud mot hud kontakt. Jeg har ammet barnet mitt "døgnet rundt" nå i 3 mnd og har planlagt å kjøre på med fullamming,men det hadde uten tvil vært godt å kunne pumpe og la far ta mating av og til. Men jeg klarer å ta egne vurderinger med at jeg ønsker å amme,selv om det uten tvil gjør meg veldig fastlåst og noe jeg og baby har jobbet hardt for å få til. Men det er ikke for alle og det skal man respektere. Så langt er det ikke noe å dømme dem på for virker som baby får det den trenger. Så får man bare håpe hun ikke ender opp som skrekk eksempelet Sophie Elise. Men så langt så virker både hun og PF veldig engasjert i sin baby. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå