Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Katinkalille skrev (1 time siden):

Kanskje er det også flere grunner som de velger å ikke dele, siden de i tillegg har fått familierom på nyfødt intensiv avdeling. 

Kommenterer bare ditt eget innlegg jeg,at det var ingen annen grunn som de velger å ikke kommentere! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (7 timer siden):

Og du vet at dette med julepynten bare er spekulasjoner og skitsnakk?

Ingen av de har sagt hva de skal gjøre med pynten når de reiser hjem.

Likevel må det være lov å si man synes det er rart å ta med julepynt på sykehus, selv om du ikke mener det 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (7 timer siden):

Det er alikevel et ikke-problem.

De har jo kjøpt pynten selv.

Og,de kan jo ombestemme seg før de reiser hjem.

Men noen må jo se noe negativt i alt.

Akkurat som noen alltid må se det negative i at ting diskuteres og man har ulike meninger 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (9 timer siden):

Begynne og julepynte rommet? Altså what?  De ansatte tenker vel sitt, finnes nok av de familier som på tilbringe julaften på sykehus, med premature osv. Litt smakløst og pynte når de skal hjem om kort tid og lenge før jul i tillegg. Hadde de i det minste latt pynten stå til barsel eller intensiv i jula. Neida, den skal de drasse hjem gitt. 

Altså, jeg skal innrømme at jeg trakk litt på smilebåndet av det, men herregud, skader det noen? Det er kanskje en merkelig ting å gjøre i midten av november når man skal være der i 3 dager, men det gjør jo ingenting? Om de har lyst til å gjøre det, og det gir dem glede, så må da det være greit? Og selvsagt kan de ta med sine egne ting hjem. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si en ting. Grunnen til at jeg kommenterte dette med julepynten er at da jeg fødte mitt barn så var det rundt juletider og mannen kjøpte en nisse som vi ville ha opp men fikk nei, oog vi fikk også ledig rom på nyfødt intensiv, ikke fordi det var noe galt med barnet men fordi det var ledig der og jeg fikk ha mannen min. Og dette var også på SIV

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (6 timer siden):

Okey, jeg har ikke satt meg nok inn i hvordan journalister jobber skjønner jeg. Trodde man måtte samtykke til sånt, men da har jeg tatt feil 

Må ikke samtykke til at noe som er publisert offentlig brukes, nei. Det er nesten sjokkerende naivt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den genuine lykken PF utviser overfor fødselen av sin sønn er virkelig unik. Jeg blir varm om hjertet av å se snappene hans ❤️  

De fleste fedre kjenner nok på de samme følelsene, men de fleste menn vil nok ikke vise det på måten han gjør. 

Jeg syntes også det var litt mye å skulle julepynte rommet på sykehuset, men leser her i tråden at han har et vanskelig forhold knyttet til sykehus, da det vekker vonde minner og følelser etter at faren gikk bort.. Skjønner veldig godt at det da er ekstra viktig for ham å gjøre det koselig. 

Jeg lå selv på barsel på julaften, og syntes det var utrolig koselig med en julestjerne på rommet. Til tross for en tøff start, er minnene fra oppholdet der gode. 

Han har vært igjennom mye tøft etter å ha mistet foreldrene sine, så det å få kjenne på en slik lykke over å få egne barn unner jeg ham virkelig. Han virker for å ha et oppriktig ønske om å gjøre verden til et bittelitt bedre sted. 
 Stina og PF kommer til å bli gode foreldre for sønnen sin. 
håper forøvrig at de tenker godt over hva de velger å dele av sønnen og livet med han fremover. 

• Liker 12
  • Hjerte 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal helt på ekte innrømme at jeg er misunnelig på omsorgen hun får ifra mannen sin! 
Det må være det eneste jeg har vært misunnelig på når det kommer til henne! 
Han er virkelig en kjernekar! Selv om jeg ikke er enig eller hadde gjort det samme av de han/ de gjør så virker han som en ekte ekte snill mann! Og det er ikke noe jeg har erfart i mitt liv. 

• Liker 14
  • Hjerte 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (1 time siden):

Må ikke samtykke til at noe som er publisert offentlig brukes, nei. Det er nesten sjokkerende naivt. 

Jeg leste det som at de har gitt en kommentar og dermed samtykket. Men som du ser har jeg jo sagt at jeg ikke har peiling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (10 minutter siden):

Jeg leste det som at de har gitt en kommentar og dermed samtykket. Men som du ser har jeg jo sagt at jeg ikke har peiling. 

Det kan godt hende at de har mailet eller sendt en dm og at de har gitt et kort svar tilbake. Enten det eller så har de sitert det som står skrevet i story osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (2 minutter siden):

Det kan godt hende at de har mailet eller sendt en dm og at de har gitt et kort svar tilbake. Enten det eller så har de sitert det som står skrevet i story osv

Skjønner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (39 minutter siden):

Per Fredrik er virkelig noe for seg selv. Dette barnet er ønsket. ❤️

Ønsket og høyt elsket av mammaen sin også 🥰 De blir flinke foreldre❤️

• Liker 6
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (9 timer siden):

Åja. Jeg fikk ikke det, selv om det var rolig. Men er nå greit det. Bare lurte

Virket ikke som du lurte, men som at du prøvde å antyde at de fikk særbehandling? Fordi DU ikke fikk tilbudet?

Helt ærlig. Man kan kritisere influencere for så utrolig mye, og jeg blir litt pinlig berørt av å se hvor desperate noen her i tråden er etter å bare MÅTTE finne noe å kritisere. Folk kritiserer dem i fullt alvor for å kjøpe med seg litt julepynt? Eller for at de fikk enerom? (Som jeg også gjorde, og jeg er ikke kjendis!) Seriøst? Er det virkelig det som er det verste med influencere? Virkelig? 

Endret av Beyblade
La til
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyblade skrev (10 minutter siden):

Virket ikke som du lurte, men som at du prøvde å antyde at de fikk særbehandling? Fordi DU ikke fikk tilbudet?

Helt ærlig. Man kan kritisere influencere for så utrolig mye, og jeg blir litt pinlig berørt av å se hvor desperate noen her i tråden er etter å bare MÅTTE finne noe å kritisere. Folk kritiserer dem i fullt alvor for å kjøpe med seg litt julepynt? Eller for at de fikk enerom? (Som jeg også gjorde, og jeg er ikke kjendis!) Seriøst? Er det virkelig det som er det verste med influencere? Virkelig? 

Men i alle dager. Jeg har da ikke kritisert de for å få rom, eller at de pynter til jul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (På 12.11.2024 den 9.27):

Å hva så... Tenker du att hun setter babyen bort også henter du han igjen om 6 mnd? 

Hva skjer med folk egentlig?  Den dagen man får sitt første barn så kikker det inn ett mammagen. Dette genet får garantert Stina også.

Det gjør det så alldeles ikke hos alle. En annen influencer er prakteksempel på dette

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (3 minutter siden):

«Brutal graviditet og brutal fødsel». Here we go again …

Hun hadde jo en veldig rask fødsel med klipping+sting utvendig og innvendig,det er ikke barebare.

Svangerskapet,såvidt vi vet,var vel helt normalt..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...