Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Empressiell skrev (7 minutter siden):

Var du der? Han hadde på seg teppe, så vidt jeg så. Så… er du 100% skråsikker på at du vet? Hvis ikke, så ikke kom med antagelser. Du kan jo spørre.  Alternativt spør Per Fredrik. Kanskje han biter mindre 😌

Med så mange snapper som hun la ut fra hjemreisen, så er det ikke antagelser akkurat. Ansiktet var sladdet, men toppen av hodet vises (uten lue). Jeg så jo selv at han hadde et teppe, men jeg synes fortsatt at det var mangelfull bekledning for en nyfødt☺️

Endret av Kløvereng
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Empressiell
Kløvereng skrev (8 minutter siden):

Med så mange snapper som hun la ut fra hjemreisen, så er det ikke antagelser akkurat. Jeg så jo selv at han hadde et teppe, men jeg synes fortsatt at det var mangelfull bekledning for en nyfødt☺️

Jo, det er en antagelse om du ikke vet at du så det. 

Jeg kan være enig i at jeg hadde kledd på min egen mer uansett. 

Men, du er sikkert ikke den eneste som lurer, så kanskje det er noe som blir besvart. 

Endret av Empressiell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (8 minutter siden):

Med så mange snapper som hun la ut fra hjemreisen, så er det ikke antagelser akkurat. Ansiktet var sladdet, men toppen av hodet vises (uten lue). Jeg så jo selv at han hadde et teppe, men jeg synes fortsatt at det var mangelfull bekledning for en nyfødt☺️

Har en på snart 3 uker, og vi kler på sokker og alt det du nevner. Men sokkene går like fort på som av. Heldigvis har vi vognpose og bilsete pose så de ikke blir kalde. Vet Stina også har bilstol pose. Men har ikke sett om de brukte den eller ikke 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må ha et kurs i påkledning!!

Body, strømpebukse og lue er et must å ha! Rart at de ikke syntes det var naturlig å ha på han..at de gikk for bleie og bare hentesett liksom..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (På 15.11.2024 den 20.41):

Men herlighet da, hvis man ikke skal kunne vise noe som helst fordi andre kan bli sånn og sånn, da har vi gått i veldig feil retning mtp at man skal like seg selv som man er altså. 
Mulig jeg reagerer sånn fordi jeg var av de heldige som dro fra sykeh i buksene jeg brukte før graviditet, ikke stretch en gang 

Jeg reagerer ikke på at hun viser frem magen sin én gang, men reagerer på at hun skal dokumentere magen sin dag for dag helt til den går tilbake til slik den var før graviditeten.

Jeg gikk opp 6 kg i graviditeten og dagen etter fødselen tok jeg på meg en bukse som jeg brukte før jeg ble gravid, så jeg føler meg ikke støtt, men vet at mange nybakte mødre som er store sammenligner seg.

Det kan hende jeg overreagerer og er litt "farget" av min søster som også fødte for 3 dager siden, og som er dobbelt så stor som Stina. 

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (45 minutter siden):

men vet at mange nybakte mødre som er store sammenligner seg.

Er faktisk lov å jobbe med seg selv og eget tankesett også,ikke bare legge skyld og ansvar på fremmede mennesker man ser på Internett eller mannen i gata..

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kløvereng skrev (1 time siden):

Det er nøye dokumentert på snap. Fra stellebordet og til bilstolen, ikke noe mer ytterklær og ikke lue. Når han løftes opp i vugga hjemme har han fortsatt bar mage (ingen body), og nakne tær. 

Nei han hadde sokker. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 minutter siden):

Nei han hadde sokker. 

Da ser du noen snapper jeg ikke ser i hvert fall. Ingen bilder eller filmer viser sokker. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og såååå var det vel typ 13 grader på østlandet i dag også? Og de skulle jo bare inn og ut av bilen! Kan være enig i at de burde hatt en body under og sokker, også fordi strikk ofte klør. Men babyen dør nok ikke. De har aldri hatt med babyen ut før, så de lærer etter hvert.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catnip skrev (3 minutter siden):

Og såååå var det vel typ 13 grader på østlandet i dag også? Og de skulle jo bare inn og ut av bilen! Kan være enig i at de burde hatt en body under og sokker, også fordi strikk ofte klør. Men babyen dør nok ikke. De har aldri hatt med babyen ut før, så de lærer etter hvert.

Det var varmt ja. At han ikke hadde lue (som jeg strengt tatt ikke vet noe om) er ikke så krise. Ikke mangel på sokker heller om de hadde pose. Men strikk rett på sensitiv hud? Det bør jo hun som strikker så mye, vite at ikke er behagelig. Og alt det PF har googlet de siste mnd så er det rart de ikke har plukka opp det. Men nei. Han døde ikke av det. De lærer nok 😁

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (15 minutter siden):

Det var varmt ja. At han ikke hadde lue (som jeg strengt tatt ikke vet noe om) er ikke så krise. Ikke mangel på sokker heller om de hadde pose. Men strikk rett på sensitiv hud? Det bør jo hun som strikker så mye, vite at ikke er behagelig. Og alt det PF har googlet de siste mnd så er det rart de ikke har plukka opp det. Men nei. Han døde ikke av det. De lærer nok 😁

Det er ganske mange år siden all strikk og ull var stikkende og kløende - finnes masse garn som er mykt og godt mot huden🤷🏻‍♀️

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 minutter siden):

Det er ganske mange år siden all strikk og ull var stikkende og kløende - finnes masse garn som er mykt og godt mot huden🤷🏻‍♀️

Enig, og det var vel kasjmir i tillegg om jeg husker riktig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (2 timer siden):

Hvorfor kler hun ikke ungen når de skal ut? Sokker, strømper, body? Strikkeklær rett på baby?  Veldig rart de på sykehuset ikke ga veiledning. (Og litt rart voksne folk ikke vet bedre)

Yikes! Jeg er faktisk 100% sikker på at hadde det vært sokker og strømper og body hadde enkelte av dere kritisert henne for å kle på babyen FOR MYE klær! 🤣 Dette er TRAGIKOMISK. Ta dere sammen! Babyen hadde myk ull og ullteppe, og skulle noen få meter inn og ut av bilen. I alle dager. Nå går det for langt.

• Liker 11
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kløvereng skrev (40 minutter siden):

Da ser du noen snapper jeg ikke ser i hvert fall. Ingen bilder eller filmer viser sokker. 

Når hun løfter han opp i criben ser det ut som brunish sokker for meg. 
Syns det er rart de ikke hadde på han sokker og lue 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Når hun løfter han opp i criben ser det ut som brunish sokker for meg. 

Det er føttene hans☺️ 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skulle jo egentlig ha han i posen, men det ble trangt/klumpete el i stolen så det var vel sikkert derfor han var såpass "lettkledd". Hadde nok hatt body og en strømpik under selv, men det gikk sikkert greit. Hun har sikkert fått 137 mld om det 🤭

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilen er sikkert varma opp også, men tanke på at bilen er såpass ny så har dem sikkert for varmer på den. Kan ikke tenke meg at PF har kjøpt en «naken» bil for å spare noen kr

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (4 minutter siden):

Bilen er sikkert varma opp også, men tanke på at bilen er såpass ny så har dem sikkert for varmer på den. Kan ikke tenke meg at PF har kjøpt en «naken» bil for å spare noen kr

Det var Stinas bil de brukte. PF sin nye bil sto hjemme i garasja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (11 minutter siden):

Det var Stinas bil de brukte. PF sin nye bil sto hjemme i garasja. 

Hun har sikkert det hun også! Er ikke så gammel den bilen

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Ikke engang når jeg forsvarer henne kan du la ting stå usagt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...