blomstergal Skrevet 3. november 2024 #7361 Del Skrevet 3. november 2024 Omg, hennes "høstgarderobe" er jo større enn hele min garderobe tilsammen 🫣 Må jo være digg å ha så mye å bytte ut så man ikke blir lei da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. november 2024 #7362 Del Skrevet 3. november 2024 Poly skrev (2 timer siden): De burde tenke mer på at de kanskje får problemer når alt stasjet skal ryddes vekk igjen etter jul fremfor og stresse med og få alt på plass 😅 Nyfødt tiden kan være rimelig oppslukkende, spesielt for førstegangsfødende. Blir fort til at julen varer til påske i det huset der 🙊 Eller det er et ikke problem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 3. november 2024 #7363 Del Skrevet 3. november 2024 Oi,tørker støv EN gang i mnd ish?? Den oppskrifta på støvfritt hus vil jeg også ha. Selv om det er null tepper og robotstøvsuger,så skjønner jeg ikke åssen det er mulig... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 3. november 2024 #7364 Del Skrevet 3. november 2024 Stina vil ikke ha gardiner eller bilder på veggene for det er så forstyrrende. Imens pynter hun til jul... 😂 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 3. november 2024 #7365 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg hadde blitt tullerusk om jeg hadde bodd i det huset der. Fullstendig overpyntet med julepynt i over to måneder… Godt vi ikke er like!😆 Og så må jeg bare presisere; barn født i november er ikke et julebarn!!! 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 3. november 2024 #7366 Del Skrevet 3. november 2024 Hvordan Stina velger å pynte til jul er ikke noe som plager meg eller noe jeg bekymrer meg over. Skjønner heller ikke stresset med at «guri meg, nå skal hun få baby også pynter hun til jul, det kommer hun ikke til å orke å rydde bort». Altså 😅 Er mest spent på hvor lenge de klarer å holde ansiktet til baby skjult. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 4. november 2024 #7367 Del Skrevet 4. november 2024 Zenhouse skrev (21 timer siden): Også da hun smakte på «fettekakedeien» 😅😅 Den automatiske tekstingen er jo underholdende i seg selv. Fettekakedeien?? 😂😂😂😂 Døøøøøør!! 😂😂😂😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GuuriMalla Skrevet 4. november 2024 #7368 Del Skrevet 4. november 2024 Poly skrev (8 timer siden): De burde tenke mer på at de kanskje får problemer når alt stasjet skal ryddes vekk igjen etter jul fremfor og stresse med og få alt på plass 😅 Nyfødt tiden kan være rimelig oppslukkende, spesielt for førstegangsfødende. Blir fort til at julen varer til påske i det huset der 🙊 En tanke som streifer meg litt pga observasjon av diverse shopping hauls: Mulig at mye av den pynten blir kastet? Tenker sånn generelt og ikke bare julepynt egentlig. Vi har fått sett at de oppbevarer noe på loftet men det er vel begrenset med plass etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 4. november 2024 #7369 Del Skrevet 4. november 2024 GuuriMalla skrev (1 time siden): En tanke som streifer meg litt pga observasjon av diverse shopping hauls: Mulig at mye av den pynten blir kastet? Tenker sånn generelt og ikke bare julepynt egentlig. Vi har fått sett at de oppbevarer noe på loftet men det er vel begrenset med plass etter hvert? Hun beskrev julepynten som noe de hadde samlet på/oppspart i 9 år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 4. november 2024 #7370 Del Skrevet 4. november 2024 GuuriMalla skrev (3 timer siden): En tanke som streifer meg litt pga observasjon av diverse shopping hauls: Mulig at mye av den pynten blir kastet? Tenker sånn generelt og ikke bare julepynt egentlig. Vi har fått sett at de oppbevarer noe på loftet men det er vel begrenset med plass etter hvert? De bor i et stort hus og samler pynt i kasser som stables på loftet. De kjøper pynt som brukes år etter år. Tror neppe det er noe pes å kjøpe litt nytt hvert år. Familien Bakken/Åsly har faktisk god plass både ute og inne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 4. november 2024 #7371 Del Skrevet 4. november 2024 GuuriMalla skrev (4 timer siden): En tanke som streifer meg litt pga observasjon av diverse shopping hauls: Mulig at mye av den pynten blir kastet? Tenker sånn generelt og ikke bare julepynt egentlig. Vi har fått sett at de oppbevarer noe på loftet men det er vel begrenset med plass etter hvert? Nei, tror ikke de kaster så mye. Var derfor jeg tenkte det muligens blir et problem også, de flytter på ting opp og ned. De fjerner til og med nåværende putetrekk og erstatter det med juleputetrekk. Opp og ned fra loftet. Bytter ut hele høstgarderoben med juleklær. Pakke opp og pakke ned. Altså ærlig talt, jeg reagerer da ikke på at noen pynter til jul før de får baby 🙈 Men i DETTE tilfellet reagerer jeg fordi det er så ekstremt. Tror de kommer til og møte en vegg måt alt skal ryddes igjen kombinert med en liten baby og lite søvn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 4. november 2024 #7372 Del Skrevet 4. november 2024 Ikke rart de lengter etter jula når hjemmet ellers i året ser dødskjedelig og tomt ut! Jula blir jo en vitamininnsprøytning med farger og liv. Nå synes nok jeg også at de går over the top, og ikke minst at de begynner altfor tidlig, men det er jo smak og behag. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 4. november 2024 #7373 Del Skrevet 4. november 2024 Poly skrev (2 timer siden): Nei, tror ikke de kaster så mye. Var derfor jeg tenkte det muligens blir et problem også, de flytter på ting opp og ned. De fjerner til og med nåværende putetrekk og erstatter det med juleputetrekk. Opp og ned fra loftet. Bytter ut hele høstgarderoben med juleklær. Pakke opp og pakke ned. Altså ærlig talt, jeg reagerer da ikke på at noen pynter til jul før de får baby 🙈 Men i DETTE tilfellet reagerer jeg fordi det er så ekstremt. Tror de kommer til og møte en vegg måt alt skal ryddes igjen kombinert med en liten baby og lite søvn. Er du seriøs? Tror du virkelig at to voksne mennesker med en baby kommer til å møte veggen pga pynt? Nå krisemaksimerer du til det komiske. Dette skal nok gå bra. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 4. november 2024 #7374 Del Skrevet 4. november 2024 Skjønner greia med influensertråder med fok som eksponerer barn eller fronter skadelige ting. Men å bruke side opp og side ned på å kritisere hvordan Stina og kjæresten pynter/hva slags møbler og planter de har/hva de spiser? Det er jo helt fjernt. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 4. november 2024 #7375 Del Skrevet 4. november 2024 blomstergal skrev (17 timer siden): Omg, hennes "høstgarderobe" er jo større enn hele min garderobe tilsammen 🫣 Må jo være digg å ha så mye å bytte ut så man ikke blir lei da Hun har for lite å gjøre asså …… Bytter ut høstgarderoben med julegarderobe? Hvem i all verden er det som gjør det? Eller har tid til det. Vi andre legger shortser og sommerkjoler litt lenger inn i skapet i september, og trekker frem strikkegensere når det blir kaldt. Hun lager seg så mye jobb andre ikke engang visste fantes. Juleklær…..? Men det er klart, hun må jo fylle snap med noe. Det er jo det som er jobben hennes.🤷🏼♀️ 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 4. november 2024 #7376 Del Skrevet 4. november 2024 Zooli skrev (1 minutt siden): Hun har for lite å gjøre asså …… Bytter ut høstgarderoben med julegarderobe? Hvem i all verden er det som gjør det? Eller har tid til det. Vi andre legger shortser og sommerkjoler litt lenger inn i skapet i september, og trekker frem strikkegensere når det blir kaldt. Hun lager seg så mye jobb andre ikke engang visste fantes. Juleklær…..? Men det er klart, hun må jo fylle snap med noe. Det er jo det som er jobben hennes.🤷🏼♀️ Som du sier. Hun må jo fylle snap (dagene) med noe… går jo bare hjemme å glaner så noe må man jo gjøre med livet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 4. november 2024 #7377 Del Skrevet 4. november 2024 Dojakitty skrev (7 minutter siden): Som du sier. Hun må jo fylle snap (dagene) med noe… går jo bare hjemme å glaner så noe må man jo gjøre med livet. Faktisk akkurat samme snappene som ifjor (innholdet er det samme)😅, eneste forskjellen er det evige gravid vondt tillegget🙈😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 4. november 2024 #7378 Del Skrevet 4. november 2024 Tippsi skrev (31 minutter siden): Faktisk akkurat samme snappene som ifjor (innholdet er det samme)😅, eneste forskjellen er det evige gravid vondt tillegget🙈😅 Håper ikke hun skal bruke hver eneste morgen på å filme/ta bilde av hver eneste lille julepynt ting….. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 4. november 2024 #7379 Del Skrevet 4. november 2024 Dojakitty skrev (4 minutter siden): Håper ikke hun skal bruke hver eneste morgen på å filme/ta bilde av hver eneste lille julepynt ting….. Å joda, temperatur målern er byttet ut med julebyen 😅🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 4. november 2024 #7380 Del Skrevet 4. november 2024 Dojakitty skrev (1 time siden): Håper ikke hun skal bruke hver eneste morgen på å filme/ta bilde av hver eneste lille julepynt ting….. Jojo, det er jo det hun gjør. Nå er det slutt på blomstene, så da får julepynten være i fokus. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå