Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Tessa12 skrev (2 timer siden):

Hmm, jeg kan ikke huske at det ikke har vært farsdag, men de aller fleste vet vel i hvert fall at både morsdag og farsdag er på søndager begge to

Jeg innbiller meg at farsdag kun har eksistert de siste 15 årene, men det kan jo være at jeg ikke har vært oppmerksom på det tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (13 minutter siden):

Jeg innbiller meg at farsdag kun har eksistert de siste 15 årene, men det kan jo være at jeg ikke har vært oppmerksom på det tidligere.

Det er nok du som ikke har fulgt med da ja, jeg har passert 50, og husker vi feiret farsdag da jeg var liten. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (21 minutter siden):

Det må dere gjerne si, men jeg går ikke rundt å husker hvilke regler som er for hver merkedag om jeg ikke faktisk feirer de selv. Men klart, det er jo kjekt å ha en ting til å «ta» Stina på🙃👌🏻

Men du vet at Påsken ikke er fastsatte dager? Eller at 1.juledag alltid er 25. desember? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kleint av begge 2 å hinte til at de har hatt seg 😂 Fått råd om hvordan sette i gang fødsel men kan ikke si alt de har gjort 🙈

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (30 minutter siden):

Så kleint av begge 2 å hinte til at de har hatt seg 😂 Fått råd om hvordan sette i gang fødsel men kan ikke si alt de har gjort 🙈

Superpinlig! Hva er det med disse influenserne som på død og liv må kringkaste at de har seg?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (56 minutter siden):

Nå er sex kleint også ja 🫡

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessa12 skrev (1 time siden):

Det er nok du som ikke har fulgt med da ja, jeg har passert 50, og husker vi feiret farsdag da jeg var liten. 

Jeg husker at vi laget morsdagskort på skolen men aldri farsdagskort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig for damer å sove med sminke på huden, i tilfelle man må dra til Føden om natten?

Hun kan jo bare filme seg med filter, så slipper hun foundation, concealer, rouge o.l og hun har jo vipper og bryn på stell.

De på sykehuset gir fullstendig blaffen i utseendet til de fødende som kommer inn.

Det siste jeg tenkte på da jeg skulle føde var utseendet mitt.

Endret av Tough cookie
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 time siden):

Stemmer ikke, så er nok du som ikke har vært oppmerksom ja

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (1 time siden):

Gjorde vi også, jeg er ikke 50 men over 40 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Er det vanlig for damer å sove med sminke på huden, i tilfelle man må dra til Føden om natten?

Hun kan jo bare filme seg med filter, så slipper hun foundation, concealer, rouge o.l og hun har jo vipper og bryn på stell.

De på sykehuset gir fullstendig blaffen i utseendet til de fødende som kommer inn.

Det siste jeg tenkte på da jeg skulle føde var utseendet mitt.

Nei! Ikke vanlig! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for meg veldig merkelig å være så opphengt i utseendet at man SOVER med sminke på i tilfelle man må FØDE på natten 😂🤣 Det er enda en ting som får det til å høres ut som at at hennes "ekstreme" smerter og rier er en stor overdrivelse. Si i fra når du har så vondt at du driter langveis i hvordan du ser ut, da begynner fødselen å nærme seg 😂 

• Liker 15
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snurk skrev (2 minutter siden):

Det er for meg veldig merkelig å være så opphengt i utseendet at man SOVER med sminke på i tilfelle man må FØDE på natten 😂🤣 Det er enda en ting som får det til å høres ut som at at hennes "ekstreme" smerter og rier er en stor overdrivelse. Si i fra når du har så vondt at du driter langveis i hvordan du ser ut, da begynner fødselen å nærme seg 😂 

Bokstavelig talt gjerne. Hun får vel sjokk da å sender alle på dør. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (8 minutter siden):

Bokstavelig talt gjerne. Hun får vel sjokk da å sender alle på dør. 

Hun er så ekstremt opptatt av fasade at det skal bli en fryd når hun bæsjer under fødsel, og PF risikerer å se det. Håper hun vet at det er helt normalt og at oddsen er ekstremt stor for at det kommer til å skje 🙈 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Palmemor skrev (Akkurat nå):

Hun er så ekstremt opptatt av fasade at det skal bli en fryd når hun bæsjer under fødsel, og PF risikerer å se det. Håper hun vet at det er helt normalt og at oddsen er ekstremt stor for at det kommer til å skje 🙈 

Også heeeelt normalt å IKKE bæsje under fødsel.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 minutt siden):

Nå får du nok x antall meldinger som lyder: 

Så du sier alle bæsjer på seg under fødsel? Så du sier at hun kommer til å gjøre det? Er du synsk? ALLE SKAL TA STINA BUHU!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (3 timer siden):

Hvorfor sier hun at hun har rier? Hun har jo ikke det?

Nå var det jordmødre på føden som sa hun hadde rier.   Noe man også så på de målingene. Men føden kan jo ta feil for alt jeg vet altså😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cactus_ skrev (3 timer siden):

Jeg lurer på hvordan hun har så mye kunnskap om fødsel og alt det innebærer mtp at hun er førstegangs? 

Hun leser nok mye og får sikkert en del info fra sin søster som jobber på føden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...