Eyr Skrevet tirsdag kl 16:57 #8101 Del Skrevet tirsdag kl 16:57 Alltid hatt alenerom jeg. St.Olav Trondheim 🤔 Finnes fellesrom for barsel enda altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet tirsdag kl 17:02 #8102 Del Skrevet tirsdag kl 17:02 Så fint å se hvor god Per Fredrik var med henne under riene. ❤️ Og at alt gikk fint. Fikk så vondt inni meg av å se sommerfuglene på den tavla da de skulle henge opp blomst for barnet sitt. 💔 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet tirsdag kl 17:08 #8103 Del Skrevet tirsdag kl 17:08 Gratulerer til Stina og PF🩵🩵 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet tirsdag kl 17:14 #8104 Del Skrevet tirsdag kl 17:14 J.. skrev (18 minutter siden): Pappa/medmor får vel bare sove over på sykehuset hvis det er ledig familierom,evt på pasienthotel. Når man må ligge på vanlig barsel og ofte dele rom med andre mødre,er det ikke rart det ikke er plass til den andre forelderen. Vet de kan gjøre unntak hvis det er kapasitet. Her var det seng som kan tas ut av veggen til alle fedre. Enkelte rom hadde også rom ved siden av rommet til fedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 17:20 #8105 Del Skrevet tirsdag kl 17:20 Gratulerer så mye til Stina og PF. Bra att hun fikk en rask og grei fødsel💕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet tirsdag kl 17:22 #8106 Del Skrevet tirsdag kl 17:22 Gratulerer til Stina og Per Fredrik med lillegutten 💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet tirsdag kl 17:25 #8107 Del Skrevet tirsdag kl 17:25 elskersommer skrev (5 minutter siden): Gratulerer så mye til Stina og PF. Bra att hun fikk en rask og grei fødsel💕 Hun sa jo den var hard! Bare vent, sikkert få som har opplevd det så ille som hun😜 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Catnip Skrevet tirsdag kl 17:28 Populært innlegg #8108 Del Skrevet tirsdag kl 17:28 Cornett skrev (2 minutter siden): Hun sa jo den var hard! Bare vent, sikkert få som har opplevd det så ille som hun😜 Drit i å gjøre narr av henne da, hun har nettopp født for første gang i sitt liv! Det er en syk opplevelse! 32 6 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet tirsdag kl 17:30 #8109 Del Skrevet tirsdag kl 17:30 (endret) Cornett skrev (2 timer siden): Hun sa jo den var hard! Bare vent, sikkert få som har opplevd det så ille som hun😜 Hva er poenget med en slik kommentar.. Endret tirsdag kl 19:40 av elskersommer 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet tirsdag kl 17:40 #8110 Del Skrevet tirsdag kl 17:40 Hjelper epidural noe i det hele tatt, aldri hatt det jeg 🤷♀️ men virker jo som det er smertefullt selvom 😅 godt å se at det gikk fint tilslutt, det vil jo helst gå bra 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet tirsdag kl 17:41 #8111 Del Skrevet tirsdag kl 17:41 Jeg tror hun kommer til å glemme alle rare påbud og regler hun bestemte seg for fødsel. Hun er så var, ydmyk og stolt nå. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet tirsdag kl 17:43 #8112 Del Skrevet tirsdag kl 17:43 Lzzy skrev (2 minutter siden): Hjelper epidural noe i det hele tatt, aldri hatt det jeg 🤷♀️ men virker jo som det er smertefullt selvom 😅 godt å se at det gikk fint tilslutt, det vil jo helst gå bra 🥰 For de fleste hjelper den veldig mye. Jeg tror det er det mest effektive smertestillende brukt i fødsler. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet tirsdag kl 17:43 #8113 Del Skrevet tirsdag kl 17:43 Marsipan123 skrev (Akkurat nå): Jeg tror hun kommer til å glemme alle rare påbud og regler hun bestemte seg for fødsel. Hun er så var, ydmyk og stolt nå. Hun er jo nesten som et annet menneske nå, utrolig fascinerende å se! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet tirsdag kl 17:46 #8114 Del Skrevet tirsdag kl 17:46 Grattis til Stina og Per Fredrik 🥳💐👶 Høres ut som hun hadde en grei fødsel, og var kjapt på bena igjen etter epidural. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet tirsdag kl 17:48 #8115 Del Skrevet tirsdag kl 17:48 Og plutselig ble Stina så «moderlig» i mangelen på bedre ord! Så rolig og varm! Tror de blir kjempegode foreldre jeg. Ble helt rørt av snappen av PF og babyen i senga 🥲 Fikk lyst å føde igjen. Første barnet og de første døgnene ER så unike og fine! 8 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicy Skrevet tirsdag kl 17:48 #8116 Del Skrevet tirsdag kl 17:48 Lzzy skrev (3 minutter siden): Hjelper epidural noe i det hele tatt, aldri hatt det jeg 🤷♀️ men virker jo som det er smertefullt selvom 😅 godt å se at det gikk fint tilslutt, det vil jo helst gå bra 🥰 Jeg har født 3 barn, 2 uten annen smertelindring enn lystgass, og 1 med lystgass og epidural som jeg tok ved 7 cm åpning. Den virket på ene siden av kroppen min, på en måte. Den fungerte på sitt vis, den tok liksom de aller verste smertetoppene, men det var fremdeles vondt og all smerte ble absolutt ikke borte. Men synes det var fint å få prøvd epidural også☺️ Og alle opplever det forskjellig og hvor mye den tar av smerte osv☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet tirsdag kl 17:52 #8117 Del Skrevet tirsdag kl 17:52 Vicy skrev (Akkurat nå): Jeg har født 3 barn, 2 uten annen smertelindring enn lystgass, og 1 med lystgass og epidural som jeg tok ved 7 cm åpning. Den virket på ene siden av kroppen min, på en måte. Den fungerte på sitt vis, den tok liksom de aller verste smertetoppene, men det var fremdeles vondt og all smerte ble absolutt ikke borte. Men synes det var fint å få prøvd epidural også☺️ Og alle opplever det forskjellig og hvor mye den tar av smerte osv☺️ Ja, for jeg har også født uten smertestillende og var bare nysgjerrig på med og uten egentlig ☺️ syns ofte jeg hører og leser at det fortsatt er ganske smertefullt med. Men takk for svar 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet tirsdag kl 17:57 #8118 Del Skrevet tirsdag kl 17:57 For en herlig Stina som er på snap nå da! 🥰 Når hun ikke gjorde seg til under filminga, og bare var seg selv (hva vet vel jeg, men det virket sånn), så er hun jo så søt og herlig! Virker som hun har fått litt mestringsfølelse av fødselen, og det unner jeg henne. Så godt å se at hun nesten har modnet over natta. Hurra! Gratulerer så mye til de begge! Og PelleK... Jeg smelter. 😊 Viser så mye kjærlighet allerede. (Og jada, kan godt hende jeg må bite det i meg om noen uker. Men akkurat nå. Den Stina'n som er på snap nå. Chef's kiss.👌) 18 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hahaha Skrevet tirsdag kl 18:02 #8119 Del Skrevet tirsdag kl 18:02 Synes hun igjen lager glansbilde jeg da, med gå til epidural, så starte filming, og så ha kjempe vondt selv med epidural. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet tirsdag kl 18:06 #8120 Del Skrevet tirsdag kl 18:06 hahaha skrev (2 minutter siden): Synes hun igjen lager glansbilde jeg da, med gå til epidural, så starte filming, og så ha kjempe vondt selv med epidural. Har du født eller? Det er «kjempe vondt» selv med epidural. Kjempevondt faktisk, som i rive av seg hue, ønsker å dø vondt. Trenger ikke være ei ræv. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå