Lorieen Skrevet tirsdag kl 23:56 #8161 Del Skrevet tirsdag kl 23:56 Fint å se hvor glade de er. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet i går, 00:05 #8162 Del Skrevet i går, 00:05 Paradisetmitt skrev (24 minutter siden): De er då søte. Men hun er jo ikke garantert enerom skulle jeg tro, så hva gjør de da med all pynten Pelle kom med? Hvis det blir behov for at noen andre må ha rommet så pakker han det vel med seg hjem da Wenda skrev (21 minutter siden): Syns det er mer en konkurranse om hvem som har hatt det verst eller taklet mest uten noe som helst hjelp eller smertestillende. En eneste stor runkering for å rakke ned på Stina Enig. Helt merkelig. kjærring skrev (18 minutter siden): Perspektiv. Hadde hun hatt et snev av det aå hadde hun kanskje hatt et litt mer positivt syn på denne graviditeten. Mange har på mange måter hadd forferdelige fødsler og graviditeter, og det blir bare ekkelt når noen som henne sitter å syter og klager dag ut og dag inn på alt mulig- samtidig som at hun har fått til 10 ganger så mye som de som faktisk har hatt svangerskap fra helvette. Det skaper ikke annet enn irritasjon for de som har hatt det jævlig. Denne dama er priviligert som faen, med diva nykker uten like. Hun har alt- bortsett fra hue ut av ræva og en positiv innstilling til ting Som en av de som har hatt vanskelig svangerskap og svangerskap som ikke har endt med levende barn til slutt, kan jeg bare si at den irritasjonen ikke gjelder alle. Min situasjon påvirkes ikke av andres. Hun opplever jo sin graviditet slik hun gjør, det er faktisk bare Stina som kan vite hvor sliten osv hun var. Kanskje er det også flere grunner som de velger å ikke dele, siden de i tillegg har fått familierom på nyfødt intensiv avdeling. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 23 timer siden #8163 Del Skrevet 23 timer siden Begynne og julepynte rommet? Altså what? De ansatte tenker vel sitt, finnes nok av de familier som på tilbringe julaften på sykehus, med premature osv. Litt smakløst og pynte når de skal hjem om kort tid og lenge før jul i tillegg. Hadde de i det minste latt pynten stå til barsel eller intensiv i jula. Neida, den skal de drasse hjem gitt. 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23 timer siden #8164 Del Skrevet 23 timer siden Poly skrev (4 minutter siden): Begynne og julepynte rommet? Altså what? De ansatte tenker vel sitt, finnes nok av de familier som på tilbringe julaften på sykehus, med premature osv. Litt smakløst og pynte når de skal hjem om kort tid og lenge før jul i tillegg. Hadde de i det minste latt pynten stå til barsel eller intensiv i jula. Neida, den skal de drasse hjem gitt. Viktig å finne noe å snakke ned,ja. 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 22 timer siden #8165 Del Skrevet 22 timer siden J.. skrev (51 minutter siden): Viktig å finne noe å snakke ned,ja. Må passe på så det ikke blir for mye positivt vet du🙃🫡 Gratulerer så mye til de nybakte foreldrene - de stråler🧡 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21 timer siden #8166 Del Skrevet 21 timer siden Birdo skrev (15 minutter siden): Må passe på så det ikke blir for mye positivt vet du🙃🫡 Ja,er du gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 21 timer siden #8167 Del Skrevet 21 timer siden Birdo skrev (23 minutter siden): Må passe på så det ikke blir for mye positivt vet du🙃🫡 Gratulerer så mye til de nybakte foreldrene - de stråler🧡 Viktig at det er et ekkokammer for enkelte av dere.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 21 timer siden #8168 Del Skrevet 21 timer siden J.. skrev (1 time siden): Viktig å finne noe å snakke ned,ja. Du vet hun er influencer ? Du vet at de vil skape blest for å tjene penger og at folk diskuterer det de gjør? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 21 timer siden #8169 Del Skrevet 21 timer siden Godt det gikk bra og at hun kom seg kjapt. Jeg ble så glad når hun rolig omtalte fødselen som smertefull, før hun skiftet til gamle-Stina hvor alt var ekstremt. Syns og det er unødvendig å selge sjela si til nettavisene, men noe må de jo tjene penger på. Håper de fortsetter å skjerme han, og jeg gleder meg til å se hvor fantastisk PF blir i rollen som pappa 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21 timer siden #8170 Del Skrevet 21 timer siden Orly skrev (4 minutter siden): Du vet hun er influencer ? Du vet at de vil skape blest for å tjene penger og at folk diskuterer det de gjør? Og du vet at dette med julepynten bare er spekulasjoner og skitsnakk? Ingen av de har sagt hva de skal gjøre med pynten når de reiser hjem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 21 timer siden #8171 Del Skrevet 21 timer siden J.. skrev (5 minutter siden): Og du vet at dette med julepynten bare er spekulasjoner og skitsnakk? Ingen av de har sagt hva de skal gjøre med pynten når de reiser hjem. Jo, han sa noe med «når vi tar det med hjem…» på snap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21 timer siden #8172 Del Skrevet 21 timer siden Poly skrev (6 minutter siden): Jo, han sa noe med «når vi tar det med hjem…» på snap. Det er alikevel et ikke-problem. De har jo kjøpt pynten selv. Og,de kan jo ombestemme seg før de reiser hjem. Men noen må jo se noe negativt i alt. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 20 timer siden #8173 Del Skrevet 20 timer siden Er ikke meninga med familierom at man skal være sammen? Jeg fikk ikke tilbud om at noen tok ungene da jeg hadde familierom. Men er kanskje forskjell på folk 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 20 timer siden #8174 Del Skrevet 20 timer siden Nå er det jo ikke sikkert at sykehuset vil beholder julepynt på et pasientrom på nyfødtintensiven heller da. Det gjør ikke akkurat renholdet noe enklere. Men koselig at de har pyntet for seg! Uansett, veldig koselig å se de to på snap nå. Stina sin klaging og bruk av "ekstremt" ble i overkant for meg også, men samtidig ikke så rart. Tror det var mye nerver, hormoner, usikkerhet og følelsen av å ikke ha kontroll som gjør det. Det er I hvert fall en fred over dem nå som de kler veldig godt begge to. Jeg krysser alt jeg har på vegne av den lille gutten, at Stina ikke lar seg påvirke i retning av forbildet Sophie Elise. Jeg tror ikke det, Stina og Per Fredrik har et roligere mer hjemmekjært liv uansett. Men man vet aldri. Jeg bare håper at den viben vi har sett nå det første døgnet også fortsetter utover i babytiden. Den tiden er så verdifull, går alt for fort og kommer aldri tilbake. Jeg håper de vil nyte - selv nattevåket 😅❤️ 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 20 timer siden #8175 Del Skrevet 20 timer siden Palmemor skrev (1 minutt siden): Er ikke meninga med familierom at man skal være sammen? Jeg fikk ikke tilbud om at noen tok ungene da jeg hadde familierom. Men er kanskje forskjell på folk Joda, men ikke uvanlig at de tilbyr å ta den lille noen få timer slik at man får hvilt ut etter fødsel. De gjorde det for oss også, 3 timer på natt to. Men ikke i noe stort omfang, og kun om de har kapasitet / det er rolig på avdelingen. I utgangspunktet må man selvsagt være beredt til å ha sitt eget barn 100% fra første stund. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19 timer siden #8176 Del Skrevet 19 timer siden Palmemor skrev (6 minutter siden): Er ikke meninga med familierom at man skal være sammen? Jeg fikk ikke tilbud om at noen tok ungene da jeg hadde familierom. Men er kanskje forskjell på folk Alle får faktisk samme tilbud,så langt de har kapasitet og det er rolig på avdelingen. Han var garantert ikke den eneste babyen på vaktrommet den natten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 19 timer siden #8177 Del Skrevet 19 timer siden J.. skrev (2 minutter siden): Alle får faktisk samme tilbud,så langt de har kapasitet og det er rolig på avdelingen. Han var garantert ikke den eneste babyen på vaktrommet den natten. Åja. Jeg fikk ikke det, selv om det var rolig. Men er nå greit det. Bare lurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 19 timer siden #8178 Del Skrevet 19 timer siden Vilde78 skrev (6 minutter siden): Joda, men ikke uvanlig at de tilbyr å ta den lille noen få timer slik at man får hvilt ut etter fødsel. De gjorde det for oss også, 3 timer på natt to. Men ikke i noe stort omfang, og kun om de har kapasitet / det er rolig på avdelingen. I utgangspunktet må man selvsagt være beredt til å ha sitt eget barn 100% fra første stund. Så bra De gjorde det med eldste, for 20 år siden. Men da lå jeg på 4-mannsrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mar124 Skrevet 19 timer siden #8179 Del Skrevet 19 timer siden Jeg synes det er er helt fantastisk å se de to som foreldre! Og PF som far. Heldig liten gutt synes jeg! Å kritisere for at de skal ta med julepynt hjem er det dummeste. Sykehuset er vel ikke interessert i å beholde masse random pynt. Hvor skulle de gjøre av det liksom? Dessuten er det vel ikke riktig å kritisere all den tid PF har vist seg å være noe av det rauseste jeg har sett på some. Husker han gikk helt opp i de ønsketrærne på kjøpesenter. Kjøpte gaver for tusenvis til ukjente barn. Det var derfor jeg begynte å følge dette paret, og jeg synes de er litt herlige. 10 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 19 timer siden #8180 Del Skrevet 19 timer siden Mar124 skrev (13 minutter siden): Jeg synes det er er helt fantastisk å se de to som foreldre! Og PF som far. Heldig liten gutt synes jeg! Å kritisere for at de skal ta med julepynt hjem er det dummeste. Sykehuset er vel ikke interessert i å beholde masse random pynt. Hvor skulle de gjøre av det liksom? Dessuten er det vel ikke riktig å kritisere all den tid PF har vist seg å være noe av det rauseste jeg har sett på some. Husker han gikk helt opp i de ønsketrærne på kjøpesenter. Kjøpte gaver for tusenvis til ukjente barn. Det var derfor jeg begynte å følge dette paret, og jeg synes de er litt herlige. Ja, og han har sagt han skal kjøpe like mye i år! Han sa her på snap at han handla for 40.000 i fjor! Fra egen lomme, uten samarbeid og uten noe tvang. Så han er virkelig raus!! Og måten han er nå er jo helt nydelig 🥰 Kommer til å være en helt fantastisk pappa! 6 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå