Tippsi Skrevet 9. november 2024 #7621 Del Skrevet 9. november 2024 Viola712 skrev (17 minutter siden): Ser ikke forskjell på henne om hun er sminka eller ei jeg... Med all den filterbruken er det ikke helt enkelt å se nei🙈😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 9. november 2024 #7622 Del Skrevet 9. november 2024 Tessa12 skrev (1 time siden): Det er nok du som ikke har fulgt med da ja, jeg har passert 50, og husker vi feiret farsdag da jeg var liten. Har også passert 50 og vi feiret aldri morsdag eller farsdag. Dette er noe vi smått startet med da min ble født rundt 2000 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 9. november 2024 #7623 Del Skrevet 9. november 2024 Whitesnake69 skrev (1 time siden): Så kleint av begge 2 å hinte til at de har hatt seg 😂 Fått råd om hvordan sette i gang fødsel men kan ikke si alt de har gjort 🙈 Er det noe værre enn når influencer Sara Emilie forteller om unnfangelsen til sitt barn? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 9. november 2024 #7624 Del Skrevet 9. november 2024 elskersommer skrev (Akkurat nå): Er det noe værre enn når influencer Sara Emilie forteller om unnfangelsen til sitt barn? Nei det er helt forferdelig det SE driver med 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 9. november 2024 #7625 Del Skrevet 9. november 2024 Dojakitty skrev (Akkurat nå): Nei det er helt forferdelig det SE driver med Vi alle vet att folk har sex.. å en ting er att SB kun sa de hadde forsøkt det rådet.. men hos SE får vi vite det meste,hvilket sexleketøy som brukes osv😊 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 9. november 2024 #7626 Del Skrevet 9. november 2024 elskersommer skrev (7 minutter siden): Er det noe værre enn når influencer Sara Emilie forteller om unnfangelsen til sitt barn? Nei men denne tråden handler ikke om SET.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemy Skrevet 9. november 2024 #7627 Del Skrevet 9. november 2024 elskersommer skrev (12 minutter siden): Nå var det jordmødre på føden som sa hun hadde rier. Noe man også så på de målingene. Men føden kan jo ta feil for alt jeg vet altså😊 Ctg viser vel sammentrekninger og da inkl kynnere. Har selv vært koblet opp og sett kynnere blitt registrert opp mot 75 ish. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 9. november 2024 #7628 Del Skrevet 9. november 2024 elskersommer skrev (6 minutter siden): Vi alle vet att folk har sex.. å en ting er att SB kun sa de hadde forsøkt det rådet.. men hos SE får vi vite det meste,hvilket sexleketøy som brukes osv😊 Ja har fått med meg dette. Jeg er ikke prippen på noe som helst måte men fy faen hun der er nasty 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9. november 2024 #7629 Del Skrevet 9. november 2024 Dojakitty skrev (21 minutter siden): Nå får du nok x antall meldinger som lyder: Så du sier alle bæsjer på seg under fødsel? Så du sier at hun kommer til å gjøre det? Er du synsk? ALLE SKAL TA STINA BUHU! Ja den bestevenngjengen til Stina er hard! Slutt å brett ut livet ditt så er det ingen som kan ta noen 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 9. november 2024 #7630 Del Skrevet 9. november 2024 Villemy skrev (17 minutter siden): Ctg viser vel sammentrekninger og da inkl kynnere. Har selv vært koblet opp og sett kynnere blitt registrert opp mot 75 ish. Men da tar så klart jordmødre feil😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. november 2024 #7631 Del Skrevet 9. november 2024 Palmemor skrev (2 timer siden): Men du vet at Påsken ikke er fastsatte dager? Eller at 1.juledag alltid er 25. desember? Ja, men nå er jo dette dager jeg feirer. Skjønte du ikke det utifra det jeg skrev du da? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9. november 2024 #7632 Del Skrevet 9. november 2024 Birdo skrev (19 minutter siden): Ja, men nå er jo dette dager jeg feirer. Skjønte du ikke det utifra det jeg skrev du da? Feirer du påsken? Ja da er det jo ikke så rart at du vet at den kommer på ulike tider hvert år 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøfteblomst Skrevet 9. november 2024 #7633 Del Skrevet 9. november 2024 Viola712 skrev (2 timer siden): Ser ikke forskjell på henne om hun er sminka eller ei jeg... Synes alltid brynene hennes er så fine når hun kommer rett fra dusjen. Før hun grer de opp og fyller de inn. Hun har jo naturlig en nydelig form og fylde på de! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 9. november 2024 #7634 Del Skrevet 9. november 2024 Følelsen av å føle seg fresk vil raskt avta når man virkelig begynner å føde. Når man skal ha lystgassmaska skliende rundt i foundation, tårene skal trille, man skal kanskje spy litt og svette av smerte. Personlig hadde jeg følt meg freshere med et rent, usminket ansikt. 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 9. november 2024 #7635 Del Skrevet 9. november 2024 Marsipan123 skrev (10 minutter siden): Følelsen av å føle seg fresk vil raskt avta når man virkelig begynner å føde. Når man skal ha lystgassmaska skliende rundt i foundation, tårene skal trille, man skal kanskje spy litt og svette av smerte. Personlig hadde jeg følt meg freshere med et rent, usminket ansikt. Jeg har sett bilder av meg selv rett etter fødsel og selv ikke den fineste sminken og det tyngste filteret kunnet reddet meg 😂🤣 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 9. november 2024 #7636 Del Skrevet 9. november 2024 Marsipan123 skrev (13 minutter siden): Følelsen av å føle seg fresk vil raskt avta når man virkelig begynner å føde. Når man skal ha lystgassmaska skliende rundt i foundation, tårene skal trille, man skal kanskje spy litt og svette av smerte. Personlig hadde jeg følt meg freshere med et rent, usminket ansikt. Hun burde heller ikke ha barbert underlivet. Tolket det slik på hvordan hun ordla seg. Det er ikke anbefalt før fødsel pga det kan gi infeksjon. (Spesielt om det ender i keisersnitt) 🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 9. november 2024 #7637 Del Skrevet 9. november 2024 Marsipan123 skrev (10 minutter siden): Følelsen av å føle seg fresk vil raskt avta når man virkelig begynner å føde. Når man skal ha lystgassmaska skliende rundt i foundation, tårene skal trille, man skal kanskje spy litt og svette av smerte. Personlig hadde jeg følt meg freshere med et rent, usminket ansikt. Tårene og maskaraen renner, foundation er gnidd utover pute og dyne etter at man har ligget på alle fire og brølt som et dyr inn i senga, håret er svett og fullt av glidemiddel og annet greier fordi det ikke er i strikk. Etter fødsel er han full i foundation fordi han ble løftet rett opp i en foundation-dam, det er blod, fosterfett og forskjellig i håret, og der ligger man. Neida, skal ikke krisemaksimere. En selv kan jo bare ta en dusj. Men personlig syns jeg det er ganske ekkelt å trø så mye sminke i ansiktet på en baby som første hilsen, spesielt når man ikke skal vaske det av på mange dager. Kan jo tørke det av, men vanskelig å få det av uten at vernix også forsvinner.. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 9. november 2024 #7638 Del Skrevet 9. november 2024 lillebamsemums skrev (9 minutter siden): Hun burde heller ikke ha barbert underlivet. Tolket det slik på hvordan hun ordla seg. Det er ikke anbefalt før fødsel pga det kan gi infeksjon. (Spesielt om det ender i keisersnitt) 🤷♀️ Hun har sagt fere ganger at hun ikke kan barbere underlivet før fødsel pga fare for infeksjon 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 9. november 2024 #7639 Del Skrevet 9. november 2024 snurk skrev (18 minutter siden): Jeg har sett bilder av meg selv rett etter fødsel og selv ikke den fineste sminken og det tyngste filteret kunnet reddet meg 😂🤣 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 9. november 2024 #7640 Del Skrevet 9. november 2024 elskersommer skrev (23 minutter siden): Hun har sagt fere ganger at hun ikke kan barbere underlivet før fødsel pga fare for infeksjon Ikke fått det med meg. Men nå poster hun så ekstremt mye. Så har nok gått glipp av det. Begynte virkelig å lure 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå