Tough cookie Skrevet lørdag kl 13:50 #7601 Del Skrevet lørdag kl 13:50 Tessa12 skrev (2 timer siden): Hmm, jeg kan ikke huske at det ikke har vært farsdag, men de aller fleste vet vel i hvert fall at både morsdag og farsdag er på søndager begge to Jeg innbiller meg at farsdag kun har eksistert de siste 15 årene, men det kan jo være at jeg ikke har vært oppmerksom på det tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet lørdag kl 14:05 #7602 Del Skrevet lørdag kl 14:05 Tough cookie skrev (13 minutter siden): Jeg innbiller meg at farsdag kun har eksistert de siste 15 årene, men det kan jo være at jeg ikke har vært oppmerksom på det tidligere. Det er nok du som ikke har fulgt med da ja, jeg har passert 50, og husker vi feiret farsdag da jeg var liten. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet lørdag kl 14:13 #7603 Del Skrevet lørdag kl 14:13 Birdo skrev (21 minutter siden): Det må dere gjerne si, men jeg går ikke rundt å husker hvilke regler som er for hver merkedag om jeg ikke faktisk feirer de selv. Men klart, det er jo kjekt å ha en ting til å «ta» Stina på🙃👌🏻 Men du vet at Påsken ikke er fastsatte dager? Eller at 1.juledag alltid er 25. desember? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet lørdag kl 14:13 #7604 Del Skrevet lørdag kl 14:13 Så kleint av begge 2 å hinte til at de har hatt seg 😂 Fått råd om hvordan sette i gang fødsel men kan ikke si alt de har gjort 🙈 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet lørdag kl 14:43 #7605 Del Skrevet lørdag kl 14:43 Whitesnake69 skrev (30 minutter siden): Så kleint av begge 2 å hinte til at de har hatt seg 😂 Fått råd om hvordan sette i gang fødsel men kan ikke si alt de har gjort 🙈 Superpinlig! Hva er det med disse influenserne som på død og liv må kringkaste at de har seg? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hammerhai Skrevet lørdag kl 15:09 #7606 Del Skrevet lørdag kl 15:09 Whitesnake69 skrev (56 minutter siden): Så kleint av begge 2 å hinte til at de har hatt seg 😂 Fått råd om hvordan sette i gang fødsel men kan ikke si alt de har gjort 🙈 Nå er sex kleint også ja 🫡 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet lørdag kl 15:15 #7607 Del Skrevet lørdag kl 15:15 Tessa12 skrev (1 time siden): Det er nok du som ikke har fulgt med da ja, jeg har passert 50, og husker vi feiret farsdag da jeg var liten. Jeg husker at vi laget morsdagskort på skolen men aldri farsdagskort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet lørdag kl 15:24 #7608 Del Skrevet lørdag kl 15:24 Hammerhai skrev (14 minutter siden): Nå er sex kleint også ja 🫡 Klarer du ikke å lese det som står? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet lørdag kl 15:25 #7609 Del Skrevet lørdag kl 15:25 (endret) Er det vanlig for damer å sove med sminke på huden, i tilfelle man må dra til Føden om natten? Hun kan jo bare filme seg med filter, så slipper hun foundation, concealer, rouge o.l og hun har jo vipper og bryn på stell. De på sykehuset gir fullstendig blaffen i utseendet til de fødende som kommer inn. Det siste jeg tenkte på da jeg skulle føde var utseendet mitt. Endret lørdag kl 15:26 av Tough cookie 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet lørdag kl 15:26 #7610 Del Skrevet lørdag kl 15:26 Tough cookie skrev (1 time siden): Jeg innbiller meg at farsdag kun har eksistert de siste 15 årene, men det kan jo være at jeg ikke har vært oppmerksom på det tidligere. Stemmer ikke, så er nok du som ikke har vært oppmerksom ja 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet lørdag kl 15:26 #7611 Del Skrevet lørdag kl 15:26 Tessa12 skrev (1 time siden): Det er nok du som ikke har fulgt med da ja, jeg har passert 50, og husker vi feiret farsdag da jeg var liten. Gjorde vi også, jeg er ikke 50 men over 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet lørdag kl 15:28 #7612 Del Skrevet lørdag kl 15:28 Tough cookie skrev (2 minutter siden): Er det vanlig for damer å sove med sminke på huden, i tilfelle man må dra til Føden om natten? Hun kan jo bare filme seg med filter, så slipper hun foundation, concealer, rouge o.l og hun har jo vipper og bryn på stell. De på sykehuset gir fullstendig blaffen i utseendet til de fødende som kommer inn. Det siste jeg tenkte på da jeg skulle føde var utseendet mitt. Nei! Ikke vanlig! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet lørdag kl 15:33 #7613 Del Skrevet lørdag kl 15:33 Det er for meg veldig merkelig å være så opphengt i utseendet at man SOVER med sminke på i tilfelle man må FØDE på natten 😂🤣 Det er enda en ting som får det til å høres ut som at at hennes "ekstreme" smerter og rier er en stor overdrivelse. Si i fra når du har så vondt at du driter langveis i hvordan du ser ut, da begynner fødselen å nærme seg 😂 15 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet lørdag kl 15:34 #7614 Del Skrevet lørdag kl 15:34 Ser ikke forskjell på henne om hun er sminka eller ei jeg... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet lørdag kl 15:36 #7615 Del Skrevet lørdag kl 15:36 snurk skrev (2 minutter siden): Det er for meg veldig merkelig å være så opphengt i utseendet at man SOVER med sminke på i tilfelle man må FØDE på natten 😂🤣 Det er enda en ting som får det til å høres ut som at at hennes "ekstreme" smerter og rier er en stor overdrivelse. Si i fra når du har så vondt at du driter langveis i hvordan du ser ut, da begynner fødselen å nærme seg 😂 Bokstavelig talt gjerne. Hun får vel sjokk da å sender alle på dør. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet lørdag kl 15:45 #7616 Del Skrevet lørdag kl 15:45 Dojakitty skrev (8 minutter siden): Bokstavelig talt gjerne. Hun får vel sjokk da å sender alle på dør. Hun er så ekstremt opptatt av fasade at det skal bli en fryd når hun bæsjer under fødsel, og PF risikerer å se det. Håper hun vet at det er helt normalt og at oddsen er ekstremt stor for at det kommer til å skje 🙈 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet lørdag kl 15:46 #7617 Del Skrevet lørdag kl 15:46 Palmemor skrev (Akkurat nå): Hun er så ekstremt opptatt av fasade at det skal bli en fryd når hun bæsjer under fødsel, og PF risikerer å se det. Håper hun vet at det er helt normalt og at oddsen er ekstremt stor for at det kommer til å skje 🙈 Også heeeelt normalt å IKKE bæsje under fødsel. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet lørdag kl 15:47 #7618 Del Skrevet lørdag kl 15:47 Palmemor skrev (1 minutt siden): Hun er så ekstremt opptatt av fasade at det skal bli en fryd når hun bæsjer under fødsel, og PF risikerer å se det. Håper hun vet at det er helt normalt og at oddsen er ekstremt stor for at det kommer til å skje 🙈 Nå får du nok x antall meldinger som lyder: Så du sier alle bæsjer på seg under fødsel? Så du sier at hun kommer til å gjøre det? Er du synsk? ALLE SKAL TA STINA BUHU! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet lørdag kl 15:50 #7619 Del Skrevet lørdag kl 15:50 Palmemor skrev (3 timer siden): Hvorfor sier hun at hun har rier? Hun har jo ikke det? Nå var det jordmødre på føden som sa hun hadde rier. Noe man også så på de målingene. Men føden kan jo ta feil for alt jeg vet altså😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet lørdag kl 15:51 #7620 Del Skrevet lørdag kl 15:51 cactus_ skrev (3 timer siden): Jeg lurer på hvordan hun har så mye kunnskap om fødsel og alt det innebærer mtp at hun er førstegangs? Hun leser nok mye og får sikkert en del info fra sin søster som jobber på føden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå