Trr Skrevet i går, 09:13 #8181 Del Skrevet i går, 09:13 Palmemor skrev (1 time siden): Godt det gikk bra og at hun kom seg kjapt. Jeg ble så glad når hun rolig omtalte fødselen som smertefull, før hun skiftet til gamle-Stina hvor alt var ekstremt. Syns og det er unødvendig å selge sjela si til nettavisene, men noe må de jo tjene penger på. Håper de fortsetter å skjerme han, og jeg gleder meg til å se hvor fantastisk PF blir i rollen som pappa Er nok ikke dei som har solgt noe til nettavisene. Alle nettaviser henter ting fra snapp og instagram, alt som er lagt på ett er det samme som Stina og PF har lagt ut selv av både bilder og tekst. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 09:24 #8182 Del Skrevet i går, 09:24 Trr skrev (10 minutter siden): Er nok ikke dei som har solgt noe til nettavisene. Alle nettaviser henter ting fra snapp og instagram, alt som er lagt på ett er det samme som Stina og PF har lagt ut selv av både bilder og tekst. Okey, jeg har ikke satt meg nok inn i hvordan journalister jobber skjønner jeg. Trodde man måtte samtykke til sånt, men da har jeg tatt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet i går, 09:27 #8183 Del Skrevet i går, 09:27 Pelle som sitter på oppholdsrommet med sønnen, så Stina kan få sove ut, er bare så inderlig koselig. Og så vakkert når han finner et piano og synger for gutten sin ❤ Han synger nydelig når han ikke tar i så voldsomt som han pleier. For en mann! 21 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet i går, 09:29 #8184 Del Skrevet i går, 09:29 Palmemor skrev (4 minutter siden): Okey, jeg har ikke satt meg nok inn i hvordan journalister jobber skjønner jeg. Trodde man måtte samtykke til sånt, men da har jeg tatt feil Må ikke samtykke til at de republiserer hva man selv har skrevet offentlig,nei. Er kun hva de evt hadde sagt selv direkte til avisen som hadde måtte godkjennes. Avisen gjengir jo bare hva de har delt fra SC. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 09:37 #8185 Del Skrevet i går, 09:37 J.. skrev (7 minutter siden): Må ikke samtykke til at de republiserer hva man selv har skrevet offentlig,nei. Er kun hva de evt hadde sagt selv direkte til avisen som hadde måtte godkjennes. Avisen gjengir jo bare hva de har delt fra SC. Ah, da henger jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 09:37 #8186 Del Skrevet i går, 09:37 FruRosa skrev (9 minutter siden): Pelle som sitter på oppholdsrommet med sønnen, så Stina kan få sove ut, er bare så inderlig koselig. Og så vakkert når han finner et piano og synger for gutten sin ❤ Han synger nydelig når han ikke tar i så voldsomt som han pleier. For en mann! Han er superskjønn Var så koselig når han spilte for han. Håper mine sønner blir sånne fedre ❤️ 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet i går, 10:18 #8187 Del Skrevet i går, 10:18 Vilde78 skrev (1 time siden): Nå er det jo ikke sikkert at sykehuset vil beholder julepynt på et pasientrom på nyfødtintensiven heller da. Det gjør ikke akkurat renholdet noe enklere. Men koselig at de har pyntet for seg! Uansett, veldig koselig å se de to på snap nå. Stina sin klaging og bruk av "ekstremt" ble i overkant for meg også, men samtidig ikke så rart. Tror det var mye nerver, hormoner, usikkerhet og følelsen av å ikke ha kontroll som gjør det. Det er I hvert fall en fred over dem nå som de kler veldig godt begge to. Jeg krysser alt jeg har på vegne av den lille gutten, at Stina ikke lar seg påvirke i retning av forbildet Sophie Elise. Jeg tror ikke det, Stina og Per Fredrik har et roligere mer hjemmekjært liv uansett. Men man vet aldri. Jeg bare håper at den viben vi har sett nå det første døgnet også fortsetter utover i babytiden. Den tiden er så verdifull, går alt for fort og kommer aldri tilbake. Jeg håper de vil nyte - selv nattevåket 😅❤️ Nei, på NFI vil de som regel ha minst mulig «ekstra stæsj» mtp rengjøring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet i går, 10:54 #8188 Del Skrevet i går, 10:54 Mar124 skrev (1 time siden): Jeg synes det er er helt fantastisk å se de to som foreldre! Og PF som far. Heldig liten gutt synes jeg! Å kritisere for at de skal ta med julepynt hjem er det dummeste. Sykehuset er vel ikke interessert i å beholde masse random pynt. Hvor skulle de gjøre av det liksom? Dessuten er det vel ikke riktig å kritisere all den tid PF har vist seg å være noe av det rauseste jeg har sett på some. Husker han gikk helt opp i de ønsketrærne på kjøpesenter. Kjøpte gaver for tusenvis til ukjente barn. Det var derfor jeg begynte å følge dette paret, og jeg synes de er litt herlige. Enig i alt du skriver! Og PF som pappa er jo bare helt nydelig! Spiller piano, synger og koser seg med sønnen nå liksom🥰 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet i går, 11:21 #8189 Del Skrevet i går, 11:21 Poly skrev (5 timer siden): Begynne og julepynte rommet? Altså what? De ansatte tenker vel sitt, finnes nok av de familier som på tilbringe julaften på sykehus, med premature osv. Litt smakløst og pynte når de skal hjem om kort tid og lenge før jul i tillegg. Hadde de i det minste latt pynten stå til barsel eller intensiv i jula. Neida, den skal de drasse hjem gitt. Altså, det er andre ting man kan «ta» Stina på, den er jeg enig i. Men synes fødsel, baby og at de valgte å julepynte rommet for å få det litt hyggelig rundt seg ikke trengs å rakkes ned på. Ærlig talt, pynten har de jo kjøpt selv! La de nå kose seg i denne tida! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janey79 Skrevet i går, 11:26 #8190 Del Skrevet i går, 11:26 Jeg synes Per Fredrik virker helt vidunderlig som partner og nybakt pappa. Ikke like mye sansen for Stina som jeg synes har overdramatisert alt rundt graviditeten noe helt voldsomt, men synes også hun opptrer annerledes nå. Håper de holder seg til planen om å ikke eksponere barnet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet i går, 11:26 #8191 Del Skrevet i går, 11:26 Mar124 skrev (2 timer siden): Jeg synes det er er helt fantastisk å se de to som foreldre! Og PF som far. Heldig liten gutt synes jeg! Å kritisere for at de skal ta med julepynt hjem er det dummeste. Sykehuset er vel ikke interessert i å beholde masse random pynt. Hvor skulle de gjøre av det liksom? Dessuten er det vel ikke riktig å kritisere all den tid PF har vist seg å være noe av det rauseste jeg har sett på some. Husker han gikk helt opp i de ønsketrærne på kjøpesenter. Kjøpte gaver for tusenvis til ukjente barn. Det var derfor jeg begynte å følge dette paret, og jeg synes de er litt herlige. Enig. PF virker som en fantastisk mann! 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Empressiell Skrevet i går, 11:31 #8192 Del Skrevet i går, 11:31 (endret) Sophie1988 skrev (27 minutter siden): Altså, det er andre ting man kan «ta» Stina på, den er jeg enig i. Men synes fødsel, baby og at de valgte å julepynte rommet for å få det litt hyggelig rundt seg ikke trengs å rakkes ned på. Ærlig talt, pynten har de jo kjøpt selv! La de nå kose seg i denne tida! Han forklarte også dette med at han har mye dårlige minner fra sykehus etter faren sin. Å miste foreldre på brutalt vis, det gir en arr på sjela. Om han takler traumet bedre ved å gjøre sånne ting, så la han, tenker nå jeg da. Dette skader jo ingen. Det er jo ikke noe negativt. Det hadde kanskje ikke vært min idé å gjøre sånt personlig. For mange kan dette føles «frivolous» eller litt lettsindig og fjollete, men det som slår meg nå er hvor positive de er. De vil jo bare ha det fint og koselig rundt seg. Flere kunne godt ha den evnen til å bare sette pris på de mulighetene til å lage et godt miljø rundt seg i stedet for å grave seg ned i masse negativitet. Vi kvinner liker å minne menn på at de ikke snakker nok om følelser, ikke er til stede og hva enn det måtte være. For meg så er det åpenbart en som er trygg på seg selv på mange måter, nok til å vise sidene sine, være ærlig og sårbar. Det synes jeg Philip er veldig heldig med, og kommer til å nyte godt av. Samboeren min er litt lik PF sånn sett. Styrer og holder på, synger og veldig opptatt av familien sin. Går den ekstra milen. Ikke musiker da, vel og merke, og med en 8-16 jobb. Jeg er glad mine sønner også får glede av en sånn pappa i sin familie og ikke en helt emosjonelt avstumpet en. Jeg har erfart den motsatte typen menn, og de er ikke å foretrekke. Vi trenger flere empatiske og intuitive menn som kan lære sønnene våres å bli gode menn selv. Julepynten tar ikke livet av noen. Verden skal nok se en ny morgen, skal du se! Endret i går, 11:48 av Empressiell 7 7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet i går, 11:38 #8193 Del Skrevet i går, 11:38 Men, hvor lenge skal de egentlig være på sykehuset? Selv dro jeg hjem samme dag. Men vanligst er vel 2 dager? Blir mye å pakke med seg hjem fra sykehuset 😳 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Empressiell Skrevet i går, 11:41 #8194 Del Skrevet i går, 11:41 Umami skrev (1 minutt siden): Men, hvor lenge skal de egentlig være på sykehuset? Selv dro jeg hjem samme dag. Men vanligst er vel 2 dager? Blir mye å pakke med seg hjem fra sykehuset 😳 Jeg var på sykehuset i tre dager med førstemann. Da var jeg mer usikker på ting husker jeg. Hadde godt av det. Med andremann nå så dro vi hjem dagen etterpå 😂 Det kommer helt ann på babyen og mor etter fødsel og hva de har behov for. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet i går, 11:46 #8195 Del Skrevet i går, 11:46 Umami skrev (4 minutter siden): Men, hvor lenge skal de egentlig være på sykehuset? Selv dro jeg hjem samme dag. Men vanligst er vel 2 dager? Blir mye å pakke med seg hjem fra sykehuset 😳 var selv 8 dager på sykehuset etter fødsel, fikk hjelp om natten de første 4 dagene! de spurte om å hjelpe de andre dagene også, men da ønsket jeg å gjøre det selv. (de var innom flere ganger, men kun for å spørre om det gikk bra og for å gjøre noen målinger). Tror dette er veldig individuelt, kommer helt an på mor og barn! Palmemor skrev (2 timer siden): Ja, og han har sagt han skal kjøpe like mye i år! Han sa her på snap at han handla for 40.000 i fjor! Fra egen lomme, uten samarbeid og uten noe tvang. Så han er virkelig raus!! Og måten han er nå er jo helt nydelig 🥰 Kommer til å være en helt fantastisk pappa! mener han sa at han fikk 20% rabatt, men uansett. 40k er mer en mange får på en månedslønn. Å være far kler PF utrolig godt 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet i går, 11:53 #8196 Del Skrevet i går, 11:53 Umami skrev (14 minutter siden): Men, hvor lenge skal de egentlig være på sykehuset? Selv dro jeg hjem samme dag. Men vanligst er vel 2 dager? Blir mye å pakke med seg hjem fra sykehuset 😳 Vanlige er 1-3 dager. Vi måtte være 5 dager pga vektnedgang hos baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 11:56 #8197 Del Skrevet i går, 11:56 Vilde78 skrev (3 timer siden): Nå er det jo ikke sikkert at sykehuset vil beholder julepynt på et pasientrom på nyfødtintensiven heller da. Det gjør ikke akkurat renholdet noe enklere. Men koselig at de har pyntet for seg! Uansett, veldig koselig å se de to på snap nå. Stina sin klaging og bruk av "ekstremt" ble i overkant for meg også, men samtidig ikke så rart. Tror det var mye nerver, hormoner, usikkerhet og følelsen av å ikke ha kontroll som gjør det. Det er I hvert fall en fred over dem nå som de kler veldig godt begge to. Jeg krysser alt jeg har på vegne av den lille gutten, at Stina ikke lar seg påvirke i retning av forbildet Sophie Elise. Jeg tror ikke det, Stina og Per Fredrik har et roligere mer hjemmekjært liv uansett. Men man vet aldri. Jeg bare håper at den viben vi har sett nå det første døgnet også fortsetter utover i babytiden. Den tiden er så verdifull, går alt for fort og kommer aldri tilbake. Jeg håper de vil nyte - selv nattevåket 😅❤️ Mulig jeg ikke henger helt med, men er de på nyfødtintensiv? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet i går, 12:00 #8198 Del Skrevet i går, 12:00 Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Mulig jeg ikke henger helt med, men er de på nyfødtintensiv? Hvorfor? De fikk familierom på nyfødtintensiven fordi det var et ledig rom der. Barnet er (heldigvis) friskt. Bare tilfeldighet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet i går, 13:31 #8199 Del Skrevet i går, 13:31 Melus skrev (13 timer siden): Hvis det blir behov for at noen andre må ha rommet så pakker han det vel med seg hjem da Enig. Helt merkelig. Som en av de som har hatt vanskelig svangerskap og svangerskap som ikke har endt med levende barn til slutt, kan jeg bare si at den irritasjonen ikke gjelder alle. Min situasjon påvirkes ikke av andres. Hun opplever jo sin graviditet slik hun gjør, det er faktisk bare Stina som kan vite hvor sliten osv hun var. Kanskje er det også flere grunner som de velger å ikke dele, siden de i tillegg har fått familierom på nyfødt intensiv avdeling. Hun sier jo selv at de har fått rom på nyfødt intensiv pga det var ledig rom der og at det var helt tilfeldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet i går, 14:51 #8200 Del Skrevet i går, 14:51 Katinkalille skrev (1 time siden): Hun sier jo selv at de har fått rom på nyfødt intensiv pga det var ledig rom der og at det var helt tilfeldig. Ja? Og hvis det blir behov for rommet for noen andre så blir de jo bare flyttet, eller evt reiser hjem hvis de er klar for det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå