J.. Skrevet mandag kl 17:31 #7941 Del Skrevet mandag kl 17:31 SigridElise skrev (12 minutter siden): Og han må kutte opp maten hennes? Han må ingenting. Av og til gjør man ting for å være snill. 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smulefua Skrevet mandag kl 17:33 #7942 Del Skrevet mandag kl 17:33 Skjønner at hun er førstegangsfødende og ikke har noe å sammenlikne med, men jeg forstår bare ikke at hun vil bli satt i gang 😮💨 Ble selv igangsatt grunnet ICP og preeklampsi, 50 timer med modningspiller uten effekt, for stor åpning til ballong så de tok til slutt vannet. Det endte i styrtfødsel, uten smertelindring. En forderdelig skremmende og smertefull opplevelse for en førstegangsfødende 🥺 Dersom jeg skulle bli gravid igjen håper jeg for guds skyld at jeg aldri mer trenger å bli satt i gang. 10 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet mandag kl 17:34 #7943 Del Skrevet mandag kl 17:34 FruRosa skrev (2 minutter siden): Om hun hadde ventet til fødselen startet av seg selv hadde Pelle fått være sammen med henne på føden. Han kan ta inn på sykehushotellet slik som veldig mange andre pappaer med lang reisevei eller igangsatte partnere må gjøre😏 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet mandag kl 17:34 #7944 Del Skrevet mandag kl 17:34 Rare greier. Har selv gått gravid fire ganger, men de har aldri giddet å sjekke modning eller snakk om å sette i gang på termin. Så enten har fødselsomsorgen endret seg mye på disse åra, eller så er de flinke til å spille psykisk nedbrutt og utslitte disse staaakkars influenser-påfuglene! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet mandag kl 17:38 #7945 Del Skrevet mandag kl 17:38 Det er vel kanskje en kombinasjon av psyke/egen opplevelse som gjør at de setter henne i gang. Hva vi tenker om hvordan hun håndterer det spiller jo ingen rolle. Verken hun, bebis eller føden er tjent med at hun er nedbrutt og sliten. Håper hun får en fin/grei fødsel som ikke drar så mye ut i tid 😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 17:39 #7946 Del Skrevet mandag kl 17:39 J.. skrev (7 minutter siden): Han må ingenting. Av og til gjør man ting for å være snill. Han gjør det fordi han føler han må gjøre noe. Og siden han ikke evner å møte henne på det følelsesmessige så gjør han praktiske ting 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet mandag kl 17:41 #7947 Del Skrevet mandag kl 17:41 refill skrev (1 minutt siden): Det er vel kanskje en kombinasjon av psyke/egen opplevelse som gjør at de setter henne i gang. Hva vi tenker om hvordan hun håndterer det spiller jo ingen rolle. Verken hun, bebis eller føden er tjent med at hun er nedbrutt og sliten. Håper hun får en fin/grei fødsel som ikke drar så mye ut i tid 😊 Men man er da ikke verken nedbrutt eller særlig sliten når man holder på som hun har gjort de siste dagene…? Full sminke, husvask, strikking, tur med hunder, endeløse monologer på Snapchat roper ikke psykisk nedbrutt i min målestokk ihvertfall😅 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet mandag kl 17:44 #7948 Del Skrevet mandag kl 17:44 Blekkulfina skrev (2 minutter siden): Men man er da ikke verken nedbrutt eller særlig sliten når man holder på som hun har gjort de siste dagene…? Full sminke, husvask, strikking, tur med hunder, endeløse monologer på Snapchat roper ikke psykisk nedbrutt i min målestokk ihvertfall😅 Nei men du vet, hun har jo hatt ekstreme smerter og rier hun må puste seg gjennom i mange dager nå. #neidajodaneida🙈🙄 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet mandag kl 17:46 #7949 Del Skrevet mandag kl 17:46 Når du sitter å doller deg til med full sminke, drar deg i håret og babler i vei på snap, da har du ikke spesielt vondt. Den ungen er maaaange timer unna. Når jeg hadde «store smerter» som hun hevder å ha nå, da var telefonen min det siste jeg tenkte på. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet mandag kl 17:50 #7950 Del Skrevet mandag kl 17:50 Blekkulfina skrev (5 minutter siden): Men man er da ikke verken nedbrutt eller særlig sliten når man holder på som hun har gjort de siste dagene…? Full sminke, husvask, strikking, tur med hunder, endeløse monologer på Snapchat roper ikke psykisk nedbrutt i min målestokk ihvertfall😅 Akkurat det tenker ikke jeg er nok til å få et korrekt inntrykk, men 😊🤷♀️ Folk er suicidale uten at de rundt merker noe. Litt voldsom sammenligning kanskje, men skjule kan alle gjøre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet mandag kl 17:52 #7951 Del Skrevet mandag kl 17:52 Hvordan vet dere at hun har fått satt inn ballong? Jeg følger henne på Snap, men har ikke fått opp noe nytt siden de dro på sykehuset i formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet mandag kl 17:53 #7952 Del Skrevet mandag kl 17:53 Tough cookie skrev (Akkurat nå): Hvordan vet dere at hun har fått satt inn ballong? Jeg følger henne på Snap, men har ikke fått opp noe nytt siden de dro på sykehuset i formiddag Har vært oppdatering der. Både hos henne og Pelle.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet mandag kl 17:54 #7953 Del Skrevet mandag kl 17:54 Jeg syns nesten litt synd i PF som følte seg maktesløs når han så hvor vondt Stina fikk da de satte inn ballongen. Stakkars mann kommer til å stryke med når full åpning og pressfasen kommer. Men jeg forstår fortvilelsen hans over å dra. Gir meg flashback til korona-fødsel, det var ikke noe ålreit verken for mannen min eller meg. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet mandag kl 17:56 #7954 Del Skrevet mandag kl 17:56 Tough cookie skrev (3 minutter siden): Hvordan vet dere at hun har fått satt inn ballong? Jeg følger henne på Snap, men har ikke fått opp noe nytt siden de dro på sykehuset i formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet mandag kl 17:58 #7955 Del Skrevet mandag kl 17:58 PecanPie skrev (3 minutter siden): Jeg syns nesten litt synd i PF som følte seg maktesløs når han så hvor vondt Stina fikk da de satte inn ballongen. Stakkars mann kommer til å stryke med når full åpning og pressfasen kommer. Men jeg forstår fortvilelsen hans over å dra. Gir meg flashback til korona-fødsel, det var ikke noe ålreit verken for mannen min eller meg. Keisersnittet er nok sutra seg til lenge før den tid, så han kan senke skuldrene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflowerseed Skrevet mandag kl 17:59 #7956 Del Skrevet mandag kl 17:59 Helt oppriktig spørsmål - hvorfor følger dere med på Stina, om det ikke bringer dere noe annet enn irritasjon? Hele tråden de siste dagene har jo ikke vært annet enn styggheter, synes mange av dere fremstår mye mer «sutrende» over Stina enn det hun selv gjør. Dessuten; for alt vi vet, sliter hun mye mer psykisk enn hun gir inntrykk av. Kan vel være lettere å klage over kroppslige plager enn psykiske for noen, spesielt når mange klager over «influensere som gråter for kamera»… 17 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet mandag kl 18:05 #7957 Del Skrevet mandag kl 18:05 Skjønner ikke at folk her inne tror de har noe rett på å si at hun ikke har noen grunn til å bli satt i gang. Hårreisende hvordan dere holder på. Hva skade gjør det dere at hun blir satt i gang? Tror legene og jordmødrene på sykhuset har mer peiling enn dere. Og dere klager på at hun klager. Må da være veldig energitappende for dere å følge med på noen som åpenbart kun bringer dere irritasjon. 8 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet mandag kl 18:07 #7958 Del Skrevet mandag kl 18:07 (endret) sunflowerseed skrev (10 minutter siden): Helt oppriktig spørsmål - hvorfor følger dere med på Stina, om det ikke bringer dere noe annet enn irritasjon? Hele tråden de siste dagene har jo ikke vært annet enn styggheter, synes mange av dere fremstår mye mer «sutrende» over Stina enn det hun selv gjør. Dessuten; for alt vi vet, sliter hun mye mer psykisk enn hun gir inntrykk av. Kan vel være lettere å klage over kroppslige plager enn psykiske for noen, spesielt når mange klager over «influensere som gråter for kamera»… Er vel ikke alle som følger Stina engang? Men dama popper allikevel opp i utforsk til de fleste av oss med Snapchat, så da blir vel nysgjerrigheten for stor til å la vær å klikke seg innom. Sånn er jo vi mennesker? Spesielt når man kjenner litt av personligjeten hennes fra før og hun har skrytt på seg tidenes smerteterskel. Spennende å se hvordan en influencer møter fødselen når den virkelig står for døra da. Det må jeg innrømme. Og er vel flest klikk disse influencerne både lever av og ønsker, også. Kan ikke forvente at all pr er god pr 🤷🏻♀️ det er bakdelen, det. Men for all del - jeg unner da ikke jenta noe vondt. Hverken psykiske plager eller at fødselen skal gå galt på noe vis. Unner henne en fin fødsel og at bebis er frisk og fin. Det tror jeg alle her ønsker. Men man må få ha meningene sine om hennes fokus og holdninger allikevel uten å bli beskyldt for selv å være sutrete igjen. Da kan man jo aldri ha debatt om noe da jo 😆🤷🏻♀️ Endret mandag kl 18:12 av frkbibelstripp 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet mandag kl 18:14 #7959 Del Skrevet mandag kl 18:14 Hun virker som en liten jente. Ikke som den voksne dama hun burde være. Tåler veldig lite, virker det som. Har aldri hørt om noen som går med kjempevonde rier i en uke. Er det reelt? Og disse kynnerne? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet mandag kl 18:16 #7960 Del Skrevet mandag kl 18:16 Er helt SYKT at man ikke skal få lov å mene noe negativt om influensere eller andre kjente personer som setter agendaen for trender. Blir helt SJOKKERT av at å engasjere seg i samfunnsdebatten d skal man ikke. Det er EKSTREME tilstander i influenserverden og disse påvirker både oss og barna våre/ungdommen vår. Det SMERTER meg å se utviklingen i samfunnet. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå