Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Kleppmelk skrev (28 minutter siden):

Nei Stina. Du har ikke hatt et krevende svangerskap. 

Du har ikke hatt bekkenlåsning

Du har ikke hatt hyperemesis

Du har ikke hatt så nedpress at du ikke har klart og stått oppreist eller gå generelt i 3 mnd

Du har ikke hatt svangerskapsdiabetes eller svangerskapsforgiftning 

De med slike svangerskap - DE har hatt det krevende. Kombiner gjerne med at de har flere barn også. 

Ut ifra det du har delt på snap (som er ca hvert minutt av livet ditt) har du vært uvel og smerter. Men kanskje ikke uvel og full av smerter siden du har reist 3-4 ganger til utlandet og generelt levd livet som før graviditeten.

Hva trodde du? At man gikk gravid uten noen form for ubehag? 

Beveg hodet ditt litt av egen navle, du har hatt et kjempefint svangerskap du! 

Den ranten i kveld var lavmål. ALLE ER LEI PÅ SLUTTEN, DET ER MENINGEN. 

Legg til at de aller aller fleste har en jobb å reise til,og en mann som også er borte i jobb! Da også muligens ei uke eller to i strekk. Og er mor sjukemeldt så kommer ikke di andre unga seg av gårde til bhg og skole selv. Middag må lages,lekser må følges opp,klesvasken gjør seg heller ikke selv. Om man ikke gjør som dem,å leverer vasken for å slippe å vaske og brette klær selv! 

På tide å få hue ut av ræva og sjekke inn i det virkelige livet!! 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katinkalille skrev (6 minutter siden):

Legg til at de aller aller fleste har en jobb å reise til,og en mann som også er borte i jobb! Da også muligens ei uke eller to i strekk. Og er mor sjukemeldt så kommer ikke di andre unga seg av gårde til bhg og skole selv. Middag må lages,lekser må følges opp,klesvasken gjør seg heller ikke selv. Om man ikke gjør som dem,å leverer vasken for å slippe å vaske og brette klær selv! 

På tide å få hue ut av ræva og sjekke inn i det virkelige livet!! 

Mann som jobba på sjøen her og bonde når han var hjemme. 3dje barnet bytta til landjobb 1mnd før fødsel. Når bebisen var 6uker gammel sklei jeg på isen og 3 brudd i ankelen. Knekt rett av. Tilbringte barselstia på sofaen med rullestol til hjelpemiddel. Pappan hadde jo ny jobb og lederstilling… så klarte meg stort sett alene!! Det handler om INNSTILLING og hennes er RÆVVA.

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg har fulgt henne har hun alltid tydd til overdrivelser når hun skal skape et narrativ. Hun er veldig selektiv med hva hun velger å trekke frem, og dersom man ikke har fulgt med får man et helt feilaktig inntrykk av de faktiske forhold. Først så har hun ekstremt høy smerteterskel, men så er riene «sjukt vonde», og plutselig så er det visst bare maserier så da sover hun i 8 timer, men vent litt - nå er hun drittlei av å være gravid for hun har tross alt vært gravid i hele 9,5 mnd hvis vi skal telle med de ukene hun var gravid og mistet, og det har vært et ekstremt krevende svangerskap. Hun er ikke sliten, det passer jo ikke helt inn med det narrativet hun skal selge om en frisk, sunn og sukkerfri førstegangsfødende med høy smerteterskel, men hun vil bare at det skal være overstått for det har vært en lang reise helt fra de begynte å prøve for 2 eller var det 2,5 år siden også mistet de og og og….. Altså.🙄 Det må være utrolig stressende å holde styr på alle de reviderte versjonene av sannheten hun deler til enhver tid. Ikke 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (43 minutter siden):

Nei Stina. Du har ikke hatt et krevende svangerskap. 

Du har ikke hatt bekkenlåsning

Du har ikke hatt hyperemesis

Du har ikke hatt så nedpress at du ikke har klart og stått oppreist eller gå generelt i 3 mnd

Du har ikke hatt svangerskapsdiabetes eller svangerskapsforgiftning 

De med slike svangerskap - DE har hatt det krevende. Kombiner gjerne med at de har flere barn også. 

Ut ifra det du har delt på snap (som er ca hvert minutt av livet ditt) har du vært uvel og smerter. Men kanskje ikke uvel og full av smerter siden du har reist 3-4 ganger til utlandet og generelt levd livet som før graviditeten.

Hva trodde du? At man gikk gravid uten noen form for ubehag? 

Beveg hodet ditt litt av egen navle, du har hatt et kjempefint svangerskap du! 

Den ranten i kveld var lavmål. ALLE ER LEI PÅ SLUTTEN, DET ER MENINGEN. 

👏🏼👏🏼👏🏼

Jeg har kun fulgt med på Stina i litt over ett år og begynte faktisk å se på hun da jeg var gravid. Startet med at jeg så clickbaiten rundt SA 🤡 Det virker kanskje smålig, men når man selv har et ekstremt krevende og smertefullt svangerskap så er det så sinnsykt frustrende å høre hun klage. Med alle hormonene involvert irriterte det meg grenseløst. Jeg nekter å tro på at hun kan opprettholde snapstories hvis hun virkelig er så kvalm, dårlig og har så utrolig vondt. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Achroite skrev (22 minutter siden):

👏🏼👏🏼👏🏼

Jeg har kun fulgt med på Stina i litt over ett år og begynte faktisk å se på hun da jeg var gravid. Startet med at jeg så clickbaiten rundt SA 🤡 Det virker kanskje smålig, men når man selv har et ekstremt krevende og smertefullt svangerskap så er det så sinnsykt frustrende å høre hun klage. Med alle hormonene involvert irriterte det meg grenseløst. Jeg nekter å tro på at hun kan opprettholde snapstories hvis hun virkelig er så kvalm, dårlig og har så utrolig vondt. 

Dette! Forstår deg veldig godt. Håper alt går bra for deg/dere 🫶🏻 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Achroite skrev (32 minutter siden):

👏🏼👏🏼👏🏼

Hun har ingenting å sammenligne med. Derfor hu skriver/snakker som hu er. I hennes egen lille boble 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fizzypo skrev (1 time siden):

Så lenge jeg har fulgt henne har hun alltid tydd til overdrivelser når hun skal skape et narrativ. Hun er veldig selektiv med hva hun velger å trekke frem, og dersom man ikke har fulgt med får man et helt feilaktig inntrykk av de faktiske forhold. Først så har hun ekstremt høy smerteterskel, men så er riene «sjukt vonde», og plutselig så er det visst bare maserier så da sover hun i 8 timer, men vent litt - nå er hun drittlei av å være gravid for hun har tross alt vært gravid i hele 9,5 mnd hvis vi skal telle med de ukene hun var gravid og mistet, og det har vært et ekstremt krevende svangerskap. Hun er ikke sliten, det passer jo ikke helt inn med det narrativet hun skal selge om en frisk, sunn og sukkerfri førstegangsfødende med høy smerteterskel, men hun vil bare at det skal være overstått for det har vært en lang reise helt fra de begynte å prøve for 2 eller var det 2,5 år siden også mistet de og og og….. Altså.🙄 Det må være utrolig stressende å holde styr på alle de reviderte versjonene av sannheten hun deler til enhver tid. Ikke 

Ja hun overdriver.  Som å si at de mistet et ufødt barn, når unnfangelsen så vidt hadde skjedd. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (3 timer siden):

Herregud for ei sutre diva🙈, skal hun seriøst begynne historien fra ivf og  gravid og blabla igjen..nå har hun lite å ta seg til..hun har hadd kynnere i 10 uker.. seriøst 😅🙈, å rier siden onsdag...trur ikke det jenta mi. Åååå så vondt hele graviditeten..  merkelig med tanke på alle reisene hun har gjennomført, all shopping og pynting ,og garderobe skift😅🤣🤣.. 

Ja det er bare elendighet 🤣 sutre Stina .. endelig gravid og så er det bare sutring og klaging . Hun tåler ingen verdens ting . Makan til grinekjerring , der hun sitter og syntes så innmari synd på seg selv  hun har hatt smerter siden hun var -4 uker gravid , og smertene er de sterkeste smerter  en kvinne noensinne har måtte oppleve her på jord . Det er sååå fryktelig ille , et voldsomt krevende svangerskap 🤣🤣 sorry men idag kom jeg endelig på hva hun minner meg om ... 🫣🤣 

Screenshot_20241111-000542.png

Screenshot_20241111-000638.png

• Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyblade skrev (6 minutter siden):

@HappyfloppSyntes ikke de bildene var nødvendige. Er lov å diskutere uten å ty til noe som er så sinnsykt lavmål.

Deg om det , muligens er du vel like sensitiv og nærtagen som SB ... At hun frivillig endrer utseende sitt på en slik måte og ender opp med ligne på noe xx... Det er ikke å rekke ned på utseende hennes , for hun har tonnevis med sminke filter , fillers og botox , altså ...hun hadde nok ikke lignet på noe eller noen om hun bare hadde vært litt mer naturlig 🤣😂 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frkbibelstripp skrev (3 timer siden):

Sorry, men nå fikk jeg henne litt opp i halsen her også.. måtte faktisk inn å høre på ranten hennes og hun snakker om at hun har hatt «en svært krevende graviditet»?? Fordi hun har hatt bukser som strammer av kynnere, vondter i kroppen, tett i nesa og gudene veit hva hu ikke har vært plaget av…

Altså, dette er jo helt naturlige og normale plager ved et svangerskap. Hatt det og masse annet i begge mine svangerskap, men følte meg sykt heldig i forhold til andre. Det kan så absolutt ikke kategoriseres som noe krevende svangerskap på papiret i hvert fall. Hun føler nok det, men da kan du ikke gå rundt og skryte av hvor enormt høy smerteterskel du har i hvert fall.. omg, tenk hun i aktiv fødsel 🙈

Hun er.så.jævla.uvitende!! Hun kan komme tilbake når hun har hatt svangerskapskvalme i 20 uker og invalidiserende bekkenløsning resten av svangerskapet, i tillegg til en overhengende psykisk belastning halve svangerskapet fordi det på et tidspunkt var usikkert om barnet kom til å være levedyktig ved fødsel. Det syntes jeg var svært krevende, i hvert fall. 

Blir så forbanna provosert, glad jeg avfulgte henne for lenge siden. 

(Det gikk forresten veldig bra med barnet mitt, altså! Men den redselen unner jeg ingen.)

Endret av esk
  • Liker 12
  • Hjerte 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happyflopp skrev (1 time siden):

Ja det er bare elendighet 🤣 sutre Stina .. endelig gravid og så er det bare sutring og klaging . Hun tåler ingen verdens ting . Makan til grinekjerring , der hun sitter og syntes så innmari synd på seg selv  hun har hatt smerter siden hun var -4 uker gravid , og smertene er de sterkeste smerter  en kvinne noensinne har måtte oppleve her på jord . Det er sååå fryktelig ille , et voldsomt krevende svangerskap 🤣🤣 sorry men idag kom jeg endelig på hva hun minner meg om ... 🫣🤣 

Screenshot_20241111-000542.png

Screenshot_20241111-000638.png

E.T er faktisk søt da😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm noen andre som har lagt merke til leppene hennes? Kjenner ingen som har fått sånne lepper i svangerskap før. 😳 de ser jo ut som hun nettopp har fylt de 😳 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at andre også ser det jeg sa for lenge siden at hun virker som ei bortskjemt lita dritt unge... altså hun veit ikke hvor heldig hun er! Å sånn hun snakker om følgere sine å hvordan hun mange ganger snakker nedlatende til Per Fredrik... fysj! For ei som tror hun er ei prinsesse 😳🤑🤢🤢🤢

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym23445566 skrev (2 timer siden):

Ehm noen andre som har lagt merke til leppene hennes? Kjenner ingen som har fått sånne lepper i svangerskap før. 😳 de ser jo ut som hun nettopp har fylt de 😳 

Ser ut som 2 røkte kjøttpølser... 👄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere for gode til å kritisere utseende. Det er lavmål. 

Er det konkurranse om å ha hatt verst mulig graviditet og slit blandt brukere? 

Kan være det psykiske rundt svangerskapet og frykten for å miste har vært stor hos henne. Hun har null sammenligningsgrunnlag og hun må faktisk få lov å fæle som hun gjør selv om andre har hatt det sååååååå mye tyngre. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på..er det normalt å få begynne på ivf samme dag som man mister? 
Spør fordi jeg har null erfaring med ivf ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosererrøde skrev (1 time siden):

Hold dere for gode til å kritisere utseende. Det er lavmål. 

Er det konkurranse om å ha hatt verst mulig graviditet og slit blandt brukere? 

Kan være det psykiske rundt svangerskapet og frykten for å miste har vært stor hos henne. Hun har null sammenligningsgrunnlag og hun må faktisk få lov å fæle som hun gjør selv om andre har hatt det sååååååå mye tyngre. 

Tror det går mer ut på at hun egentlig er ganske hendelig og har hatt lite plager. Så folk kritiserer pga de syntes hun overdriver. Men som både du og andre har nevnt i samtalen her inne så har hun ingenting å sammenligne med. Forståelig at frykten for å miste er større hos henne pga de har mistet tidligere. Jeg fødte selv et livløst barn. Så vet godt hva den frykten består av. Å ligge på sykehus senga med bedøvelse i begge beina og ha 0 kontroll over hva som skjer er ganske vondt. Heldigvis gikk det fint hos meg da barnelegene fikk liv i barnet mitt igjen. Men det var en ganske stor belastning og vi har fått bekreftelse om tettere oppfølging på neste graviditet.

• Liker 3
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (19 minutter siden):

Jeg lurer på..er det normalt å få begynne på ivf samme dag som man mister? 
Spør fordi jeg har null erfaring med ivf ☺️

Hun brukte privat klinikk så da kan man vel gjøre det. 
Money talks

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (3 minutter siden):

Hun brukte privat klinikk så da kan man vel gjøre det. 
Money talks

De var på fertilitetsklinikken i Porsgrunn. Den er Ikke privat, men en del av sykehuset Telemark. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...